Subaru Impreza (2003)
30.3.2011Pravověrná Impreza - modrý sedan, zlatá kola a monstrózní křídlo. Vlastně křídlo mít nemusí. Nemusí být ani modrá. A dokonce to nemusí být ani sedan.…
Subaru Impreza (krum)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
krum 18.08.11 08:46
« Re: Oktanove cislo
Je to tak, sériové bugeye WRX zvládne 95 oktanů, u novějších WRX si nejsem jistý, prostě podle údaje v TP. 98 oktanů a víc je každopádně předepsané po namontování řídící jednotky od Prodrive (montáž kitu proběhla za prvního majitele asi ve 40 tis. spolu s novým polomotorem). -
krum 01.04.11 10:06
« Re: Fotky
Ano, máš to v oku, jsou to Dačice.:yes:
Líbilo se mi tam, ale hlubší podtext to nemá. Byl jsem na fesťáku Prázdniny v Telči a kamarádi subaristi tam v ten samý termín uspořádali vyjížďku. Focení bylo už domluvené, přijel jsem "k hotovému", takže podrobnosti nevím. Fotilo se tam tehdy asi dvanáct subárek, akorát byla na léto hrozná zima a skoro nepřetržitě pršelo. -
erbe 30.03.11 20:10
« Rezka
Jooo. toto je presne moja krvna skupina. Toto auto povazujem za jeden z naujzasnejsich japonskych pocinov. Jemne prakticky hodne ostry nastroj. Genialna kombinacia :yes: Zavidim a opat si opakujem ze raz tu imprezu skratka mat budem ;-)
EDIT: Este som zabudol. Co su to presne za kola tie sede pls? Hodne podarene -
Slavek-TDM 30.03.11 13:49
« Re: Re: supr
Blahopreji k vyberu vozu . Sam jsem mel nejakou dobu presne toto stribrne auto - ovsem bez te "malickosti" na kapote a pod ni >:D S vyjimkou motoru (da rozum - 92kW vs. 195kW)popisujes temer presne moje pocity z auta. Udelali jsme v rodine trochu rosambo s autama, takze na me zbyla stara Impreza a na manzelku Outback (viz moje recenze, hodnotit ale netreba). Az moje auto doslouzi a nebudu mit sluzebni, muj velky favorit je WRX sedan buldocek (tedy 2002) s originalnimi 160kW. A jelikoz jak pises dostat se na limit auta je v podstate v beznym provozu nemozny, urcite mi budou stacit. Predpokladam, ze subarufanclub.cz stranky znas. :yes: -
krum 30.03.11 10:17
« Re: budiky
Interface bys bohužel hledal marně. Tlak turba mechanicky hadičkou přes T-čko, olej měl v setu vlastní snímače (jeden v zátce, druhý na motoru tuším u 2. válce). Je tedy potřeba sundat dekl pod motorem a intercooler, jinak bez problému. Šlo o sadu původně z STI 01-02, takže všechno perfektně sedí a není třeba řešit uchycení kapličky.