Ford Mondeo (2009)
9.4.2009Výběr auta Předně musím říct, že auto je služební, takže z části výběr "záležel" na zaměstnavateli. Nicméně, benevolence je poměrně vysoká, takže…
Ford Mondeo (Jarousak)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
cja 25.06.10 07:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zašedlý lak
Vidíš a já měl deprese když jsem viděl tvoje auto, dřív jsem se mytí věnoval více, teď tak jednou za 2 měsíce - moc práce, málo času na cokoliv.
Ještě Mondeáři chválili Bridgestone Potenza R050A - tuším, že to bylo toto označení.
Jo a to Mondeo je v Brně, jezdí sem ale na servis. -
jarousak 23.06.10 21:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Zašedlý lak
možná to s těma svodidlama byly pomluvy, nic bližšího nevím, to jen že jsem tohle auto už pak neviděl...
kofoly bych taky pěkně sedřel, ani se nedivím, že ho dáváš na noc do garáže, jen bys ho nemusel furt tak leštit, já na to nemám čas a z Tebe mám pak depku ;-\
gumy mám teď stejné, na suchu super, ve vodě bojím bojím, už na Jettě jsem s něma zažil párkrát plavbu bez kormidla.
no až přijdou na řadu nový, tak buď CSC3 nebo CSC5P nebo M Pilot Sport 3 nebo D Sport Maxx, no uvidíme, zkusím z někoho vytahat zkušenosti, i když co člověk, to jiná "chuť"... -
cja 23.06.10 20:07
« Re: Re: Re: Re: Zašedlý lak
já to nebyl, ale s automatem vím kdo jej bral, ale o svodidlech nemluvil - mě to dřou děti od Cikorek
A gumy to žere pěkně, zatáčky jdou s tímhle narovnat a gumy mizí rychle. Jezdím CSC2 a spokojenost, ale údajně zvyšují spotřebu. Výměna mě zatím netrápí, ale víc jak 20t km na předku nevydrží. -
jarousak 22.06.10 14:11
« Re: Re: Re: Zašedlý lak
přejel na přechodě??? já přece jezdím slušně a ohleduplně, po městě... a mimo město přechody nejsou, nebo jsem si aspoň nevšim a pak už je to asi jasný... >:-[]
nějaký modeo s automatem a indivindi výbavou na AA jsem projížděl, když jsem vybíral auto, něčím polepený bylo, ale taky mě to nějak nezaujalo. Někdo ho pak prej koupil a prohnal na dálnici po svodidlech, ale možná to jsou drby...
DPF tam asi je, radikální řez udělat nesmíme, je to auto leasingovky, my to máme jen v nájmu. Jinak se to celkem usadilo, buch, buch, buch, au.., měnili mi pak olej ještě v cca 18,5 tis na záruku (protože když nevydrží olej 10 tis., tak to bere Ford na sebe), teď mám přes 34 a zatím je v pohodě, tak to snad ty 20 tis. intervaly vydrží.
Zato gumy budu muset pořídit nový, jestli SC3 nebo něco jinýho..., uvidíme za měsíc... -
cja 22.06.10 12:27
« Re: Re: Zašedlý lak
Nakonec proč né, aspoň konečně nebudu poslouchat lidi jak je někdo málem přejel na přechodě, hned je jasný, že to nemohlo bejt ode mne >:D >:D Původně měl Ford od nás na začátku když vyšlo tohle Mondeo, podobný polep, trochu barevnější a mě se to moc nelíbilo. Ale chápu - firemní uniformita musí být a navíc je to nejlevnější způsob reklamy.
>:D Co dělá DPF ??? Ještě ho tam máš nebo byl proveden radikální řez?? :-! -
jarousak 18.06.10 20:57
« Re: Zašedlý lak
prostě jsme se rozhodli auta polepit a toto je v tuto chvíli ta méně výrazná varianta, obchoďáci budou mít obrázky po celým autě...
Náhodou si myslím, že se to k tomu autu a našemu zaměření hodí. Na těch starých autech to bylo téměř neviditelné, bylo to jenom označení, teď jsme se rozhodli pro viditelné polepy
Kdysi jsem zvažoval úpravu masky, aby bylo vidět, kdo má lepší káru ;-) >:D :-! , ale kvalitní karbonová folie je dost drahá a ze svejch vylepšovat cizí auto, to se mi moc nechce... -
jarousak 22.01.10 20:52
« Re: Re: DPF -> výměna oleje po 11.200 km !!!
no já to pochopil tak, že záruka je na tu "opravu" - výměnu oleje, tzn. pokud nevydrží 10.000 km, je další výměna zdarma.
Jinak doufám, že než skončí záruka na auto, tak nějak vyřeší, co s tímhle rádoby ekologickým nesmyslem udělají, aby alespoň neškodil, když už není užitečený... -
Jetty 22.01.10 14:10
« Re: DPF -> výměna oleje po 11.200 km !!!
Horší to bude až skončí záruka :-(
Někde jsem četl, že tyto problémy s DPF často způsobuje motor tím, že nadměrně spotřebovává olej. Proto např. u VW je do PD nedávali(jsou známé tím, že jich většina žere olej víc než by měla), jen na přání a až CR je dostali standartně. -
jarousak 11.01.10 21:17
« Re: Re: DPF -> výměna oleje po 11.200 km !!!
tak mám necelých 19 tis. a hláška "service oil" je tu znovu, jak jsem se postupem času uklidnil a smířil s předchozí výměnou, tak teď jsem zase vytočenej, už mě to fakt nebaví, připadám si jako bych koupil fake v Číně na tržnici a ne auto se "značkou" na kapotě -
jurkoboss 22.12.09 11:20
« Re: DPF -> výměna oleje po 11.200 km !!!
Ahoj,
môžeš popísať, ako sa prejavuje tá aktívna regenerácia?
Mám 2.0 TDCI, jazdím diaľnice, mimo mesto, mesto, približne rovnako.
Nikdy som nepostrehol nejakú zmenu chovania motora.
Neviem ako to teda prebieha.
Po 15 000 km mi robili na garanciu statickú regeneráciu a od vtedy mám s tým pokoj, chodím len na pravidelné 20 000 km intervaly.
Ďakujem. -
"-- skrytý --" 16.12.09 11:21
« Re: Re: Re: DPF -> výměna oleje po 11.200 km !!!
No ja z toho rozladenej jsem docela dost. 1kc nakladu na na km, degraduje docela dost muj nakladovy model:-) Jinak receno, pro diesel jsem se rozhodl samozrejme kvuli spotrebe. Pr*sery s DPF, vstrikama, turbama atd jsme vedel. Rikal jsem, si, ze to je moje soukr auto, tak ze kdyz se k nemu budu chovat slusne, ze me to snad nepotka.
Pokud bych mel menit co 6tis km olej, tak jsem mohl jit rovnou do benzinu 2,5 a urcite ten zazitek z jizdy ty kone zas posouvaji nekam jinam. To, ze prodejci o tom neinformuji, by mi ani tak nevadilo, jako mi spise vadi to, ze k tomu nemaji ted co rict. Nejake doporuceni, co delam nebo nedelam spatne a pod. Osobne si myslim, ze zadne ani neni, ze si to auto dela co chce, viz moje 320km jizda po dalnici a nasledna nesmyslna aktivni regenerace. Jsem na nej docela nastvany, protoze u auta skoro za mega abych resil po 6tis na netu co muzu mam a nemam, na to nemam nervy ani cas. Navic mam spotrebu 8,6, coz se mi zda i na nezajete auto docela hodne. Jak jsem psal, s OII 2.0 TDI jsem menil olej po 30tis a zadny problem s DPF jsme nikdy nepozoroval. Uprimne zase musim priznat, ze OII jezdila vice po dalnici a to o cca 400km/tyden vic. Bohuzel se mezitim, co mondeo prislo, trosku zmenila skladba moji prace. Tim nechci rict, ze skoda je v pohode a ford je *. OII mela zase jine "prednosti" po 107tis km ji praskla hlava a odeslo turbo. Oprava stala celkem 140tis(2x menena hlava 2x turbo, auto mesic v servise a uz to nikdy nejelo poradne, jedine pozitivum, ze to slo na zaruku) Pripada mi, ze jsou ty auta cim dal horsi a horsi. DPF je uplnej nesmysl a az skonci zaruka, tak pujde ven. CO je na tom ekologicke mit o 0,5litru vyssi spotrebu, jezdit zbuhdarma kvuli regeneraci. Honit nesmyslene auto a nakonec stejne misto 5 litru oleje spotrebovat 15litru plne synetickeho oleje. To je mi ekologie jak v kocourkove !
-
jarousak 15.12.09 21:31
« Re: Re: DPF -> výměna oleje po 11.200 km !!!
s odstupem času musím říct, že to rozčilení nestálo za to. Sice asi nikdy nepochopím, proč se za stávající situace montují do nových dieselů DPF, ale už vím, že moje rozhořčení na tom nic nezmění. Prodejci o tom svorně taktně mlčí, protože buď předpokládají, že zákazník ví, nebo ze zkušeností ví, že se s tím stejně nakonec smíří. To se týká určitě všech značek, kde tento nádor montují do aut.
Já od té doby nic neřeším, jezdím stále stejně svižně a předpokládám, že hlavně upgrade řídící jednotky bude znamenat výměnu oleje po 20 tis. Kdybych kvůli aktivní regenraci co chvíli jezdil po dálnici 100 km na 3-4ku a přes 4.000 ot, tak si začnu opravdu myslet, že je pod kapotou benzín, navíc propálím možná víc nafty, než o kolik prodloužím "životnost" oleje.
Přeju pevné nervy a rychlé plynutí času, který tohle rozladění stejně nakonec otupí...