Lexus GS (2018)
5.4.2018Vše v Lexusu je o emocích. Každý, kdo se hodlá Lexusem svézt, nebo jej koupit, měl by se psychicky připravit na vodopád kladných emocí, úžasných zážitků…
Lexus (medvedi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- co byla Barča? 06.04.2018 21:33 Verny_2013
- Gratulace 07.04.2018 08:20 pavel60
- Proč se jich (Lexusů) neprodává víc? 08.04.2018 13:09 praděda7
- Motor 08.04.2018 22:51 speedfred
- Lexus 10.04.2018 13:31 Invisible
- GRATULÁCIA 13.04.2018 17:07 CarFan
- Blahopreji 18.04.2018 08:47 Pallermo
- Nádherný Lexus 24.04.2018 17:29 stealth01
- Gratulace 14.05.2018 00:14 drack2
- V6/V8 15.06.2018 09:25 Lucaslegend
- Jako asi jo...ale 27.06.2018 19:12 NPramer
- Provozní otázky 23.05.2021 10:30 olda_k
-
Verny_2013 06.04.2018 21:33
co byla Barča?
To mě asi nejvíc zajímá a z recenze jsem se to nedozvěděl. Jen dedukcí Subaru BRZ? K Lexusu. Sám bych si to nikdy nekoupil, jsem koncernista. Ale autu a recenzi nemohu dát jinak než plnou. -
pavel60 07.04.2018 08:20
Gratulace
Blahopřeju,vše co jsi napsal můžu jenom potvrdit.Jsem šťastným vlastníkem 450H-Fsport.Víme proč.-
-
pavel60 08.04.2018 06:42
« Re: Re: Gratulace
Zadek se natáčí podle toho jak rychle jedeš,ale to určitě víš.Nejlepší je to na kruháčích,jak mám někoho nalepeného na zadku.Po výjezdu jsem dávno venku a lepič se trapně naklání upostřed kruháče.Minulý týden jsem se chvíly naháněl s kamarem,za Českou Třebovou směr H.K. jsou dvě rovinky ukončené dlouhou levou a dva pruhy do tunelu.Na delší rovině jsem přepnul do sport+ a držel jej za sebou až po rozdvojení.Smozřejmě se dolevého pruhu nas....nějaká škodovka,tak jsme museli počkat až se uráčí předjet.Kamaro jsem měl na kufru a chvíly se drželo,ale nemá natáčecí zadní nápravu,tak začal strácet.Určitě poznáš ten pocit jak se potřebuješ svést a jak máš doma lexe a jak je to ještě 450H poslední generace,tak neznám asi lepši pocit po nasednutí a kde dnes pojedem.S astrou jsem nezačínal,ale otec v 70 koupil coronu,kterou jsem se učil.Měl jsem všechny čeliky od tuhé zadní nápravy první a druhé generace,ve třetí byla polonáprava a potom předek+v ostrých čtyřkolky.Na sedmou jsme namotovali turbo kit.Vypadá to na dost podobný motoristický(vývoj).
Můžeš dát nějaký kontakt?
-
-
-
praděda7 08.04.2018 13:09
Proč se jich (Lexusů) neprodává víc?
Protože jen silný charakter se dokáže srovnat a žít s takovou šílenou maskou chladiče. Ano, každý okamžitě pozná, že jde o Lexus, ale ta cena za tu identifikace je nepřiměřeně vysoká, sorry jako....-
medvedi 08.04.2018 20:20
« Re: Proč se jich (Lexusů) neprodává víc?
Každý si vybírá auto, jaké mu vyhovuje. Každý posuzuje jiné parametry auta a pro každého jsou důležité jiné věci. Příklad: Chtěl jsem rodinný vůz pro ženu. Vybral jsem Subaru Outback s 2,5 ltr benzínovým motorem. Při vyhodnocení "životně" důležitých parametrů vozu zjistíte, že NEEXISTUJE jiné, lepší rodinné vozidlo. Nicméně v porovnání třeba s koncernem je vzhled vnitřku vozu, jemně řečeno, zvláštní, starý, nemoderní. No bohužel v reálu a možná už příliš pozdě, zjistíte, že chromovaná linka na palubce, navigace ovládaná gesty, škrabka ve víčku nádrže apod... vám na silnici život nezachrání. Přesto si stádo lidí stále kupuje koncernové vozy s downsizovanými motory. Tady stejně pragmaticky - vyhodnotíte-li to co můžete získat nákupem Lexe - speciálně nyní GS a porovnáte to s "konkurencí" v podobě německé trojky, tak vaše rozhodnutí bude jasné, teda pokud vám nejde o "škrabku v nádrži" a vzhled? No klidně kousnu masku chladiče, když vím co všechno se schovává v těch skoro 5 metrech dozadu od ní. Holt to chce používat hlavu, svou hlavu a ne jen bezmyšlenkovitě něco přebírat, ale myšlení bolí. :-) a jen doplnění slovní spojení "neprodává víc" myslíte ČR, EU, US, globálně?-
4bytelnýkola 08.04.2018 20:45
« Re: Re: Proč se jich (Lexusů) neprodává víc?
ono je to trochu jinak, v české republice pokud někdo jakž takž vydělává no tak kupuje D3, protože tak nějak nic moc jinýho nezná a ni nejezdí, proč by bývalí veksláci nebo lidi bez vkusu kupovaly rang rovery, jaguary, lexe.. užij si tu vyjímečnost, přeju ti to :yes:-
vondry87 09.04.2018 11:13
« Re: Re: Re: Proč se jich (Lexusů) neprodává víc?
No to je takový ten začarovaný kruh. D3 je na každém rohu, takže když si jdu něco koupit, tak celkem logicky předpokládám, že když je něčeho hodně, tak to asi bude dobrá volba, jinak by to přece nikdo nekupoval. Druhá věc je ta, že D3 u nás prostě působí mnohem prestižněji než třeba Lexus, takže když má manažer reprezentovat nebo podnikatel oslňovat sousedy, D3 je na to prostě vhodnější. V USA nebo Asii to asi budou vidět jinak, ale u nás to tak prostě je... Já jsem zvyklý jezdit tuctovým autem a nikdy mi to nevadilo, takže bych taky pravděpodobně skončil u D3, ale Lexus určitě nebyla špatná volba :yes: :yes: :yes:
-
-
99matthew99 09.04.2018 11:58
« Re: Re: Proč se jich (Lexusů) neprodává víc?
No asi si mal kupit nejaky dobry 6valcovy diesel lebo tych sa v tejto triede preda najviac co znamena ze to je najlepsia volba. Ze to bude drahsie na servis nevadi hlavne ze “zapadnes v dave”. Popripade si mal vziat auto ktore sa moze smelo rovnat 5tke, Ecku alebo 6tke cize Skodu Superb a este by si aj usetril. To zeby si hned po kupe musel dat namontovat milion zariadeni proti kradezi nevadi - mal by si skrabku a 2 dazdniky co je raz tolko ako ma Rolls :-) Pre mna skvely vyber a prajem vela stastnych a verim ze aj bezproblemovych km :-)-
-
medvedi 10.04.2018 10:19
« Re: Re: Re: Proč se jich (Lexusů) neprodává víc?
Problém krádeží jsem také řešil. Zkoušel jsem hladat a samozřejmě v otázce absolutních čísel se Lexy téměř "nekradou". Takže jsem pátral dál a hledal statistiky krádeží v poměru na prodané vozy - to už by mohlo být více vypovídající. A i na úrovni relativních srovnání jsou Lexy pro krádeže nezajímavé. Asi i na východ od nás chtějí D3 a to je štěstí. :-)
-
-
-
-
-
Invisible 10.04.2018 13:31
Lexus
Naprosto tvému nadšení rozumím a plně souhlasím s tím, že Lexus je potřeba vyzkoušet, aby člověk pochopil, o čem to vlastně je. Já už teď vím, že stávajícího vyměním jednou pouze za Lexuse. Tak ať ti to nadšení vydrží stejně dlouho jako auto, takže vlastně hodně dlouho... ;-) -
CarFan 13.04.2018 17:07
GRATULÁCIA
A je tu ďalší šťastný LEXUSák.... Gratulujem a prajem veľa šťastných a bezpečných kilometrov !!!
Pozn.: Zaujalo ma tvoje vyjadrenie na tému zrýchlenia, citujem ako "Když startuje letadlo."
To isté som povedal po jazde na TESLE S 90D ....
(práve píšem recenziu na BMW 530D a keďže s GS250 som sa nedokázal rozlúčiť, bude aj priame porovnanie... :-) -
Pallermo 18.04.2018 08:47
Blahopreji
Vitej mezi Lexusaky :-) kdyby si mel zajem a nejsi jeste v klubu ,,Lexus club CZ & SK,, tak nas najdes na FB :-) Preji mnoho super kilometru s timto vozem. Jak se pise, kazdy ma jiny vkus a my evropane jsme takove trosku konzervy v design a nejsme na mimo evropske vozy a kdyz ano, tak vetsinou potkas Mustang, coz se mnou uz davno nic nedela, ale kdyz spatrim nekoho s lexusem, tak hned mi je lepe, ze nejsem jediny nevkusny silenec do techto aut :-) -
stealth01 24.04.2018 17:29
Nádherný Lexus
Samozřejmě se připojují a přeji mnoho šťastných kilometrů. Jen mi porad nejde do hlavy ta zarputila vyhrazenost proti lidem, kteří si koupi koncernové auto. Píšeš v diskuzi, ať si každý koupi co chce. Ale jedním dechem tvrdíš, ze Lexus nebo Subaru je proste to nejlepší a neexistuje třeba v případě Outbacku lepší rodinné auto. Ja třeba myslím, ze neexistuje lepší rodinné auto pro sedm lidi s permanentní čtyřkolkou a vyskove stavitelnym podvozkem, než je Audi SQ7 (pokud má nějaké slabé místo kromě ceny, sem s tím).
Ja mám zkušenosti s mnoha auty a teprve pak mám možnost objektivně posoudit a být nadšený. Doporučil bych projet všechna auta D3 plus Porsche a pak si Lexe koupit. Prikladal bych pak recenzi větší objektivitu a nadhled.
Ještě jedna maličkost. Proč řešit spolehlivost, když je auto třeba pět let v záruce?
Nicméně, krásná, čtivá recenze plná nadšení. Lexus patří mezi mé top značky, ale nemám moc rad takový ten lehký fanatismus ve stylu “to je to nejlepší na světě, ostatní ještě neprozřeli”. ;-)-
medvedi 27.04.2018 12:45
« Re: Nádherný Lexus
Díky za připomínky. Proč "zaujatost" proti koncernu? Hrozným způsobem mi vadí přístup vedení koncernu vůči ŠKODĚ. Několik rodinných příslušníků a kamarádů pro ŠKODU a ve ŠKODĚ pracovalo a vyprávěli mi příběhy, jak se matka VW chová vůči Š. Ať už jde o to, co by ve Š byli schopní vytvořit a nemohou, jak škrtí například kombinace motorů a převodovek ve prospěch VW a na úkor Š atd. Německá trojka - tady zase vnímám to, že auta přicházejí o svou tvář ( poznat třeba M od sebe je dnes téměř nemožné :- ) - téměř. Vadí mi, že auta jsou jen zvětšeniny popřípadě zmenšeniny jednoho modelu. Subaru má modelovou řadu, kde každý hned ví, o jaké auto se jedná. A to je svět, kterému rozumím. V recenzi jsem psal, že AUDI "pocitově" nemusím, že mi nějak nesedí, že bych ho "nedokázal". Reálné důvody asi z rukávu nevysypu. Když o tom přemýšlím tak proti Outbacku jde u SQ7 o mastodonta - Oťas je proti AUDI lehkonohá baletka. Ano Oťas není pro 7 lidí, ale jinak mne fakt nenapadá, proč chtít ASQ7 v "násobcích" pořizovací ceny SO - co za to dostanu o tolik lepšího? Viděl jsem "čtyřkolky" audi, které si neporadily s "protáčejícími se koly" křížem ( je to asi nějaký rok zpět ), vadí mi cenová politika a nemám rád nesmyslné katalogy s miliardami kombinací tohle ano, s tímhle ne, a k tomu ještě musíš mít tohle apod....Mám rád, že Subaru dělá zatvrzele věci po svém, že například nelže ve spotřebě, že se jí netýká DIESEL gate, že všechny její auta jsou nejbezpečnější ve svých kategoriích a že všechny mají pět hvězd jak podle metodiky US tak EU a to včetně small overlapu. Baví mě že Subaristi na sebe mávají ( to mi teď chybí ). Baví mě, že Subaru mají tak skvělou životnost. Baví mě věrnost značce. A co se týká záruky tak, i když máš záruku na pět let, tak nechceš, abys byl co půl rok v servisu - sice v záruce, ale bez auta. Kamarád jezdí s odtahovkou a nejčastěji má naložené FORDY a BMW :-) to nechápeš. A v recenzích když si přečteš co všechno se už po 100K km "vys*alo" tak nechápu, že jsou lidi ochotný takový auta kupovat. Baví mě svět, kdy nejsem vláčen "kolem spotřeby". Chci, aby boty byly poctivý, z kůže a vydržely na věky, chci, aby auta byla jako dříve mercedes - nesmrtelná na úrovni "milionů" km. A do tohohle mého světa mi ani koncern a ani německá elitní 3 nezapadá. A když píšeš projet D3 - tak koho vybrat do porovnání? Fakt jsem si jistej, že srovnatelné auto tam prostě nenajdeš. :-) a navíc ten můj podivnej svět....... :-)
-
stealth01 27.04.2018 15:36
« Re: Re: Nádherný Lexus
Díky moc za odpověď. Abychom se pochopili, já mám soukromě Lexus jako svou "tajnou" dvojku v oblíbenosti. A právě pro tu jejich snahu dělat věci jinak. Také v rodině máme Subaru, konkrétně dvoulitrové turbo v modelu Forester. Já jsem tím chtěl naznačit, že recenze je krásná a čtivá, ale prostě se neubráním dojmu, že píšeš o věcech, které jsou v D3 naprostou samozřejmostí. Nebo já to vysvětlím ještě trochu jinak. Kdybych psal o svém autě (Audi SQ7) recenzi, tak by úplně klidně mohla vypadat takto: "otevřít své nádherné auto poseté mezi třetí a čtvrtou vrstvou laku jemným práškem kamene Mica je jako otevřít chrám rozkoše. Stačí se lehce dotknout kliky a jemně zatáhnout a vše ostatní už je jako koncert. Sedadlo se přenastaví do vaší oblíbené pozice a volant se vytáhne nahoru, aby umožnil pohodlné nastupování. SQ7 má pneumatické dofukování bočního vedení sedadel, ale konstruktéři mysleli na všechno. K nastavení bočnic a to dokonce i na stehnech dojde až když zmáčknete chladivě hliníkové tlačítko STOP-START. Pak už se v sedadlech rozehraje všech osmnáct motorků, které neslyšně nastaví bočnice v oblasti zad, stehen, bederní opěrky a podpěr nohou a v případě potřeby také deset pneumatických polštářků spustí jeden z šesti masážních programů, nastavitelných v pěti intenzitách. Vaše oči ale nyní směřují směrem dopředu, kde se odehrává další úroveň dokonalosti. Z bočních částí se vysunou dva výškové reproduktory. Neslyšně a jemně. A stejně jemně, v tichu se vysune i obrazovka infotainmentu. Poté už startujete osmiválec, který ale do interiéru neposílá vůbec žádné vibrace. Volant se přenastaví podle vaší pozice, zrcátka poslušně udělají tu stejnou službu, nastaví se vaše oblíbená teplota, stanice rádia hraje tak hlasitě, jak si to přejete a vy ani navnímáte, že jste nezavřeli dveře. Žádné bouchnutí! Stačí je jen přiložit k zámku a ony se jemně dovřou samy. Vnímáte v interiéru krásu a poctivost. Každý detail je vymyšlen tak, aby vám dělal jen radost. Pohladíte bezmyšlenkovitě nádherné černé dřevo beufort, kombinované s hliníkovými pásky téměř o tloušťce lidského vlasu. Dekoraci dodává a umí vyrábět jen jedna firma na světě a vytvořit toto jedinečné dílo je dlouhá a ručně zpracovaná záležitost..." A tak dále a tak dále.
A to vše výše napsané je jen pravdivým svědectvím o poctivosti Audi a neuvěřitelně dokonalém zpracování.
Píšu to snad jen proto, abych obhájil D3 před Lexusem. Ty značky (a to včetně Lexu) jsou prostě na stejné úrovni. Audi je pro mě osobně pořád vítěznou značkou a proto jsem raději na SQ7 ani nepsal recenzi. Mám dojem, že by dopadla podobně, jak jsem naznačil. Pro mě je Audi především obrovská historie, sportovní úspěchy už v třicátých letech, slzy a pot všech těch nadšenců a lidí kolem této značky. Nehraju si na žádnou image, protože Audi, stejně jako Mercedes a BMW žádnou image nemají. Image je tvořena myšlenkovými pochody zakomplexovaných jedinců, kteří v těchto tradičních značkách vnímají luxus a touhu být někým lepším. Když sevřu volant Audi, zobrazí se mi skoro 120 let automobilového nadšení a umění konstruktérů a inženýrů. A právě proto je mi smutno, že Audi byla ponořena do dieselgate, že prodává svá auta opravdu hodně draze (i když slevy z ceníku v řádu desítek procent nejsou problém).
Napíšu hned SZ, velmi rád bych se s Tebou sešel, protože v Tobě vidím sebe. Automobilového nadšence, fandy do Lexusu.-
medvedi 30.04.2018 21:28
« Re: Re: Re: Nádherný Lexus
No ale to je presne ono - to je skvele - jde o emoce a to co v tobe to auto vzbuzuje - sucha data nactes z materialu, ale dusi toho auta musis poznat, pochopit a pak to bude skvele - tvuj popis audi je famozni :-) a tak by to melo byt o emocich :-)
-
-
-
CommonUser 27.04.2018 14:24
« Re: Nádherný Lexus
Ked pojazdis celu D3, tak co ti to povie o dlhodobej skusenosti ? Nic.
Ani len nezistis, ze sedadla na 1000 km stoja za prrrda ...
Preco riesit spolahlivost pri 5 rocnej zaruke ?
Pretoze si cenim svoje nervy a cas. Pravna vymozitelnost limitne pada k 0.
A ze sa teba vyseeruu aj pri zvolavacke, je vlastna skusenost.
Okrem toho v znackovych servisoch uz nie su ani menici ...
Pekny Lexus a je jeden poslednych svojho druhu ... GS ...
Skoda, ze nebol kombik. Japonci nemaju na DE dialnice defacto nic ...
-
-
drack2 14.05.2018 00:14
Gratulace
Vitej mezi dalsich 10 ceskych lexusaku! At pekne slouzi.
K diskusi o D3: spatna auta to nejsou, sam mam jako druhe audi allroad, ale je to proste jine zvire. Ne horsi, ne lepsi, jine.
GSka bude skoda, stejne jako mensich V6. Az je clovek smutny... pokud nebude chtit suv, tak v EU to s Lexem dobre nevypada.
PS: pristup v servisu je opravdu nebe a dudy... to byl pro me u audi nejvetsi sok. Trosku jsem zvykli na jiny servis. :-) -
Lucaslegend 15.06.2018 09:25
V6/V8
Čau. Gratulujem...tak podobné dojmy zažívam ked sa vozím v gs 430...skoda ze uz lexus konci s v8 :/ (uz je len v lc) aj ked kombinacia v6+elektromotor je fajn v gs/rs, tak do takej LS radsej v8+ elektromotor.... -
NPramer 27.06.2018 19:12
Jako asi jo...ale
ještě že auta jsou různá a můžou obsloužit všechny lidi různých vkusů. Není důvod proč koncernisti by měli něco rozsekávat, naopak to zní spíš jako averze ke koncernovým autům. A nakonec jsou to všechno jenom auta a obávám se, že ani moje ani tvoje nijak zásadně nevybočuje svými vlastnostmi mimo svou třídu. Někdo holky někdo vdolky a zrovna design je věcí názoru. Takže můj názor je, že na jednu stranu mi to auto přijde zajímavé i technologicky, ale na druhé straně mi ten design např. přídě přijde překomplikovaný a některé ovládací prvky, čudlíky uvnitř trochu oldstyle. Osoběn pak ještě nevěřím na CVT, i když vím, že už to není ta hrůza co jsem měl v primeře rv 2000. Jinak paramater cena/výkon vypadá velmi slušně, hodně muziky za slušné peníze a to se počítá bez debaty. Ať auto baví. -
olda_k 23.05.2021 10:30
Provozní otázky
Ahoj, moc pěkná recenze. Už je to tu dlouho, tak nevím, zda to ještě přečteš a najdeš si čas k odpovědi. Zánovní GS 450h mi nyní vychází jako logická náhrada stárnoucí IS 250.
Velmi bych ocenil názor reálného vlastníka, co má auto osahané a nastavené podle sebe, abych si potvrdil několik věcí, které při krátké jízdě člověk nezjistí, ani se o nich nepíše v recenzích, ale o to víc frustrující mohou být:
1) Lze tempomat používat i bez adaptivní funkce?
2) Funguje tempomat i se špinavým radarem (sníh, led...) aspoň bez adaptivní funkce?
3) Toto je hodně subjektivní, ale co odhlučnění ve vyšších rychlostech ~160 tacho, aerodynamické a od kol vs. německá prémie? Tam mi přijde, že starší Lexusy ztrácely výhodu jinak krásného ticha v nižších rychlostech. Asi faktor zaměření na Jap a US trh s většinou limitů do 70 mph ...
4) To nejdůležitější - přednárazové asistenty. Dají se 100% vypnout? Jezdím spíše rychle a "oportunisticky", natěsno, ono v Praze to ani jinak nejde, a nedokážu překousnout, že by mi auto začlo vřískat a zavřelo plyn, protože má pocit, že narazíme... Ve skvělé rezenzi předFL GS 250 nad tím hořekoval svého času pan Janda, že ho auto málem zabilo, protože bylo schopné zahamtnou brzdy při předjíždění.
4) Podvozek - podle fotek odhaduji výbavový level bez adaptivních tlumičů. Porovnával jsi komfort a naopak stabilitu tehdy u dealera 1:1 s verzí s adaptivním podvozkem, resp. zatáčením zadní nápravy? Láká mně F-Sport, ale někdy z komentářů plyne, že už ztratil uhlazenost normálních verzí.
6) Sedadla a tapecírunk - analogicky porovnání s Luxury s anilinovou kůží a plně stavitelnými sedadly, mají podle tvého názoru reálně přidanou hodnotu v komfortu?
Budu ti vděčný, pokud by sis našel prostor napsat pár slov.-
N6600 03.06.2021 16:04
« Re: Provozní otázky
Ahoj,
zkusim ja:
1. Melo by to jit. Nastavuje se to podrzenim tlacitka On/Off na tempomatu dele nez 2 vteriny.
2. Tohle jsem nikdy nezkousel, ale co vim, tak Ti auto po nasednuti rve, at to ocistis. A kdyby ne, tak to roztopis a ofouknes cestou :-)
3. Co si pamatuju, tak jsem s tim problem nemel. Prime porovnani s D3 ale nemam.
4. Nektere ano, nektere ne. Nektere jde tusim jen docasne, dle stylu jizdy.
5. AVS ma, jestli se nepletu, jen F-Sport. Ten je z podstaty veci tvrdsi. Ale jizda s nim mi prisla lepsi. Prave diky zadni naprave. Mel lepsi reakce na plyn a byl tuhsi.
6. Tady je to spis o tvaru a komfortu. F Sport ma vyraznejsi bocny vedeni a nemusi to sedet kazdemu. Je to potreba zkusit, tezko radit.
-
-
N6600 04.06.2021 13:27
« Re: Re: Re: Provozní otázky
Jen dodam, ze F Sport se vsim vsudy je sice jen vybava navyse, ktera ale auto a jeho chovani dost meni. Motor je stale stejnej.
Proto, jestli budes vybirat nejake GS, dobre si promysli, co od nej chces a na zaklade toho jdi po vybave. F Sport je fajn, ale tvrde. Jako vsechny F Sport modely. Tvoje zada i podvozek auta dostanou misty zabrat. Na nasich cestach urcite. Takze jestli chces a mas mit i delsi trasy, Luxury je lepsi. Uz kvuli sedackam. A od MY 2016 a vys (po FL). Je vylepseny, ma inteligentni klimatizaci, RSA a AHB/AHS. Na autoscout24 je aktualne jeden hezkej, z Nizozemi.
-
-
-