Toyota Corolla (2002)
14.8.2009NESKUTEČNÁ RADOST Z JÍZDY :-) Po necelých 2 letech jsem přesedlal již na druhou Toyotu Corollu, kterou ovšem navrhli a vyrobili inženýři Toyota snad…
Toyota Corolla (mihau)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Sparky 14.08.2009 19:51
Vynikajúci výber !!!
RARITA !! 5dv Corollka TS !! Recenzia na VVTL-i v E12tke tu chýbala !! Som veľmi zvedavý na Tvoje skúsenosti a dojmy z jazdy. Toto auto mám v hľadáčiku už asi rok, čakám zatiaľ na ten správny kus pre mňa!-
mihau 14.08.2009 20:04
« Re: Vynikajúci výber !!!
Ahoj, ani nemluv, v 5dveři je to opravdu rarita, je přivezena z Německa a jsem za ni neskutečně šťastný, pokud natrefíš opravdu na slušný kus,pokud možno nebouraný a po solidním majiteli,jako já, tak není co řešit.Navíc to auto má rozvodový řetěz. Ale celkově je prostě perfektní. Pohodlná jízda,když chceš trochu toho adrenalinu,dokáže tě krásně vtáhnout do děje a spousta majitelů Oktávek v TDI a jiných pouličních závodníků ve vytuněných fábiích a starých golfech se pak nestačí divit. Doporučuji všemi deseti ;-)
-
-
Mira328i 14.08.2009 21:29
VÝKON
Mam dotaz,má to 140kw nebo koní?
Ty otáčky motoru sou zajímavý:-)..to musí bejt docela nářez.proměný časování je fajn...hodně pomáhá v nízkých otáčkách a ve vysokých je to jak ostrá vačka:-)..Mam to taky ale šestivál tolik netočí-max 6,5-
mihau 14.08.2009 22:05
« Re: VÝKON
Má přesně 141kw a to je nejvýkonnější verze s klasickou atmosférou 1.8l. Pak bylo ještě několik modelů Corolly v limitovaných edicích s kompresorem a nejvýkonnější model s kompresorem dosahoval 224kw při zachování objemu. Je to neskutečné ! Za poslední týden jsem projel skoro 2000,- za benzín. Od 6000 do 8200ot./min. to je pila. Normálně se ti jakoby povolí ještě plynový pedál a citíš to ve volantu jak to škubne a točí po omezovač. Otáčkoměr mám cejchovaný do 9000ot. a odhadem jsem tam měl skoro 8500. Pro maximální rychlost a výkon samozřejmě je třeba řadit těsně před omezovačem a otáčky nenechat spadnout pod 6000 a je to doslova FÁMOZNÍ :-) V tom spektru je maximální výkon a zvuk motorky... to mi věř. Samozřejmě 6ti válec má zase jinak krásný zvuk, který je taky bezvadný.-
-
mihau 14.08.2009 22:31
« Re: Re: Re: VÝKON
To by rozhodně chtělo, momentálně však nejsou penízky, zítra jedu na dovolenou, takže až pak se to snad pořeší. Je fakt, že auto i podvozek snesou hodně,ale ty 16" kola a obutí Goodyear s rozměrem 195/60 nejsou na to ideální. Je to spíš kompromis mezi komfortní jízdou a občasným lehkým blbnutím na prázdné cestě. Taky už mi dali za vyučenou, před několika dny jsem chtěl dokázat kamarádovi, že Toyota nejsou jen rodinná, spolehlivá auta a skorojsem to přepísk, rovinka, já 190 a najednou zatáčka, sice dlouhá a táhlá,hodně táhlá,ale i tak jsem to přibrzdil na 160 a jen držel volant zuby nehty,aby to vyšlo,vyšlo,ale gumy kvíleli, kamarád bílý jak stěna a ve mě to došlo po chvíli,hold fyziku neošálíš. -
-
mihau 14.08.2009 22:43
« Re: Re: Re: Re: VÝKON
4x4 se dělala a zároveň zůstala jen v Japonsku, co vím. ;-\ . Co se týče karoserie, zrovna se koukám na Corollku z okna, stojím vedle sousedovic Golfa IV a můžu ti říct, že ten je usedlý, nudný, připláclý k zemi. Ale právě taková ta šedá myška se mi líbí,frajeři na křižovatkách co se chcou honit neví,co je pod kapotou a to je ta legrace >:D
-
-
-
-
LuboshGT (RS Kaa) 17.08.2009 15:51
TSka
Gratulujem, skvele auticko :yes: Sam som ho nedavno hladal a v ramci toho si na dvoch aj poriadne zajazdil, je to nieco neskutocne. Take nenapadne auto jednoducho nema pravo na tie vykony ;-)
Co sa tyka podvozku, zdal sa mi pomerne dobry, problem je, ze tam Toyota vela neurobila a tieto Corolly su znacne nedotacave. Ale je to urcite bezpecnejsie, ako by mal utekat zadok. Len jeden typ - zmenil by som nazov auta v recenzii na Corolla TS namiesto presneho ciselne oznacenia, tak viac ludi zaujme. Aj ja som ju skoro prehliadol, co by bola velka skoda. Takato rarita tu chybala.
Vela stastnych kilometrov :yes: -
Raven 09.07.2015 19:55
TS
Je ještě TSKA na prodej? Já jsem se právě chtěl zeptat, jestli někdo máte zkušenosti z Tskou, protože mi svítí diagnostika motoru a nevím čím to může být, zda lambda sondou nebo v řídicí jednotce, auto taky nejede víc jak 170-180km/h na 5 rychlost netočí víc jak do 5500 ot/min a má točit až 8200. Auto prý bylo bouráno, ale jako bylo opraveno vše, tak vůbec nevím. :-( Když tak se pls někdo ozvěte.