Citroën C4 (2007)
23.7.2007Stala se mi taková nepříjemná věc a byl jsem nucen vyměnit svého Renaulta 19 1,4. Sice obouchaného, s příšerným vyrudlým červeným lakem, ale motorově…
Citroen C4 Coupe (maTTam)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Poustnik 10.11.07 04:18
« Kolegové psali, že nevidí přes tu lištu na zadním okně,
ty to nezmiňuješ. Tobě to nevadí??? A ty zadní stěrače mohly dát dva nebo tři vedle sebe a bylo by, ne? Ale tu prdelku má tenhle citrón pěknou marná sláva, to je ten originální prvek, před chvílí jsme o tom mluvili....no ať slouží, držím ti palce, ať všechno to pískání nic není a ty že jsi dostal ten správný kus vyrobený ve správnou hodinu!!!! :-) :-) :-) -
"-- skrytý --" 07.10.07 00:34
« Overboost
Tam vyssie Ti niekto pisal, ze overboost sa aktivuje zoslapnutim az na podlahu cez ten mirospinac, pricom spominal, ze servisaci su mamlasovia, ze to nevedia.
V tomto pripade je mamlas ten, kto Ti povedal tuto koninu. Lebo si pletie pojmy s dojmami.
Ten doraz a spinac je tam na vyradenie obmedzovaca rychlosti (vacsina ludi ho aj ak nepouziva). Staci si precitat prirucku alebo trochu na nete popozerat info o tomto motore, resp. o najnovsich Citroenoch a hned je to jasne.
Naopak, overboost na spinac nijako nereaguje. Overboost sa dosiahne tym, ze stlacis plyn do poslednej casti jeho drahy (este predtym, ako dosiahnes na tento spinac). Bohuzial, nie je to presnejsie popisane, avsak za 25 tisic km s tymto motorom to uz viem ako-tak odpozorovat.
Inak mam na to aj isty dost silny agrument, ak by niekto neveril - ten "spinac" sa nenachadza na autach, ktore tempomat/obmedzovac nemaju (napr. C5-ky a C3-ky), no maju tento motor s overboostom. Ako by sa potom spinal tam?
Samozrejme, overbost sa pri istych situaciach rusi, a tieto situacie su napr. prilis vysoke otacky, prilis vysoka teplota vody, prilis vysoka teplota stlaceneho vzduchu apod. Okrem toho sa pri plnom stlaceni plynu este kratkodobo odpaja aj kompresor klimatizacie, resp. el. vykurovacie teleso, co taktiez pomaha. -
Dylan McKay 12.09.07 08:08
« Ahoj, jak se máš?
Několikrát za den si na tebe vzpomenu. Vždycky když vidím C4 tvé barvy, hned koukám kdo tam sedí a na SPZ. Já už možná dnes nebo zítra budu mít Range Rover doma, ale stále přemýšlím, čím bych ho nahradil. Včera jsem obdivoval novou Mazdu CX9, možná auto bez tváře a bez duše, ale jistě spolehlivá japonská loď. Zpracování teda špičkový! Přeju Ti hezký den, a určitě se ozvi. ;-) :yes:
potřebuji radu, jelikož si nejsem jistý závadou, ale mám dojem, že dříve mi auto fungovalo jinak, nicmíéně v servisu mi říkají že je vše jak má být. Mám 1,4 SX PACK = 4* display.
V noci, když reguluji posvícení dispayů na minimum, mi zcela zhasne střední display( radio+PC), kdežto ostatní ještě o tři fáze se sešeří(při plynulé regulaci).
Výsledek při stažení na minimum je, že mi svítí 3*display (rychlost, klima, otáčky) radio je zcela vypnuté.
Mám dojem, že mi toto dřív nedělalo a je to i dost nepříjemné. Servis tvrdí že to tak má být. Je to skutečně tak??