Mazda 6 (2013)
24.8.2013Auto zakoupeno v autosalonu Kodecar. Je to M6 2,5i Aut,Wagon,Red Soul bez navi
Mazda 6 (kaplis77)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
poterienko 24.08.2013 16:28
To je vše?
Tak moc ses na to auto těšil a místo recenze si nám jen oznámil, že ho máš? -
poterienko 25.08.2013 20:30
Ad xenony
Je to kvůli automatickému naklápění. Prostě to musí držet světla dole, aby neoslňovala ostatní. U mé A4 se to dá vyřešit vypnutím toho naklápění, kdy to svítí o kus výše, ale ještě to neoslňuje. Nevím, jak u mazdy, ale někde to už někdo řešil u myslím CX5.-
Bully_ 25.08.2013 21:05
« Re: Ad xenony
Pokud vim, tak se da u kazdeho auta (tj. vcetne vozu se xenony= s cidly zatizeni + aut. naklapenim svetlometu) seridit ci nechat seridit zakladni poloha vysky svetlometu (+ samozrejme i do stran). Automatika se potom stara vzdycky jenom o zmenu teto polohy v zavislosti na zatizeni vozidla. Od toho tam to serizeni + automatika je, aby nejen svetla neoslnovala protijedouci vozidla, ale samozrejme aby pritom zajistovala i dostatecne osvetleni vozovky.-
tonic 19.10.2013 22:21
« Re: Ad xenony
Mám stejný vůz - sedan, červená metalíza, 2.2 diesel, 175 k, stejný prodejce. Pokud jde o světla (natáčecí bixenony), naprosto potvrzuji - tlumené příliš krátké - za 200,- Kč Vám je v servise nastaví +1 stupeň o cca. 40m dál (možná až moc i když nikdo zatím neblikal, že světla oslňují), stačí 0,75 stupně - dosvit naprosto nesrovnatelně lepší. Tovární nastavení je velmi blízko (např. ve srovnání s předchozím vozem CITROEN C5 III. generace s natáčecími bixenony).
Pokud jde o vůz jako takový - podvozek a agilita vozu (175k, 420Nm) při relativně nízké hmotnosti + vzhled jsou největší priority tohoto vozu.
Na druhé straně je potřeba přiznat i určitá negativa jako je - cukání studeného vozu v nižších otáčkách (manuální převodovka, projevuje se nepravidelně), přední parkovací čidla nutno spínat ručně (zadní i přední se spínají zařazením zpátečky + spustí se couvací kamera, ale při jízdě vpřed a přiblížení na 1. rychlostní stupeň je nutno zapnout čidla manuálně - oproti Citroenu - zde to bylo automaticky).
Nelze nastavit výškově sedadlo spolujezdce, paměť sedadla pouze na polohu sedadla, u Citroenu to bylo včetně nastavení zrcátek, klimatizace i rádia. Dále např. světla při vypnutí motoru zůstanou svítit, u C5 se automaticky přepnuli na parkovací.
Hlučnost kolem oken je o něco vyšší než u C5, celkově však na stejné úrovni. Nicméně ve srovnání s C5 naprosto skvělý jízdní dojem - C5=pohodlný vůz i na nepohodlné cesty, MAZDA 6 jednoznačně sportovní vůz s přesným řízením a fantastickým chováním v zatáčkách (ve srovnání s C5). Pokud Vám někdo (zuby-nehty) visí na zadním nárazníku, tak většinou jen do první ostřejší zatáčky.
-
-
-
KANKUNEN 26.08.2013 11:43
Taky mi to svítí moc nakrátko
Nejvíce mě štve USB, pak zamykání oken z místa řidiče. Kolem oken to fakt fouká, ale dost to bude způsobeno celkovou tichostí motoru a odhlučnění podvozku. Musím to porovnat s jiným autem.-
-
Mirec38 31.08.2013 20:59
« Re: Re: Taky mi to svítí moc nakrátko
mal som skusobnu, kde som preveroval ten neprijemny sum a potvrdilo sa mi, ze tam naozaj je. Neviem ci to je tesnenim, alebo skor zlou aerodynamikou spetakov. Sum som zacal registrovt od cca 80km h a pri 140 to bolo horsie ako pri mojom Megane, ktory nieje v tomto smere nic moc a ma tiez len dve tesnenia, dost ma to sklamalo :no:
-
-