Peugeot 301 (2013)
8.6.2013Peugeot 301 Allure 1,2 VTI šedá Shark Vůbec jsem nevěděl do čeho jdu.Jediné co jsem věděl,že moje stávající auto už dosluhuje.16.5 jsem vrámci Peugeot…
Peugeot 301 (ivopav)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Netěsnost 09.06.2013 14:32 Misanick
- netěsnost a startování 10.06.2013 10:01 gogo2
- interiér 10.06.2013 21:47 Verny_2013
- 301 11.06.2013 08:01 chetoos
- Dík 11.06.2013 19:02 ivopav
- Já teda taky přidám názor, 17.06.2013 20:31 Stejsn
- Zvuk 3.válcového motoru 21.06.2013 18:15 ivopav
- Problémy 10.08.2013 19:51 dr.biker
- Motor 11.08.2013 12:24 Rados
- Reklamace 19.01.2014 21:35 adamzprahy
- Již nikdy více 02.04.2014 23:16 ivopav
-
-
gogo2 10.06.2013 10:01
netěsnost a startování
Zdarec, hezký auto, blahopřeju :yes: Mám podobný >:-[] S tou netěsností mě to ani nenapadlo - mokrej rám kastle jsem po silným dešti měl u všech aut. Musim to prozkoumat, kam to až prosakuje - jestli po první nebo po druhý těsnění :-| A pokud jde o to startování - občas mi to nešlo taky na první cvrnknutí nahodit - metodou pokus omyl a čtením návodu jsem vydedukoval, že to auto šíleně dlouho načítá imobilizér (je slyšet takový hučení - několik vteřin). Jakmile načte a dohučí, tak to startuje v pohodě. Když jsem prostě sedl do auta a rovnou zprudka otočil klíčkem, tak to točilo, ale nechytlo. Teď pár vteřin počkám a je to good.... Tak uvidíme, co chlapci v servisu u tvýho auta vymyslí... Já si to tady alespoň přečtu a případně pak půjdu reklamovat najisto >:D-
ivopav 10.06.2013 16:16
« Re: netěsnost a startování
Zdarec takhle jsem nikdy nestartoval,vždy jsem čekal.Jednou než jsem si zapnull pás tak vůz sám zhasl.Jednou jako by šel jenom na 2.válce,vůz se třepal,motor se hádal děs :-(
Možnou příčinu v Rakouském garančním centru určily ŘJ,kterou budou měnit.Nejlepší je,že Peugeot v Rakousku poslal obj.číslo té řídící jednotky a ona není pro můj vůz :-) .Nevím kdo jiný by měl dle VIN vyhledat součástku,když to neumí ani mateřský závod.
Ještě se podívej u předních dveří,když je otevřeš úplně dole do rohu,při děštích tam stála voda a do teď tam mám písek.Ony kryty podběhu vlastně nekryjí vůbec nic. ;-\
Materiál spíš koberec než účinná ochrana. >:D-
ivopav 11.06.2013 18:59
« Re: Re: netěsnost a startování
Tak vše úplně jinak.Jedná se o ŘJ pojistkové skříně.Dochází k poklesu napětí. :*)
To,že by nemohly najít díl dle VIN je další blábol,oni ten díl nedrží standartně skladem.Rakousko musí poprosit milostivě Peugeot Franc,aby díl vyrobil,ten ho pošle do Rakouska a následně do Brna :-) Pakárna jako prase.
Jako opravdu veliký problem vidím v nedostatečném zakrití předního podběhu.Když vnitřkem prostčím prst dostanu se pomalu až ke kolu. :-(
Jinak RM-Servis opravdu dělá max.co může a hlavně co mu Peugeot proplatí -
Jetty 17.06.2013 20:46
« Re: netěsnost a startování
Ahoj,
k té netěsnosti dveří. Hlavní těsnění proti vodě je až to druhé, jak už někdo psal. To první je hlavně proti prachu a hluku. Vodu samozřejmě těsní taky, ale ne tak dobře. U všech aut se mi dostávala vlhkost tam ke sloupku, před to druhé těsnění, jak jsi to vyfotil a to při jízdě v dešti, nebo při umývání... Je to tím, že to první těsnění není kolem dokola úplně celých dveří...
Pokud ti to ale rosí i při stání přes noc venku a pouze u jedněch dveří, tak je dost pravděpodobné, že to není ani tak těsněním, ale že se ti někde kondenzuje ve dveřích, nebo kastli voda a pak se odpařuje... Pak ti dveře přitahovali úplně zbytečně...
Můj názor, třeba ti to pomůže ;-)
Jinak tenhle Peugeot je dobrou volbou, vzhledem k ceně si myslím že lepší než Rapid. Pravda v některých věcech zaostává, ale třeba palubku má naproti tomu mnohem líbivější :yes:-
ivopav 21.06.2013 18:14
« Re: Re: netěsnost a startování
Vyřízení mé reklamace :-(
Tak dle stanoviska Peugeot ČR,je vše úplně normální.To že ze čtyř dveří zatéká pouze do zadních je v normálu.Auta,která stála u prodejce na parkovišti,měla po otevření dveří na prahu stát kaluž vody je taky normál.A vyjádření k nedostatečnému zakrytí podběhu je taky Ok,viz e-mail.Opravdu se mi chce brečet a zvracet zároveň.
Vámi reklamované problémy týkající se pronikání nečistot po těsněním dveří byla provedena celková kontrola tolerancí spasování inkriminovaných dílů karoserie. Po této kontrole bylo konstatováno, že naměřené hodnoty odpovídají předepsaným tolerancím výrobce /údaje vycházejí z tech. dokumentace/. Pronikající nečistoty, na které poukazujete, skutečně částečně proniknou přes těsnění umístěné na dveřích, avšak základní těsnění umístěné na rámu dveří nedovolí nečistotám proniknout do interiéru karoserie. Tento projev je podle našeho názoru spolu s Aut. opravcem standardní vlastností tohoto modelu.
Pokud jde o popsaný projev pronikání vody u předního sloupku vozidla bylo společně konstatováno, že za nepříznivých okolností, které popisujete, může průniku nečistot dojít, ale nikoliv do prostoru pro cestující t.j. do interiéru vozidla. V každém případě bychom uvítali, kdybyste mohl tento stav v průběhu provozování vozidla monitorovat a v případě jeho zhoršení informovat Aut. opravce.
-
-
-
-
Verny_2013 10.06.2013 21:47
interiér
Ahoj, především gratulace k novému autu, to že má 301 opravdu povedený důstojný design exteriéru je fakt který je zřejmý, ale překvapuje mě že ani interiér příliš nezaostává. Jen ten stříbrný plast či co to je na volantu který je snad v kůži fakt nechápu. A palec nahoru za ten Spritmonitor. taky jsem tam své auto dal. Je to dobré vodítko pro ostatní co se týká reálné spotřeby reálných lidí. -
chetoos 11.06.2013 08:01
301
Musím říct, že se koncernu PSA, podařil dobrý krok. Peugeot 301 je auto pro nenáročné. Má líbivý desing karoserie a moderně střižený interiér. Jelikož je auto velice levné, tak horší kvalita materiálů, či celkové dílenské zpracování je na místě. Motor, nebude vynikat neskutečnou dynamikou, ale bude to určitě spolehlivý držák. Barva vozu se mi rovněž moc líbí, ladí s karoserií sedan a dodává autu eleganci. Přeji mnoho ujetých km bez nehod a bez častého navštěvování servisu. -
Stejsn 17.06.2013 20:31
Já teda taky přidám názor,
ale z mého pohledu o chválu asi moc nepůjde. Příjde mi, že 301ka vypadá na fotkách mnohem lépe než v reálu. Koupil si to kolega, byla to úplně první prodaná 301 na Slovensku. Nevím jaká je to výbavová verze, ale když jsem s tím jel, tak mě to nenadchlo ani v nejmenším. Motor měl celkem odpich, ale rachot tříválce byl velice nepříjemný. Sedačky nic moc, v zatáčkách se to dost naklánělo a hlavně ale ten všudypřítomný černý tvrdý plast z jakého se dělají spodky kancelářských židlí, na to bych si nezvykl. Plastový tvrdý dutý volant jak k prvnímu playstationu... já vím že je to laciné auto, ale mně by fakt nevyhovovalo. -
-
dr.biker 10.08.2013 19:51
Problémy
Dělníci v Peugeotu asi neměli svůj den, když vyráběli tvé auto. Podle testů je to dobré, jednoduché a odolné auto, které by mělo něco vydržet. Jak je vidět, tak se občas nezadaří a vyrobí zmetek. Jeden asi vlastníš ty. Je to opravdu smůla, člověk přece kupuje nové auto proto, aby neměl starosti s opravami auta. Tvoje auto opravdu není v pořádku, ten motor zní hrozně, bál bych se s takovým autem jezdit, pokud to tedy vůbec jde. Přeji ti, ať to Peugeot rychle vyřeší, ať si můžeš v klidu užívat jízdu novým autem. Potom napiš, jak to dopadlo. Ahoj. -
adamzprahy 19.01.2014 21:35
Reklamace
Mohu se zeptat, jak ten problém s motorem dopadnul? Já se teda docela divím jak jsi klidný, mě tohle dělat auto, tak už ho nechci a vyhrožuju žalobama :-) Nejsem teda takovej ten nervák co se musí s každym hádat atd., ale tohle je fakt horor ;-\ -
ivopav 02.04.2014 23:16
Již nikdy více
Velice se omlouvám,že jsem neaktualizoval.Vozidlo po posledním odtažení do servisu,v něm již zůstalo.Majitel autosalonu jej s velkou slávou ode mne vykoupil.Samozřejmě za menší částku než jsem jej pořídil.Od května do září jsem tratný 20000Kč.Podotýkám,že vůz byl na úvěr a na s.r.o. Což je trochu jiné než na soukromou osobu.
Od října sedlám Renault Fluence,jen o 20000kč dražší,ale lepší po všech stránkách.Jinak můj bývalý vůz již někdo koupil,asi jako hodně dobrou předváděčku. ;-\
Jinak za tu cenu :yes: .