Diskuse

Škoda Citigo (2012)

20.3.2013

Vůz Škoda Citigo 1.0 MPi 55 kw AP (automatická převodovka) v nejvyšší výbavě Elegance doplněná paketem s parkovacími senzory a kůží obšitým volantem.

 

Škoda Citigo (mirastr)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto 1975ak

    1975ak 21.03.2013  08:09

    Převodovka

    Můžeš se o převodovce rozepsat? Mám AP ve Fiorinu a nemohu si stěžovat, právě pro město a popojíždění ji vidím jako optimál. Sama si drží otáčky v optimálních otáčkách. Jak je to u Škody.
    • 00 Reagovat !

      foto Kajmos

      Kajmos 21.03.2013  21:51

      « Re: Převodovka

      Tak proč jste si kupoval vůz s touto převodovkou? To jste se s tím nesvezl než jste podepsal smlouvu? Nebo jste to koupil naslepo nebo podle testů v "nezávislých a zaručeně nestranných" českých médiích?
      Když kupuji auto, určitě se chci s autem svést, s mojí konkrétní specifikací. A ne jen 2km od autosalonu po rovné silnici a zase zpátky. Chci přece vědět, za co dám peníze.
      • 00 Reagovat !

        foto mirastr

        mirastr 08.04.2013  10:06

        « Re: Re: Převodovka

        Mnohdy i delší předváděcí jízda neukáže "nedostatky" jako v praxi po několika km reálného provozu. Samotné řazení je při klidné jízdě bez škubání. V tomto případě by stačila jen jednoduchá softwarová úprava, aby otáčky motory neklesaly tak nízko.
    • 00 Reagovat !

      foto mirastr

      mirastr 08.04.2013  10:01

      « Re: Převodovka

      Mám robotizovanou převodovku v Renaultu Trafic, kde nemám takové problémy jako u Citiga. Největší problém vidím v tom, že se převodovka snaží držet motor v co nejnižších otáčkách (kde je točivý a výkon velice nízký). Problém to dělá v případech, že potřebujete náhle zrychlit (semafor, křižovatka, kruhák...) a v kopcích, kde si motor neví rady, co zařadit a dost často řadí, což má vliv jak na plynulost, tak spotřebu. Už jsme se díky tomu dostali několikrát do nebezpečné situace a od té doby mám v kopcích a ve městě většinou manuální režim.
      Už jsem posílal dotaz na Škodovku, zda by bylo možné upravit software tak, aby otáčky neklesli pod 2 tis., ale nejde to.
  • 00 Reagovat !

    foto dodo13

    dodo13 22.03.2013  12:40

    Robotizovany automat.

    Pred 2 tyzdnami som objednal pre manzelku tiez citigo s ASG. Ziaden predajca v mojom okoli automat nemal na predvedenie, takze smola. Musel som sa spolahnut len na testy. O mesiac mam to auto prevziat. Moze mi autor clanku prosim konkretnejsie vysvetlit nedostatky? Je jasne, ze to nieje DSG ani klasicky automat. Ved priplatok je velmi maly za tu prevodovku. Je ta ASG od VW horsia ako automat v Kolinskych trojcatach (aygo, c1, 107)?
    • 00 Reagovat !

      foto mirastr

      mirastr 08.04.2013  10:11

      « Re: Robotizovany automat.

      Pro manželku to bude určitě stále lepší volba než manuální převodovka. Jsou to nedostatky, které jsem popsal výše. Samotné řazení je oproti konkurenci komfortnější, stejně tak jako agilita motoru ve vysokých otáčkách. Převodovka jen nechává (kvůli spotřebě) spadnout otáčky velice nízko a v případě potřeby zrychlení je prodleva neuvěřitelně dlouhá.
  • 00 Reagovat !

    foto macomaco

    macomaco 25.04.2013  01:21

    Re: Re: Automatika

    Dobrý deň,

    Ak dovolíte, vyjadrím moje skúsenosti (51 tisíc nabehaných km v každodennej prevádzke) na semi automat ASG. NIečo ppodobné mám v mojej CORSE, (1,2 16V,63kW) EASYTRONIC.
    Aj môj automat sa snaží šetriť palivo a pri jemnučkom plyne nedovolí stúpnuť otáčkam nad 2 tisíc. Kludný rozbeh je o tom, že tam urýchlene nasádza čo najvyššiu rýchlosť, piaty stupeň tam vletí pri 50 km/h!
    Nie je treba programovať softvér, treba stlačiť plyn, a všetko sa mení. Pri 1/2 plyne sa radí asi pri 3,5 tisíca, pri plynom až v červenom pásme otáčkmera. S automatom sa treba naučiť jazdiť, vžiť sa s ním, a potom je všetko super! Nebojte sa automatov,
    šetrite ručičky a nožičky, pri mojom ďaľšom aute (mám výmenný cyklus max. 3 roky, potom pusa na kapotu a inzerát) bude prvá a absolútna podmienka semiautomat alebo automat, až potom všetko ostatné.
    Ešte na záver. Semi automaty jazdia už celé roky. Opel ich ponúkal v C Corse, a ak sa nemýlim aj v posledných dériach CORSA B. Takže všetky detské nemoci sa už vychytali. Kto má rád automat, na semi automat alebo klasický (hydrodynamický menič + planétova prevodovka) automat nedá dopustiť. Kto nie, ten vždy nájde nejakú chybu...
  • 00 Reagovat !

    foto Estel

    Estel 01.05.2013  21:33

    Ahoj

    Velice zajímavé auto, ještě tak doplnit nějaké fotky a recenzi :-) Nedávno jsem ho viděla prosvištět městem a velice se mi líbí design. Přijde mi konečně po té dloouhé řadě "stejných" škodovek jako takové oživení. Hlavně ať slouží :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Zemětřesení v Turecku otřáslo i řeckým ostrovem: Nejméně čtyři mrtví a 120 zraněných

Zemětřesení v Turecku otřáslo i řeckým ostrovem:…

Po pátečním zemětřesení, které zasáhlo Turecko a Řecko, zemřely přinejmenším čtyři osoby a dalších 120 lidí…

Odpadlík Pavel z MasterChefa rozjíždí nový byznys: Teď „vaří“ trička!

Odpadlík Pavel z MasterChefa rozjíždí nový byznys:…

Půl milionu korun a titul MasterChefa už nezíská, podnikavý Pavel Berky (33) ale kuje železo, dokud je žhavé.…

 

iSport.cz

Konečně! Ronaldo se po 19 dnech zbavil koronaviru, v neděli může hrát

Konečně! Ronaldo se po 19 dnech zbavil koronaviru, v…

Fotbalový útočník Cristiano Ronaldo už není pozitivní na covid-19. Informoval o tom web Juventusu Turín, podle…

Kušnír: Lischkovi musí psychicky pomoct, z Masopusta bude kvalitní bek

Kušnír: Lischkovi musí psychicky pomoct, z Masopusta…

Hrál za Spartu i za Liberec, oba celky proto – stejně jako Slavii – ve čtvrtek v Evropské lize bedlivě sledoval.…

 

Reflex.cz

Petici proti Babišovi jsem podepsal, přiznal Blatný po dvou dnech. Ve vládě je prý kvůli odbornosti

Petici proti Babišovi jsem podepsal, přiznal Blatný…

Ministr zdravotnictví Jan Blatný (za ANO) potvrdil, že v minulosti podepsal petici Milionu chvilek za demokracii…

Osudová chyba pilotů znamenala tragédii. Před 45 lety se v Suchdole zřítilo jugoslávské letadlo

Osudová chyba pilotů znamenala tragédii. Před 45…

Společnost Inex-Adria provozovala charterový let na lince Tivat-Praha. Pravidelná linka se na svou cestu vydala…