Volkswagen Golf (2010)
7.3.2010Na sklonku léta 2009 jsem se rozhodl do své garáže konečně taky něco postavit. Vybírat jsem chtěl z aut do délky 4.20m, s 6ti rychlostní převodovkou,…
Volkswagen Golf VI (maca02)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Více fotek pleas 08.03.2010 09:54 FRPE
-
Prosím o nové fotky 08.03.2010 09:55
stevosk
-
Re: Prosím o nové fotky 08.03.2010 11:37
Thomasino
-
Re: Re: Prosím o nové fotky 08.03.2010 13:04
maca02
-
Re: Prosím o nové fotky 08.03.2010 13:45
white label
-
Re: Prosím o nové fotky 08.03.2010 14:04
Thomasino
- Re: Prosím o nové fotky 08.03.2010 14:47 white label
-
Re: Prosím o nové fotky 08.03.2010 14:04
Thomasino
-
Re: Prosím o nové fotky 08.03.2010 13:45
white label
-
Re: Re: Prosím o nové fotky 08.03.2010 13:04
maca02
-
Re: Prosím o nové fotky 08.03.2010 11:37
Thomasino
- DSG 09.03.2010 13:40
- Zdravím Pantani!!! 10.03.2010 15:26 honzanun
- Park assist 11.03.2010 09:19
- k podřazování DSG 16.04.2010 14:01 simson33
- cukani motoru 23.03.2011 11:38 soulfly1983
- Cukání 26.04.2011 09:18 McGyver2
-
stevosk 08.03.2010 09:55
Prosím o nové fotky
Recenzia príjemná (aj keď dúfam v ďalšie skúsenosti s auto), auto pekné, ale rozhodne by tochcelo fotky. Ak ich doplníš svoje hodnotenie prehodnotím (kludne mi napíš súkromnú správu, ked budú nové fotky). Prajem veľa kilometrov bez nehody.-
-
-
white label 08.03.2010 13:45
« Re: Prosím o nové fotky
Větší špinění zadní plochy Golfu je logický důsledek kombinace (i na hb) relativně velmi krátkého ("sexy" ;-) ) zadního převisu a téměř kolmé zadní plochy...-
-
white label 08.03.2010 14:47
« Re: Prosím o nové fotky
[odkaz]
[odkaz]
C-MAX má zadní převis (i na kompaktní MPV) taky relativně krátký, ale ne tolik, navíc se podívej na ten výrazný "kšilt" v úplně spodní části nárazníku C-MAXu, který zachýtává hodně nečistot "od spodu"... Aerodynamika bude u vyšší stavby MPV trochu odlišná, ale mezi současnými hb! platí to co jsem psal. Který současný hb (v nižší středni) má tak krátký převis a současně podobně kolmou zadní stěnu, jako některé kombíky..., kterým se také zadní plocha špiní mnohem víc, než u sedanu, nebo liftbacku...? ;-)-
maca02 08.03.2010 15:26
« Re: Re: Prosím o nové fotky
Jestli se Golf špiní víc nebo míň (oproti C-maxu) je jedno, ale když jsem tuhle za mokrý silnice jel dlouhou trasu, tak jsem musel čistit značku, aby mě nějakej uvědomělej policajt nezastavil. Ta značka už prostě byla hnědo-šedá. A já na parkovišti obdivoval ostatní auta, jak jsou zezadu relativně čistý. Jo a na zadní okýnko jsem spotřeboval kupu kapaliny do ostřikovače. No tohle soudruzi asi moc nevymysleli... :-/ -
Thomasino 08.03.2010 18:02
« Re: Prosím o nové fotky
WL - ta hrana na spodním nátazníku MAXe je výraznější díky mnou přidané gumové liště a tím, že jsem ji posadil na hranu jsem možná trochu změnil proudění vzduch vzadu. Měl jsem pak pocit, že se mi to špiní o malinko méně. Ale zase ne o moc a nepřikládal jsem tomu až tak velkou váhu ;-) Ale je možné, že něco na tom bylo.. Tady je to trochu vidět:
[odkaz]
Taky to ale může způsobovat to, že jak u Mácy, tak na GTI a před tím u mě na Maxovi máme kola hodně srovnané s blatníky a vzadu jsou přímo "okrytá" a binec od zadních kol jde nahoru na zadní část auta..
MACO - nesmíš prostě ostřikovat zadní sklo :-) Já třeba přepínám přední světla na parkovačky než ostřikuji přední sklo, abych si neostřikoval přední světla, pokud nejsou úplně špinavé :-| Navíc pokud je auto čisté, tak se ostřikováním předních světel zašpiní kapota :-(
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 09.03.2010 13:40
DSG
odstavec o DSG se mi líbí, jen mi tam chybí, jaké otáčky to má při obligátních rychlostech 90,110,130,160?Zajímá mě jak je to zpřevodovaný, když je to 7mi kvalt. -
honzanun 10.03.2010 15:26
Zdravím Pantani!!!
Tak koukám, že si konečně dodal recenzi Golfíka. Hodnocení máš ode mne 10-10-10, ale koukej doplnit nějaký pořádný fotky.
Jinak jsem asi jinej, ale já s mým sportovním podvozkem a 18" koly nemůžu mít jednou námitku. Prostě mi ten podvozek přijde komfortní. Zásluhu ale na tom má i určitě to, že jsem poslední dva roky jezdil hodně km v Peugeotu Boxer :-)
O tom DSG jsem taky uvažoval, bohužel se mi nechtělo (a ani to nešlo) dávat o cca 50tis víc. Rád se ale na nějakým srazu nechám svézt...-
white label 10.03.2010 15:37
« Re: Zdravím!!!
honzanum
Jáké tam byly letní pneu s výroby (značka typ)?
Všiml jsem si, že na zimu máš Nokiany, poznal si nějakou změnu v komfortu, při přechodu z letních na zimní, při stejném rozměru?-
honzanun 10.03.2010 18:56
« Re: Re: Zdravím!!!
Z výroby tam byly, tuším Dunlopy nebo Goodyeary - nějak jsem je nezkoumal - ujel jsem na nich cca 50km a ihned je nechal přezout za zimní (kupováno v prosinci). Bohužel je mám v pneuservisu, takže výrobce ani model neznám. Znám jen rozměr a ten je 225/40 R18.-
-
-
white label 11.03.2010 09:53
« Re: Zdravím!!!
Myslím, že ty samé má i Thomasino na GTIčku...
Já měl na GTI5 z výroby Contíky CSC2 a na GTI6 jsou z výroby Dunlop SP SPORT...-
Thomasino 12.03.2010 20:16
« Re: Zdravím!!!
WL - máš pravdu, ty Potenzy mám také, ale ještě nevím jak jezdí :-(
Já ušetřil 13T, jelikož jsem vynechal i parkovací čidla a nějak mi nechybí ;-) Stejně to pípá jako splašený už 30cm od překážky :-)
A oproti vám jsem musel připlácet 25 tisíc za 5 dveří!! :-O :'-(
-
-
-
-
-
-
maca02 10.03.2010 18:30
« Re: Zdravím Pantani!!!
Ahoj, jak jsi mě poznal? Moje přezdívka už byla obsazená... :-(
Děkuju za hodnocení, výše už jsem slíbil, že fotky určitě doplním, tohle byla nouze :-( a svůj slib hodlám dodržet.
podvozek: nebo každej jezdíme na jiných silnicích... nevím. No já jsem zvyklej na měkčí auta - ne na nejměkčí francouze, ale tohle je maximum, víc bych na místních silnicích nesnesl. Na příčných nerovnostech se mi to moc nezdá i když musím uznat, že otcova Mazda 6 GTA na 18" kolech je prakticky stejně tvrdá, takže si apriori nestěžuju.
Ale má to i pozitiva - párkrát jsem zkusil projet vracečku na kloudným asfaltu pořádně a byl jsem mumím popravdě přiznat přímo nadšen jak to skvěle sedí! Nemělo to chybu.
Tohle si musí každej už nějak rozhodnout sám :-/
Na DSG jsem si zvykl, je to jedním slovem pohoda a sportovní vyžití to úplně nevylučuje, takže já jsem velmi spokojen. Není nadto podřadit při předjíždění páčkou o aspoň 2 stupně :-) A ekonomická stránka věci je přímo průser, mohlo by to stát určitě míň. Já ale vůbec nelituju a jestli příště půjdu do koncernovýho auta, tak se nejdřív podívám, jaký oproti konkurenci dělaj automatická převodovky.
-
-
"-- skrytý --" 11.03.2010 09:19
Park assist
Čau, proč sis nepřiplatil za Park Assist? :-)-
-
white label 11.03.2010 13:25
« Re: Park assist
Máme ho na GTI6 a funguje to zatím zcela bez problémů, už jsem to demonstroval i Mojitovi. Jen za dva litry navíc, je to vlastně skoro zadarmo... ;-)-
"-- skrytý --" 11.03.2010 13:30
« Re: Re: Park assist
Já právě z praxe taky neslyšel žádný křivý slovo, a ten příplatek je opravdu směšný :yes:-
maca02 11.03.2010 19:09
« Re: Re: Re: Park assist
Příplatek je možná směšnej, ale nemám tu potřebu. Navíc všichni máme někde strop - mohl bych připlácet za větší kola, park asistenta s kamerou nebo automatickej parkovač, můžu mít lepší rádio, media-in, ... prostě to někdy už dál nejde.
Nezrazuju od toho nikoho pokud se to někomu zdá účelný, já bych ale zrovna za tohle peníze prostě neutratil.
A pokud jde o to, jestli to funguje, tak je pravda, že v praxi jsem to neviděl a může to bejt zábava, ale já jsem jen v nějaký recenzi četl, že se to někomu takhle chovalo. Jestli to opravdu funguje, tak o to samozřejmě líp...-
honzanun 12.03.2010 09:20
« Re: Re: Re: Re: Park assist
Přesně tak, to znám taky. Člověk si řekne tohle stojí jenom, 2k, tojhle jenom 5k...a další a další a naráz je auto o 50tis dražší...
Při koupi auta má většina z nás nějakej strop a do toho se to prostě musí vecpat.
Jinak o Park Assistu jsem taky uvažoval a nakonec jsem se pro něj rozhodl, bohužel auto už bylo zalistováno ve výrobě už něšlo hýbyt s konfigurací (společně s PA jsem se rozhodl i pro podvozek DDC a jsem docela rád za ušetřených 20tis - auto mi totiž komfortně vyhovuje :-)-
white label 12.03.2010 14:22
« Re: Park assist
Chlapi máte pravdu, i ty 2 litry jsou pořád peníze, ale když si pečlivě prostudujete ceník příplatků ke Golfu, tak tam ty dva litry za park. asist., působí relativně spíš jen jako tisková chyba... ;-)
-
-
-
-
-
-
-
simson33 16.04.2010 14:01
k podřazování DSG
Hele, neměls tam náhodou omylem zařazený sportovní program řazení? Já mám totiž s DSG opačnou zkušenost, pokud jedu v režimu D dolu z kopce a chci brzdit motorem tak musím podřazovat manuálně, DSG sama motorem nebrzdí. Naopak v režimu S se motorem dá brzdit úplně v pohodě na automat.-
maca02 18.04.2010 21:48
« Re: k podřazování DSG
Neměl a to určitě, ještě nikdy jsem totiž neměl ten sportovní řežim zařazenej ani na zkoušku. Podle mýho se ten sportovní režim totiž chová dost neurvale i k nezajetýmu autu, takže proto. Podle mýho je ten S režim naprosto k ničemu a mohli za něj ušetřit na nákladech na vývoj a výrobu. Určitě to dělalo na režim D, jsem si zcela a neochvějně jist! :-) Ale potřeboval bych to nějak vypozorovat a "chybu" zreprodukovat abych se na to mohl aspoň přesně zeptat. Já se ptal, ale prodejce vyloženě tápal ve tmě... ;-\-
Vampix(Diesel Power) 18.04.2010 22:22
« Re: Re: k podřazování DSG
U nás se vyskytoval tento neduh na starší generaci X5 a to díky tomu že měla čidla, která snímá sklon kopce pro použití počítače a podle toho to pak vyhodnocovala. Ale byl to podle DSG obyčejný již postarší automat a ještě těžké auto tak se to dá pochopit. Že to dělá ale i DSG a u golfu to mně celkem zaráží. Nezkoušel jsi prodejce ukecat ať to napíchnou na počítač jestli něco nevyplivne třebas? Nebo nehlásí ti na palubní desce nějaký problém?
Nebo máš jen kousek co se bojí jezdit z kopce a tak si brzdí ať chceš nebo ne >:D-
maca02 20.04.2010 07:17
« Re: k podřazování DSG
No já mám pocit, že to auto snad nějaký čidla mít dokonce i musí, protože DSG má snahu pořazovat do zatáčky, nějak brzo ví, že jede do kopce a teď ještě to podřazování pod kopec. Něco tam prostě je :-)
Prodejce jsem neukecával řka, že to zkusím ještě vypozorovat, když jsem viděl, jak nic neví, tak jsem ho netrápil ;-\ Palubní deska nehlásí žádnej problém - ještě to tak!! ;-) -
talio2 11.06.2010 09:37
« Re: Re: Re: k podřazování DSG
u našeho ML (7G-Tronic) je brždění motorem automatický a v pohodě :-) řadí to úplně stejně jako bych řadil já manuálně :-)
co mám zkušenosti s DSG tak jsem si tohoto problému ani nevšiml, asi bylo vždycky všechno tak jak jsem chtěl >:D DSG je podle mě jeden z nejlepších počinů automobilového průmyslu :-)-
Vampix(Diesel Power) 11.06.2010 11:17
« Re: Re: Re: Re: k podřazování DSG
No jo X5 taky brzdila motorem automaticky, ale škubnutí které to přineslo bylo velmi narušující jízdu navíc podřazení na 2ku do 3500 otáček nebylo úplně lahodné ani uším :-/ X6 to teď dělá taky, ale mnohem lahodněji a jemněji to tam zařadí, takže v pohodě. Byl to jen starý a podle mně ne úplně dodělaný systém no :-)
-
-
-
white label 11.06.2010 11:53
« Re: k podřazování DSG
Ještě si to eSko u DSG pořádně ani nezkusil a už víš, že je naprosto k ničemu??? Naopak, bez eSka by DSG v Golfu nebylo tím čím je a takové GTI si bez něj nedovedu vůbec představit .. ;-)
Ale podle toho co píšeš, jsi typ spíš na klasický tiptronic... :-)
-
-
-
-
-
soulfly1983 24.03.2011 14:34
« Re: cukani motoru
ja som mal nieco podobne, trhanie motora pri vyssej zatazi (plny plyn, jazda do kopca) ale mam FSI motor ktory je iny ako tvoj TSI. Uvidis co povie diagnostika, pokial to bolo take brutalne jak pises, tak by mali byt nejake chybove hlasky motoru. U FSI je to najcestejsie vynechavanie jedneho alebo viacerych valcov (cylinder misfire) koli zlej zapalovacej cievke-
soulfly1983 26.03.2011 11:40
« Oprava cukani
Ten test zapalovania mas pravdu ze sa da spravit cez diag. ale na to by museli ist pozriet sa do datoveho logu, pripadne logovat to priamo pocas jazdy, ale to je pri vacsine nasich servisov sci-fi predstava.. z mojej skusenosti je tiez pristup autor. servisu skor taky, ze neni chybova hlaska motora, neni problem.
Inac by ma zaujimalo ktore palivove cerpadlo ti vymenili, vysokotlakove (tzv. vstrekovacie) alebo nizkotlakove (to ktore cerpa palivo z nadrze) ?-
maca02 27.03.2011 22:38
« Re: Oprava cukani
Ten člověk, o kterém píšu, se odkazuje na konkrétní servis, kde toto už řešili a zřejmě i vyřešili na Tiguanu TSI - o to je snažší chybu najít, pokud najdu někoho, kdo mi bude věřit a ještě líp - kdo to už vyřešil.
Který čerpadlo to bylo netuším...
Co je to datový log? Můžeš to trochu rozvést? Díky
-
-
-
-
-
McGyver2 26.04.2011 09:18
Cukání
Jsem dočetl test Superbu a tam píší u motorů 1.4 a 1.8 TSi-Občasné kolísání tahu-projev automatizované kalibrace emisí ;-)