Opel Omega (1999)
17.1.2010Po dlouhém váhání jsem se rozhodl, že si zde založím účet. Nyní vlastním Opel Omega 2.5 TD řadový šestiválec. V minulosti jsem měl Hondu Civic 92 1.5…
Opel Omega (lochy777)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Po dlouhém váhání jsem se rozhodl, že si zde založím účet. 17.01.2010 23:07 FRPE
- V6 17.01.2010 23:11 sybokcz
- Omega 18.01.2010 10:29 Sepp
- Omega 18.01.2010 10:58 PeT-a (RSKa)
- nebyla na prodej... 18.01.2010 22:54
-
sybokcz 17.01.2010 23:11
V6
Motor je radovy sestivalec, nikoliv V6.
A jeste omega neni jediny opel s pohonem zadnich kol, byla jediny moderni opel, ale nikoliv jediny :). -
-
PeT-a (RSKa) 18.01.2010 10:58
Omega
Strašně moc se mi tahle omega líbí, zadní pohon + určitá dávka "luxusu" má něco do sebe....Je to takový koráb a dá se dneska sehnat za opravdu dobré peníze....
Jediné co mě zarazilo je opravdu ten výkon.....na 2,5L v naftě fakt docela málo, ale zvyknout se dá na všechno a určitě nebude nejpomalejší :-)
¨
Ať jezdí....-
sybokcz 18.01.2010 11:18
« Re: Omega
Vykon je maly pouze na dnesni dobu. Tehdy to bylo delo, ten motor se montoval od zacatku vyroby, tedy ´94. Tehdy nebylo moc vykonejsich TD v danem objemu. TDS od BMW (ze ktereho vychazi motor z omegy), 250 turbodiesel od MB a 2.5TDI od audi. Zbytek se camral kolem 90 koni z 1.9 nebo 2.0. Na tehdejsi dobu opravdu kosmicky stroj. Bohuzel u opelu podcenili trochu vyvoj vykonejsich dieselu (dieselu obecne), takze 2.5TD rychle zastaral a v omeze B2000 jiz byl beznadejne nepouzitelny.-
Mira328i 18.01.2010 17:31
« Původ motoru
Jen upřesním, z bmw sice tento motor pochází, jenže opel si ho předělal podle svého, snížil výkon,krouticí moment a spolehlivost..
Původně měl tento motor označovaný 2,5tds výkon 150koní-špička ve své době.Stačí si najít nějaký starší test tohoto motoru.
Pro porovnání verze v oplu a bmw se stačí podívat na technické parametry v katalogu automobilů;-).
berte taky v úvahu rok vzniku.-
-
JOB 18.01.2010 22:33
« Re: Původ motoru
Já bych to napsal trochu jinak.Motor 2,5TD v Omeze je bych řekl spolehlivý.Aspoň já mám najeto tachometrovejch 270 tis. a žádnej problém.Problém u těchto motorů je spíš v tom že jsou choulostivý na zacházení.Znám spoustu lidí co ho mělo ale nikomu se nechce měnit olej v předepsaném intervalu ( 8500km )každej to prožene studený a potom to zhasne když je turbo červený.Takto by se nemělo zacházet s žádným motorem ,ale jsou motory který si to nechaj líbit,holt Omega k nim nepatří.Jinak ten motor je úplně identickej s BMW až na řídící jednotku a tuším že vstřiky .Dával se i do vozů Land Rover Range rover a tam měl 100kw.
-
-
"-- skrytý --" 18.01.2010 22:52
« Re: Původ motoru
tak to prave ze jsi upresnil blbe :-)
u25TD a x25TD jsou identicky motory s e36 kompet, e34 od roku 95, e39 komplet. jeste myslim ze e 38 taky mela tenhle motor, ale tam si nejsem jistej, jestli pochazel z e34 pred rokem 95 a nebo po.
Nevim jak se snizi spolehlivost, kdyz je motor uplne stejny? zajimava to uvaha. Nerekl bych, kdyby zvysil vykon na hranici napr. 170PS coz delal BMW do e34 pro M-Technik, ale kdyz vykon snizil, tak nevim nevim co si tim myslel? zadam o upresneni.
-
-
-
"-- skrytý --" 18.01.2010 22:54
nebyla na prodej...
... priblizne pred mesicem tahle omega? Jinak koukam na fotku interieru a vidim budik teploty na 95C. To je u tve normalni? kolisa ti teplota v zavislosti na vyuzivani vykonu motoru?
Jinak za 10, celkem zajimava kombinace v bile barve i s listama. mrkni na mou
Vítej zde - v mikrosvětě aut, který je makrosvět pro nás tady!