Opel Vivaro (2005)
21.2.2007Auto bolo kúpené pre "OZ Domov v rodine". Jedná sa o model v štandartnej výbave (ABS, airbag, servo, nast. volant + sedadlo vodiča, imobilizer, kotúčové…
Opel Vivaro (lorenz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
PlumJelinek 17.04.10 23:04
« Rozdílné názory
Mám stejné auto se stejným motorem jako služební, jezdím s ním cca 5000km měsíčně.... četl jsem tvoji recenzi, ač se jedná o stejné auto, tak musím říct říct, že mé názory na základě zkušeností jsou poněkud rozdílné oproti tvým, dá se říct skoro opačné... zkrátka co člověk, to jíný názor... -
neregistrovaný: "pepinosk" [77.48.69.XXX] 15.03.08 10:05
« Moje skusenosti z VIVAREM
Dovolim si aj ja dodat trochu zkusenosti z Oplem VIVARO 1.9 DTI 4 roky najete 150 000 km jeden ridic, jezdim pomerne svizne to je okolo 120 - 150 v nemecku neni vyjimka i 175 to je maximum co sem z neho dostal,spotrebu mam okolo 8l. uprimne,moc to nesleduju,auto ma vyborne jizdni vlastnosti,velmi dobre sedi na ceste a uzasne se s nim jezdi, tu sestku bych daval az pri stovce,zda se mi ze 95 je na hrane ,snad kdyz jedete z kopce.ale je velmi poruchove,nevim jestli jsem trefil na spatny kus ale uz toho mel pozehnane.
1.vymena predni napravy po 60000km, servis 10 dni
2.porucha alternatoru po 70 000 - oplu trvalo 14 dni nez dodal novy,prvni se stratil nekde po ceste z nemecka??? a druhy dovezl z Prahy majitel servisu z Kosic, vyuzita asistenci sluzba v Kosicich, vsechno OK podle podminek az na to ze asistencni sluzba mi nechtela proplatit cestu letadlem kdyz sem jel pro opravene auto i kdyz v smluvnich podminkach je tato moznost,nakonec ustoupila :-).
3.praskla trubka hydrauliky a kapalina vytekla na alternator,po 90 000 stesti ze sem ihned vypl motor,jinak auto hori,oprava trvala v Italii 10 dni take velmi dlouho trvalo nez Opel dodal z nemecka nahradni dily, vyuzita asistencni sluzba v Italii vsechno OK
4. 2 x uz sem menil takovou malou potvoru na vzduch,nepamatuju si nazev ale pri vysi rychlosti motor nahle strati silu,nechal sem si udelat diagnostiku v jednomservisu kde mi rekli co to je ale ze to nemaj na sklade ale kdyz sem jim rekl kterym smerem jedu tak mi to ochotne zabezpecili v servisu po ceste vymena sla lehce, takze kdyz seto stalo podruhe uz sem vedel o co de.
5.zda se mi ze kovove casti auta velmi rychle korodujou, kdyz sem se na to ptal znameho mechanika,tak se na me podival s usmevem a rika,u oplu normalni. Je mozne ze sem skutecne trefil na spatny kus,ale co mi velmi vadi,tak je ze u oplu nefungujou mezisklady, vsechno se objednava od vyrobce a vsechno jim dlouho trva,to je jeden z duvodu proc uz ne opla. pokud nekdo docetl az sem tak mu dekuju za jeho cas a preju Vam vsem mnoho stastnych kilometru, jestli Vas bude jeste neco zajimat,tak mi muzete napsat sem pepinosk@zoznam.sk -
lorenzlubos 08.01.08 18:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,9D
Do prace, po meste a do terenu idealne. Ale nemam problem sa s nim vypravit napr. ani do Viedne a pod. Favorit ma fakt bavi. Z Fabie Comfort to bol vyrazny skok, ako z clnkovania na rafting, ale bavi ma tento Favorit moc. Bojim sa len jeho bezpecnosti a skode sposobenej niekym inym. Je v dobrom stave, investoval som do prestavby na LPG a nedavno GO motoru, no od poistovne by som dostal tak max. 15000Sk :-( -
lorenzlubos 08.01.08 18:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,9D
Ty jeden. Mal si uz skor celkovo 10, napriek tomu , ze 9+9+10 skor nalezi 9b. dostal si za recenziu 10b, co uz je koser a ak chces aj za fotky, tak ich mas sice dost, ale chybaju mi stale napr. viacere fotky interieru (napr. zad. sedadla) a ked uz pridavas aj fotky inych aut, tak ich zorad nejako logicky, nech to nie je take na preskacku. Auto mas super, recenzu tiez, tak sa nehnevaj, ak napr. nezdielas moj nazor na tie fotky ;-) :yes: -
lorenzlubos 20.12.07 23:36
« Re: Nafta-rezerva
No, skonzultoval som to s otcom. Rezerva sa nam este nikdy nerozsvietila. Pravdu povediac, oco ani nevedel, ze tam taka kontrolka ja (tak teraz neviemani ja, ale snad hej). Mame totiz digitalny palivomer (bol od roku 2004? - lepsi je analogovy starsi). Ked nam raz zhasol posledny, alebo predposledny (uz si oco nepamata), tak vzapati potom natankoval este 76 litrov, co by znamenalo, ze tam bolo este 14 litrov. Dlhodobym pozorovanim nam vychadza, ze 1 dielik na tej stupnici je cca 9 litrov, ale uz sa nam stalo, ze po vypnuti a opatovnom zapnuti motora nam zmizli 3 dieliky!, takze priemer je priemer, ale ukazuju ako chcu. Nakolko dosahujeme nizku spotrebu, co s 90 litrovou nadrzou robi velmi dobry dojazd, tankujeme nie, ked je uz treba, ale ked narazime na lacnu naftu (t.j. vacsinou benzinka METRO a rakuske benzinky). Velmi som asi nepomohol, ale napisal som vsetko, co s rezervou moze suvisiet a co viem.
Inak, mate skusenosti s Vivarom (Traficom, Primastarom)? Napiste mi prosim Vase postrehy, skusenosti, vytky aj pochvaly. Zaujimama ma vsetko. ;-)