Citroën Jumper (2011)
29.3.2011Přispěju svou troškou do mlýna zdejších užitkáčů, třeba moje postřehy někomu pomůžou při výběru pracanta. Aspoň jednu dodávku potřebuju mít maxi, dosud…
Citroen Jumper (m.z.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Uzitkace 29.03.2011 22:23 jmurjr (H22A7)
- Jumper 29.03.2011 22:36 J_Design
- supr 30.03.2011 10:34 gagarin_cccp
- Dodávka 30.03.2011 12:33 Cornovova
- Jumper 30.03.2011 21:21 Vette
- Bude Jumper 02.06.2011 16:00 jmurjr (H22A7)
- Jumper tuning 28.07.2011 20:44 jmurjr (H22A7)
- Couvací kamera 10.01.2012 21:12 Hovi79
- Jumper / Ducato 27.04.2013 21:09 IROCC
-
-
m.z. 29.03.2011 22:39
« Re: Uzitkace
No problem >:D
Upřednostňuju v rámci zmírnění následků škod letmý štart.
Už jsme se dávno nikde nestretli, chystám se s nějakýma věcma vyrazit kousek od Žiliny, tak bych se třeba ozval.
A volbu motoru můžu jenom doporučit, konkurenti i přes lepší papírové parametry nepůsobí až tak dynamicky.
To není užitkáč, to je funny car >:D-
jmurjr (H22A7) 29.03.2011 22:59
« Re: Re: Uzitkace
jumper s trojlitrom sa mi zda sviznejsi ako crafter. A iveco motor je neznicitelny. mam ho v starom 35MH, ale verziu 2.8 a teraz ma 280 000 a ide tak, ze v pohode natoci este raz tolko. :yes:
,,velké bílé" je genialne meno pre auto >:D :yes:
-
-
-
J_Design 29.03.2011 22:36
Jumper
Moc hezka dodavka ;-) Patrili vzdycky k nejlepsi a i ty nove verze jsou na tom tak ;-) Jumper, Boxer a Ducato.
Jsem veliky fanda dodavek ale spis pro vsestranejsi uziti jsem hodne pokukoval po mensim R Traffic ;-)-
m.z. 29.03.2011 23:59
« Re: Jumper
:-) Na Crafteru se mi líbí kvalitnější interiér a závidím ti odpruženou sedačku. Jezdil jsem pár dní TDI 100kw variantou a neskutečně mě štvala příšerně krátká převodovka. S tím autem se dalo efektivně jezdit max. 100km rychlostí 8-s
Zase do vleku je to + v Jumperovi šestku kolikrát ani nezařadím, pokud nechci překračovat rychlost.-
jmurjr (H22A7) 30.03.2011 11:25
« Re: Re: Jumper
kvalitnejsi interier je diskutabilny. uz po 30000km mi nieco zacalo drncat. pojdem to reklamovat. a odpruzena sedacka je dobra na dialnicu, ale v zatackach sa naklana okrem auta aj sedacka. ale da sa zablokovat. v 120kW verzii sa da jazdit az do 120, potom to je tiez v pohode, ale spotreba je niekde v oblakoch.
-
-
gagarin_cccp 30.03.2011 10:34
supr
pěkný počtení, mimo Felicie s kterou jsem jezdil v 1.zaměstnání jsem jezdil i s velkým transitem 2.0 TDCI 96kw a jezdilo se s tím parádně. A tohle musí bejt ještě o řádnej kus lepší svezení!!.... :-) -
Cornovova 30.03.2011 12:33
Dodávka
Paráda, takováhle recenze tu chyběla. Taky jezdím v práci dost dodávkami - transit,master,interstar atd. a párkrát jsem jel i tímhle 3.0 a je to parádička.. Miluju dodávky, říkám, že je to nejlepší auto do města :-) a s tím předjížděním osobáků máš úplnou pravdu.. kolikrát jsem se dostal do nepříjemné situace, kdy človíček v OII. nemohl překousnout, že ho v kopci předjíždí dodávka.. Miluju ten pocit, když tu vteřinku počkáš a pak tě to zatlačí do sedačky a osobáky mizí v dáli .) Objem nenahradíš :-)-
m.z. 30.03.2011 14:36
« Re: Dodávka
Máš pravdu, O II jsou na tohle kadeti. Jednou jsem v serpentýnách dokel kolonu 3 aut, 2 jsem předjel a zůstala právě zmíněná Octa. Počkal jsem na rovinku a začal přejíždět, samozřejmě dal plný, rovinka byla krátká, raději jsem se vrátil z něj. V zatáčkách zase jako z hnojem, na rovince plný, abych nepředjel.
Takhle to zopakoval asi 4x, zřejmě se dobře bavil. Na jedné rovince před náma byly 2 auta, čili neměl kam dál zrychlovat, už jsem byl vedle jeho zadního nárazníku, když v tom podle hesla ,, raději mrtvý, než druhý" mi to strhl před čumák. Musel jsem ostře na brzdy, aby mě nesestřelil...
Nakonec jsem ho předjel, chtěl jsem se na toho exota podívat, ale měl samozřejmě tmavá skla, zřejmě moc dobře věděl, proč si je tam má dát.
Mě už moc věcí nerozháže, ale v tomto případě jsem měl velikou chuť ho zastavit, naštěstí mě to přešlo.-
Cornovova 30.03.2011 20:09
« Re: Dodávka
Jj Jsem taky docela kliďas,ale mám rád ty pohledy z vrchu, když při předjíždění nějakýho takovýho tupouna (s malým nejen egem) pootočíš hlavu doprava a dolů a vrhneš pohled na toho dole a s fóliema je to horší... O takovejch případech bych mohl mluvit dlouho,ale problém je, že přecejenom s tou dodávkou máš za sebou občas tunu zboží a né vždy levnýho a když to pak kvůli takovýmu troubovi musíš naplno zašlápnout tak to není úplně dobrý... To si spousta řidičů neuvědomuje.. stejně tak když před tebou někdo zničeho nic flekuje na přechodu...
-
-
-
Vette 30.03.2011 21:21
Jumper
Gratulujem k novemu autu a prajem vela stastnych kilometrov. Mam rovnakeho, kupeneho ako novinku z roku 2007. Jeden z prvych kusov na slovensku. Dufam ze sa poucili a odstranili chyby co na zaciatku na tomto aute porobili. To co som sa nachodil do servisu nedoprajem nikomu. Motor 2,2L HDi je super, priemer nalozeneho auta je tak okolo 8l, zaber slusny a velmi prijemny je aj na jazdenie. Keby nebolo vela malych drobnosti co sa na nom kazili a nezadrela sa na nom prevodovka, tak je to velmi dobre auto :-)-
-
Vette 30.03.2011 21:46
« Re: Re: Jumper
raz som sa rozpisal inde, tak to sem len vlozim bez uprav:
Tak, a zase sa nam pokazil Jumper. Teraz to uz ale nebude zarucna oprava Skoda ze zaruka skoncila v lete. Nastastie spojka prestala fungovat tyzden pred skoncenim zaruky. Tu nam po dlhych natahovackach a dvojtyzdnovom cakani vymenili v ramci zaruky. Aspon sme mali moznost vyskusat co to znamena asistencna sluzba, museli sme ju volat 2x. Kolkokrat sme boli zavolani do servisu na rozne mensie opravy uz ani neviem. Nahradne vozidlo ale nikdy nemali k dispozicii, tak sme sa museli postarat sami. K dispozicii mali vzdy len Berlingo, ale to ako nahrada nie je adekvatna nahrada za Jumpra. Rovnake mnozstvo ako v Berlingu odvezem aj v Mondeu. Vzdy termin odkladali o jeden den, a na tak kratky cas sa predsa neoplati vybavovat nahradne auto. Aj tak to vzdy bolo aspon tyzden. Ked som kupoval nove auto v cene cez 1mil. SK s DPH, pocital som, ze budem mat par rokov pokoj a nebudem musiet do auta vyrazne investovat. Za dva roky uz narobilo starosti dost, a to nema najazdene ani 70.000km. Zvazoval som, ze by ho bolo lepsie predat, ale leasing este musim dva roky platit. Riesit to odstupnym asi nebude velka slava Treba dufat ze to bude posledna vazna zavada.
To najlepsie ale nastalo vcera. Auto sa zaseklo v strede mesta tak, ze sa nim ani nedalo pohnut. Nesli radit rychlosti, auto sa nedalo pohnut ani tlacenim. Vodic isiel ku starej trznici odviest drobny material, tak auto zastavil na rohu krizovatky, ved tie dve minuty tam nikomu vadit nebude. Nakoniec to bolo ovela dlhsie. Auto odtlacit neslo, predna naprava zablokovana. Jedine riesenie-odtahovka. Zacal som obvolavat vsetky mozne odtahovky v meste. Ked som povedal o ake auto ide a kde sa nachadza, kazdy stratil zaujem. Bud nemali dostatocnu nosnost, alebo bolo auto moc vysoke. Teraz by sa mi hodila asistencna sluzba Citroenu, aby som to nemusel riesit. Neviem co by ale robili, lebo ked som prisiel do servisu nahlasit poruchu, tak tiez nevedeli poradit ako by som vedel auto ku nim dopravit. Tak som dufal, ze kym sa vratim do centra mesta tak mi ho da mestska policia odtiahnut sama. Skoda, aj ked som im potom volal nevedeli mi pomoct. Nastastie prisiel technik z fy. Jaslovsky a povedal ze by to vedeli rano okolo 8mej odtiahnut prec. Nebude to sice lacne, ale aspon to dokazu. Zavolal som na mestsku policiu, ze ma to mrzi, ale auto je pokazene a nemozem s nim pohnut. Slubil som, ze hned rano pre neho pride odtahovka a este som nechal na prednom okne odkaz ze auto je pokazene. Vraj to budu evidovat a nedostanem papucu. V noci som ho este isiel skontrolovat ci je vsetko OK, v kaviarni oproti som nechal vizitku ak by boli v noci poblemy. Prvy sok nastal, ked som rano na aute nasiel PAPUCU. Listok s pokutou bol za stieracom hned vedla mojho odkazu ze auto je pokazene a cakam na odtahovku Asi sa v noci menila smena a zabudli si posunut informaciu. Nastastie to bolo riesene len dohovorom. Ako dokaz som mal v mobile volane cisla na mestku policiu aj odtahovu sluzbu.
Odtahova sluzba prisla nacas. Este ze maju rozne pomocky aby vedeli auto posunut aj so zaseknutou napravou. Problemy robili len kamenne kocky na ceste. Po hodine boja sa podarilo auto nalozit na korbu odtahovky. Vmestilo sa tam len na .... Keby bolo o 10 cm dlhsie, tak sa uz nevmesti. Musim dat majstrom od Jaslovskeho poklonu. Ak to cita niekto koho sme rano blokovali pri vjazde do pesej zony, tak sa ospravedlnujem.
Predbezna sprava zo servisu je zosypana prevodovka, mozno zalomena poloos. Pri vypustani oleja sa objavili kusky kovu a ocelove piliny.
Jedna vec, ktora ma tesi je, ze som nezobral ten novy Citroen C5, co som vazne zvazoval. Ako by to dopadlo uz asi viem. Ked niekto nedokaze kvalitne spravit dodavku, ako to bude pri novinke vo vyrobe plnej roznej komlikovanej techniky? Zacinam sa bat, ked si predstavim, ze v Mondeu mam motor vyrobeny prave od PSA Peugeot – Citroen. Jendna ved je ale ista, uz ziane francuzske auto nekupim.
Nakoniec to bolo uvolnenie skrutky v prevodovke, ktora sa predrala cez blok prevodovky von. Skrukty, ktoru pocas jednej zvolavacej akcie mali vymenit ze novu a zabranit takejto poruche.
Nova prevodovka stala v tedy 150.000sk. Po 4 tyzdnoch cakania to uznali ako vyrobnu vadu. Dalsie 3 tyzdene som cakal na novu prevodovku. Este ze som za nu nemusel platit, na mne ostala len robota lebo som to uz nechcel dat to autorizovaneho servisu. Po 2 mesiacoch auto zacalo znova jazdit. To ze som platil pocas 2 mesiacov leasing a nemohlo na seba zarabat nikoho netrapilo.Od vtedy som z nim v znackovom servise nebol. Raz zacas sa pokazi nejaka blbost ale zatial jazdi.
-
-
-
jmurjr (H22A7) 02.06.2011 16:00
Bude Jumper
Ja cakam len na facelift. Bude to presne L2H2, kvoli nosnosti a trochu v rozpore s nosnostou trojliter, ktory by mal mat 177 k v serii.
3.0 HDi mam odskusane v L4H2: [odkaz]
napis, ci suhlasis.-
m.z. 02.06.2011 18:10
« Re: Bude Jumper
Ahoj, na facelift jsem taky zvědavý, článek je hezky napsaný (nevěděl jsem, že píšeš) a v zásadě souhlasím, jen mám pár poznámek k detailům.
manžeta řadící páky: mám najeto přes 14tkm a je jak nová, hlava mi nebere, co by s ní kdo dělal, aby byla prodřená
mobil: dávám si ho do kelímku u rádia, odkládacích prostor je spousta, ale taky je jich dost zbytečných a nepoužitelných, méně je někdy více
blinkry: mě to blikne automaticky 5x, když páčku držím, bliká jen po tuto dobu, takže se to dá hezky regulovat
ostřikovače: stěrače setřou okno asi po 2s, což je super, můžeš si to dávkovat dle potřeby
pc: nechápu, proč neukazuje venkovní teplotu a nedá se v menu listovat i nazpátek
tempomat: je opravdu super a mám s ním spotřebu (v průběhu 4tkm, co zaznamenává pc, pak se zase vynuluje) 9,9l, je to míň, než jsem čekal. Stylem tacho město 60-70km/h, mimo do 120km/h, dálnice 140km/h a znáš mě, občas je v tom i nějaký sprintík s dotěrným osobákem :-!
štve mě debilní systém tankování na klíč a špatný přístup k hrdlu, jednou na pumpě blblo aut. vypínání pistole a měl jsem krásně prolitý klíček naftou 8-s
vytíkala mi z něho ještě 3 dny...
Někdy se musíme zase sčuchnout, cesta do Žiliny je zatím nejasná, ale určitě se ozvu.
-
-
jmurjr (H22A7) 28.07.2011 20:44
Jumper tuning
nemam slov, tie potahy su jednoducho perfektne, takisto ako navi. Moj jumper je kvoli prachom stale hudba buducnosti, ale ma silneho konkuenta. Mozno znova pojdem do VW. Motor 2.0 BiTDI so 120 kW ma dost zaujal a mohol by mat lepsiu spotrebu.
Po tom, co vidim u teba ale jednoznacne rozmyslam nad podobnymi vecami ako mas nainstalovane. :yes: :yes: :yes: -
Hovi79 10.01.2012 21:12
Couvací kamera
Ahoj,
kameru pro couvání jsi si instaloval sám nebo v servisu Citroen?
Máš to zapojené tak, že když zařadíš zpátečku automaticky se Ti na rádiu ukáže video z kamery?
Díky.-
-
woody-alien 11.01.2012 18:48
« Re: Re: Couvací kamera
Já jsem se o zpětnou kameru zajímal, když jsem před dvěma lety kupoval Transita. V katalogu příslušenství byla, ale prodejce si s tím moc nevěděl rady a cena s montáží překonávala i ty nejfantasmagoričtější představy. Takže jsem si nakonec koupil sadu kamery s monitorem, kameru umístil na vršek zadních dveří a zkrátka si to celý udělal sám. Činnost jsem ovšem ovládal vypínačem na palubce, zapnuto-vypnuto, nic víc. -
-
-
-
IROCC 27.04.2013 21:09
Jumper / Ducato
Ahoj,
předem gratuluju k super užitkáči :-) Myslím, že trojice Ducato Boxer Jumper je asi to nejhezčí co se dá na silnici potkat. Tvoje recenze mě hodně potěšila.Pracuji u Fiat a své doby i prodejce užitkových Fiatů a vždycky jsem přemýšlel proč si někdo vybere Jumper a ne Ducato přitom Jumper Booxer jsou auta ze stejné výrobní linky a jiným nárazníkem.
Odpověd jsem našel u tebe, cena.
Změna specifikace auta jde u Fiat do doby než má vůz potvrzený termín tzn může to být týden něbo i měsíc...jak to vyjde. U PSA je to trochu jiné protože mají jiný pořadník a výrobní postup. Fiat si pro sebe nechává např. kvalitnější lak, více verzí a odolnější motorizace ... proto si myslím, že 3,0 HDI je dobrá volba. Je to pěknej bílej sílák.
Ať dobře slouží a jen samou spokojenost
V. ;-)-
m.z. 05.05.2013 10:43
« Re: Jumper / Ducato
;-) díky za přání.
Opravdu má Fiat kvalitnější lak? Jinak asi bych to auto nevolil s jiným motorem a u krátké verze by zřejmě vyhrála konkurence s delším převodem. Ty 2,2 PSA a 2,3 Fiat, mají nesmyslně krátkou šestku, po dálnici se s tím nedá úsporně jezdit ani předpisovými rychlostmi.-
DawQa 24.02.2014 10:08
« Re: Jumper / Ducato
Ahoj já mám občas možnost jezdit s Ducatem maxik 81kw a tohle musí bejt teda pěkný povozeníčko jezdim teda prázdnej, takže mi nepřipadá nedostatek výkonu ale dálnice znamená 100-105km/h a spotřeba okolo 9 jezdí to hodně město ale odpružená sedačka a kamera vzadu je opravdu luxus k nezaplacení
-
-
Navrhujem dodavkove stretko. Ja pridem s Crafterom, ktory uz ma vzduchove pruzenie a dame si sprint na 400m >:-[] >:-[]
Moja dalsia dodavka bude Jumper 3.0HDi L2H2 s priplatkovymi zdvojenymi lamelami zadneho pruzenia a vo farbach Gulf (bledomodra s oranzovou :-! ).