Opel Astra (1997)
22.3.2008Náš Opel Astra 1,7 td Caravan jsme zakoupili v roce 2002 jako ojetý,čerstvě dovezený z Německa.Astra byla lehce ťuknutá na zadek,ale výměna pátých dveří…
Opel Astra (lubaan)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Killiether 23.03.2008 10:03
Motor
No když se tak na ten motor koukam, tak mi to připomíná nostalgickej výlet do minulosti ale což oto - ale hlavně by sis homěl něchat umejt- takovej hnus bych v životě nevyfotil ale to taky neni to nejdůležitější, je to to, že ten motor za chvilku nekde ztatíš. Tak si ho nech v servisu vyčistit ;-)
A víš co je úplně nejdůležitější? Že tě doveze kam chceš a si s nim spokojenej :yes:
Přeju spusty další spolehlivých Km. :-)-
lubaan 23.03.2008 10:47
« Motor
No je fakt,že mi taky bylo blbý tu špínu fotit,ale na to nemam moc čas se s tim piplat,jsem rád,když to občas umeju zvenku. ;-)
Jinak na auto už mam kupce,vezme si to tak,jak to je i nemytý >:D
A k bilej barvě-po silnici,po kterej denně jezdim-v létě,když taje asfalt,tak auto pak vypadá jak dalmatin. :-(
-
-
IJK 23.03.2008 11:32
Astra F a 1.7DTL
Astru F Caravan s 1.7DTL jsem taky nějakou dobu měl, v trochu horší výbavě ale trochu lepší barvě :-). Bylo to vceku bezproblémový auto. Vnitřní šířka kufru byla skutečně úchvatná, nejen výrazně větší oproti Octávii combi, ale k mému nemalému smutku i větší než v Zafiře, kterou v současnosti jezdím.
Co se týče vesměs pomlouvaného motoru X17DTL, taky jsem s ním neměl problém. Myslím, že jeho špatná pověst vznikla právě přes dovozy aut s drasticky stočenými km (jak správně píšeš, na interiéru to není nijak zvlášť znát), no a když si někdo myslí, že motor má 100tis. a on ve skutečnopsti 300tis... Při jen trochu rozumném zacházení ty motory vydržely opravdu dost - jeden známý ho kupoval jako nový, a když mu asi po 8 letech skutečně klekl, měl přes 600tis :-) -
"-- skrytý --" 05.01.2009 07:28
Motor
Celkem čučim že ten motor takovou porci vydržel :-)-
-
"-- skrytý --" 10.01.2009 11:56
« Re: Motor
Já bych to nazval ,asi takhle je to vyjímka potvrzující pravidlo. Opel neuměl udělat dobrej spolehlivej naftovej motor (ISUZU, BMW) a snad je tomu i dodnes proto používá v některých modelech motory Renault.-
JOB 10.01.2009 21:19
« Re: Motor
Tak to bych netvrdil. Starý atmosferický 1,6 a 1,7 jsou držáky a nechají si líbit téměř vše. Přeplňovaný motory se Opelu opravdu nepovedli a zachraňovali to motorama Isuzu a BMW. Ovšem o tom že by v Opelu byl nějaký Renault jsem ještě neslyšel.Nespletl jsi si to tak trochu s Fiatem ? Pak ale myslím že použití motoru Fiat není žádná ostuda.Fiat, ač ho moc nemusím, tak naftové motory umý a třeba TDI od VW jsou od Fiatu odvozené. ;-)-
"-- skrytý --" 11.01.2009 12:03
« Re: Re: Motor
Starý atomsférycký nafty taky nejsou nic moc konstrukčně vycházej z benzínovejch motorů ztrácej tlaky a praskaj u nich palice. Ale oproti ecotecům,.. jsou na tom podstatně líp. A s tím Renaultem ,já se teťkom v těch novejch kárách nevyznám každej používá něco od někoho, a o tom že používání JTD od Fiatu je ostuda nepadla ani zmínka.-
JOB 11.01.2009 12:48
« Re: Motor
Já vím že jsi netvrdil nic o ostudě ,já jen říkám že to dělají téměř všichni a né jen Opel. Jinak měl jsem několik atmosferáků ať už 1,6 nedo 1,7 a nikdy žádnej problém.Startovali i v mrazech,houby žrali, spotřeba oleje téměř žádná pravda výkon nebyl valný ale na Kadetta stačil.Všechny měli min 250tisíc km . Bohužel dnes už je doba taková že nevím jaké bude příští auto protože co se týče spolehlivosti a poruchovosti tak je problém vybrat už i mezi benzínem.-
"-- skrytý --" 12.01.2009 05:51
« Re: Re: Motor
To s tebou naprosto souhlasím. Spěje to do háje. Tatík měl nedávno na dílně 3 měsíce starýhom Citroena C3 1.4HDI. A že prej se mu to zdá lenošný ,že to nemá ten zátah. V Citroenu mu řekli že je vše v pořádku. Tak se v tom vrtali a nakonec ten motor rozebrali a zjistili že na 3. válci chybí pístní kroužek. Člověk by si řek nový auto a ono ejhle :))))
-
-
-
-
-
-
Hip-hoperská barva jde pomalu do módy, uvidíš za pár let. :yes: