Opel Insignia (2018)
21.12.2020Po 4 rokoch nastal čas na výmenu auta.S Elantrou som bol spokojný,no potreboval som niečo väčšie.Vozím občas rodičov a my sme traja.Prvotný nápad bol…
Opel Insignia (idam.i)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Super 21.12.2020 07:14 Ozzman
-
Insignia 21.12.2020 16:32
Jopino
-
Re: Insignia 21.12.2020 17:12
idam.i
- Re: Re: Insignia 21.12.2020 17:22 Jopino
-
Re: Re: Insignia 21.12.2020 20:14
Dzakobo
-
Re: Re: Re: Insignia 22.12.2020 06:45
Ozzman
-
Re: Re: Re: Re: Insignia 22.12.2020 11:59
Verny_2013
- Re: Re: Re: Re: Re: Insignia 22.12.2020 12:18 idam.i
- Re: Re: Re: Re: Re: Insignia 22.12.2020 21:34 Ozzman
-
Re: Re: Re: Re: Insignia 22.12.2020 11:59
Verny_2013
-
Re: Re: Re: Insignia 22.12.2020 06:45
Ozzman
-
Re: Insignia 21.12.2020 17:12
idam.i
- tlak pneu 02.01. 14:48 Papír1
-
Ozzman 21.12.2020 07:14
Super
Právě jsem se ptal, co si nakonec vybral a najednou vidím recenzi >:D Gratuluji, jen to sepiš, tahle verze mne zajímá, taky jsem nad tím uvažoval :-) -
Jopino 21.12.2020 16:32
Insignia
Nakonec vidím, že i Tebe docela brzy přešel nápad, pořídit si domů těžkopádného hybrida :-)
Jak jsem Ti už psal pod recenzi Tvého ex auta - ať slouží a dělá jen samou radost :yes:-
-
-
-
-
Verny_2013 22.12.2020 11:59
« Re: Re: Re: Re: Insignia
Souhlas, proto jsem před půl rokem koupil ženě automat. Nejdřív brblala, ale teď si to nemůže vynachválit. Je to ale dvouspojka od VW, takže má klasický neduh - podtáčení motoru a naopak necitlivé podřazování při akceleraci. Mě by to štvalo, ale jí je to jedno, ona to nepozná.-
idam.i 22.12.2020 12:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
S podtáčaní v meste respektívne v obci pri ustálenej jazde mám aj ja problém.Stále radí za päť , točí 1.500a motor je úplne ticho. Ja ho radšej prehodím do manuálu a pádlom cvaknem do štvorky. Vtedy motor trochu počuť. Musíme si s automatom na seba zvyknúť. >:D-
Verny_2013 22.12.2020 15:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
Já taky používám řadicí páku ( pádla nemám ), ale říkám si proč proboha, vždyť mám automat! Navíc je tam takzvaně sportovní režim, který drží otáčky výš a bohužel zbytečně dlouho. Přitom u dieselu S režim postrádá jakýkoliv smysl. Chtělo by to prostě něco mezi. Ale po této zkušenosti v autě pro mě jedině manuál.
-
-
Ozzman 22.12.2020 21:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
No, já mám na jednom autě dvouspojku, ale není od VW, je to diesel, takže až na nějaké to popojíždění při parkování v garáži jezdí vlastně fakt dobře. Druhý je atmo benzín + klasický měnič, když od něj nechce rychlou jízdu, jede plynule a asi na to pocukávání po městě je to lepší, až na spotřebu >:D-
idam.i 22.12.2020 22:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
Je to môj prvý automat,tak nie je s čím zrovnávať.Skackanie po meste vyzerá byť v pohode.Rýchlejších prejazdov v kopcoch som mal málo.No javí sa to,že keď sa budem chcieť pobaviť,tak budem musieť používať radenie pod volantom.Zatiaľ som stále v režime zácviku. >:D-
Ozzman 23.12.2020 06:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
Já jsem ty pádla použil tak 5x za tu dobu, co to auto mám >:D Příjde mi, že sportovní režim je stejně chytřejší a rychlejší, než já >:D U měniče nemám pádla, ale jde to tam volit na páce jako sekvence, to je ještě víc na prd >:D Ale já mám starý 4 rychlostní měnič, ten tvůj HDM bude někde jinde, jezdil jsem s 2.0T Insi a řadilo to dobře :-)-
-
Ozzman 23.12.2020 22:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
Ahá, to jsem nevěděl, ale o té 6st HDM jsem četl, chvíli jsem uvažoval o Astře předchozí generace s touto převodovkou, ale byla zbytečně drahá a víc ojetá, než to co jsem koupil. Myslím, že se nemáš čeho bát, když jí dáš pravidelný servis :-) Za kolik vlastně jezdíš ?-
-
-
Mikesus 24.12.2020 12:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
Tak záleží take jake město. Kdyz tu ekdo kdysi tvrdil, jak superb 2.0TFI jezdi po Praze v pohodě do 6 a pak z něj vypadlo, že jezdi jen po viceproude magistrále a jižní spojce mimo špičku, nebo ze se zastaví na jednom semaforu někde na vesnici.
Rozhodne tech 8 litru je podle mne na bezne město naprosto odpovídající. Ve větších kolonach to vyleze vic, v klidnějším case o trochu min.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Papír1 02.01. 14:48
tlak pneu
Radost auta tě přejde přejde při přezouvání pneu, neb to má to ventilky TPMS. Buď budeš přezouvat v autorizáku, kde si za načtení řeknou 200,- kč a nebo si pořiď oranžovou krabičku pro načítaní ventilků. Opel to neumí sám načíst.-
-
superkutil 01.03. 16:08
« Re: Re: tlak pneu
Používal jsem roky celoroční pneu Nokian Weatherproof. Bohužel u nového auta je tak špatné zatlumení, musel jsem opět přejít na letní a zimní. A ty TPMS jsou fakt šílenost! Mohu ve svém aute vybrat letní a zimní pneu, ale značkový servis musí TMPS zaregistrovat. 2x mi ve značkovém servisu zvorali registraci! Poprvé jsem jim zaplatil, podruhé už ne!
-
-