Volkswagen Golf (2010)
7.3.2010Na sklonku léta 2009 jsem se rozhodl do své garáže konečně taky něco postavit. Vybírat jsem chtěl z aut do délky 4.20m, s 6ti rychlostní převodovkou,…
Volkswagen Golf VI (maca02)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
maca02 27.03.11 22:38
« Re: Oprava cukani
Ten člověk, o kterém píšu, se odkazuje na konkrétní servis, kde toto už řešili a zřejmě i vyřešili na Tiguanu TSI - o to je snažší chybu najít, pokud najdu někoho, kdo mi bude věřit a ještě líp - kdo to už vyřešil.
Který čerpadlo to bylo netuším...
Co je to datový log? Můžeš to trochu rozvést? Díky -
soulfly1983 26.03.11 11:40
« Oprava cukani
Ten test zapalovania mas pravdu ze sa da spravit cez diag. ale na to by museli ist pozriet sa do datoveho logu, pripadne logovat to priamo pocas jazdy, ale to je pri vacsine nasich servisov sci-fi predstava.. z mojej skusenosti je tiez pristup autor. servisu skor taky, ze neni chybova hlaska motora, neni problem.
Inac by ma zaujimalo ktore palivove cerpadlo ti vymenili, vysokotlakove (tzv. vstrekovacie) alebo nizkotlakove (to ktore cerpa palivo z nadrze) ? -
soulfly1983 24.03.11 14:34
« Re: cukani motoru
ja som mal nieco podobne, trhanie motora pri vyssej zatazi (plny plyn, jazda do kopca) ale mam FSI motor ktory je iny ako tvoj TSI. Uvidis co povie diagnostika, pokial to bolo take brutalne jak pises, tak by mali byt nejake chybove hlasky motoru. U FSI je to najcestejsie vynechavanie jedneho alebo viacerych valcov (cylinder misfire) koli zlej zapalovacej cievke -
white label 11.06.10 11:53
« Re: k podřazování DSG
Ještě si to eSko u DSG pořádně ani nezkusil a už víš, že je naprosto k ničemu??? Naopak, bez eSka by DSG v Golfu nebylo tím čím je a takové GTI si bez něj nedovedu vůbec představit .. ;-)
Ale podle toho co píšeš, jsi typ spíš na klasický tiptronic... :-) -
Vampix(Diesel Power) 11.06.10 11:17
« Re: Re: Re: Re: k podřazování DSG
No jo X5 taky brzdila motorem automaticky, ale škubnutí které to přineslo bylo velmi narušující jízdu navíc podřazení na 2ku do 3500 otáček nebylo úplně lahodné ani uším :-/ X6 to teď dělá taky, ale mnohem lahodněji a jemněji to tam zařadí, takže v pohodě. Byl to jen starý a podle mně ne úplně dodělaný systém no :-) -
talio2 11.06.10 09:37
« Re: Re: Re: k podřazování DSG
u našeho ML (7G-Tronic) je brždění motorem automatický a v pohodě :-) řadí to úplně stejně jako bych řadil já manuálně :-)
co mám zkušenosti s DSG tak jsem si tohoto problému ani nevšiml, asi bylo vždycky všechno tak jak jsem chtěl >:D DSG je podle mě jeden z nejlepších počinů automobilového průmyslu :-) -
-
maca02 20.04.10 07:17
« Re: k podřazování DSG
No já mám pocit, že to auto snad nějaký čidla mít dokonce i musí, protože DSG má snahu pořazovat do zatáčky, nějak brzo ví, že jede do kopce a teď ještě to podřazování pod kopec. Něco tam prostě je :-)
Prodejce jsem neukecával řka, že to zkusím ještě vypozorovat, když jsem viděl, jak nic neví, tak jsem ho netrápil ;-\ Palubní deska nehlásí žádnej problém - ještě to tak!! ;-) -
Vampix(Diesel Power) 18.04.10 22:22
« Re: Re: k podřazování DSG
U nás se vyskytoval tento neduh na starší generaci X5 a to díky tomu že měla čidla, která snímá sklon kopce pro použití počítače a podle toho to pak vyhodnocovala. Ale byl to podle DSG obyčejný již postarší automat a ještě těžké auto tak se to dá pochopit. Že to dělá ale i DSG a u golfu to mně celkem zaráží. Nezkoušel jsi prodejce ukecat ať to napíchnou na počítač jestli něco nevyplivne třebas? Nebo nehlásí ti na palubní desce nějaký problém?
Nebo máš jen kousek co se bojí jezdit z kopce a tak si brzdí ať chceš nebo ne >:D -
maca02 18.04.10 21:48
« Re: k podřazování DSG
Neměl a to určitě, ještě nikdy jsem totiž neměl ten sportovní řežim zařazenej ani na zkoušku. Podle mýho se ten sportovní režim totiž chová dost neurvale i k nezajetýmu autu, takže proto. Podle mýho je ten S režim naprosto k ničemu a mohli za něj ušetřit na nákladech na vývoj a výrobu. Určitě to dělalo na režim D, jsem si zcela a neochvějně jist! :-) Ale potřeboval bych to nějak vypozorovat a "chybu" zreprodukovat abych se na to mohl aspoň přesně zeptat. Já se ptal, ale prodejce vyloženě tápal ve tmě... ;-\ -
simson33 16.04.10 14:01
« k podřazování DSG
Hele, neměls tam náhodou omylem zařazený sportovní program řazení? Já mám totiž s DSG opačnou zkušenost, pokud jedu v režimu D dolu z kopce a chci brzdit motorem tak musím podřazovat manuálně, DSG sama motorem nebrzdí. Naopak v režimu S se motorem dá brzdit úplně v pohodě na automat.