Volkswagen Tiguan (2018)
19.1.2019Koupeno ve výbavě Comfortline kde je vše co je běžně potřeba, DSG 6st. + volba profilu jízdy. Pro porovnání předchozí auto jsem měl Superba II 2014 Tdi…
Volkswagen Tiguan (jirka69)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Verny_2013 19.01.2019 09:35
TSi
Jen poznámka k tomu TSi, sám mám teď taky třetí, vše 1,4 TSi, 90, 92 a 110 Kw ale bez vypínání válců. Ale jiné než EA 211 bych nikdy nekoupil. závažnost poruch motorů EA 111 1,2 a 1,4 TSi záleží na roku výroby a výkonnostní verzi. Např. ojetou 1,4 TSi 118Kw s kompresorem si koupí jen blázen. A starší verze 1,8 TSi některé bazary např ESA vůbec nevykupují. Takže asi ví proč. A k recenzi, chtělo by to trošku přitlačit na fotkách i na množství písmen pod nimi. To auto je určitě zajímavé a moc jich tady zatím není.-
jirka69 19.01.2019 15:37
« Re: TSi
K těm TSi máte naprosto pravdu to je bez debat! Jak bude čas udělám pár fotek a dodám popis.Sám jsem hledal informace, když jsem auto objednával a byla to bída.Já měl Jettu 1,2 tsi rok 2011 najeto cca 145tis a dobrý....jelo to dobře a za 6,5. Žena má také tiguana jen výbavu ME 1,4 92kw. Byla to skladovka za neuvěřitelnou cenu proto stejný auto dvakrát. Budu se snažit přidat i toto auto.Jaké máte zkušenosti s TSi vy???-
Verny_2013 19.01.2019 22:03
« Re: Re: TSi
Teď vlastním již třetí 1,4TSi EA211 v pořadí. Na Sportsvanovi 92Kw jsem najel nejvíc - 61500 Km naprosto bez jakýchkoliv problémů. EA 211 s řemenem, opravdu netrpí problémy předchozí verze. Hlavně chrastění a poté přeskočení řetězu a karbonování. Mám tady na něj recenzi, tak můžeš počíst. Teď mám Golfa se 110 Kw verzí a ta je výkonově a pružností někde jinde. Obě verze jsou ale velmi úsporné, se Sportsvanem jsem měl dlouhodobý průměr 6,2.-
-
jirka69 21.01.2019 19:35
« Re: Re: Re: Re: TSi
Nechápu to ???? místo debaty o autech a motorech přihlouplé poznámky o tom že to nevydrží a podobně.Vážený pane Toky1 většina zdejších kritiků ani nezaznamenala že není příkladně TSi s řetězem a verze po úpravách to samé.Nechci v žádném případě hájit koncern ale z logiky je jasné jedno.Pokud by TSi a to všechny druhy byla taková katastrofa tak už by žaloby přivedly VW do krachu.Každý výrobce má dnes máslo na hlavě a Toyoty se to týká také.Příkladně Toyota měla vždy super benzinové motory ale z atmosférického motoru 1,6l dostat 100Kw je také záběr jak na materiály, oleje atd.Napište něco k věci!!-
michal.t 21.01.2019 21:43
« Re: Re: Re: Re: Re: TSi
Mě teda poznámka Tokyho1 přijde celkem k věci – přece již nežijeme v době, kdy cca 60 tkm znamenalo, že motor má podstatnou část svého života za sebou (a spolu s tím i přirozeně odpovídající množství poruch).
Má-li někdo potřebu vyzdvihnout, že motor přežil prvních 60 tkm bez „ztráty kytičky“, chápu to, taky mě to u mého auta těší… ale není to určitě nic neobvyklého napříč značkami, že motor přežije řekněme „širší období záběhu“.
Rád se ale nechám poučit, v čem tví ten záběr na materiály, oleje atd. u atmosféry 1.6 100 kW… Myšleno v porovnání s turbenziny? Že by o něco vyšší otáčky atmosféry (s nijak závratným litrovým výkonem v porovnání s turbobenziny) byly až takovou konstrukční výzvou? Řekl bych, že ta výzva spíš souvisí s emisemi a spotřebou, ne až tak se schopností snášet výkon.
-
jirka69 22.01.2019 00:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi
Pokud dobře čtete ten příspěvek od toky1 to byla narážka na skutečnost že tsi a podobné motory se asi nedočkají 150kis/km. Já svou poznámkou o 100kw z motoru 1,6l pouze poukazoval na to že obě cesty k dosažení výkonu (jak otáčky tak tlak) nejsou dobrá cesta.Obojí vyžaduje specifické konstrukční a fyzikální ústupky od ideálu.Já ještě pamatuji motory o obsahu 2l které dávaly 100kw a cca.200Nm při použitelných otáčkách a to byla jiná jízda.Postavit a vyrábět motor který nelze opravit a pokud tak za částky přesahující po 5 letech cenu celého auta to není žádné umění od žádné značky. -
michalpneu 16.02.2019 11:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi
Já bych to shrnul asi tak, že u každého auta a jeho výdrži záleží v první řadě na řidiči a majiteli, jak se k tomu autu chová. Auta jsou stroje, na kterých se vždy může něco podělat, ale je na majiteli, jak ke svému autu přistupuje.
Mám zákazníky s různými auty. Mám pána, který má na TSI nalítáno 300 tis km a je to 2010, rozvody se nikdy nepotkali a ve 190 tis je prostě vyměnil kvůli kilometrům, jinak by jezdili dál.
A pak mám pána, který má Toyotu Verso, kterému se v 94 tisích potkal motor a hned mi brečel, jak ho toyota zklamala kvalitou. Tak jsem mu natvrdo řekl, že to není toyotou, ale tím, jak se k autu chová. Jednou jsem se s ním je projet, protože mu tam něco klepalo, tak co jim v toyotě má říct. No, jeli jsme spolu 3 km a byl jsem rád, že mě vysadil zpátky, protože takhle se k motoru chovat, tak se divím, že se to nepotkalo už v 60.
Všechny současné motory, napříč všemi značkami jsou choulostivější na chování a styl jízdy kvalitu oleje, kvalitu benzínu, nafty i plynu, než motory dřív.
Pokud tohle někdo podcení, nemůže se divit, že mu motor nevydrží.
-
-
-
-
-