Toyota Avensis (2009)
5.5.2009Zdravím všechny majitele Toyot,mezi které se hrdě hlásím. Původně majitel Peugeota,ale poruchovost řady končící 7-kou mě odradila a začal jsem hledat…
Toyota Avensis (m5t)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
m5t 30.07.09 23:16
« Re: Spotreba..
Já byl také zastáncem manuálu,ale skušební jízda byla s autometem a to mne zviklalo. Dnes mohu říct,že nelituji - jezdí to suprovně,při parkování jen přepínám dopředu dozadu bez plynu,žádné vytáčení motoru při rozjezdu,jen tolik kolik je potřeba,odpadá kdy přeřadit či podřadit,plně se věnuji jízdě(tzv se kochám-tohle přesně sedí na tenhle vůz)atd - dnes bych neměnil. S naftou máš pravdu,je fakt tichej a od VW je vedle toho jak traktor z roku jendnadvě >:D
Ještě před půlrokem jsem uvažoval o ojetině a o každém kdo kupoval nový vůz si myslel,že upad na hlavu a pak jsem viděl nového avika a bylo rozhodnuto. Byla to srdeční záležitost,takže se podobným recenzím také jen směji. U avika oceňuji střízlivý vzhled(není líbivý až se pak nelíbí),uvnitř elegantně jednoduchý,není přetlačítkovaný a přepáčkovaný,pohodlné sezení a hlavně to TICHO.
-
Patozzi 29.07.09 20:34
« Re: Re: Re: Spotreba..
Pěkný auto, jen já osobně bych jedině manuál, ale to je věc názoru. Vůbec nechápu recenze na tuhle novou Toyotu. Přijde mi, jako by jednou někdo něco napsal a všichno ostatní to od něho opsali:) Však se koukněte, stahněte pár recenzí a všechny končí zhruba tak, že: auto je v pohodě, vlastně hodně dobrý, ale nemá prý žádnou duši, nechytne za sdrce a já nevím co ještě:) Já jsem byl na zkušební jízdě s kobmikem a jediný, na co jsem si musel zvyknout, byla trochu vůle v řízení, jsem zvyklej na auta, kde volant reaguje okamžitě. ALe po víkendu (na který jsme ho měli od prodejce půjčený) jsem se s Toyotou tak zžil, že se všem recenzím už jenom směju.
Na RayBana - nesouhlasím s tebou a s tvou představou dieselového moru. Já jsem měl první auto benzín a od té doby už jen diesely a ani jednou to nebylo kvůli úspoře. Naopak, je to pro mě dražší, nenajedem tolik, aby se nám diesel vyplatil. Ale já mám prostě mnohem raději řízení s dieselem pod kapotou. To, jak to auto tahne. Prostě točivej moment. Teď vybíráme nový auto a váhali jsme i nad tím, zkusit zase benzin. Ale veškerý auta, který jsme zkoušeli, se mi zdáli v těch benzínech být úplně mrtvý. Teď jsem zkoušel toyotu s tím 150kw dieselem, tuším 2.4-D, a bylo to super. Hezky tahne. A tichej motor. Proti mému součsnému dieselu z koncernu VW jsem měl pocit, jako by tam (co se zvuku týká) snad ani diesel nebyl. -
Mirec38 14.05.09 20:23
« spokojnost
fandim ti a stale viac ma mrzi, ze som do toho polska tiez nezbehol. Ma som vyhliadnuty SOL 1.8 manual. Nakoniec som skoncil s Meganom III. Auta neporovnatelne, taky je zivot :-). Odradila ma nemoznost si to vyskusat, mali predvadzacku len 2.2 159k, zdala sa mi hlucna, leniva. Bolo pocut vyrazny hluk od zimnych pneumatik. Vse toto ma odradilo. Som zvedavy na tvoje dalsie skusenosti. Hluk, spotreba ..... . -
"-- skrytý --" 11.05.09 11:19
« Re: Re: Spotreba..
Dieselový mor v kombinaci s falešným pocitem úspory je prokletí dnešní doby, díky tomu jsou už benzínová provedení paradoxně dražší než dieselová ... :'-(
Máš ode mě soukromé zprávy ve schránce, mrkni.
Můžeme hodit řeč o nákupu v Polsku ? -
m5t 07.05.09 11:50
« Re: Spotreba..
Údaj je opsaný z pp,který je však jen orientační. Až vyjedu několik nádrží a pár tiskm uvedu přesnější údaj. Auto je zatím hodně syrové. Výrobce udává město 8,6 mimo 5,6 a kom binace 6,7.
Jestli se dostanu pod 7 litrů budu spokojený. Škoda jen,že u nás
se prodává většinou nafta(cena benzínu je dražší než naftová verze),tak budu těžko hledat kolegu pro porovnání. -
Poustnik 06.05.09 13:38
« Re: Re: Teda, musel jsi ušetřit rázný balík!!!
Jasně, to se poddá.....mě kromě nohy občas vystřelovala i ruka.... >:D Horší je zpětný přechod na manuál...když žena po třech letech na automatu měla nastartovat sestřino auto, volala mi mobilem, že se jí nedaří rozjet.... >:D Ale to je jen pro zasmání, člověk se jen musí probudit a vzpomene si... >:-[] A jasně, že ti při přibrždění automat podřadí, ale na ledě stačí přibrzdit a kola se ti zablokují a jede ti to kam chce, rychlé podřazení na jedničku mě už párkrát zachránilo od ťukance. Ale klady u automatu u pohodlných lidí převažují a čím je člověk starší, tím je pohodlnější, takže každého to jednou dohoní. Někoho dříve, někoho později.... ;-) -
m5t 06.05.09 13:26
« Re: Teda, musel jsi ušetřit rázný balík!!!
Pravdu díš,ve městě je to pohodička a v koloně super. Stačí sundat nohu z brzdy a Avik se bez plynu pomalu sune vpřed. Překvapila mě jízda z kopce,když jsem přibrzdil spojka sama podřadila a dál auto brzdilo motorem(otáčky vyjely na 3000). Prostě tenhle automat je na špici. Pro sportovní jízdu je vedle šajtrpáky kouzelné tlačítko Sport a už to firčí až se práší za kočárem >:D Akorát mi pořád cuká v levé noze,holt manuál je po těch letech pořádně zafixován, ale to se poddá. -
m5t 06.05.09 11:36
« Re: Teda, musel jsi ušetřit rázný balík!!!
Původně jsem už měl našlápnuto k našemu prodejci pro vyřízení nějakého únosného leasinku,ale večer jsem viděl reportáž o nákupech v Polsku, stačilo pak pár kliknutí na webu a jen jsem tiše zíral. Proč automat?:napřed jsem měl objednaný manuál,ale předváděčka byla s automatem a to mě zviklalo. Pak jsaem si tady přečetl několik diskusí a vyšlo mi:majitel manuálu by šel možná do automatu, majitel automatu nikdy zpátky k manuálu. Vlastnosti této převodovky jsou v recenzích hodnoceny vesměs kladně,což mohu potvrdit. Sice simuluje 7 stupňů,ale ve skutečnosti je jich nekonečně mnoho podle momentální situace jízdy. A proč benzín - preferuji TICHO, jezdím dost hodně krátkých jízd a na ty je dehťáku škoda. Kdybych jezdil štreky do daleké ciziny měl bych
dehťak. -
Johny.Rico 06.05.09 08:29
« Teda, musel jsi ušetřit rázný balík!!!
Zkoušel jsi to v Auto moto styl Havr v Toyotě? Tam by si určo od tebe vzali více, že?
Jo a můžeš říci, proč jsi se rozhodl pro automat? Zrovna v benzinu? Určitě pojede skvěle, o tom žádná!
Jen se ptám. Jinak vypadá vábně:-) :yes: :yes: :yes: