Diskuse

Volkswagen Tiguan (2018)

19.1.2019

Koupeno ve výbavě Comfortline kde je vše co je běžně potřeba, DSG 6st. + volba profilu jízdy. Pro porovnání předchozí auto jsem měl Superba II 2014 Tdi…

 

Volkswagen Tiguan (jirka69)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 20 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 19.01.2019  09:35

    TSi

    Jen poznámka k tomu TSi, sám mám teď taky třetí, vše 1,4 TSi, 90, 92 a 110 Kw ale bez vypínání válců. Ale jiné než EA 211 bych nikdy nekoupil. závažnost poruch motorů EA 111 1,2 a 1,4 TSi záleží na roku výroby a výkonnostní verzi. Např. ojetou 1,4 TSi 118Kw s kompresorem si koupí jen blázen. A starší verze 1,8 TSi některé bazary např ESA vůbec nevykupují. Takže asi ví proč. A k recenzi, chtělo by to trošku přitlačit na fotkách i na množství písmen pod nimi. To auto je určitě zajímavé a moc jich tady zatím není.
    • 00 Reagovat !

      foto jirka69

      jirka69 19.01.2019  15:37

      « Re: TSi

      K těm TSi máte naprosto pravdu to je bez debat! Jak bude čas udělám pár fotek a dodám popis.Sám jsem hledal informace, když jsem auto objednával a byla to bída.Já měl Jettu 1,2 tsi rok 2011 najeto cca 145tis a dobrý....jelo to dobře a za 6,5. Žena má také tiguana jen výbavu ME 1,4 92kw. Byla to skladovka za neuvěřitelnou cenu proto stejný auto dvakrát. Budu se snažit přidat i toto auto.Jaké máte zkušenosti s TSi vy???
      • 00 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 19.01.2019  22:03

        « Re: Re: TSi

        Teď vlastním již třetí 1,4TSi EA211 v pořadí. Na Sportsvanovi 92Kw jsem najel nejvíc - 61500 Km naprosto bez jakýchkoliv problémů. EA 211 s řemenem, opravdu netrpí problémy předchozí verze. Hlavně chrastění a poté přeskočení řetězu a karbonování. Mám tady na něj recenzi, tak můžeš počíst. Teď mám Golfa se 110 Kw verzí a ta je výkonově a pružností někde jinde. Obě verze jsou ale velmi úsporné, se Sportsvanem jsem měl dlouhodobý průměr 6,2.
        • 01 Reagovat !

          foto Toky1

          Toky1 21.01.2019  14:23

          « Re: Re: Re: TSi

          61500km? A naprosto bez problémov? No to ani veľmi neprekvapí, že. Keby hej tak to je fakt bieda. Čo tak po 150000km? Tiež bez problémov?
          • 21 Reagovat !

            foto Verny-2013

            Verny_2013 21.01.2019  15:26

            « Re: Re: Re: Re: TSi

            Co na to říct, asi takhle, kdybych najel těch 150 Tis bez problémů, asi by přišla následující odpověď:
            "No to ani veľmi neprekvapí, že? Keby hej tak to je fakt bieda. Čo tak po 250000km? Tiež bez problémov?"
          • 00 Reagovat !

            foto jirka69

            jirka69 21.01.2019  19:35

            « Re: Re: Re: Re: TSi

            Nechápu to ???? místo debaty o autech a motorech přihlouplé poznámky o tom že to nevydrží a podobně.Vážený pane Toky1 většina zdejších kritiků ani nezaznamenala že není příkladně TSi s řetězem a verze po úpravách to samé.Nechci v žádném případě hájit koncern ale z logiky je jasné jedno.Pokud by TSi a to všechny druhy byla taková katastrofa tak už by žaloby přivedly VW do krachu.Každý výrobce má dnes máslo na hlavě a Toyoty se to týká také.Příkladně Toyota měla vždy super benzinové motory ale z atmosférického motoru 1,6l dostat 100Kw je také záběr jak na materiály, oleje atd.Napište něco k věci!!
            • 00 Reagovat !

              foto michal-t

              michal.t 21.01.2019  21:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: TSi

              Mě teda poznámka Tokyho1 přijde celkem k věci – přece již nežijeme v době, kdy cca 60 tkm znamenalo, že motor má podstatnou část svého života za sebou (a spolu s tím i přirozeně odpovídající množství poruch).

              Má-li někdo potřebu vyzdvihnout, že motor přežil prvních 60 tkm bez „ztráty kytičky“, chápu to, taky mě to u mého auta těší… ale není to určitě nic neobvyklého napříč značkami, že motor přežije řekněme „širší období záběhu“.

              Rád se ale nechám poučit, v čem tví ten záběr na materiály, oleje atd. u atmosféry 1.6 100 kW… Myšleno v porovnání s turbenziny? Že by o něco vyšší otáčky atmosféry (s nijak závratným litrovým výkonem v porovnání s turbobenziny) byly až takovou konstrukční výzvou? Řekl bych, že ta výzva spíš souvisí s emisemi a spotřebou, ne až tak se schopností snášet výkon.
              • 00 Reagovat !

                foto jirka69

                jirka69 22.01.2019  00:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi

                Pokud dobře čtete ten příspěvek od toky1 to byla narážka na skutečnost že tsi a podobné motory se asi nedočkají 150kis/km. Já svou poznámkou o 100kw z motoru 1,6l pouze poukazoval na to že obě cesty k dosažení výkonu (jak otáčky tak tlak) nejsou dobrá cesta.Obojí vyžaduje specifické konstrukční a fyzikální ústupky od ideálu.Já ještě pamatuji motory o obsahu 2l které dávaly 100kw a cca.200Nm při použitelných otáčkách a to byla jiná jízda.Postavit a vyrábět motor který nelze opravit a pokud tak za částky přesahující po 5 letech cenu celého auta to není žádné umění od žádné značky.
                • 00 Reagovat !

                  foto idam-i

                  idam.i 22.01.2019  23:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi

                  Len zo zvedavosti,čo sú použitelné otáčky?
                  • 00 Reagovat !

                    foto jirka69

                    jirka69 16.02.2019  01:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi

                    Použitelné otáčky jsou cca.1700-3000.
                    • 00 Reagovat !

                      foto idam-i

                      idam.i 16.02.2019  21:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi

                      1700 sa mi zdá dosť málo.Osobne sa nerád spúšťam pod 2000.Maximálny výkon a kruťas mám nad 4500.V tomto pásma sa motor cíti o dosť lepšie ako tam dole.
              • 00 Reagovat !

                foto michalpneu

                michalpneu 16.02.2019  11:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi

                Já bych to shrnul asi tak, že u každého auta a jeho výdrži záleží v první řadě na řidiči a majiteli, jak se k tomu autu chová. Auta jsou stroje, na kterých se vždy může něco podělat, ale je na majiteli, jak ke svému autu přistupuje.

                Mám zákazníky s různými auty. Mám pána, který má na TSI nalítáno 300 tis km a je to 2010, rozvody se nikdy nepotkali a ve 190 tis je prostě vyměnil kvůli kilometrům, jinak by jezdili dál.

                A pak mám pána, který má Toyotu Verso, kterému se v 94 tisích potkal motor a hned mi brečel, jak ho toyota zklamala kvalitou. Tak jsem mu natvrdo řekl, že to není toyotou, ale tím, jak se k autu chová. Jednou jsem se s ním je projet, protože mu tam něco klepalo, tak co jim v toyotě má říct. No, jeli jsme spolu 3 km a byl jsem rád, že mě vysadil zpátky, protože takhle se k motoru chovat, tak se divím, že se to nepotkalo už v 60.

                Všechny současné motory, napříč všemi značkami jsou choulostivější na chování a styl jízdy kvalitu oleje, kvalitu benzínu, nafty i plynu, než motory dřív.

                Pokud tohle někdo podcení, nemůže se divit, že mu motor nevydrží.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Snacha Heřmánka potvrdila krizi v jejich divadle: Herci mají covid a lidé se bojí!

Snacha Heřmánka potvrdila krizi v jejich divadle:…

Karel Heřmánek (72) svou výzvou, aby vláda kvůli covidu až do června příštího roku zavřela divadla, pobouřil…

Další výstřelek Ivany Trumpové: Na párek v rohlíku s kabelkou za 50 tisíc!

Další výstřelek Ivany Trumpové: Na párek v rohlíku s…

Bývalá manželka amerického prezidenta Donalda Trumpa (74) Ivana (71) si je s jeho současnou chotí podobná asi…

 

iSport.cz

Tajemství Kordova úspěchu: jiný než otec, ale stoupá. Proč nezvolil Česko?

Tajemství Kordova úspěchu: jiný než otec, ale…

V pařížském finále jako táta Petr v roce 1992 ještě nestojí, přesto prožívá chvíle omamného úspěchu. Dvacetiletý…

Soukup o Slavii: Rána, frustrace, ale... česká nátura. Coufal je typ pro Anglii

Soukup o Slavii: Rána, frustrace, ale... česká…

Ve fotbale zažil už leccos, ale moment, který zničil sen Slavie o Lize mistrů, ještě ne. „Kolář by tu penaltu…

 

Reflex.cz

Politické ojetiny, neziskoví upíři i pohaslé hvězdy. Reflex představuje sedm provařených uchazečů o Senát

Politické ojetiny, neziskoví upíři i pohaslé hvězdy.…

První kolo senátních voleb, které se konají tento pátek a sobotu (a pro lidi v karanténě už od středy),…

30 dnů s Reflexem: Reflex je už 30 let více než časopis. Oslavte s námi i vaše narozeniny!

30 dnů s Reflexem: Reflex je už 30 let více než…

Reflex letos slaví 30. narozeniny. Poprvé vyšel 3. dubna  1990. Původně jsme je chtěli oslavit několika většími…