Diskuse

Peugeot 407 (2004)

18.2.2013

Peugeot 407 2.0 HDI 100 kw, po prvním majiteli, zásadně servis jen u Domanský. Výbava : dvouzonová klimatizace, tempomat, originál autorádio,…

 

Peugeot 407 (honzu-j)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto honzu-j

    honzu-j 18.03.13  08:03

    « Re: Re: Re: Re: opravy 2013

    No ja necham oddělat fap a uvidíme jaká bude změna...na výkon si za pár let pořídim něco jinýho...tohle bude spíš asi jakože rodinný auto ;)
  • 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 17.03.13  21:29

    « Oprava

    Slovo spojka tam být nemá, zas nevím na co jsem myslel při psaní tohoto příspěvku, pardon >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 17.03.13  21:28

    « Re: Re: Re: opravy 2013

    My jsme jednou 2.0 HDI RHR ve 407 udělali na 140kW >:D , ale za 3 měsíce byla "kaput" spojka a dvou-hmotnostní setrvák se začal ozývat...Inu, udělal se na zakázku "jednohmoťák" a spojka se lamela se nechala přeobložit... výkon jsme stáhli na 130kW a pokud vím, jezdí takto už rok bez problému >:D :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto honzu-j

    honzu-j 15.03.13  10:10

    « Re: Re: opravy 2013

    rad bych dal čip...ale myslim že spojka by to zatim neustála když neni v úplný kondici :D...navíc...poplatků je ted tolik, že jsem rád že nechám vyndat fap...a čip bude asi až někdy v budoucnu...myslim že to vyndání toho fapu bude aspon trochu znát...teda doufam...s těma silnicema dost přemejšlim že si vemu kameru a natočim ty týpky co to opravujou...hoděj na to horkej asfalt...uplácaj lopatama a ani neuzavřou část silnice...takže jim přes to horký jezdí auta a podobně...samozřejmě oprava vydržela 2 dny a je tam zas dalších 10 děr >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 14.03.13  12:40

    « Re: opravy 2013

    No jelikož se mi zas rozmnožili koně pod kapotou, tak budu řešit spojku - ne že by byla v *, ale pro jistotu chci lepší. No a nakonec mě čeká jiný IC, buď stejně velký jako je origo, nebo větší. Ještě nevím.
    Tyčku stabilizátoru a geo už mám za sebou :yes: >:D ty silnice vážně stojí za velký H***O! :-( :'-( :-O :*) ;-\
    Dát pryč FAP, ještě k tomu to nech i "nachipovat" aspoň na 125 kW :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto honzu-j

    honzu-j 12.03.13  09:11

    « opravy 2013

    tak co čeká vás lidičky?...ja to vidim na vyndání FAP...cca do dvou měsíců...pak se asi mrknu na spojku, páč při sebemenším zmáčknutí to nějak řachtá, ale furt jede v pohodě :)...a typický věci po český zimě...stabilizačky, čepy řízení a geometrie :)...moc děkuji správě silnic za jejich novou metodu opravy silnice...když už nevíš co s tím...dej tam značku že je tam výmol...ale že ty výmoly jsou uplně všude a nedaj se ani objet to už je jiná :D...
  • « 00 Reagovat !

    foto honzu-j

    honzu-j 27.02.13  13:52

    « Re: Re: klídek :)

    Ano na peugeot forum chodím. Zatím dost přemýšlím o firmě powertec z Kladna...má docela dobrý reference...uvidíme až budou peníze tak určitě popíšu nějaký zkušenosti :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto hipisko

    hipisko 27.02.13  12:21

    « Re: klídek :)

    ked budes robit fapoff tak pozor na to, kde to das urobit.
    Ak ale chodis na pezot forum, tak budes vediet, komu to dat urobit :-)
    ohladom aditiv som skepticky k aditivam, mne ani tec2000 nepomohol ku kludnejsiemu chodu motora, az kym som nenalial ten preplach motora pred vymenou oleja od liqui moly. ozaj, olej ineo ecs 5l sa bezne predava za 50 eur, v hentom obchode ho maju za 30.

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto honzu-j

    honzu-j 25.02.13  11:28

    « klídek :)

    Hoši hoši nehádejte se :)...FAP to opravdu má...každou jízdu mi to nadává že je málo eolysu :D...a všem moc díky...nečekal jsem že se tu rozjede taková diskuze...jinak...u Domanskýho mi řekli at ten fap dám ven, v soukromém servise peugeot mi řekli to samé...a dál že čištění fapu pomáhá jen dočasně...takže nejen z finančních důvodů, ale i z důvodu, že FAP je šílenej nesmysl, kterym z lidí akorát tahají peníze, když stejně je na silnici tolik aut co FAP ani nemá, FAP nechám vyndat někdy v létě. Samozřejmě pak přijde proplach a výměna oleje...jinak ještě servo mi dělalo v mrazech pěnu a vytejkalo...byl jsem z toho neštastnej ale pomohl mi přípravek na utěsnění serva asi za 200 kč a už je to bez problému. Dále bych nikdy nevěřil jak je účinnej přípravek TEC 2000 diesel na vstřikovače...napojil jsem to na vlastní okruh a motor je krásně tichej a jede ještě líp :)...myslím že 407čka je pro mě moc dobrým krokem...jen mě zarazily ceny čepů no :D...a omlouvám se že píšu tak pozdě...pár dní mi zabralo stěhování :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 23.02.13  23:06

    « Re: Re: FAP

    Ahá pochvala, pardon...došlo k nedorozumnění >:D začátek věty klame - už vidím že ... to mi vždycky říkaj, když něco provedu blbě, pardon :yes:

    Pojem náporové sání má mnoho významů, já už mám udělaný "sběrač" do přední masky a ze sběrače to půjde přímo do airboxu s " kuželovým " filtrem atd. nemá cenu dále rozebírat, toto sem měl namysli - je tam ten sběrač v masce na přídi vozu a tudíž vlivem náporu vzduchu se tam ten vzduch nahrne. Co se týče mezichladiče, ten budu jak jsem psal řešit taky, ale to nemá cenu už řešit.
  • « 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 23.02.13  22:52

    « Re: FAP

    Zkus radsi driv cist a shanet informace a zkusenosti, az potom nekoho poucuj:
    1/ vykon nema sam o sobe nic spolecneho se zabavou. Kroutak neni vubec nic, pokud schazi VYKON. Pokud mas na druhou stranu vykon (v dany moment), nepotrebujes buhvijaky kroutak. Vysoky kroutici moment znamena "jenom" uzivatelskou privetivost, tj. ze pro zrychleni nemusis tolik radit, pracovat s autem (= prichazis o zabavu s autem; ale kazdemu co jeho jest). Prostuduj si co to vubec kroutici moment je.
    Vysoky kroutici moment ocenuju u sveho Accorda Tourer kdyz jedu po dalnici, pro jizdu po okreskach je to, z ceho mi naskoci husi kuze, motor jecici okolo 8000 ot/min. ;-) Az si sednes do vic aut s ruznym charakterem, poznas to.
    2/ pletes si 2 rozdilne pojmy- naporove sani (RAM-air, coz pises a to pitomost je) a sani studeneho vzduchu (CAI). CAI mam na aute sam, ale jde o atmosferu a tam ma vyznam vyssi nez u preplnovaneho motoru. I tak jde ale radove o 3-4% vykonu (u samotneho sani bez dalsich uprav), coz u slabsich aut nepoznas nikdy, ani na motorove brzde.
    Jestli ti CAI udela rozdil u nasavaneho vzduchu v lepsim pripade o nepatrnych nekolik °C oproti OEM sani, turbo ti ho spolehlive ohreje natolik, ze tenhle rozdil je naprosto bezpredmetny. Prave proto se pouzivaji u preplnovaych motoru mezichladice stlaceneho vzduchu a nikoli CAI.
    3/ na zacatku jsi psal ze jsi odstranil kat, az potom jsem si precetl ze jsi ho tam zase vratil a pochvalil jsem te za to. Nevim kde vidis problem >:D

    Odstranenim prekazek u vyfukove soustavy urcite muzes za jistych okolnosti zvysit vykonove parametry auta.V tomhle v rozporu nejsme, nikdy jsem netvrdil opak. Pocet tlumicu za katem samozrejme na emise vliv nema.FAP/DPF, katalyzatory, EGR ventily a dalsi, ev. ruzne kombinace jmenovanych ale po odstraneni spolehlive zvysuji emise. Bohuzel nikdo neni na svete sam, takze pokud mi nekdo huli pod nos a zbastlenym (nebo neudrzovanym) polovrakem otravuje vzduch co dycham ja a moje rodina, vadi mne to.

    PS: majiteli recenzovane 407-icky se omlouvam za OT, uz tady pokracovat nebudu. Kdo chce, muze jit o danem tematu diskutovat treba k mym autum, pokud s nimi bude tema trochu souviset.
  • « 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 23.02.13  22:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: FAP

    Takže

    1) diesel:
    Co se dieselu týče, jde především o krouťák a jeho průběh a že to není auto pro zábavu? Koukni na Čajíčka a jeho Fabii TDI (kterou už prodal) - v závodech do vrchu si dával i benzíny a to i na sprintech a určitě bych neřekl, že to není auto pro zábavu >:D
    Co se mého auta týče zábavu si s ním člověk také užije když chce, neříkám, že je to bůh ví jaké, ale ve své vahové kategorii není nejhorší a vždy mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři už jen třeba tím, "jak parádně zatáhne do sedla". Ale furt neříkám, že je to super sport ;-) Prostě mě to baví si to upravovat a věř, že každá maličkost je na autě znát.

    2) náporové sání + fyzika:
    Co se nasátého vzduchu týče vrať se na základní školu - když budeš mít umístěný filtr tak, aby bral teplej vzduch, tak je to na h*vno, takže se začali k turbo-motorům dávat mezichladiče, aby se vzduch ochladil a proč? Čím je vzduch chladnější, tím více získáš molekul kyslíku a právě ty podporují hoření...takže čím více molekul kyslíku = větší výkon.
    Navíc, když je turbo v tahu zahřívá se a tím pádem pak ohřívá i nasátý vzduch...proto je mezichladič a proto je něco jako náporové sání a různé "sběrače" vzduchu. Takže ano...řešit to má opravdu smysl.

    3)katalyzátor v mém voze
    Věř tomu nebo ne, "kaťák" tam mám, chceš foto? Máš to mít, až budu pod autem, vyfotím ti to.

    4)emise po odstranění FAP:
    Po odstranění FAP filtru jsou rozdíly v emisích opravdu minimální a věř tomu, že na výkonu to je opravdu znát, já už se najezdil s hodně HDIčkama...
    Uvedu ti příklad...
    Třeba do 406 dávali celkem 4 druhy 2.0 HDI a to RHY (EURO 3), RHZ EURO 2, RHZ EURO3 a RHS EURO 3.

    2.0 HDI RHY má 66kW/205Nm, díky malému výkonu plní EURO 3, nemá cenu zde řešit...
    2.0 HDI RHZ 80kW/250Nm má dvě verze... EURO 2 - jiné turbo = větší výkon = horší emise, ale od roku 2001 se začalo dělat HDI RHZ EURO 3 a jak tak dosáhli? Dosáhli tak jen klapkou na sání. Rozdíl na výkonu mezi těmito HDI je opravdu více než minimální.
    2.0 HDI RHS 79kW/250Nm EURO 3. Tento motor je stejný jako RHZ EURO 3, jen má navíc FAP... Takže u HDI RHS když dáš pryč FAP, stále bude plnit EURO 3...

    Co se akcelerace 0-100 týče, RHZ to zvládne o více jak sekundu rychleji oproti RHS.
    Čím to je? Proto, že je ve výfukovém systému další "překážka" navíc, která brání výfukovým plynům se co nejrychleji dostat pryč z výfukového systému.

    Takže o co nám jde? O co nejrychlejší odvod výfukových plynů, takže cokoliv navíc dáš do výfukového systému, tím víc bráníš tomu, aby výfukové plyny co nejrychleji opustili výfukový systém a tím pádem ztrácíš výkon 8-s Samozřejmě jen "holá" roura není také úplně nejlepší...chce to ponechat třeba jen KAT a jeden tlumič (jako to mám já - kat opravdu mám a z orig. středového tlumiče mám udělaný laďák a funguje to parádně).

    Jinak zde je ta Fabia TDI pro srandu :-)

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 23.02.13  18:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: FAP

    Jasne, nemuzu vedet jakym zpusobem jste vy nebo nekdo jiny emise merili, tak nemuzu nic rict >:D Kazdopadne vykuchanim komponentu co na emise prokazatelne vliv maji samozrejme emise zvysis. Od toho tam i jsou. Jejich vyvoj a vyroba kvuli tomu aby splnovaly svuj ucel (snizeni emisi) stoji obrovske castky a nepochybuj o tom ze to neni jen tak z legrace.
    Ty hulici a smrdici vraky ale nejsou cipnute, proste jsou jen neudrzovane a STK delaji nekde kde jim to projde. Ve Francii panuje casto podobna anarchie jako v CR- o par km dal (D,L,..) uz tohle nepotkas.
    Spis co nechapu je chtit po dieselu aby se choval jako sportovni auto. Klidne muze mit nebetycny vykon a dosahovat zavratnych rychlosti, ale uz z principu ma vzdycky uplne jiny charakter- bezemocni a pro zabavu nevhodny a omezeny prubeh vykonu. Kvuli tezkemu motoru nebudou stat za moc ani jeho jizdni vlastnosti. Sam mam jak benzinaka, tak i turbodiesel a obe auta jsou urcena proste k necemu uplne jinemu, uz kvuli svym motorizacim. Kdyz se chces drzet francouzu, tak neporovnatelne vic si uzijes ve starych benzinovych 205kach, 106, Citroen Saxo atd. atd., a nemusi jit vylozene ani o vrcholne motorizace.
    PS: uz u tveho auta vidim ze mas zpatky aspon ten katalyzator :yes: Naporove sani je jinak diky stlacitelnosti vzduchu do rychlosti pod cca 300 km/h nebetycna pitomost. Vubec bych sani neresil u auta s turbem, ktere ti jeho patricne mnozstvi tlakuje prece samo.
  • « 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 23.02.13  13:00

    « Re: Re: Re: Re: FAP

    Kat mám...když už ;-)
    Hulící francouz, víš frantíci a britové jsou posedlí tzv. Dturbem, což je 1.9td 66kW základ. Hodně to upravují atd. a pak to prostě hulí, neříkám, že to dělají všichni, ale spousta mladých jako já ano >:-[] třeba jeden brit na tu 1.9 narval 2 turba - jedno malý a jedno velký - bi-turbo a aby to nebylo málo, hodil tam ještě kompresor >:-[] hulí to jako prase, ale jede to parádně O:-)
    Co se emisí týče, koukal jsem na naměřené hodnoty a opravdu byly minimální...stále plním EURO 2 jako kdyby to bylo v originálním stavu :-)
    Ta 407 co sme dělali měla bez FAPu a EGR naměříno EURO 4 a to i s úpravou softwaru ř.j. na 150kW a 460Nm.

    Jinak toto je ta 306 - 1:10 :yes:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 23.02.13  12:14

    « Re: Re: Re: FAP

    Na druhou stranu neni moc smradlavejsich aut nez jet za hulicim francouzem. Ziju asi 3 km od francouzskych hranic a jezdi tady tolik podobnych vraku, za kterymi chvilku jet je vazne lahudka. Nejsem pritelem koncernovych TDI >:D , ale za zadnym se nedusim tolik jako za hulicim (vetsinou) dieselovym Peugeotem. Ale to neni nic proti znacce auta, ale proti tomu jak jeho majitel kasle na udrzbu!
    Vykuchanim FAP, katalyzatoru a EGR ventilu si mozna sam zjednodussis zivot, zato ho doslova otravis vsem okolo sebe a nakonec i sam sobe. Ze ti to proslo na STK neni znamkou toho ze by se ti nezvedly emise, ale dukazem toho jak spatne odvadi statni kontrola v CR svou praci :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 23.02.13  02:00

    « Re: fap

    Tím, že dáš pryč FAP auto "kouřit" nebude, špatný software v řídící jednotce, aneb jak jsi psal chip - nepoměr ve směsi - moc nafty x málo vzduchu, proto ti to kouří.
    Nebo někde byly prostě jen usazeniny a díky té plechovce, což podle mne bylo nějaké aditivum nebo prostě jen čistící prostředek se usazeniny zlikvidovaly...
    Co se ještě té kouřivosti týče, hlavně u HDIček záleží na natankované naftě. Čim horší nafta, tím víc si případně zahulí a míň to pojede.

    A těch možností proč to zakouří je ještě hodně >:D
    Mě to třeba zakouří jen když mám nízké otáčky, ještě než se sepne turbo (což je při 1700ot/min), do té doby to žene jen čerpadlo a hulí to no, ale dýmovnice jako TDI to fakt není >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 23.02.13  01:53

    « Re: Re: FAP

    Co vím, tak všechny HDI RHR by FAP mít měli ;-\ ale pokud píše, že tam je, tak tam snad je >:D nezbývá nám nic jiného, než jen mu věřit. Každopádně ten FAP je hrozná kok*tina, stejně jako EGR ventil, zbytečně si zas*rat motor sr*čkama...to fakt ne jako.
  • 00 Reagovat !

    foto hipisko

    hipisko 22.02.13  22:17

    « fap

    ja som dal tiez fap prec, spolu s nacipovanim, az vtedy som zistil, ze mi po fapoff dymi z vyfuku celkom dost. Pripisoval osm to ciptuningu, ale teraz poslednu vymenu oleja som pouzil plechovku, ktoru nalejes do motora pred vymenou oleja, nechas pol hodinu vrcat a potom vymenis olej, nic som od toho neocakaval, ale na moje prekvapenie dymenie zmizlo, aj ked idem v noci a pridam, tak nevidim nic pred svetlami aut iducich za mnou(vtedy je vidiet dymenie najlepsie)....mam najazdene 180 000km.
    Takjze odporucam tiez takutoi proceduru.
    Inac mam zmiesane pocity s tym fapoff, v podstate sa nic nezmenilo s tym, ze to slo prec, ani motor nejde lepsie a ani nic. Jedina vyhoda, ktoru vidim je v tom, ze ked je nieco zle, tak sa to prejavi hned dymenim, takze nejazdim s tym, ze sa nic nedeje a nezoberie to so sebou hned fap.
  • « 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 22.02.13  21:46

    « Re: FAP

    Nemá náhodou verzi bez fapu? První modely to tak měly, měl jsem 407 2005, EURO 3, 100KW a to byla právě verze bez fapu. Fap měly 103kw verze
  • 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 21.02.13  16:35

    « FAP

    Jen ho dej pryč kamaráde, nebudeš litovat a ulevíš tím motoru :-) , auto pojede líp a na emisích či STK to vůbec nepoznají - zas takový rozdíl (v emisích) to není (vyzkoušeno na 407 2.2 HDI s chipem a EGR-off) ;-)
    Hodně šťastných km ;-) :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…