Kia Sorento (2010)
4.5.2010Jelikož se rozhoduji o koupi nového vozu, rozhodl jsem se uložit sem vždy pár informací o autě, které aktuálně testuji. Jako první to je Kia Sorento 2.2…
Kia Sorento (martin.vienna)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
martin.vienna 04.05.2010 22:51
« Re: Testovací jezdec
Sorry, ale zítra auto vracím, takže víc fotek nepořídím... :-(
Zadní víko kufru se otevírá bohužel normálně, tj. manuálně, chybí ovládání elektromotory (to vyzkouším u Mercedesu C-Klasse). Tlačítko je standardně pod chromovou lištou nad SPZ.
Nožní brzda je tam, kde jí má Mercedes - tj. v "nožním" prostoru řidiče úplně vlevo, téměř na levé stěně (hned pod otevíráním kapoty) a sešlapuje se opravdu pohodlně.
Fajnšmekr nejsem, ale rád se podělím o své (subjektivní) názory :-)
-
FRPE 04.05.2010 23:09
« Re: Re: Testovací jezdec
Počkej ale tys napsal, že uvažuješ o jeho koupi né? Co tě k tomu vedlo? Nemyslím to nyní rýpavě, máš vyhraněný typ, značku, či něco jiného? :-)
Jen nevím co tomu řekne Admin, když to auto není fyzicky tvoje ... a ani nebylo ... ;-\ aby tě to nesmazal, nevím.-
martin.vienna 04.05.2010 23:14
« Re: Re: Re: Testovací jezdec
Jak jsem psal, budu zkoušet asi 4-5 aut... Mazdu6 kombi, Mercedes C-Klasse kombi, BMW X1 a asi Passat CC. Vidíš, že to jsou různá auta :-)
Ano, o koupi Sorenta uvažuji, ale definitivně rozhodnutý ještě nejsem. Chci se svézt i těmi ostatními. Nevím, jestli mě admin smaže, ale myslím, že moje názory by mohly někomu pomoci při volbě nového auta. Snažím se zůstat objektivní. -
-
martin.vienna 06.05.2010 14:46
« Re: Re: Re: Re: Testovací jezdec
Ptej se, co tě zajímá a pokusim se reagovat. Naopak mně přijdou první dojmy většinou ty nejdůležitější, protože jak se říká, člověk si postupně zvykne na všechno.
Jízdní dojmy byly velmi dobré, při rychlosti nad 160 km/h a na vyjetých kolejích, když foukal vítr, to občas s autem trošku cuklo, ale že bych se cítil nějak nepříjemně, to bych říct nemohl. Jinak překvapivě dobře se s ním jezdilo po městě, jen si člověk musí zvyknout na tu velikost - je to fakt muscle car :-)
-
-
-
-
-
-
RKa 04.05.2010 22:59
Kia?
Uz dlhsie tiez rozmyslame nad kupou noveho auta a rozhodujeme sa ake SUV. Padlo aj slovo o tejto kii. Da sa ju v rakusku zobrat aj na operativny leasing? Mozes dat pls foto kufra? A aky mas pocit z toho auta? Motor? Nie je to lenive? Automat ma kolko rychlosti 6? Diik moc za info-
martin.vienna 04.05.2010 23:10
« Re: Kia?
Ahoj,
kufr přidám, je velký a navíc 2-patrový - dolů se toho dá taky hodně moc schovat.
Motor rozhodně není lenivý, akceleruje až do 180 km/h velmi svižně. Počet převodů automatu nevím, zjisti si někde na netu, ale řadí opravdu bezvadně (lépe, než 5-ti stupňový automat u MB C-Klasse).
Jinak pocit mám velmi dobrý, nejvíc mi vadí poměrně tuhé odpružení a ovládání palubního počítače. Operativní leasing nevím, ale teď tu je akce 1/3 teď, další za rok a další za 2 roky bez navýšení :-)
-
-
citrus 06.05.2010 09:14
Sorento
Ahoj, být tebou, tak raději volím Mazdu 6, nebo jestli chceš být výš, tak BMW X1. V Sorentu sem jel a motor, převodovka a kvalita zpracování se mi zdá hodně bídná a vše působí lacině. Design zádě je podle mě katastrofální a černá barva je ještě nejhezčí.-
martin.vienna 06.05.2010 14:44
« Re: Sorento
Že by byl motor, převodovka a zpracovájní nekvalitní až bídná se mi rozhodně nezdá. Naopak, kdybych hledal důvod, proč si tohle auto koupit, bylo by to spojení motoru s tou převodovkou - řadí parádně a motor svižně akceleruje až k hranici 200 km/h. Materiály mi přišly po většinou kvalitní, ohledně kvality zpracování nemohu moc říct, měl jsem to auto jen 1 den.
Design je věc vkusu a názoru, 1000 lidí - 1000 chutí, já jen můžu říct, že se za autem lidi otáčeli a pár se mě i ptalo, co to je vůbec zač. Je rozhodně atraktivní a tipuju, že na českých silnicích jich moc nejezdí.
-
-
levap.kesip 19.11.2011 19:33
Stejné zkušenosti
Hodnocení Sorenta v tomto článku odpovídá mým zkušenostem. Sorento bylo mé vysněné auto, hltal jsem nové informace, které přicházely k tomuto autu a také design se mi líbí. Protože jsem byl v období výběru nového vozu, nechal jsem si jej nacenit a předvést v podobné výbavě, jak je zde uvedeno. Bylo to na začátku tohoto roku. Celkově jsem očekával hodně a nerad slevuji z požadavků. První problém je nemožnost objednat integrovanou bluetooth handsfree, chybějící chlazená schránka, zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru, neergonomické ovládní počítače přes kolík u "budíků" atd. U SUV s hodnotou okolo milionu Kč mi to připadá směšné. V říjnu 2010 jsem kupoval nového Ceeda, kde výše uvedené je standard a to nemluvím o hodnotnějších plastech a celkově působícím interiéru u vozu stejného výrobce a navíc za třetinovou cenu!
Motoricky se mi vůz jevil (dvě delší zkušební jízdy s odstupem času) velmi dobře, spojení naftového motoru 145kW a převodovky bylo fajn, ale na můj vkus méně odhlučněno v interíéru. Podvozek byl velmi tvrdý, zejména přejezd krátkých nerovností na silnicí způsobilo nepříjemný ráz od zadní nápravy. To bylo znát i v lehkém terénu, kde jízdní komfort velmi klesl. Na toto téma jsem mluvil s několika prodejci a ti mi potvrdili, že výše uvedené nedostatky odradí dost zájemců, zkrátka se očekával větší tržní podíl od tohoto SUV.
Ještě jsem si všiml docela významného ergonomického - bezpečnostního prohřešku. U zadních dveří při otevření je ostrý roh, daný obloukem nad blatníkem a svislým dělením dveří. Při otevření ve stísněnějším prostoru hrozí zejména dětem, že se o něj zraní.
Nyní to auto hodnotím tak, že se vývoj upnul na design exteriéru a motorickou stránku, ale komfort a uživatelská přívětivost se moc neřešily.
nebo jsem to napsal špatně, správně má být Martine a Vienno?
No heleď, poprosím za mě, když už tady na maczu máme takového fajnšmekra ( není tady žádný jiný testovacíé jezdec ), abys nám doplnil více fotek a z jiných míst než jen z toho jednoho, kde jsi pofotil. Moc díky. ;-)
Prosím tě, jak se u tvého auta otevírá zadní víko kufru a ještě jsem se chtěl zeptat, kde přesně je ta nožní brzda alá mercesdes?
Jinak tě vítám vřele na serveru budoucí.auto.cz :-!