Diskuse

Mitsubishi Outlander (2014)

17.9.2014

Po pár rokoch som začal zvažovať kúpu nového automobilu. Napriek tomu, že táto zima v podstate ani nebola pri spomienkach na tú predošlú bolo jasné, že…

 

Mitsubishi Outlander (martinnm)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto xxxmann

    xxxmann 20.09.2014  14:57

    Mitsubishi Outlander "PORUCHA

    :-( :-( :-( znám a vím jaká je to PORUCHOVKA
    • 00 Reagovat !

      foto martinnm

      martinnm 21.09.2014  18:25

      « Re: Mitsubishi Outlander "PORUCHA

      Myslis to podsvietenie. Ta japonska logika ma asi ine pravidla. No na druhej strane su podstatne uplne ine veci:)
  • 00 Reagovat !

    foto 3-diamanty

    3_diamanty 01.10.2014  12:16

    krasny misak

    tiez sa mi outlander paci..... vyborne auto :yes:

    prajem vela vela stastnych kilometrov a nech poctivo sluzi :yes:

    je to krasavec ......a dik za recenziu :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto martinnm

      martinnm 01.10.2014  12:49

      « Re: krasny misak

      dik za prispevok a komplimenty:)
      po vikende doplnim nejake postrehy a fotky
  • 10 Reagovat !

    foto Halflife

    Halflife 28.12.2014  02:56

    Tiez mam Mitsubishi Outlander

    Moja cesta k Outlanderu sa podoba tej tvojej. Tiez mam tu 3. generaciu po facelifte co sa momentalne predava. Mal som predtym Skodu Octavia 1.6 atmosfericky motor. Vacsina toho co najazdim su dlhsie jazdy po dialnici tak som chcel kupit nove auto pricom som preferoval nieco s dobrym turbodieselom. Najskor som rozmyslal nad Opel Insignia avsak potom sa mi zacala pacit Mazda 6, ktoru som aj planoval kupit. Bol som na skusobnej jazde a bol som spokojny. Ale potom som si premyslel aj take skutocnosti, ze tiez rad chodim lyzovat, dom mame v strmsom kopci a v zime sa mi uz stalo, ze som mal problem vyjst ked bolo slabo odhrnute, tak som zacal uvazovat nad niecim so 4x4. Skodu ani VW som uz nechcel lebo s Octaviou som mal zle skusenosti co sa tyka poruch a povazujem ich za zbytocne predrazene, korejcov tiez nemusim aj ked nemam osobnu skusenost a nepaci sa mi az tak ich dizajn, verim vsak, ze to nie su zle auta. Takze som pokukoval hlavne po japoncoch. Zvazoval som RAV4, CRV, CX5. Forester sa mi zdal drahy a nechcel som permanentnu stvorkolku. Prioritou pre mna bol okrem dobreho motora a jazdnych vlastnosti najma velky kufor. Zo spomenutej trojice som preferoval najma CX5 lebo zo zaciatku sa mi pacil dizajn novych Mazd, ale potom sa mi akosi prejedol lebo som to auto zacal vidat na cestach pomerne casto. U CRV sa mi naopak nepacil velmi dizajn a ani u RAV4 ma neoslovil. No a potom som nahodne pocul v radiu, ze je akcia na Mitsubishi Outlander tak som si pozrel na nete ako vyzera a dizajn sa mi zapacil. Okrem toho ma presvedcili aj americke crash testy, kde outlander skoncil velmi dobre na rozdiel od spominanej trojice.
    [odkaz]
    Treba povedat, ze pre rok 2015 sa uz zlepsili RAV4, CRV aj CX5 ale da sa pozriet, ze predtym, rok 2014 a skor vsetky tri auta dopadli nie moc dobre v small overlap teste a ja som vtedy vychadzal z vtedajsich vysledkov. Outlander bol vsak uz vtedy s bezpecnostou na sipci spolu s Foresterom.
    Kezde sa mi Outlander pacil, mal dobre testy bezpecnosti aj dobru cenu, rozhodol som sa pren. Pozrel som si aj rozne testy a recenzie, kde chvalili motor a jazdne vlastnosti a tiez bola celkom spokojnost s vybavou. Trochu ma zarazilo, ze v testoch, ale najma v diskusiach tak velmi kritizovali dizajn 3. generacie. Mne sa prave dizajn dost pacil uz na fotkach a jeden redaktor napisal, ze auto vyzera nazivo znacne lepsie ako na fotkach a mal pravdu. Toto auto ma podla mna pekny konzervativny dizajn, ktory nezostarne ani o desat rokov narozdiel napr. od CX5 alebo CRV. A musim povedat, celkom mi vyhovuje, ze sa ludom toto auto az tak nepaci. Nebeha ich vdaka tomu na cestach tolko ako napr CX5, cize auto ma istu vynimocnost a tesi ma, hlavne potom co som mal octavku, ze teraz nemam auto co je na kazdom rohu. Okrem toho vyrazne klesa sanca, ze ho niekto ukradne ked ich je na cestach len par. Dalej, kazdy kto ho videl na zivo mi povedal, ze je to pekne auto. No a to, ze sa ludom nepaci a nepredava sa tak masovo ako napr. CX5 sposobilo, ze doslo ku slusnym zlavam. Inak kupil som ho ako ty v BB. Auto som objednaval este ked bol ten prvy dizajn v ponuke, ale kedze som chcel konfiguraciu, ktora nebola na sklade tak som cakal par mesiacov a prisiel z Japonska uz Outlander po facelifte. Inak ten facelift sa mi paci este viac. Mam ho v ciernej farbe. Rozdiel oproti tebe je ten, ze ho mam iba vo vybave Intense a s manualnou prevodovkou. Bolo to z toho dovodu, ze sa mi zdalo prilis priplacat tri tisicky za veci, z ktorych som chcel iba xenony. Co sa tyka radia tak to velmi nepocuvam a hlavne by mi zavadzal ten subwofer v kufri takze staci mi to obycajne so siestimi reprakmi. Taktiez 7 sedaciek nemam kde vyuzit a potrebujem hlavne velky kufor cize by mi viac zavadzali. Co sa tyka diskov tak 16 disky co boli na aute som ponechal pre zimne gumy a kupil som za velmi dobru cenu na ebay nove 18 disky Borbet pre letne gumy. A kupil som letne aj zimne gumy Michelin lebo tie Yokohamy co davaju k Outlanderu nie su sice zle, ale nie je to ani ziadny zazrak a ja si potrpi na dobre gumy. Tie Yokohamy som predal. Co sa tyka dotykoveho displeja tak na radiu upredostnujem radsej normalne tlacitka, zadna kamera je sice dobra, ale mne stacia aj len zadne senzory, okrem toho ta zadna kamera je bez senzorov co tiez nie je optimalne, lepsia by bola kombinacia kamery so senzormi. A bezklucove startovanie tiez viem ozeliet. Jedine co som chcel z Intense+ boli xenony a kvoli tomu sa mi zdalo privela dat tri tisicky navyse. Keby sa dali doplatit len xenony za nejku tisicku, tisic patsto tak to beriem hned. Inak ani tie halogeny nesvietia zle, ale jasne xenon je xenon, co uz. S autom zatial spokojnost, motor 2.2 turbodiesel je super, uvazujem nad zvysenim vykonu na 132kW, ktore ponuka priamo Mitsubishi za cca tisic eciek, jazdne vlastnosti dobre a tesim sa, ze coskoro vyskusam aj 4x4 ked napadne viac snehu.
  • 00 Reagovat !

    foto martinnm

    martinnm 30.12.2014  21:01

    ..

    Dik za ..v podstate recenziu.. Suhlasim vlastne so vsetkym. Od toho ze ich nie je vela az po motor. Co sa tyka stupna vybavy ja mam pocit ze vsetko co v tomto stupni vybavy je by mi chybalo..či uz je to vyborne audio,xenony a aj tie sedacky. 4x4 som cerstvo vyskusal v tychto dnoch pri presune na chalupu a jazdach po okoli..a neda sa povedat nic ine ako super. Nemozem realne porovnavat s inými stvotkolkami. A ani nechcem. Ja som jednoducho spokojny:)
    • 00 Reagovat !

      foto Halflife

      Halflife 16.02.2015  11:59

      « Re: ..

      Musim povedat, ze uz lutujem, ze som nesiel do tej Intense+ prave kvoli tym xenonom. Ten cenovy rozdiel medzi Intense a Intense+ bol vlastne styri ticicky nie tri ako som pisal vyssie to som sa pomylil. Okrem toho ceny isli medzitym zase dole takze teraz je Intense+ este lacnejsia. Ale to ma netrapi lebo som uz nemohol kupu dlhsie odkladat aj keby som vedel, ze bude dalsie zlacnovanie. Nuz co sa da robit, ak o par rokov budem kupovat nove auto (mozno Outlander 4G :-) ) tak budem uz mudrejsi co sa tyka vybavy. Ine veci z Intense+ mi nechybaju, mozno cuvacia kamera, ale so senzormi sa to da a aj tak by som kameru zobral len v kombinacii so senzormi. Ale tie xenony by som bral hned. Neslo vtedy o to, ze by som nemal peniaze na vyssiu vybavu, tie styri tisicky navyse by som v pohode prezil, ale z principu som nechcel platit tolko naviac kvoli xenonom. V tomto ma dost serie ta drbnuta japonska predajna politika, ktora az na par vynimiek neumoznuje dokupit konkretny prvok vybavy. Clovek si musi kupit len konkretnu uroven vybavy, kde je viacero veci, z ktorych polovicu niektori ludia nepotrebuju. V tomto su naopak nemecke auta skvele lebo clovek si moze vybavu vyskladat tak ako potrebuje. Japonci by sa to mohli tiez naucit. Rovnako to blbo robia aj Mazda, Nissan, Honda, atd a podla mna je to skor na skodu pre nich aj pre zakaznikov. Ale inak je Outlander fakt super auto a aj pekne a na cestach som ich videl iba zopar a to jazdim aj po Nemecku a Rakusku. V Nemecku som doteraz v podstate videl iba tie Hybridy PHEV. Ludia sa nan vzdy pozeraju kedze ho nepoznaju, ako som uz pisal to, ze ich jazdi na cestach len par mu dodava istu vynimocnost. A nikto, kto ho videl nazivo mi nepovedal, ze je to skarede auto na rozdiel od diskusii na internete.
      • 00 Reagovat !

        foto martinnm

        martinnm 19.02.2015  14:50

        « Re: Re: ..

        Treba povedat ze v zasadnych veciach sa zhodujeme:)
  • 00 Reagovat !

    foto Halflife

    Halflife 05.04.2015  19:02

    Facelift

    Ahoj, opat ja Halflife. Len sa chcem spytat ako sa ti paci novy facelift Outlanderu. Fotky su tu:
    [odkaz]
    Mne sa paci a keby som si mal kupovat nove auto teraz tak by som opat kupil Outlander aj po tomto facelifte. Tento vzhlad je podla mna o poznanie agresivnejsi ako ten prvy facelift, ktory mame my. Inak mne viac vyhovuje prave ten konzervativny vzhlad toho prveho faceliftu, ktory mame. Ja az tak nepreferujem tieto sportovo-agresivne dizajny, ale paci sa mi natolko aby som ho kupil. Kedze prisli s druhym faceliftom po pomerne kratkom case po prvom facelifte, ktory sa moc nepredaval tak aspon, ako som uz viackrat pisal, budeme mat auto, ktore nie je na kazdom rohu. Predpokladam, ze tento novy facelift sa bude viac predavat ako ten predosly a zaujme viac ludi. Avsak ked si precitas diskusiu pod clankom z toho linku co som sem dal tak ludom sa velmi nepaci ani tento dizajn aj ked asi viac ako ten predosly. Outlander je skratka co sa tyka vzhladu odpisany s cimkolvek pride :-). Ktovie aka bude cena po facelifte, ale predpokladam, ze asi pojdu trochu hore lebo ten facelift co sa momentalne predava ma uz celkom vyrazne zlavy.
    • 00 Reagovat !

      foto martinnm

      martinnm 08.04.2015  06:49

      « Facelift

      nazdar. ja som mazno cakal nejake vacsie zmeny v interieri o ktorom sa pisalo, ze nie je moderny a pod. Ja neriesim detaily. je pre mna podstatne aby bolo vsetko na svojom mieste a fungovalo. A to v tomto aute je. Dokola sa u mitsubishi riesilo umiestnenie ovladaca palubneho pocitaca...po par cestach si ani neuvedomim ze je to umiestnenie neprirodzene. a takychto veci je tam viac. mne sa to auto jednoducho paci a nerozumiem ako ho niekto moze hodnotit podla obrazkov na nete. Ako pises, beha ich malo a aj kvoli tomu ich akoze odbornici hodnotia len podla toho co kto nafoti, alebo napise. Do toho auta si treba sadnut, previezt sa, poriadne si ho pozriet nazivo a potom hodnotit. potom by aj tie porovnania s korejcami a pod. vyzerali inak. za cenu za aku sa da teraz to auto kupit myslim, ze nenajdem nic lepsie ak chcem velke auto so slusnym motorom, ktore sa mi paci. navyse made in japan.
      po prvej serviske doplnim nieco do recenzie
      • 00 Reagovat !

        foto Halflife

        Halflife 09.04.2015  11:08

        « Facelift

        Mas pravdu aj podla mna za tu cenu co sa teraz Outlander predava nema konkurenciu. Ale ak niekomu tak strasne prekaza ten dizajn tak co sa da robit. Tiez si myslim, ze drviva vacsina ludi, co kritizuju dizajn Outlanderu ho nikdy nevidela nazivo. A rovnako je pravda aj to, co pises o motore. Uz aj japonske znacky zacinaju po vzore europskych davat do svojich suv "nadupane" dieselove motory s obsahom 1.6 litra (Nissan, Honda). Aspon Mazda a Mitsubishi sa zatial nedrzia tohto trendu a stale davaju do svojich suv poctive dieslove dvadvojky.
        Som zvedavy, co doplnis po servisnej, mna to tiez onedlho caka.
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 24.04.2015  00:19

          « Re: Facelift

          Som na tom uplne rovnako. Tiez mam starsiu atmosfericku 1.6 Octaviu. V podstate bez vaznejsich problemov, ale ma uz svoj vek. A tiez prave silne zvazujem 2.2 DI-D MT 4WD vo verzii Intense + kurenie do zadku na prednych sedadlach :-) . Tie aktualne ceny su naozaj zaujimave. Jedine by som mohol zvazit este CX-5, ale to by museli o par tisic ist dole.
          Ale mam teraz dilemu - pockat na novy model a riskovat znacne navysenie ceny ? V US pisali, ze by mala byt +/- rovnaka, ale predpokladam, ze mysleli neakciovu a tam uz konkurenciu ma. Nie je to o facelifte, su tam udajne aj rozne technicke vylepsenia, vratane podvozku. Aj ked sa mi novy FL paci o cosi viac, nemam problem ani s aktualnym, takze len kvoli dizajnu cakat nebudem.
          V kazdom pripade je to pre man zaujimave a neokukane auto.
          Mimochodom, ako je na tom Mitsubishi s hodinovymi cenami servisu a servisnymi prehladkami ? Ak ste uz niekto absolvovali...
          • 00 Reagovat !

            foto martinnm

            martinnm 24.04.2015  07:21

            « Re: Re: Facelift

            nazdar.
            na servisku idem vo stvrtok takze potom dam info. ale podla predbeznych info je cena za pracu pri prvej prehliadke asi 120€.
            k tomu novemu modelu je tazke sa vyjadrovat. skor by som predpokladal ze dostanes este zlavu na aktualny model ked pride novy. na druhu stranu...je este priestor aby to islo este dolu?:)
            • 00 Reagovat !

              foto Halflife

              Halflife 30.04.2015  14:36

              « Re: Re: Re: Facelift

              Este by som sa ta chcel spytat na ten pokles spotreby, o ktorom si pisal v januari. Kolko kilometrov si mal vtedy uz najazdene a aky velky bol ten pokles spotreby?
          • 00 Reagovat !

            foto Halflife

            Halflife 30.04.2015  14:31

            « Re: Re: Facelift

            Nuz tak to budes mat rovnaky zazitok ako ja ked prejdes z 1.6 atmosfery na 2.2 turbodiesel a uvidis aky je to rozdiel ked auto skutocne taha "od spodu". Ta moja 1.6 Octavia mala 100 koni a Outlander co mam teraz ma 150. Nezda sa to byt velky rozdiel, ale to su ale hranicne hodnoty kde Outlander to dosahuje s turbom pri vyrazne nizsich otackach ako Octa. A vdaka priebehu krutiaceho momentu mala ta octavia pri nejakych 2000 otackach iba nejakych 30 az 40 koni kdezto Outlander ma pri rovnakych otackach 100 - 110 koni a to je uz citelny rozdiel. Samozrejme ani Outlander s tymto vykonom nie je ziadny trhac asfaltu to treba povedat, nemoze sa porovnavat s nemeckymi premiovkami ale v porovnani s tou Octou je to znacny rozdiel. Niekto oblubuje benzinove atmosfery, ale podla mna rozumna benzinova atmosfera je pri vacsich autach, kde by som sa nebal predbiehat je aspon 2.5 litra ako ma Mazda 6 ten vykonnejsi benzin, ale urcite nie 1.6. Ja mam rad ked nemusim podradovat a auto taha odspodu.
            Co sa tyka vyzoru noveho faceliftu, tak vyzera vyrazne agresivnejsie ako predchadzajuci facelift, ktory mam ja a martinnm co pisal clanok. Na zaciatku sa mi najnovsi facelift pacil, ale teraz som uz rad, ze mam predchadzajuci model lebo ja osobne oblubujem konzervativny a jednoduchy dizajn co nie je pripad najnovsieho faceliftu. A podla mna to dost prepiskli s tym predkom najma s tym chromom lebo podla mna to uz vyzera dost gycovo. Aj ked si clovek pozrie premiove auta ako Audi, BMW alebo Mercedes tak oni tiez pouzivaju chrom s citom aby to nevyzeralo preplacane co je bohuzial prave pripad najnovsieho Outlanderu. Inak zadok je ok voci tomu nemam vyhrady.
            Co sa tyka tych vylepseni tak vacsina z nich je iba marketingovy tah, na toto im neskoc. Aj pri predchadzajucom facelifte spominali oproti tej prvej verzii 3. generacie vylepsenie podvozku, znizenie hlucnosti a rozne technicke vylepsenia. Mozes si pozriet:
            [odkaz]
            Realita je podla mna taka, ze pridaju niekde nevyznamne mnozstvo tlmiaceho materialu a urobia mensie zmeny v podvozku, ktore realne vodic vobec nepociti. A co sa tyka tych technickych vylepseni tak vacsinu mala uz aj prva verzia 3. generacie. Napr, ako vylepsenie sa spomina aj asistent jazdnych pruhov, automaticke brzenie v meste, kontrola mrtveho uhla alebo adaptivny tempomat. Lenze toto vsetko ma uz tretia generacia od zaciatku v najvyssej vybave a tak to podla mna aj zostane. Cize toto je cisty marketing. Pozri si zoznam tych vylepseni a porovnaj s tym co ma predchadzajuci facelift a uvidis, na internete je info dost. Co su realne zmeny okrem redizajnu exterieru su podla mna LED svetla, ale tie budu asi iba v najvyssej vybave ak nenahradia uplne xenony (inak v Intense+ co chces su xenony a hovorim, ze dobre robis, svoju chybu som tu uz popisal), LED denne svietenie, dalej je prepracovany trochu volant a lepsi dotykovy diplej. Spominaju tam aj lepsie zvukove tlmenie, naladenie podvozku a hrubsie predne sklo, ale o kolko je toto skutocne lepsie ani srnka netusi. A pripominam toto sa spominalo aj pri predchadzajucom facelifte.
            Ceny noveho faceliftu budu asi zavisiet od toho ci sa bude vtedy este predavat predchadzajuci model ked pride novy model na trh. Ak ano tak budu podla mna vyssie. Ak stary model vyradia tak velky rozdiel nebude. Napriklad ja ked som objednaval tak v ponuke bol este predchadzajuci model ale uz iba co mali na sklade. Kedze ja som objednaval nieco co nemali na sklade tak sa objednavalo do vyroby a hned ma upozornili, ze stary model uz skoncil s vyrobou, pride uz facelift a cena bude rovnaka. Vtedy este nebolo jasne ako bude facelift vyzerat lebo bol predstaveny az mesiac po mojej objednavke, ale riskol som to nastastie som bol spokojny a zmeny neboli velke. Na dodanie z Japonska som cakal niekolko mesiacov. Pri tomto facelifte su ale zmeny uz znacne. Podla mna ceny modelu co sa teraz predava uz nepojdu dole lebo podla mna uz nie je kam, vypredaju co maju a uz zacnu predavat novy facelift. Kupou CX5 nic podla mna nepokazis, tiez dobre auto, vykonovo a kvalitou velmi podobne Outlander, ale ked porovnas cenu ... a dalej otazka je aj, ktore ta viac oslovi ked ho vyskusas.
            Dalej to ci kupit terajsi alebo novy facelift, ja osobne vo vseobecnosti preferujem kupu najnovsieho modelu, ale tu by som vahal lebo ako som spominal novy dizajn mi nie je az tak po chuti, ale keby nebol uz predchadzajuci model, tak kupim asi aj ten najnovsi Outlander. Co hra u mna v prospech noveho faceliftu je aj nova farba, ktoru ohlasili, a ktora bola uz na Outlander 2. generacie. Je to taka hnedo-seda, ktora sa mi paci. Japonci su totiz co sa tyka vyberu farieb dost tragicki a Outlander nie je vynimka pokial nepreferujes farby typu biela, strieborna a cierna alebo naopak jasno cervena, ktora sa podla mna Outlanderu nehodi tak vyber nie je velky.
            Co sa tyka servisu, tak mne povedali, ze prva prehliadka 250 eur z coho je 120 eur praca a 130 eur olej cize to sa zhoduje co pise martinnm.
            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 30.04.2015  22:35

              « Re: Re: Re: Facelift

              Vdaka za podrobne info. Teraz som si este raz pozrel ten predok a musim s Tebou suhlasit. S tym chromom to prehnali. Ale viem s tym zit. A inak tiez som skor konzervativny, co sa tyka dizajnu.
              Ja mam pocit ale, ze tie vylepsenia by mohli byt celkom v poriadku [odkaz] . Uz sa aj zacinaju pomaly objavovat recenzie - [odkaz] . Ten interier trochu potreboval vylepsit a verim, ze aj zmeny na podvozku budu ok.
              Co sa tyka farby, nikdy by som nepovedal, ze sa mi bude pacit biele auto, ale na Outlander mi fakt sedi. A ta cervena je v kazdom PR materiali :-)
              Ja to asi risknem a pockam na tu novu verziu. Uvidim, co povedia recenzie a pockam si na dovoz prvych kusov. Pocitam, ze o par mesiacov by tu mohli byt.
              Inak 130E za olej, to je fakt hnus, kupuju za 5, predavaju za 15-20E ! Radsej im inokedy zaplatim za dobru robotu, ako splachovat peniaze do kanala za predrazeny olej.
              A kto sa chce fakt pobavit, pozrite si recenziu aktualne dopredavaneho faceliftu, ozaj to stoji za to - [odkaz]
              Chalan robi velmi zaujimave recenzie aj z technickeho pohladu.
              • 00 Reagovat !

                foto Halflife

                Halflife 01.05.2015  01:03

                « Re: Re: Re: Re: Facelift

                Ved jasne ja netvrdim, ze tie vylepsenia su nie su v poriadku. Len hovorim, ze je to viac marketing ako realne vylepsenie, ktore vodic naozaj pociti. Ked sa na ten zoznam v linku pozries podrobne, tak polovica tych veci v zozname su dizajnove zmeny. O tom sa samozrejme nebavime je to facelift tak tie zmeny v dizajne su realne to som aj spominal. Dalsia velka cast zmien su vylepsenia pri ktorych nie je stanovene ako naozaj zlepsia komfort vodica a niektore zmeny mozu byt v skutocnosit iba kozmeticke, ktore vodic realne nepociti. Napriklad Improved straight-line stability and ride comfort alebo Increased steering response and precision. Ako vyznamne je to zlepsenie, o kolko a akych meranych jednotiek? Da sa to vyjadrit percentualne? Je to zlepsenie pre kazdy styl jazdy kazdeho vodica? A tak dalej. Netvrdim, ze to nie je zlepsenie, ale kym neuvidim tvrde data z testov aku hodnotu maju tieto vylepsenia tak to beriem iba ako marketing. Samozrejme, ze nieco prepocitaju, nieco nanovo naladia a zaobalia to do marketingovo peknej frazy, ale kym nepridaju testy ako to realne zlepsi jazdne vlastnosti pripadne ak je zmena na urovni par percent co clovek realne pri jazde nepociti tak to neberiem velmi do uvahy. Napriklad vylepsenie podvozku teraz neznamena, ze to bude mat podvozok ako BMW. Facelift, ktory mam je tiez lepsie odhlucneny a tiez s vylepsenym podvozkom vporovnani s prvou verziou 3. generacie, jazdil som na oboch a v podstate som ziadne zmeny nepostrehol. Keby sa urobilo detailne meranie tak urcite sa nejaka zmena nameria, ale pre bezneho vodica to velka zmena nie je. V kazdom pripade ale na skodu tieto zmeny nebudu, ale ako velmi pomozu je tiez otazne. To som tym chcel povedat. Samozrejme je tam aj zopar hmatatelnych zmien ako napr tie LED svetlomety.
                Ak sa ti paci biela farba tak to je len plus pre teba a podla mna v bielej farbe aspon nebude tak kricat to velke mnozstvo chromu. A aj podla mna Outlanderu pristane aj ked mne sa biela farba nepaci. A tomu preferovaniu tej cervenej fakt nerozumiem. Pre toto auto sa nehodi, mozno keby bola tmavsia.
                Ak si chces kupit ten najnovsi facelift tak urcite zle neurobis. Oproti predoslym modelom, ktore mali pozitivne recenzie to bude len lepsie a sotva pojdu s cenou vyznamne hore, mozno par stoviek. Tiez som niekde cital, ze niekedy na jesen by ich uz mali predavat aj u nas.
                Ten olej za 130 je hnus, ale aspon je to 7,4 litra u Outlandera. Presne rovnaku sumu za olej mi uctovali v autorizovanom servise aj pri Octavii a tam to bolo za 5 litrov.
                A recenzia co si dal je dobra, ale to nie je ten facelift co sa teraz predava, ale este ta prva verzia 3. generacie.
  • 00 Reagovat !

    foto martinnm

    martinnm 01.05.2015  21:54

    po serviske

    Dik za zaujimave citanie:) takze po serviske..vsetko ok..vymeneny olej..filter olejovy a pelovy. Material som si priviezol takze cena celkom ok.
    Co sa tyka tej spotreby tak neviem cim to bolo. Jazdim v podstate rovnake trasy a ta zmena sa prejavila na dvoch nadrziach. Bol som v tom case v rakusku a cerpal som tam..zeby to boli tym? Teraz som vyjazdil prvu nadrz po vymene pneu a spotreba bola 6,4. Inak tesne pod 7.
    Inak vsetko ok..az na to ze mi z usb zacali hrat skladby pri kazdom nastartovani od prvej. Premazaval som flashku tak neviem ci to mohlo nieco ovplyvnit. Musim skusit este nejaku inu aby som vylucil tuto chybu
    • 00 Reagovat !

      foto Halflife

      Halflife 04.05.2015  11:58

      « Re: po serviske

      OK inac ja si tiez chcem doniest vlastny olej na servisku, na tom sa da dobre usetrit. Doniesol si okrem oleja aj olejovy a pelovy filter? Ak hej tak kolko sa da na tom usetrit? lebo ak je to do nejakych dvadsat euro tak na filtre kaslem.
      • 00 Reagovat !

        foto martinnm

        martinnm 04.05.2015  12:35

        « Re: Re: po serviske

        mal som svoj pelovy. rozdiel bol asi 15€. ale bol som kupovat aj nejake ine veci v predajni tak preto som ho bral. najvacsi rozdiel je na oleji.
        bol som na serviske skor a technik mi nastavil v systeme interval na dalsi servis 15000km. tak isto aj na stitku na motore. ze omylom...
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 03.05.2015  17:12

    ASX/Outlander

    Neviem, ci ste uz videli, ale vysli nove cenniky pre ASX, model "2015.5" .
    A v ramci EURO6(b) normy zrusili 1.8 DI-D MIVEC DPF motor (110kW) a nahradili ho 1.6 DI-D (86kW) a to dokonca za vyssiu cenu (vybava sa mi az na detaily zda ta ista) ! Zase ten downsizing/spotreba/emisie. Kto chce 110kW, musi kupovat drahu verziu s automatom.
    cennik: [odkaz]
    novy cennik: [odkaz]
    Fakt len dufam, ze nieco podobne sa nestane Outlanderu. I ked zatial aspon pre US/AU boli tie motory rovnake.
    • 00 Reagovat !

      foto Halflife

      Halflife 04.05.2015  12:16

      « Re: ASX/Outlander

      No emisne normy su svina, tak uz aj Mitsubishi sa vybralo cestou downsizingu aby ich splnilo. Inac pre ASX ten 1.6 turbodiesel nemusi byt az taky zly kedze je to mensie auto, to vsak zavisi od stylu jazdy kazdeho cloveka samozrejme. Ale napr. Honda nevahala takyto motor drbnut ani do CRV co je auto velkostou porovnatelne s Outlanderom. Podla mna ale do Outlanderu tu dieselovu jednasestku nedaju a ak ano tak potom iba do najnizsej vybavy. Outlanderu chcu velmi zvysit predajnost, preto tolko faceliftov v kratkom case a slabsimi motormi by si dali dalsi gol. Myslim si, ze vybava Intense+, ktoru chces bude dostupna aj s 2.2 dieselom a manualnou prevodovkou. Okrem toho ten motor 2.2 diesel pre ASX tiez uz splna Euro 6, takze to bude ten isty motor co daju do noveho Outlandera. Ak by uvazovali mensi motor pre Outlander tak asi skor by urobili nieco ako 2.0 turbodiesel. Teda nieco podobne ako z 1.8 -> 1.6 pri ASX a nasledne 2.2 -> 2.0 pri Outlanderi. Ale to asi skor nie. Vsak sa opytaj v predajni oni budu vediet viac.
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 04.05.2015  18:54

        « Re: Re: ASX/Outlander

        Bol som tam tyzden dva dozadu a nevedeli prakticky nic 8-s
        Inak este o stupni vybavy som sa nerozhodol, bol tam dost velky cenovy skok. Asi fakt len tie xenony za to stoja. Ale pocitam, ze aj tam budu este nejake zmeny.
        Skoda, ze sa da len minimum veci prikupovat.
        Ked si porovnam 2.2D Euro6b z ASX a Euro5b z Outlandera, su prakticky totozne, 0,1l a 1g CO2 neviem ci stoji za to EURO saskovanie.
        • 00 Reagovat !

          foto Halflife

          Halflife 06.05.2015  12:00

          « Re: Re: Re: ASX/Outlander

          Hej s tymi emisnymi limitmi je to tazke, asi to casom zabije vsetky dobre motory. S tou vybavou je to o osobnych preferenciach. Napr. martinnm ocenuje vsetko z intense+. Ja za ten rok co mam Outlander by som naozaj potreboval iba tie xenony. Sedem sedaciek by bolo pre mna nie ze zbytocne, ale skor na skodu lebo potrebujem velky kufor a tam by mi zavadzali. Rovnako subwofer v kufri a celkovo na audio mi velmi nezalezi. 18 palcove disky som kupil na letne gumy a 16 palcove som nechal na zimne. Keby som mal od zaciatku 18 tak kupim na zimu 16 lebo na sneh su lepsie uzsie gumy s vyssim profilom. Co by som este neodmietol je cuvacia kamera, ale aj senzory postacuju a ta sa da za rozumnu cenu domontovat neskor. Dokonca priamo mitsubishi malo ponuku za tri stovky na vystup do spatneho zrkadla, ale da sa aj lacnejsie. Rovnako ak chce clovek lepsie audio da sa domontovat neskor. Jednoducho aj pre mna to bola dilema, styri tisicky navyse by sa nasli to nebol problem, ale zdalo sa mi to vela ked som chcel len xenony. Ako som pisal, v tomto su nemci super, proste si priplatis 1000 - 1500 eur za xenony a vec je vyriesena. Japonci su v doplnkovej vybave tvrdohlavi jak mulice a az na par vynimiek si musis kupit cely paket. Podla mna je to pre nich na skodu a znizuje im to predaje lebo do vyroby nie je problem zaviest vyssiu variabilitu vo vybave. Keby si clovek mohol vyskladat vybavu podla toho co potrebuje tak by to bolo pre zakaznika urcite atraktivnejsie. Mozem povedat, ze ani tie halogeny nie su zle lebo niektore automobilky robia svetla lepsie, ine horsie a japonci patria k tym lepsim. Napr. videl som test oamtc, kde porovnavali rovnake auta s halogenmi a xenonmi. Napr. na stupnici od 1 do 5 kde 1 je najlepsie dostal Opel Insignia 1.7 za xenony a 4.0 za halogeny (este prva verzia Insignie, uz to asi zlepsili). A iny priklad nissan qashqai mal 2.9 za halogeny a 2.8 za xenony co nie je velky rozdiel. Ale xenon je xenon jednoducho sirsi svetelny luc, vyssi svetelny tok a farba svetla blizsie k dennemu svetlu, proste tam nemozu halogeny konkurovat. Jedine za dazda sa rozdiel medzi halogenmi a xenonmi trochu stiera lebo zltsie svetlo od halogenov je menej pohlcovane mokrou vozovkou ako to belsie od xenonov. Ale xenony s teplotou 4300K su celkom OK aj za dazda horsie je to uz pri teplote 6000K a viac. Ja lutujem, ze nemam xenony hlavne ked idem dlhsie v noci po dialnici kde unava oci pri xenonoch je nizsia ako pri halogenoch. Ak nejazdis casto v noci, pripadne iba kratke trasy do pol hodiny tak potom xenony az take strasne dolezite nie su lebo oci sa tolko neunavia, ale rozhodne je lepsie ich mat ako nemat. Tie halogeny u Outlandera su pocitovo znacne lepsie ako u Octavie a asi aj preto, ze Octa mala H4 ziarovky a Outlander ma modernejsie H7. Okrem toho sucasny Outlander ma este reflektorove halogeny a myslim, ze najnovsi facelift bude mat uz asi projektorove, sosovkove halogeny, ktore lepsie orezu svetelny luc. Napriklad ASX ma projektorove halogeny a neviem preco ich doteraz nedali aj Outlanderu. Na druhej strane reflektorove halogeny bez sosovky vyuzivaju aj premiovky, ked si nezaplatis xenony a napr. v Nemecku pomerne casto vidam Audi A4, A6 alebo BMW 3, 5 s reflektorovymi halogenmi bez sososviek, neviem preco nepouziju radsej sosovkove projektory aj na halogeny. Bolo by fajn, keby nejaka firma vedela profesionalne namontovat xenony, teraz nemyslim H(N)ID xenon kity za sto euro, ale pekne projektor navrhnuty pre xenonove vybojky s automatickym nastavenim sklonu a ostrekovacmi samozrejme za odpovedajucu cenu 1000+ eur. Avsak tymto sa nik nezaobera a schvalene xenony su iba od origo vyrobcu. Asi by bol problem s homologizaciou, neviem.
          • 00 Reagovat !

            foto martinnm

            martinnm 06.05.2015  12:58

            « Re: Re: Re: Re: ASX/Outlander

            ja som mal zopar položiek, ktoré som v aute chcel. to boli xenony, 7 miest (pretože ten kufor je aj napriek tým dvom sedačkám plne postačujúci), slušné audio,4x4, automat a motor nad 2 l. v tomto bol pre mna outlander ideal a nazor som zatial nezmenil. cena bola fajn a spolu s výbavou navyše som ani prilis nerozmyslal. a so spotrebou, ktora sa teraz pohybuje medzi 6,5 - 7 je to idealna kombinacia. možno, by to chcelo inak riešené denné svetla, niektore plasty by mohli byt kvalitnejšie(na zadných dverách okolo okna je plast ako v asx - poznam to z kolegovho auta a mam pocit, že po čase straca farbu) ale stale to nie su veci, ktore by ma prinutili pochybovat o tom ci to bol spravny vyber.BOL :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 06.05.2015  22:00

            « Re: Re: Re: Re: ASX/Outlander

            Sa vies riadne rozpisat, ale vyborne citanie :-)
            Pre mna uplne rovnako je zaujimavy kufor, 7 miest netreba, audio podmienka nie je.
            A automat nechcem v ziadnom pripade. Zadnu kameru zvazim, priplatok je celkom dost.
            Ale co chcem isto, je kurenie do prednych sedadiel. Oficialne len v TOP vybave, ale niekde som to videl ako priplatkovy doplnok od vyrobcu, no teraz to uz neviem najst :-( Toto fakt mohlo byt v aute tejto triedy standard.
            A asi si radsej priplatim aj za bocne ochranne listy, kedze ludia su neskutocni dementi a len zasnem, ako su schopni dverami trieskat o susedne auto.
            • 00 Reagovat !

              foto martinnm

              martinnm 07.05.2015  06:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: ASX/Outlander

              nazdar..vyhrievanie sedadiel ti namontuje kazdy predajca. mne ho doplnili bez problemov
        • 00 Reagovat !

          foto superkutil

          superkutil 02.12.2019  12:17

          « Re: Re: Re: ASX/Outlander

          Jak auto jezdí teď?
          • 00 Reagovat !

            foto martinnm

            martinnm 27.05.2020  12:28

            « Re: Re: Re: Re: ASX/Outlander

            dlho som tu nebol..preto odpoved az teraz. auto som pred dvomi mesiacmi predal. dovod predaja nebol nespokojnost, alebo pripadne nejake poruchy. aj ked investicia uz bola. prasknute vyfukove zvody. oprava mimo servis za 500€. takze som ho posunul dalej. verim , ze sluzi a bude sluzit este dlho
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 30.06.2015  14:01

    Info

    Cerstve info: zajtra budu zverejnene nove modely aj s cenami a bude moznost ich uz objednavat.
    Bohuzial, importer zacal rubat dost vysoko a doslo k vyraznemu zdrazeniu (uvadzacie ceny) oproti aktualnym dopredajovym cenam a obavam sa , ze predajnost dramaticky klesne. Predajca tiez nebol uplne nadseny.
    Ja osobne teda pockam.
    EDIT: To info nejako meska, tak uvidime.
    • 00 Reagovat !

      foto Halflife

      Halflife 07.07.2015  14:17

      « Info

      Hej aj ja by som ti radil pockat. Co som cital nazory ludi na nete tak nie su nejako nadseni vyzorom noveho faceliftu Outlanderu. V podstate to je podobne, ako pri predchadzajucich verziach a teda skor na dizajn nadavaju ako ho chvalia. To znamena, ze sa da cakat to co predtym. O Outlander asi nebude kvoli tomu moc velky zaujem a teda ceny casom klesnu o par tisic ako to bolo v predchadzajucom pripade. Ale mozem sa mylit takze na moju radu sa nespoliehaj :-). Dizajn je vacsinou proste to co predava a najlepsie samozrejme idu auta s dizajnom, ktory sa paci masam ako su napr. nove Mazdy. O vyhodach a nevyhodach popularnych a nepopularnych dizajnov aut sme tu uz popisali dost a aj nepopularny dizajn sa moze niekomu pacit. Inac zaujimave je, ze pri tom prvom facelifte ceny vobec nesli hore, ale to asi preto, ze zmeny neboli velke.
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 07.07.2015  20:40

        « Re: Info

        Dizajn v pohode (Lada X-ray ;-) ), prebezne sledujem vsetky mozne testy a recenzie.
        Akurat, ze zatial ho predavaju len v AU, RU, Brazilli, ani US ho tusim este nemaju.
        Tiez si myslim, ze dizajn predava a preto Outlander nema s takou uvadzacou cenou ako CX-5 sancu, takze treba pockat. Tu je par zmien aj v technike + zakladna vybava je trochu ina, takze par 100E naviac beriem. Ale nie par 1000E.
        Inak motorizacia udajne ostala zachovana v EU ako bola aj predtym.

        [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 27.08.2015  18:25

    Novy Outlander

    Ceny a dalsie info su vonku. Predbezne informacie sa potvrdili, je tam znacny narast ceny. Takze osobne cakam.

    [odkaz]

    Je to sice novinka, ale tie technicke vylepsenia a odhlucnenie podla mna neospravedlnuju taky narast ceny (aj ked voci "akciovej").
    • 00 Reagovat !

      foto Halflife

      Halflife 10.09.2015  14:48

      « Re: Novy Outlander

      Hej ceny su take iste ako ked prislo prve zlacnenie povodneho modelu co boli vtedy nejake tri tisicky. Nasledne prislo potom este jedno zlacnenie opat o par tisic. Tiez radim cakat. Ludia sa za tymto autom potrhat nejdu takze snad o par mesiacov mozu tie ceny vyzerat lepsie.
      • 00 Reagovat !

        foto martinnm

        martinnm 11.09.2015  06:33

        « Re: Re: Novy Outlander

        Ak pôjde cena mierne dolu a niečo dá dolu aj predajca tak to bude v pohode. Ale mňa celkom teší, že nestojí na každom rohu:)
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 11.09.2015  23:52

          « Re: Re: Re: Novy Outlander

          Tak tak. Ak sa cena dostane na 25K, potom zacnem uvazovat :-)
          Ako riesite obutie - 16'' na zimu a 18'' na leto ?
          EDIT: teraz som si vsimol, ze Halflife to tak ma.
          • 00 Reagovat !

            foto Halflife

            Halflife 09.10.2015  12:00

            « Re: Re: Re: Re: Novy Outlander

            Hej mam to presne tak. Ono tie 16 palcove disky nevyzeraju tak dobre ako 18 palcove, ale na druhej strane pre dobry zaber na snehu su lepsie uzsie kolesa s vyssim profilom (16 palcove: 215/70 vs 18palcove: 225/55). Avsak na suchej ceste svoju vyhodu stracaju aj v zime.
            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 21.09.2016  22:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Novy Outlander

              Len pre uplnost (som si spomenul na toto vlakno) - cena neklesla, tak som zmenil (nielen preto) po case znacku.
              Japonsko ostalo, ale teraz mam Forester s autoamtom a myslim, ze to je v 90% krok vpred oproti Outlanderu. Mozno okrem kufra. Lepsia vybava, jazdne vlastnosti atd. Fakt odporucam.
              • 10 Reagovat !

                foto Halflife

                Halflife 16.11.2016  13:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy Outlander

                OK Forester je urcite dobre auto, na druhej strane ceny su znatelne vyssie ako pri Outlanderi takze sa to da aj cakat. Zakladny diesel pri Foresteri na Slovensku zacina na 30500, pricom zakladny diesel pri Outlanderi uz na 26900. Forester je urcite lepsie auto do terenu ako Outlander o tom sa nikto nebude hadat. Celkovo Subaru su jedny z najlepsich do terenu v tejto triede aut, kedze neberieme do uvahy triedu kde je Pajero. Co sa tyka jazdnych vlastnosti na ceste tak tu uz by sa dalo polemizovat, ktore je lepsie. Minimalne v pripade vrcholnej vybavy Outlanderu, ktora ma samosvorny diferencial, ktory vyrazne zlepsuje jazdne vlastnosti a stabilitu. Co sa tyka vybavy opat by sa dalo polemizovat vzhladom k tomu, ze jednotlive stupne vybavy Foresteru su o par tisic drahsie ako pri Outlanderi. A co sa tyka motorov, tak tu uz by som sa aj hadal co je lepsie ak sa bavime o dieseloch. Ten diesel 2.2 v Outlanderi je hodnoteny velmi dobre co som si mal moznost precitat v motoristickych casopisoch, takze opat je minimalne porovnatelny s dieslom 2.0 vo Foresteri a je tu vyssia kubatura o viac ako 10%. Okrem toho diesel v Outlanderi ma vyssi maximalny aj priebehovy krutiaci moment ako motor vo Foresteri hoci maju rovnaky maximalny vykon. Co sa tyka pouzitych materialov, tak minuly rok na autosalone vo Frankfurte som sedel v oboch a kvalita pouzitych materialov v interieri je minimalne porovnatelna. No a ako si pisal, kufor je jednoznacne vacsi v Outlanderi co bolo napriklad pre mna velmi dolezite, Forester ma maly kufor, ale ked to niekto nepotrebuje tak tato vyhoda sa u neho straca. Forester je celkovo o par centimetrov kratsi ako Outlander. Cize je to dost sporne napisat, ze je lepsia vybava a jazdne vlastnosti pri aute drahsom o par tisic rovnako ako by som mohol napisat, ze je lepsia vybava a jazdne vlastnosti ineho auta v porovnani s Foresterom pricom toto auto by bolo tiez drahsie. A minimalne je tu par bodov, kde by sa s takymto vyrokom dalo sporit. Ja odporucam aj Forester aj Outlander rovnako ako ine auta, vsetko zavisi od osobnych preferencii a ochoty zaplatit cenu toho auta za konkretne poziadavky na auto. Ale ktore auto je v com lepsie, minimalne vzhladom k cene auta to by bolo na podrobnejsiu diskusiu.
        • 11 Reagovat !

          foto Halflife

          Halflife 09.10.2015  11:52

          « Re: Re: Re: Novy Outlander

          Hej a ten model, ktory mame my uz ani na kazdom rohu stat nebude kedze sa prestal predavat. Pred dvomi tyzdnami som bol na autosalone vo Frankfurte a sadol som si do kazdeho auta, o ktorom som uvazoval, ze si ho kupim ked som sa este rozhodoval a stale som presvedceny, ze som urobil dobre ked som kupil Outlander. Pozrel som si Mazdy CX5, 6, Hondu CRV, Toyotu RAV4, Opel Insigniu, Toyotu Avensis, Nissan X-trail, Subaru Forester a aj novy Outlander. Kupil by som aj novy Outlander teraz, ale ako som uz pisal oblubujem skor konzervativny dizajn a preto sa mi paci viac predchadzajuci facelift, ktory mame ako ten sucasny, najma spredu. Okrem toho musim povedat, ze potahy sedadiel na novom Outlanderi su teraz z neprijemnejsieho materialu ako tie co mame v nasich autach (kym teda clovek nema kozu po com ja tiez netuzim). A to moje auto sa mi paci stale viac a ludia nan stale cumia kedze je neokukane. Ten nizky zaujem o Outlander sposobilo najma to, ze ludom sa nepacil Outlander na fotkach, preto ho nekupovali, tym ho bolo menej aj na cestach co sposobilo este viac, ze sa nepredaval. Jednoducho ho ludia ani nepoznaju. Inak aj ja som pozoroval v poslednych tyzdnoch pokles spotreby. Momentalne som schopny kombinovane jazdit za 6.6 litra na 100km (predtym vzdy cez 7 litrov). Okrem toho som si vsimol, ze paradoxne mam lepsiu spotrebu ak ho drzim v trochu vyssich otazkach ako je pre diesel bezne. Lepsiu spotrebu mam ak jazdim medzi 2000 - 2500 otackami za min ako pri napr. 1500 za min. Co ma tiez tesi lebo neraz jazdim na velmi nizkych otackach. Kedze ty mas automatiku tak si nieco podobne asi nepozoroval.
          • 00 Reagovat !

            foto martinnm

            martinnm 12.10.2015  07:02

            « Re: Re: Re: Re: Novy Outlander

            tak to som si nevsimol. automat ma vzdy snahu drzat otacky dolu a tak aj radi rychlosti. prave vcera mi ponukal kamarat ktory vozi auta zvonku, ze tam ma jeden outlander v najvyssej vybave. ci nechcem vymenit:))
            • 00 Reagovat !

              foto Halflife

              Halflife 29.10.2015  13:29

              « Re: Re: Re: Re: Novy Outlander

              Este by som sa ta chcel opytat aky olej si tam dal pri vymene ci 5W-30 alebo 0W-30. V manuali k autu su ako odporucane uvedene obidve specifikacie. Nevedel som, ktory mi tam dali od vyroby a na dolievanie mi dali 0W-30 tak som si na vymenu kupil tiez 0W-30. Chlapik v servise mi ale povedal, ze ak si clovek nedonesie vlastny olej tak oni davaju 5W-30. Ale kedze som doniesol vlastny 0W-30 tak mi tam naliali ten. Povedal som mu, ze nech sa opyta mechanikov a ak by to mal byt problem tak nech mi tam daju teda 5W-30, ale mechanici v tom problem asi nevideli ked tam dali ten co som doniesol. Dolezita je podla nich hlavne specifikacia C3, ktoru som dodrzal. Aj Castrol odporuca vo svojich mazacich planoch pre Outlander diesel po roku 2012 na prvom mieste 0W-30 a ako alternativu 5W-30 so specifikaciou C3. Medzi 0W-30 a 5W-30 by inak nemal byt velky rozdiel iba pri nizkych teplotach je 0W-30 viac tekuty lebo ma nizsiu viskozitu, ale pri vyssich teplotach by mali mat rovnaku viskozitu.
              Pytam sa to preto, lebo po vymene oleja som pozoroval (alebo teda minimalne sa mi to tak zda), ze motor je trochu hlucnejsi a pred vymenou bolo hvizdanie turba sice hlucnejsie, ale malo prijemnejsi zvuk. Teraz je turbo trochu tichsie, ale zvuk je neprijemnejsi. Po tom co som pocital na internete je dost mozne, ze je to sposobene zmenou oleja. Inak okrem specifikacie oleja to mohla sposobit aj ina znacka. Od vyroby neviem co tam bolo a na vymenu som kupil Castrol. Ak si ty na vymenu pouzil 5W-30 (napis aj znacku) a nepozoroval si tie zmeny vo zvuku motora a turba, tak pri dalsej vymene tam dam asi tiez 5W-30.
              • 00 Reagovat !

                foto martinnm

                martinnm 30.10.2015  07:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Novy Outlander

                Nazdar ja som daval castrol edge 5w-30. Teda aspon mam ten pocit:) Pred serviskou som volal do servisu - nr - a bolo mi povedane, že dávaju tento. Tak som kupil. Ja som nejaku zmenu nepostrehol. Zatial po vyse roku vsetko ok. A uz sa tesim na sneh:))
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…