Opel Astra (2013)
18.4.2014Úvodom, ako som sa dostal k autu. Moje predošlé auto bola Astra H sedan 1,6l enjoy. S týmo autom som bol nadmieru spokojný, ale ako to už u ľudí býva,…
Opel Astra (mirecg)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Nicco 18.04.2014 15:34
smerovky
Pre nas neastristov - ako sa vypinaju smerovky na Astre H, ak sa packa vzdy ostane v stredovej polohe?-
-
-
hipisko 18.04.2014 21:57
« Re: Re: smerovky
Nie, packa sa tivzdy vratiladostredovej polohy. Ak chces vypnut blinker, tak ju jwdnoducho potlacis opacnym smerom, ako keby si chcel blikat nadruhu stranu.
Alebo sa ti samozrejme vypne bkinker sam ked vyrovnavas volant.
Nezvykle ale za 3minuty si zvyknes, ako negativum ale ani ako pozitivum sa to neda brat-
Nerez 20.04.2014 07:44
« Re: Re: Re: smerovky
Páčka se vrací pokaždé do výchozí polohy. Lehké ťuknutí aktivuje trojblik, zatlačení do krajní polohy aktivuje stálé blikaní.
Vypíná se buď klasicky, otočením volantu do středové polohy, nebo ťuknutím páčky do protipolohy nebo i opětovným klepnutím do stejné polohy. Složitě se to vysvětluje, jednodušeji ovládá.
-
-
-
-
-
MiKy* 19.04.2014 17:15
Ovládací páčky
Dotykové ovladače směrových světel se příjemně ovládaly a po výměně auta na tyto ovladače s úctou vzpomínám. Proto jsem překvapen, že je výrobce opustil. Byla to paráda se pouze páčky dotknout (3 bliky) nebo dotykem protlačit na zarážku (zapnutí směrovek) a mít vždy páčku ve středové poloze. Vypnout směrovku (pokud se nevypla automaticky při vrácení volantu do přímého směru) neznamenalo "klepnout" do páčky do opačného směru (polohy). Ona totiž vypla, ať se do páčky ťuklo na jakoukoliv stranu. Bylo to jedno. Zvykl jsem si přepínat potkávací a dálková světla taky pouze ťuknutím dopředu. Žádné podbírání páčky a vracení zpět k sobě. Prostě to fungovalo i ťukáním jedním směrem. Ťuk dopředu a byly tam dálkové, ťuk dopředu a byly tam potkávací.
Geniální a tedy smutné, pokud už to nová Astra nemá.-
-
Nerez 20.04.2014 07:50
« Re: Re: Ovládací páčky
Ale zvykl, věř mi ;-)
To, že redaktoři motoristických serverů jsou nemehla a neznají nic jiného, než ovládání koncernových páček neznamená, že dotykové páčky jsou špatné. V každé recenzi na Astru H to bylo v mínusech, což doteď nechápu. Zvyká se na to opravdu rychle a lehce.
Problém byl možná v tom, že v prvních modelech nebylo moc pocitově znatelné, zda člověk aktivoval trojblik nebo stálé blikání. Po úpravě je ale rozdíl v tlaku na páčku dobře rozpoznatelný.
BMW použivá (možná používalo - nevím) stejné řešení a tam to nikomu nevadí - zajímavé...-
Nicco 20.04.2014 10:05
« Re: Re: Re: Ovládací páčky
Skodovka(Koncern) ma myslim zapinanie dialkovych svetiel potlacenim packy dopredu a vypnutie dozadu. Ford to ma opacne ale nikdy mi to nevadilo. Podobne je to asi aj s radenim rychlosti padlami pod volantom, Niekto ma podradenie zatlacenim k sebe, ine automobilky zase opacne.
-
-
-