Toyota Avensis (2012)
1.10.2012Výbava ====== Stupeň výbavy: T2 Příplatková výbava Limited Edition obsahuje: -Celokožené čalounění sedadel a výplní dveří -Palubní systém…
Toyota Avensis (jeteem)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Moc hezké vozítko! 01.10.2012 11:03 Johny.Rico
-
P508 02.10.2012 10:20
Mixo
-
Re: P508 02.10.2012 11:42
jeteem
-
Re: Re: P508 02.10.2012 14:14
Mixo
-
Re: Re: Re: P508 02.10.2012 17:35
jeteem
-
Re: Re: Re: Re: P508 02.10.2012 18:33
idam.i
-
Re: Re: Re: Re: Re: P508 02.10.2012 23:44
jeteem
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508 03.10.2012 11:48
idam.i
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508 03.10.2012 13:01
jeteem
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508 03.10.2012 13:49 woody-alien
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508 03.10.2012 13:01
jeteem
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508 03.10.2012 11:48
idam.i
-
Re: Re: Re: Re: Re: P508 02.10.2012 23:44
jeteem
-
Re: Re: Re: Re: P508 02.10.2012 18:33
idam.i
-
Re: Re: Re: P508 02.10.2012 17:35
jeteem
-
Re: Re: P508 02.10.2012 14:14
Mixo
-
Re: P508 02.10.2012 11:42
jeteem
- Recenze 03.10.2012 17:13 hp21
- Sleva ve VW 04.10.2012 18:19 Jetty
- Velice.. 15.10.2012 12:05 Stantu
- Avensis 06.11.2012 15:38 skeraser
- Avensis 06.11.2012 16:02 skeraser
- Aktualizace GPSky 24.11.2012 11:59 hp21
- doplnění 29.12.2012 21:58 m5t
-
-
Mixo 02.10.2012 10:20
P508
Zajimave, taky jsem mel ve vyberu Avensis a 508, ale vyhral nakonec francouz. Jaky byl presne tvuj problem se sedadlem? Zatim mi sedadla prijdou hodne dobry a prostor kolem nich je take dostacujici.-
jeteem 02.10.2012 11:42
« Re: P508
Sedák byl moc úzký a hrana na boční vedení mi připadala tvrdá. Tlačilo mě to na zadnici a na stehnech (a opravdu nejsem tlusťoch, naopak spíš štíhlej) a prostě mě to iritovalo hned po nasednutí. To nebylo něco, co bych si uvědomil po pěti minutách vrtění se v tom sedadle, to bylo jak když luskne. Bylo mi to hodně líto, musím přiznat. 508 se mi moc líbí, je to nádherný auto: skvělej exteriér, neméně skvělej a hodnotnej interiér, kterým se už skoro dotahuje na prémii. Velká škoda, ale pro mě to bylo jednoznačný vylučovací kritérium kvůli 800-1300km štrekám, které mě čekají. Pohodlí je velmi důležitý.-
-
jeteem 02.10.2012 17:35
« Re: Re: Re: P508
Zkoušel jsem obojí. Jak látku, tak kůži. Kůže na tom byla mnohem lépe, ale kdybych kupoval 508, kupoval bych prostřední výbavu (a ne tu nejvyšší) a to by bylo s látkou. Pokud bych na kůži nedostal zajímavou slevu (u Toy jsem dostal paket), tak by tvar sedáku látkových sedadel byl pro mě nevyhovující. Nechápu tu tendenci výrobců, kdy kožené sedačky jsou dost odlišné od látkových, drak i polstry jsou jiné a sedačka má jiný tvar. Chtějí tím kupce dokopat, aby si připlatil za kůži, hádám. U Avensise to samý. Tam jsou ale látkový sedačky v pohodě, ty kožený jsou ale ještě lepší.-
-
-
-
-
woody-alien 03.10.2012 13:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508
Také gratuluji k výběru, Avensis je určitě dobrá volba. Jen by mě zajímalo, proč jste v rámci výběru a při požadavcích na prostornost a komfort řešil od Fordu Focuse a ne třeba Mondeo. To samé u VW, namísto Passata jste zkoušel Jettu. Nic proti, jen prostě mezi dnešní dost přerostlou střední a nižší střední je přece jen znatelný rozdíl.-
-
Mixo 03.10.2012 17:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508
to bylo asi na jeteema :-)
mozna odpovim i za nej, protoze jsem sam porovnaval s P508 spis Jettu nez Passata. Passat je proste drahy, o pul tridy drazsi nez cena P508 ve stejne vybave. Bavime sa samozrejme o finalnich nabidkach, ne ceniku.-
jeteem 03.10.2012 18:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508
Jo, v podstatě je to tak. Volkswagen se ukázal být dost neflexibilní v úpravě finální ceny. Ceníkovou cenu skutečně platit nehodlám, to půjdu o dům dál. A přihodit zimní kola a rohožky nestačí. Nejsem typ co by se hádal a smlouval (spíš nechám prodejce aby sám od sebe přišel se zajímavou nabídkou), ale většina prodejců okamžitě pochopila, že má co dělat s dobře připraveným zákazníkem, který si všechno spočítá a porovná a tak nebo tak prostě ceníkovou cenu platit nebude. U Volkswagena to nepochopili, jejich chyba. Passat není o 20% lepší auto, než Avensis a já za něj nebudu platit 20% víc.
-
-
-
jeteem 03.10.2012 17:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508
Děkuju. K vaší otázce. Původně jsem chtěl spíš sedan. Vyzkoušel jsem Passat a Jettu a Jetta byla dostačující, cenový rozdíl v mých očích nebyl v proporci s přidanou hodnotou. Passat má extrémně široký středový tunel a kupodivu tak pro řidiče mých proporcí nenabízí o moc víc místa, než Jetta. Avensis je oba poráží na hlavu. Navíc u Passata je to stejná písnička, jako u Jetty a Yetiho, strach z poruchových TSi. U Mondea rozhodla především cena. V Dánsku má Mondeo nasazeno zbytečně vysoké ceny a nechtělo se mi platit tolik extra za výběhový model, který bude za pár měsíců nahrazen novou generací. Tohleto skutečně zvládl Volkswagen mnohem lépe. Golf VI měl tady v Dánsku pár měsíců před uvedením VII skutečně razantní slevy. Ale Golf diskvalifikovaly stísněné rozměry (Golf VI si nedávno pořídil můj táta, takže hovořím z vlastní zkušenosti). Co se ostatní konkurence týče: V Opel nemám důvěru, řídil jsem předchozí tři generace Astry a ta auta mě doslova iritovala, takže o Insignii jsem ani neuvažoval. Laguna je solidní auto, ale prostě a jednoduše se mi nelíbí. Superb je stejný případ jako Yeti, ceny vypadají dobře, ale když si pak člověk navolí výbavu, která odpovídá dnešním standardům střední třídy, nestačí se divit. Octavia nepřicházela v úvahu, ta má kvůli idiotskému řešení středového tunelu méně místa pro řidičovo pravé koleno, než Fabia první generace (v obou mám naježděny tisíce kilometrů). Krátce jsem ještě zvažoval Mazdu 6, protože ta v Dánsku naopak má velmi dobře nastavené ceny, ale to se nedostalo ani do stadia návštěvy autosalonu, odradilo mě to samé, co u Mondea, brzký příchod nové generace (kupoval bych "staré" nové auto). Krátce jsem ještě zvažoval nové Volvo V40, ale tam by odpovídající výbava stála příliš mnoho a nemá smysl se při koupi auta vydat ze všech finančních rezerv. C5 je tady o dost dražší, než 508 a přitom 508 se mi líbí více a je novější, takže tam jsem se nedostal dál než k pohledu do ceníku. No a to bude tak nějak všechno. Snad jsem nic zásadního nevynechal.-
woody-alien 03.10.2012 21:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508
Díky za odpověď. Samozřejmě, v Česku jsou nasazeny ceny "výběhového" Mondea naopak natolik příznivě, že mě to přimělo k jeho koupi aniž bych se musel omezovat ve výbavě a motorizaci. Navíc jsem přihodil automat a pokud se týká prostornosti a komfortu, myslím, že také nemám důvod ke stížnostem. Konkurence ve střední třídě je dnes ovšem tak vyrovnaná, že v podstatě nejde šlápnout vedle a volba konkrétního modelu je ovlivněna i drobnostmi v požadavcích, schopnostmi výrobce přizpůsobit stupně výbavy nebo čistě sympatiemi k té které značce. Tak ať vám Avensis slouží podle představ.-
jeteem 03.10.2012 22:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508
Díky! A vám Mondeo. A souhlasím s vámi. Nakonec je to mnohdy otázka ceny, protože vozy jsou velmi vyrovnané. Je zvláštní, jak výrobci (nebo spíše dovozci) nasazují ceny vozů v různých zemích rozdílně vzhledem ke konkurenci. Stačilo málo a skončil jsem v 508 a i40 taky nebyla vůbec vyloučená (tam mě hodně lákal ten výkonný dvoulitr). Nakonec je to o zákaznické spokojenosti, nejsem příznivcem žádné konkrétní značky, chci prostě jenom za své peníze jezdit co nejlépe. Tak šťastnou cestu-
idam.i 03.10.2012 22:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508
Mondeo ,P508,Avensis a pod.Tam človek nemôže stúpiť úplne vedľa.Mňa limitovala aj potreba benzínového motora.Ford 1,6 EB ma lákal,ale cena v slušnej výbava bola moc vysoko.Peugeot 508 1,6 THP je tiež super ,ale mal som informácie,že s tým motorom sú problémy.Avensis pred FL sa mi nepáčil a po,bol z výbavou pre mńa tiež mimo.Nakoniec som dostal ponuku na i40cw v dobrej cene a aj z vyhovujúcou výbavou.Rodina to tiež schválila a bolo vymalované.Zatial rozhodne neĺutujem. :-)-
jeteem 03.10.2012 23:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508
Tak to je příběh se šťastným koncem. Mě trochu svrběly ruce, jestli si nekupuju zbytečně velký auto. Dosud jsem sedlal jen nižší střední. Ale po pár okamžicích mi bylo jasno, že jsem udělal dobře. Možná jsem měl "přestoupit" už dřív. Člověk si připlatí za prostor a jinou úroveň standardu, nejsou to vyhozené peníze.-
idam.i 04.10.2012 16:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: P508
Vždy som mával väčšie autá.Len to predchádzajúce bolo menšie (Cmax) a neľutujem ,bolo dobré.No predsa som sa rád vrátil o triedu vyššie. :yes
To ,že je to vyššej triedy nie je len o priestore,ale aj to použitých materiáloch i technológiach.-
pojisteniridicum.cz 04.10.2012 16:57
« POJISTENIRIDICUM.CZ
Nechcete už platit žádné pokuty? Chcete mít 100% ochranu a záruku, že budete celý rok bez pokuty a jediného bodu? Ne každý motorista zná svá práva a dokáže se účinně bránit.
Využijte svých práv na silnicích!
www.pojisteniridicum.cz
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hp21 03.10.2012 17:13
Recenze
jsi tu nový a hned slušný počet fotek a textu, to se cenní :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:-
jeteem 03.10.2012 18:49
« Re: Recenze
Díky, snažím se. Vím jak mě samotnému při výběru auta pomohly názory a zkušenosti majitelů, tak to chci poslat dál. Týdny a měsíce jsem sondoval fóra, četl uživatelské recenze. Jedině to má smysl. Dnešní profi recenzenti už jsou celkem k ničemu. Dostanou auto v exkluzivní předpremiéře a jsou tak polichocení, že loajálně při recenzování leští kliku. Těžko očekávat, že častého zadavatele reklamy v recenzi sepsují, že jo?
-
-
Jetty 04.10.2012 18:19
Sleva ve VW
Zdravím, jak popisujete neochotu prodejce VW slevit.... nevím, ale řekl bych, že jste navštívil pouze jednoho prodejce. Mě se naopak podařilo ve VW ukecat slevu hodně slušnou. Je ale pravda, že jsem tam měl dost příplatkové výbavy, takže měli určitě kam hrábnout. Osobně mám zkušenost, že cena dost záleží na konkrétním prodejci ;-)
Jinak Avensis po faceliftu vypadá parádně. Kombíky moc nemusím, ale má ho kamarád, v bílé, na těch origo tmavých 18kách a fakt mu to sluší :yes: Hezčí než sedan. Ta stoupající linie bočních oken vypadá sportovně. Tahle šedá mi trochu přijde jako taková nevýrazná myška, ale ty fotky možná zkreslují, realita může být jiná... ;-)
Kdybych si dnes kupoval auto okolo této velikosti, šel bych do Avensise. Ten "nový" Passat mi designově nějak nejde pod kůži. Z 6. generace Jetty udělali chudobku (dnes nejsilnější diesel 1.6TDI... no coment) pro boj s Fluencem a jemu podobnými... To opravdu těžko koušu, navíc když jsem s 5. generací opravdu hodně spokojen. Navíc o kvalitě Toyoty netřeba diskutovat :yes: Akorát bych volil černou >:-[]-
jeteem 04.10.2012 20:07
« Re: Sleva ve VW
Vidíte, to já jsem se rozhodoval mezi šedou, černou, stříbrnou a granitovou. Nejvíc se mi líbila šedá a černá, ale černou jsem nakonec nebral, protože auto by bylo pořád špinavý (i když černá se mi na autech moc líbí). A fotky opravdu trochu klamou. Na fotkách nic moc, ale v reálu je to ta nejhezčí barva z katalogu Avensise. Jsem rád, že jsem si na ni dva měsíce počkal. Co se týče VW, navštívil jsem dva prodejce (dva různé), konkrétně Bent Bekker a SMC Biler.
-
-
Stantu 15.10.2012 12:05
Velice..
pěkná recenze...hezky jsem si početl a dozvěděl víc o Avensisu..zajíamlo by mě odhlučnění, v Autosalonu na primě si to vychvalovali velice..ovšem zde na Auto.cz, píší že je slabé..jak byste to srovnal s ostatními konkurenty se kterými máte zkušenost?-
jeteem 16.10.2012 13:08
« Re: Velice..
Označil bych to za dobrý nadprůměr. Co potěší, je skutečně naprosté minimum aerodynamického hluku. V tomto ohledu je auto jedním z nejlepších, co jsem kdy měl v ruce. Odhlučnění motoru je hodně solidní, do 2000 o motoru prakticky nevíte, nad 3000 už o sobě dává vědět. Koncern je ale v tomto směru přece jen o něco dál a to i o třídu níž (ano, Golf má o něco lepší odhlučnění motoru, než Avensis). Podběhy jsou ovšem slabší, tam opravdu slyšíte prakticky každý kamínek a zrnko písku. Mám celkem dost zkušeností se současnou generací Corolly a tam je to totéž. Dohromady co se hluku týče jsem spokojenej. Je to rozhodně nadprůměr, ale samotná špice to není. Pokud je pro vás komfort posádky důležitým rysem (jako pro mě), tak sice lze zvolit i o něco lépe, ale Avensis rozhodně není žádný přešlap. -
-
-
skeraser 06.11.2012 15:38
Avensis
V prvom rade gratulujem k výberu auta. Myslím že bude dlho slúžiť.
Sám si ho užívam asi 3 mesiace. Ale zvolil som 2.0 VVTi s automatom. Zatial nabehanych
5000km ( na dialnici pri 150km toci 2.500 otacok pri 170km 3.100otacok, pri 130km toci cca 2.000 otacok ale tak nikdy nechodim - pre podpichovacov zijem v DE )
1.8 pred faceliftom manual ma môj otec a citil som ze chcem viac, ale nevravim ze nestaci
mozno by bol podobny s automatom, ale zial nemal som moznost tuto verziu vyskusat.
manual som uz nechcel, lebo ma to jednoducho otravovalo.
Skoda len ze sa uz nevyraba 2.4 z predošlej generácie.
Farba je velmi zaujimava, az si hovorim prečo som si ju nevsimol pri vybere.
Ja mam katalogovú tmavomodru metalizu.
Este maly postreh 16" kolesa su podla mojho nazoru na take auto malo.
Min. 17". a 16" by som nechal na zimu.
-
jeteem 19.11.2012 22:50
« Re: Avensis
Děkuju za pochvalu. Ty otáčky jsou skutečně velký rozdíl. Bohužel tady v Dánsku odstranili 2.0 VVTi z nabídky v první polovině tohoto roku, už jsem jej nestihl (měl jsem jej v hledáčku). Na vině je eko-daň v západní Evropě (hlavně Británie a Skandinávie), a to je taky důvod proč zaplakala ta 2.4, protože to daňové zatížení by činilo ten vůz v tomto segmentu neprodejným (v oněch zemích). Žel Bohu, takový je trend.
Barva mě naživo nadchla tak, že jsem ji musel mít. Co se týče kol, 16'' jsem dostal v paketu Limited Edition, sedmnáctky jsem původně zvažoval, ale nakonec jsem se rozhodl proti kvůli spotřebě.
-
-
skeraser 06.11.2012 16:02
Avensis
- este som zabudol, velmi pekna recenzia na citanie, zopar fotiek by este bodlo.
Tiez som chcel pridat recenziu ale ked citam tvoju tak mam pocit ze je to zbytocne :)-
-
-
jeteem 20.11.2012 18:38
« Re: Re: Re: Avensis
Pěkný autíčko a dobrá recenze, je dobře, že vznikla. Až po jejím přečtění jsem si uvědomil, kolik věcí jsem vynechal. Třeba tu schránku u řidičova kolene, nebo to, že mi BT automaticky detekuje skladby na telefonu. Já rovnou vozím ve středové opěrce svůj iPod a ani ho nevyndavám (holt tady v Dánsku se auta nevykrádají), ale při dovolené v ČR se samozřejmě přizpůsobím tomu, že české smažky mají z vybírání aut živnost. Mimochodem, zajímalo by mě jak ta modrá vypadá naživo, tu jsem snad jako jedinou barvu neviděl.
Tak přeju spoustu šťastných a bezproblémových kilometrů.
-
-
-
-
hp21 24.11.2012 11:59
Aktualizace GPSky
věř, že v ČR by se ti nestalo, že by tě navigace vykoupala na nových částech dálnice >:D >:D >:D >:D >:D -
m5t 29.12.2012 21:58
doplnění
Malé doplnění pasáže " K dispozici je jedna jediná pozice pro ukotvení vzpěry do víka kapoty, ale úhel otevření víka je dostatečný pro každého ..." - kousek níž je plastový čudlík,který po sevření bočních čudlíků jde uvolnit a získá se další pozice pro otevření kapoty. Dále " Hrdlo nádržky brzdovky je umístěno pod lemem víka kapoty, v podstatě skoro u hrany předního skla, což znesnadňuje manipulaci s víčkem nádržky " - nad víkem nádržky brzdovky je odklopitelný plastový výřez,jen stačí lehce uvolnit těsnící gumu a je to krásně vidět, zpřístupnění jednou rukou a pár vteřin. Dále " Baterka je vpředu vlevo (z pohledu řidiče), odstup od zadku levého světlometu je minimální " - nevím jestli se u FL něco změnilo,ale před FL je přístup po sundání vrchního plastového krytu normální a nijak kritický je totiž bokem od baterie, u verze xenon to snad nebude jiné. Co se týče prostoru kolem motoru - je ho tolik,že za motorovou jednotkou se umísťuje nezávislý ohřev Webasto a to je pořádný kvádr,tenhle doplněk vřele doporučuji a montáž zvládne podle návodu s obrázky i průměrně zručný kutil(nové komponenty lze pořídit do 20tKč).