Diskuse

Opel Vectra (2006)

23.10.2009

Byl jsem štastným majitelem Mitsubishi Carisma 1.6 rv. 1999. Auto mnělo najeto 160.000Km. Jediné co se na tomto autíčku kazilo byl výfuk. Začínal…

 

Opel Vectra (kocour_easy)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Cornovova

    Cornovova 24.10.2009  11:55

    Auto

    Gratuluji k novému autu, ale Carismy je škoda, já mám Micinu 1.8 GDI a jsem spokojenej. S tou rzí na výfuku - jako rezne to, ale zatím to není tak hrozný.. Tak přeju vela šťastných Km !! 3x10
    • 00 Reagovat !

      foto kocour-easy

      kocour_easy 25.10.2009  23:06

      « Re: Auto

      Mishka bylo dobry auticko. Krome standartnich vymen jsem mnel jenom jednu "vaznejsi" opravu a to vymena takoveho toho bananku co vede ke svicce, akorat cena byla 6.000Kc protoze na tom bananku byla i civka. Najeto 165.000Km. Vymenoval jsem filtry, oleje a dolival benzin. Ve 4 lidech dovolena do chorvatska s klimatizaci z prumernou spotrebou 6.1l/100Km.
      Skoda bylo to fakt dobre auticko, ponevadz bylo skoro bezudrzbovy na to co mnelo najeto. Nech ti slouzi dobre dale.
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 24.10.2009  14:15

    Motorek recirkulace

    Made in China. Kadze uz dorazili aj do aut a je to teda poznat. Namiesto kovovych ozubencov tam dali plastove. Urcite im bolo jasne, ze to ma obmedzenu zivotnost, ale nizsia cena vyrobku sa musi niekde nabrat, pretoze nizsiu cenu prace vymazu obchodnici na rabate.
    • 00 Reagovat !

      foto kocour-easy

      kocour_easy 24.10.2009  16:18

      « Re: Motorek recirkulace

      No ty servomotorky stoji cca 3-4000Kc nove, na vrakovistich za 1/2 ceny. Rozhodne nebudu kupovat z vrakoviste, kde uz ty kolecka mohou byt nactnute. Plastove kolecka i motorecek, vypada jak do hracek. Kdyz tak se udela s nejake tvrdsiho materialu ci rovnou z nejakeho kovu. Urcite mne ceka to same i i jinych motorecku na rizeni foukani vzduchu v klimatizaci.
      Nevadilo by mne to, ze to je poddimenzovane, ale ze takova blbustka kde vyrobni cena je par korun stoji v konecnym dusledku takove penize. Presne jak jste napsal, je videt, ze pani obchodnici nasli slabe misto a zkousi ryzovat. Podobna situace je z autodiagnostikou OP-COM. Kdyby ten madar co vyrabi OP-COM dal solidni cenu, ponevadz Hardware stoji v radove par stokorun a dal i solidni cenu za Software, trebas cca 1.000Kc/rok. Tak by mnel vetsi obrat, ponevadz na 20 replik Op-COMu vyrobenych v Cine, je jeden original >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 24.10.2009  17:04

        « Re: Re: Motorek recirkulace

        No to mas tak. U nas jeden hambac stoji 140 kacek, takzje to jedlo hodne "luxusne" a tak obrat maly. Kdezto v USA je to zradlo pre masy, takze obrat je obrovsky. Rychlozbohatlici to este nepochopili, ze na Zapade sa bohatne z obrovskych serii za jednotkove ceny.
        Tiez som uvazoval, ze si kupim nejaku diagnostiku, ale dobra stoji cez 4000czk a aj ta slabsia nie je lacna, ale zvladne podstatne menej.
        • 00 Reagovat !

          foto kocour-easy

          kocour_easy 25.10.2009  02:39

          « Re: Re: Re: Motorek recirkulace

          Spotreba je srdce-pohon cely ekonomiky >:D

          Jinak doporucuji se podivat na diagnostiku OP-COM. Cinska replika, se da poridit do 2.000Kc a dokaze pekne vycist chyby, pripadne nastavit hodne parametru. Da se prirovnat k profesionalnim nastrojum. Problem ale muze byt u nekterych aut, ze diagnistika nedokaze poradne komunikovat s REC a UEC ridicima jednotkama. U mne nekomunikuje s REC :P

          Nakodovani denniho sviceni po mne chteli v servise nejakych 1000Kc. Mne tato cinska replika stala 1600Kc. Nakodovani denniho sviceni bylo za okamzik. Takze navratnost je rychla. Numluve o tom, ze numis s kazdou chybou di servisu, kde si uctuji 500-1000 za pripojeni diagnostiky
  • 00 Reagovat !

    foto Sepp

    Sepp 24.10.2009  20:14

    Vířivé klapky

    Ahoj. Gratuluju k dobré volbě. Dá se nějak poznat, že jsou ty klapky, resp jejich táhlo, špatný? Má to nějaké pžříznaky? Díky
    • 00 Reagovat !

      foto kocour-easy

      kocour_easy 25.10.2009  02:32

      « Re: Vířivé klapky

      Tady mate preklad v polstine [odkaz]%3A%2F%2Fwww.… />
      Jinak jde to poznat jak to mam vyfocene na tech fotkach, ze jsou pekne zaspinene ty klapky. Potom ze je vule v te tycce, jak by mnela vyskocit(pozor je tam spatny pristup, tak at nevyskoci) a nebo uz posledni stadium a to ze tycka uz lezi protoze uz vyskocila. Ja jsem si zkusil sahnout na tu tycku a je citit vule.
      • 00 Reagovat !

        foto kocour-easy

        kocour_easy 25.10.2009  18:49

        « Re: Re: Vířivé klapky

        Tady je anglicky popis jak na to [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Sepp

          Sepp 21.11.2009  09:58

          « Re: Vířivé klapky

          Ahoj kocoure. To jsou parádní technický listy, nemáš takových servisních dokumentů k tomuhle autu víc? Např. problémy s EGR a podobně? Dík
  • 00 Reagovat !

    foto Megabeda

    Megabeda 24.10.2009  22:44

    Ahoj

    Ahoj Kocoure, chce to víc fotek. Jak vypadá celý auto, interiér atd..... Jsem zvědavý ;-)
    Vířivý klapky sání jsou bolest tohoto motoru, někomu odešly u novýho auta třeba už po 20.000 tis. Já je mám taky vyměněné (Už nový vylepšený typ 2007). Jinak dobrá volba, Ať slouží.....
    • 00 Reagovat !

      foto kocour-easy

      kocour_easy 25.10.2009  02:28

      « Re: Ahoj

      Cus, fotky dodam. Ale uz tak jsem se presvedcoval vice jak 3mesice k napsani teto recenze. Moje cestina je spatna :-( , takze auticko musim umyt nablisknout a udelam fotecky. Skoda, ze jsem si neudelal ty fotecky, kdyz jsem mnel obute letni 17 na vicepaprskovych kolech. Potom to auto ma uplne jinej smrnc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.2009  12:49

    Spotřební zboží

    Auto neni spotřební zboží, ale Češi se k němu tak chovaji, a je to na stavu vozovýho parku docela vidět (srovnej s Německem) ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Megabeda

    Megabeda 15.01.2010  14:55

    To Do

    Ahoj Kocoure, v sekci To Do píšeš že jsi dodělával "Instalace automatickeho otevirani kufru" napiš prosím o tom něco víc, jak Ti to funguje a tak?? Zajímá mě to Díky
    • 00 Reagovat !

      foto kocour-easy

      kocour_easy 21.01.2010  20:10

      « Re: To Do

      Zatim to mam jako ToDo(coz bych chtel dodelat), moc infa jsem k tomu nenašel. Bude potřeba zakoupit hodně věcí, ale zeptám se kolik to bude stát na vrakáči a jestli hodně tak se na to můžu tak akorát vyprdnout, ale je to celkem zajímavá věc.
  • 00 Reagovat !

    foto Megabeda

    Megabeda 27.01.2010  08:22

    automatické zadní dveře

    Mě se to taky líbí, už jsem si na autě taky ledasco dodělával, ale tohle je těžký oříšek, co jsem se dočetl tak potřebuješ, kompletní navíjecí nechanizmus, elekromotor, řídící jednotku, spolu se všemi spínači a navíc potřebuješ úplně jiné zadní dveře.... Dveře májí jiné upevňovací body pro plynové vzpěry a motor.
    • 00 Reagovat !

      foto kocour-easy

      kocour_easy 28.01.2010  22:15

      « Re: automatické zadní dveře

      Prave jsem si rikal, ze za to parkrate zvednuti nahoru a dolu tech dveri jestli to stoji za to.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.2010  19:09

    CIM MODUL

    Ahoj Kocúru. Naozaj super recenziu si tu urobil na VeCe, klobuk dolu. Chcel by som sa Ťa opýtať na toho chlapíka, čo si od neho kúpil CIM modul v Polsku. Nejaký kontakt na neho nemáš? Keby si bol taký dobrý, mohol by si mi ho poslať na blaho2211@azet.sk? Ďakujem Ti chlape.
    • 00 Reagovat !

      foto kocour-easy

      kocour_easy 27.02.2010  03:19

      « Re: CIM MODUL


      Zdravim,
      takze CIM modul jsem si sehnal pres allegro viz zde [odkaz] Nejdrive je potreba si zjistit cislo toho cim modulu, jsou to 2 pismena. Przed i polif verze mnela kazda 2 rozdilne verze. Rozdil mezi tema verzema je jestli mas orig autoalarm nebo nee. Pak jsou jeste dalsi verze, ale to jsou pro policejni vozy. Ja si obvolal par lidi z toho alegra a kdyz mi clovek z Krakowa rekl ze ma muj modul tak jsem si pro nej zajel. Udelal jsem fotky CIM modulu, kde nejdulezitejsi je rozlisovaci dvojznaky [odkaz] . Ja mam UY. Dle tohoto znaku jsem shanel ten CIM modul. Jestli mas problem jenom s senzorem natoceni volantu, tak potom staci si jenom sehnat ten senzor a vymenit za druhy. Przi nakupu si musis dat pozor aby ten modul CIM byl spravne odhlasen s predchoziho auta, nebo dostat PIN k tomu modulu. Ale jestli mas stejnej problem jako ja, ktery spociva v tom senzoru natoceni volantu, tak staci si sehnat ten senzor a vymenit ho. Potom jeste hodne lidi popisovalo, ze stacilo v tom senzoru znovu prepajet konektory tech svabu co jsou na tom senzoru. Ty senzory trpi na vlhkost. Jestli to umis, tak to zvladnes sam a nepotrebujes nic kupovat. Jeste je dulezite mit PIN kod k pozdejsimu nastaveni senzoru natoceni nebo CIM modulu.
      Mozna to je asi vse.
      • 00 Reagovat !

        foto Zeppelin

        Zeppelin 29.10.2010  12:12

        « Re: Re: CIM MODUL

        Ahoj kocoure, prosím tě, nesetkal jsi se náhodou s problémem, kdy samovolně kdykoliv nezávisle na čemkoli, padaly ručičky budíků (tacho, otáčky, palivo, teplota)? Řeším teď tento problém, že se mi rozsvítí kontrolky na palubce a pak vše padne a zhasne, jako když vypneš motor - při zmáčknutí tlačítka pro nulování ujetých kilometrů se na malém displeji mezi budíkama ukáže stav kilometrů do servisního intervalu. Znovunahození pomáhá otevření dveří nebo zapnutí výstražných světel. A co tak zjišťuju, začíná to ukazovat na CIM modul, tak se ptám, jestli jsi se s takovým chováním sám nesetkal...
        • 00 Reagovat !

          foto JOB

          JOB 29.10.2010  21:25

          « Re: CIM MODUL

          Zkontroluj dobijení jestli ti to nepřebijí. .U starších Opelů vynechávala palubka jako ochrana před přepětím, když odešel diodovej můstek. Ale může to bejt cokoliv jiného, dneska ty auta jsou samá elektronická kravina.
          • 00 Reagovat !

            foto Zeppelin

            Zeppelin 30.10.2010  10:21

            « Re: Re: CIM MODUL

            Průser je, že se to děje i při vypnutým motoru s klíčkem ve druhé poloze, kdy se rozsvítí kontrolky (a někdy to rozbliká a pak všechno zhasne). Vypadá to na CIM, nebo - jak jsem včera vybádal - na samotnou palubku.
  • 00 Reagovat !

    foto Sin1

    Sin1 11.09.2010  22:15

    vectra c

    nazdar pánové,
    jak jsem čelt recenze na tohle autíčko, tak si ho pořizujou zkušený automechanici.
    to bohužel nejsem, jen se mi prostě vectra líbí (takový dospělý hranatý auto - žádnej francouz). mám kombi 2005, 88kw diesel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.2010  17:04

    Dotaz v obecné rovině

    Zdravím,
    předem díky za pěkný čtení ohledně totoho kombíku.
    Koukám se po novém (tj. ojetém) autě, chci něco do max. 5ti let stáří, do 150 000 km a 250 tis. Kč.
    Původně jsem měl favority jinde - Toyota Avensis a Mazda 6 - obě v dieselu a kombíku, ale po "doporučení" jsem začal koukat i na Vectru C.
    Jezdím cca 15 tis. ročně, 75% město (klasických max. 15 km následování delším stání) a zbytek víceméně dálnice.
    Když čtu, že na stále musíš něco opravovat a kontrolovat, tak mám z Vectry rozporuplné pocity. Nemám čas, místo, znalosti a ani prostředky si s autem hrát -> proto pův. volba na "spolehlivé" Japonce. Doteď jezdím v Protonu 415 (alias Mitsubishi Lancer V) a jen leju benzín, olej a vodu do ostřikovačů, ale vážnější závady neznám (r.v. 1998, teď cca 150000 km). Problémy se starty při -15°C nebo nefukčnost nějakého vnitřního aparátu apod. neznám, tak se chci zeptat, jestli bys mi tvoji Vectru doporučil jako další auto doporučil nebo nedoporučil.
    Motor má prý výborný, ale ty ostatní "neduhy" mě odrazují :-(.
    Předem díky za odpověď
    • 00 Reagovat !

      foto kocour-easy

      kocour_easy 20.12.2010  16:54

      « Re: Dotaz v obecné rovině

      Ono si myslim, ze cim mladsi auto, tim bude vice problemu, Je to vicemen zamerne, jinak by servisy apod nemneli co zrat. Vetsina problemu na autech jsou hovadiny, ktere si zrucni chlapik dokaze opravit sam. Nezapomenme ze Vectra-C je auto vyssi stredni tridy a tudiz naklady jsou vetsi. A taky ve vnitr obsahuje tisicero vecicek, ktere nam zprijemnuji cestovani ale taky maji vetsi nachylnost k poruse. Nehlede, k tomu, ze nektere jsou uplne kurvitka jako EGR, DPF apod. Jedna otazka?? Jak budou vypadat auta s VW groupu s kompresorem, ci turbem po 3-4letech jezdeni. Taky se zde vyskytuji podobne problemy. Takze, jetsli chces nenarocne auticko, tak dle meho je to benzin v 1.6. Optimalni motor, ktery malo spaluje, ma akorat i vykon a neni na nem co by se mohlo pokazit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.01.2011  11:35

    Dotaz ohledně repase vířivých klapek

    Ahoj, četl jsem si tvoji recenzi na tvý autíčko, které jemimochodem perfektní a tam jsem se dočetl, že jsi si nechal repasovat sání v Polsku u pana Jablonského. Měl bych o tuto repasi také zájem, protože cena 15.000,- Kč + práce tady u nás v ČR je opravdu hrozivá. Tak jsem se tě chtěl zeptat, jestli by jsi mi nemohl dát nějaké informace, protože neumím polsky a zajímalo by mě, jestli, když pošlu panu Jablonskému e-mail v češtině, tak jestli tomu bude rozumět. Já bych měl zájem o zaslání repasovaného bloku sání, kdy po výměně bych mu zaslal zpět můj špatný. Díky za info. Zapomněl jsem dodat, že jsem ze západních Čech, e-mail je vvaiz@seznam.cz.
  • 00 Reagovat !

    foto Hitachi

    Hitachi 22.08.2011  11:17

    Setrvačník

    Ahoj, chtěl jsem se Tě zeptat, zda máš nějakou konkrétní zkušenost s tím setrvákem? Mám v autě identický motor a občas když se motor dostatečně zahřeje a po delší jízdě konstatní rychlostí na dvojku a trojku motor občas zaváhá a ozve se zvuk podobný dýchání ucpaného výfuku, takové "puf puf" :-) líp to nedovedu popsat. Nenapadá Tě o co by se mohlo jednat? Jinak hodně zdaru a klobouk dolů před Tvojí trpělivostí při řešení problému s autem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto duri13

    duri13 04.09.2012  21:41

    CARPASS

    Prosim ta, ako si nakoniec ziskal tie kody?
  • 00 Reagovat !

    foto Garfieldmarek

    Garfieldmarek 20.05.2015  21:54

    dotaz

    prosimte sem nestastný majitel zafiry b 1.9 cdty
    jinak ale 100% oplak psal si v recenzi zeti motor cukal okolo jak si to vyresil dekuji
    • 00 Reagovat !

      foto matteocz

      matteocz 29.07.2015  13:03

      « Re: dotaz

      Jestli máš problém s EGR, je nejlepší ho buď zaslepit a v řídicí jednotce si u někoho udělat EGR OFF a nebo koupit nový a zaslepit ho.
      • 00 Reagovat !

        foto Garfieldmarek

        Garfieldmarek 01.08.2015  21:36

        « Re: Re: dotaz

        egr sem koupil novy ale vydrzel jen cestu do prahy a pak se problem obevil znovu tak sem udelal vyrazeni v ridici jednotce a zaslepeni predtim sem zkusil egr jen odpojit a motor sel jak pana
  • 00 Reagovat !

    foto matteocz

    matteocz 29.07.2015  13:09

    Vířivé klapky

    Zdravím ve spolek, vím, že zdejší recenzi už asi nikdo nečte a neshání rady, ale i tak tady připíšu problém, jak jednoduše odstranit problém s viřivými klapkami, nejlevnější a nejlepší metoda je, sání vytáhnout, klapky z něj vytáhnout taky a díry po nich nechat zavařit, nebo se na www.ebay.co.uk dají koupit přímo záslepky a ty se jen zalepí, motorek se tam nechá a problém je vyřešen, celé vás to výjde na pár korun a zručnější člověk si to zvládne udělat doma. Motor bez klapek potom jede mnohem lépe a vy máte o velkou starost méně :-) tohle jse převzato z anglického Vauxhall fora, které mimochodem najdete na Facebooku, já chodím pro rady jenom tam, jelikož tak aktivní forum jsem v ČR bohužel nenašel.

    Jinak já jsem šťastný majitel Vectry C, mám teda sice Vauxhall s pravostranným řízením, ale nemůžu si ho vynachválit, motor mám Z19DTH čili 110kw sportovní podvozek od výroby, automatická převodovka a jinak obyčejná výbava, AFL, či vyhřívané sedačky jsem nepotřeboval. Mám ho teďka 3/4 roku a žádný velký problém, kromě EGR ventilu, který byl špatný již při koupi (cena nového byla 1500 Kč) a poté v recenzi zmiňovaný problém s konektorem na 3 válci. Tyhle motory na to trpí >:D byl jsem překvapený když mě to chytlo na dálnici.
    • 00 Reagovat !

      foto Garfieldmarek

      Garfieldmarek 01.08.2015  21:53

      « Re: Vířivé klapky

      prosim te posli mi presny odkaz na to Vauxhall forum jinak ty klapky davam taky pryc co sem zjistil sou dobre jen pri volnobehu pro aby vzduch dostal rotaci ale rurbo s promennou variabilitou lopatek poridi motor nakrmit dostatecne takze pryc s nimi
    • 00 Reagovat !

      foto Garfieldmarek

      Garfieldmarek 01.08.2015  22:20

      « Re: Vířivé klapky

      jeste dotaz: jak si Vauxhall v cz legalizoval, rizeni na spatne strane je pro urady problem ne ? teda pokud nejsi v gb kde je to normalni ;-)
      a jak sem se jeste dozvedel, ale to uz sem mel egr vyrazeny, ten sami problem muze delat vaha vzduchu, ale to uz resit nemusim
      a konektor na 3 valci je zavada z niceho ni nebo se to louci. ptam se proto jestli je lepsi si ho koupit a mit ho ssebou nebo neresit a doufat ze ten problem nenastane?
      odejde jen konektor nebo musim dat i draty na ebay sem ho nasel ale nevim jaka kvalita ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Maraton mlátiček v pražském metru! Bili se od Můstku až po Rajskou zahradu, jeden druhého pobodal

Maraton mlátiček v pražském metru! Bili se od Můstku…

Mlátili se při nástupování na Můstku, pak celou cestu metrem, a nepřestali dokonce ani při vystupování na Rajské…

Skrytá nemoc střev způsobuje neplodnost i potraty: Jedinou léčbu pojišťovny nehradí, zlobí se lékaři!

Skrytá nemoc střev způsobuje neplodnost i potraty:…

Bolesti břicha, nadýmaní, ale i anemie nebo neplodnost – to jsou jedny z projevů celiakie. Autoimunitním…

 

iSport.cz

Dvojčata Hübl a Lukeš po letech od sebe. Nejsou efektivní, říká Šlégr

Dvojčata Hübl a Lukeš po letech od sebe. Nejsou…

Ať už se vyhrávalo nebo prohrávalo, jedna věc byla v litvínovské sestavě v poslední dekádě prakticky jistá.…

Konec? Velká úleva, řekl Berdych. Gratulovali Ferrer, Kvitová i Plíšková

Konec? Velká úleva, řekl Berdych. Gratulovali…

Postoupil do semifinále všech čtyř grandslamových turnajů, vyhrál dva Davis Cupy a třináct turnajů ATP. „Nechci…

 

Reflex.cz

Zeman: Havla jsem obdivoval jako disidenta, prezident byl ale špatný. Byl to náš nejpřeceňovanější politik

Zeman: Havla jsem obdivoval jako disidenta,…

V souvislosti s 30. výročím listopadové revoluce z roku 1989 se objevují i nejrůznější hodnocení exprezidenta…

Česká historie vyprávěná pomocí názvů ulic. Podívejte se na unikátní video

Česká historie vyprávěná pomocí názvů ulic.…

Minutový film novináře a režiséra Martina Bartkovského je součástí unikátní projektu časopisu Reflex a České…