Toyota Prius (2010)
28.3.2010Úvodem musím napsat, že jsem si vozidlo kupoval, protože se mi líbí, že je na velmi vysoké technické úrovni a má spoustu technických „vychytávek“, ne…
Toyota Prius (hamire)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- 17" kola a LED denne svetla? 28.03.2010 22:15 maro-01
- Pěkné 29.03.2010 18:49 Pavel.E
- Toyota 29.03.2010 19:34 PeT-a (RSKa)
- Safe the world 29.03.2010 20:16 PlumJelinek
- Prius 30.03.2010 09:05 bubaaaack
- prius 30.03.2010 19:48
- umístění denních světel 30.03.2010 21:14
- Re: Re: Re: Prius 31.03.2010 06:42 hamire
- Prosím o FOTO + Spotřeba. 31.03.2010 16:11 Johny.Rico
- Spotřeba 31.03.2010 16:11 Tomogo
- Diky za recenzi (a drobna chybicka) 01.04.2010 19:44 JirkaVejrazka
- grafika displayov 05.04.2010 17:49 maro-01
- Přeinstalace světel pro denní svícení 11.04.2010 08:18 hamire
- Spotřeba 30.05.2010 15:04 PeT-a (RSKa)
- Re: Re: Re: Re: 17" kola a LED denne svetla? 30.05.2010 20:15
- Nádherné auto 18.07.2010 09:00 Brázdin
- 1 02.11.2010 23:30 MichalSN
- CVT 14.06.2011 00:10
- eco Router HD 23.02.2012 15:52 majk162
- Částečný nesouhlas 17.06.2012 09:40 Switch007
- Dobrá volba 14.01.2014 12:43 cb
- Stav velké baterie (akumulátorů) 30.01.2014 08:25 rypal
- zajic a spodni plast. 06.07.2014 18:57 lazybarber
- Koupě 22.09.2014 13:26 Phill
-
maro-01 28.03.2010 22:15
17" kola a LED denne svetla?
Zdar, gratulujem k autu, verim ze bude sluzit. Jazdil som s nim teraz tyzden (cca 1500km) a je citit istu evoluciu oproti mojej verzii (mam 2008 Premium+). Predpokladam ze tu ulozis nejake fotky, odfot mi prosim ta ako vyzeraju predne LED svetla pre denne svietenie, diky. Skoda ze si nezobral stresne okno so solarnymi clankami, jako prispevok k ventilacii pocas slnecnych dni je to slusna vychytavka.-
hamire 29.03.2010 18:48
« Re: 17" kola a LED denne svetla?
Zdravím Tě. Tak jsem připojil nějaké fotky. Kvalita nic moc, ale fotil na nejmenší rozlišení, aby mi to server vzal. Vyfotil jsem i ty LED světla pro denní svícení. Původně jsem myslel, že je zabudují do nárazníku, ale vyvedli mne z omylu, že to nejde, neboť tam jsou nějaké deformační výztuhy. -
Stekli 31.03.2010 20:53
« Re: 17" kola a LED denne svetla?
Ak by zobral to strešné okno so solárnymi panelmi, nemohol by mať tie sedemnástky kolesá, bez ktorých by auto vyzeralo o dosť horšie. Neviem či sa tam s tými solárnymi nedávajú dokonca 15" kolesá. Kvôli čomu to je to neviem, ale myslím, že kvôli zvýšenej hmotnosti auta. Inak si to neviem vysvetliť :-)
-
-
Pavel.E 29.03.2010 18:49
Pěkné
Velká gratulace k novému autu, nejsem zrovna moc příznivec Toyoty, ale tohle aute je po technické stránce moc pěkné. Nový model je zase o kousek dál, rád si časem přečtu pár informací a zkušeností z provozu. Přeji hodně km bez nehod a ať slouží.-
FRPE 29.03.2010 18:54
« Re: Pěkné
Ahoj Hamire,
vyjímečně se po dlouhé době v nováčcích k někomu připojuji a to je zde Pavel. Plně souhlasím s jeho písmeny a jen mohu suše konstatovat - pěkné, na nováčka pěkné!
Jednou mě jeden známý zapěl jeden popěvek :
Vůz značky Toyota, ženu ho jak kojota,
profesionálové jezdí ve vozech Škoda.
Ono to bylo delší, pán byl škodovák a značně nadržoval značce. Přeji hodně zdaru a vítej na MACZu! :-!
-
-
PeT-a (RSKa) 29.03.2010 19:34
Toyota
Woow, pěkné :-) ten interier je vážně něco, líbí se mi. Celkově je auto velice pěkné, gratuluju ke koupi :yes:
Ať slouží.... -
PlumJelinek 29.03.2010 20:16
Safe the world
Dopředu musím říct, že je mi taky jedno, jeslti je to ekologické nebo ne, jestli to žere 5 nebo 7 litrů, ale fakt je, že se mi tahle Toyota, spolu s Hondou Insight, velmi líbí vzhledově. Mají krásný, svým způsobem možná i nadčasový design a zkrátka víc než z jakéhokoliv jiného pohledu se na tato dvě auta dívám jako na "stylovky". Ovšem co mi poměrně vadí, že vzhledem k ceně vozu nepůsobí odpovídajícím dojmem, zejména v interiéru, zpracováním. Není to vyloženě nekvalitní, ale působí to jako z auta o třídu levnějšího. Nicméně, zejména palubka Priusu vypadá poměrně futuristicky a krásně navazuje na exterier a to se mi líbí :yes: -
bubaaaack 30.03.2010 09:05
Prius
Líbí se mi, že máš k tomuhle auto naprosto normální přístup. Navíc sdílím většinu tvých názorů včetně toho o hledání zástupných problémů, a to že to auto dělí lidi na dvě skupiny je podle mne spíš dobře. Dokonce si i jeden z nemnoha, kteří odolali bílé barvě. Jen ty dodatečně montovaná světla denního svícení ..... to je trochu úlet :-)-
hamire 30.03.2010 18:11
« Re: Prius
Ahoj bubaaaack. Musím přiznat, že opravdu za ty denní smvětlomety sklízím kritiku i v okolí známých a náhodných "hodnotitelů". Hold něco s tím budu muset vymyslet. Původně jsem chtěl po prodejci, aby zamontoval proužek do nárazníku pod odstřikovače hlavních světlometů. Ten mi sdělil, že to nejde a že místo pro tyto větlomety je tam, kde je nyní mám. Také se mi nelíbí. Otázkou je, za to vůbec odpovídá vyhlášce - vzdálenost od obrysu vozidla. Ale mám auto teprve týden doma a tak řeším jiné věci, jako je seznámení se sním. Snad i tuto "pihu" na kráse v dohledné době nějak vyřeším a pokud se mi to podaří, tak zde uveřejněním aktualizovaná. I tak Ti děkuji za kritický názor.-
kaaRS 30.03.2010 18:31
« Re: Re: Prius
Tak ja pridam kladny nazor. Uplne nahodou jsem na Prius a Insight narazil a velmi se mi ty auta zalibily. Jak svou spotrebou tak moderni technologii. Vim ze Prius a Insight jsou odlisne uz jsem si neco o nich precetl. Takze auto ti velmi chvalim a me by treba ta spotreba hodne zajimala a bavila. Snad jen ta cena.....Takze vyber chvalim a taky jsme cetl ty prispevky a diskuze pod testy aut a jak pises ty moc to nechapu ty argumenty a tak. Tak at slouzi a pridavej postrehy zkusenosti atd. Zatim.. ;-) -
štíreček1 30.03.2010 20:28
« Re: Re: Prius
Ty světla jsou v pohodě, minimální vzdálenost od sebe je 60cm a od okraje vozidla max 40cm, výška nad zemí min 25cm, takže to máš dle vyhlášky. Měl jsem je na focusovi, ale na nového maxe jsem se je ještě neodvážil je dát. Vrtat do nárazníku je taky poslední možnost, tak jsem to vyřešil jinak, ve stylu oktávky. Fotky mám v recenzi. Jinak auto se mi líbí, docela by mě zajímalo, kolik el. sežere jedno nabití těch baterek?
-
-
-
"-- skrytý --" 30.03.2010 19:48
prius
Dnes jsem měl možnost vyzkoušet hodnocený Prius, tak jak jej popisuje hamire, jde opravdu o velmi technicky i esteticky zdařilý kousek se všemi možnými technickými vymoženostmi, teoreticky jsem měl možnost si o tomto vozu přečíst několik internetových recenzí, ale reálné vyzkoušení a jízda s ním je zcela úplně něco jiného. Popisované a kritizované umístění denních světel jak je uváděno v příspěvcích, je malá "piha na kráse", problém je technicky řešitelný, jen to chce nějakého odborníka, který si s tím technicky a esteticky poradí, řešitelné to samozřejmě je. -
"-- skrytý --" 30.03.2010 21:14
umístění denních světel
Jen trochu detail pro štírečka, v případěm že budeš umisťovat denní světla na nového maxe a bude ti přebývat nějaký centimetr od bočního obrysu tj. nad 40 cm a dodržíš 6O cm mezi světly tak to bude také v pohodě - nově umístění řeší novelizovaná směrnice ES č. 48 ( ve vyhlášce to není), ostatní rozměry umístění platí. Umístění na Priusu hamira rozměrově v pohodě, esteticky méně zdařilé. -
hamire 31.03.2010 06:42
Re: Re: Re: Prius
Zdravím "štírečka1". Na tu Tvou otázku ohledně spotřeby el. energie na jedno nabití baterek Ti nemohu odpovědět. Ten můj Prius je "full" hybrid a nikoliv "plug-in" hybrid. Takže k dobíjení baterií dochází pri provozu vozidla a to buď: sundání nohy z plynu; brždění pedálem a nebo brždění motorem při "zařazeném stupni" B. Plug-in hybrid se podle mých informací zatím neprodává, je ve zkušebním provozu a má se zapůjčovat vybraným zákazníkům - v ČR to asi nebude.-
štíreček1 31.03.2010 19:59
« Re: Re: Re: Re: Prius
Taky Tě zdravím, myslel jsem, že to jde zapojit i do zásuvky. Jinak plně elektrické vozy se půjčovaly už před 12lety v us, prodávat se nemohly, řídila a stále to řídí politika, ta právě určuje, co automobilka bude dávat na trh. Lidé ale s těmi vozy byli nadmíru spokojení, jenže po půl roce jim je odebraly a vývoj se zastavil. Důvod byl, že vývoj spalovacích motorů stál hodně peněz a musel se zaplatit :-(
-
-
Johny.Rico 31.03.2010 16:11
Prosím o FOTO + Spotřeba.
foto konkrétně denních LED v noci. Zkus to nějak prosím vyfotit, opravdu by mě to zajímalo, jak to svití, pokud to půjde vidět:-)
Jinak spotřeba 4,0-4,4, to se tu nevidí. Super auto, za mě :yes: jednoznačně! -
Tomogo 31.03.2010 16:11
Spotřeba
Jak je to se spotřebou při 130km/hod. Tam to už tak skvělé asi nebude, ne? Jinak ti auto hodnotit nebudu, nejsem zrovna zastáncem těchto aut a tak Ti nechci hodnocení kazit ;-)-
hamire 02.04.2010 06:39
« Re: Spotřeba
Tak já osobně ještě po dálnici nejel, zatím jsem neměl tímto směrem cestu, ale zrovna včera vyšla jedna recenze (test) v Lidových novinách a tam redaktor píše, že ze 160 ujetých km bylo 100 po dálnici, po které jel maximální povolenou rychlostí a celková spotřeba na této trase byla 5,9 lna 100 km; viz [odkaz] ;-)
-
-
JirkaVejrazka 01.04.2010 19:44
Diky za recenzi (a drobna chybicka)
Ahoj,
diky za recenzi 3. generace, uz tady opravdu chybela :-)
Jenom drobna oprava - mas tam napsano, ze rezim PWR je pohon na spalovaci motor. To neni uplne presne, jede na oba motory jako v ostatnich rezimech, jenom je elektronika nastavena tak, aby trochu "ziveji" reagovala na slapnuti na plyn. Je to opak rezimu ECO, kdy je reakce na plyn naopak pomalejsi (a par dalsich veci, jako jine nastaveni klimatizace)-
-
JirkaVejrazka 01.04.2010 22:32
« Re: Re: Diky za recenzi (a drobna chybicka)
Pani jezdi hezky :-)
Zlute pole je prumerna spotreba po petiminutovych intervalech, za posledni pulhodinu zpatky. Pulka displeje je pet litru na sto, pokud je cely sloupec zluty, byla prumerna spotreba za tech pet minut deset litru nebo vic (stava se velmi vyjimecne).
Zelena auticka jsou usetrena energie, resp. kolik energie se vratilo do baterek. Zjednodusene znamenaji usetrenou energii, ktera by se v jinem aute totalne ztratila (obvykle premenila na teplo z brzd) -
-
štíreček1 02.04.2010 20:28
« Re: Re: Re: Diky za recenzi (a drobna chybicka)
Ten displej je fakt dobrý, alespoň je vidět, kolik jde zpět do baterií, to u obyčejných aut přijde fuč. Už jste zkoušeli, kolik se dá ujet čistě ne el. pohon třeba ve městě? To by mohlo být zajímavé..
Jinak já se taky dostanu na čtyři litry +- pokud nejedu rychlej než stodeset a využívám dynamiku. Pod pětku se dá jezdit úplně normálně, i když se tomu šlape na krk, ale na delší tratě. Jezdím hodně po městě a krátké trasy, takže celkově mám průměr kolem šesti litrů. To je ještě taková rozumná hranice a při ceně nafty 16-20Kč :-) nemám důvod šetřit ani mimo obec.
[odkaz]
-
-
-
-
maro-01 05.04.2010 17:49
grafika displayov
grafika na displayoch u Priusu III mi pride hodne zastarala, obraz je rozpixelovany a nevypada to naoko pekne. Podstatne ale je ze vsetky monitory su perfektne citatelne aj pri priamom dopade slnecnych lucov zo stran pripadne zvrchu cez stresne okno.
Co sa tyka spotreby u 2. generacie a aktualnej 3tej tak pri porovnatelnej jazde (160 dialnica, 105 medzimesto, 60 mesto) som u 2 gen niekde pod 6l, u 3tej generacie o liter menej =5.
Kazdopadne novy prius je zvezenicko velice pohodlne a navykovo prijemne (radarovy tempomat, udrziavanie v jazdnom pruhu, solarna strecha...) a tazko si vyberat k tomu alternativu ak nechce diesel. -
hamire 11.04.2010 08:18
Přeinstalace světel pro denní svícení
Ve čtvrtek 8.4.2010 jsem navštívil specializovanou firmu na nomtáž el. zařízení do aut a po vzájemné konzultaci možností či nemožností nové instalace světel pro denní svícení jsme dospěli k závěru, že je ponecháme ve stávajícím prostoru s tím, že je zapustíme do mřížky nárazníku, což bude estetičtější a prosionálnější. Výsledek viz obrázek "Světla pro denní svícení 3" (není vidět ani držák, ani žádné drátky) - viz také novinky.-
Ozicom 20.04.2010 16:49
« Re: Přeinstalace světel pro denní svícení
ako ste svetla zapojili ? nemyslim ani tak silove zapojenie ale signal, musia byt dva, jednym sa svetla zapinaju (zapnutie zapalovania, co vsak prius nema v pravom zmysle slova) a druhy ich vypne (zapnutie parkovacich svetiel) aj ide motor (resp je zapnute zapalovanie) ako ste to riesili ?-
hamire 20.04.2010 18:49
« Re: Re: Přeinstalace světel pro denní svícení
Zdravím Ozicom,
bohužel na dotaz neumím odpovědět, neboť prvotní zapojení mi dělali přímo v Toyotě v rámci předprodejního servisu; přeinstalaci, co se týče umístění také speciální el. servis. Jen vím, že říkali něco o systému poklesu napětí - na to světla reagují. Něco takového to bude, neboť když otevírám dveře, tak se světla pro denní svícení rozsvítí. Zhasnou až po zapnutí potkávacích. Takže bohužel. hamire
-
-
PeT-a (RSKa) 30.05.2010 15:04
Spotřeba
A chtěl si té nejnižší spotřeby dosáhnout, jak píšeš v novinkách nebo si prostě normálně jel, nesledoval žádný LCD panel se spotřebou a doma se prostě podíval za kolik si tu trasu absolvoval??? :-)-
hamire 03.06.2010 17:44
« Re: Spotřeba
Jestli je normální dodržování předepsané rychlosti, tak jsem jel normálně. Přes obec 50, mimo obec 90 a pokud bylo někde snížení např. na 70, tak 70. Mimochodem tak jezdím z 99% pořád. I na mém předchozím autě, kde byla psaná spotřeba 8,1 l na 100, jsem jezdil i za 6,5 l - prostě jen dodržuji předepsanou rychlost a nejezdím brzda - plyn. Toť vše. Byť jsem auto nekupoval kvůli spotřebě, nicméně mě velmi potěšila.
-
-
"-- skrytý --" 30.05.2010 20:15
Re: Re: Re: Re: 17" kola a LED denne svetla?
Je to krásný auto a ty led světla vypadají v tomto provedení 3 parádně ,taky je plánuji na yarise ,ale trochu laboruji se zapojením .
jinak ten desing auta by si možná zasloužil více futuristická litá kola než je ta serie . ;-) :yes: -
MichalSN 02.11.2010 23:30
1
Osobně si myslím, že v tom nikdy nejeli a podle mne srovnávají nesrovnatelné...
predal som vectru a zaroven priznavam ako novy image macz.so mnou neladi,
kupil som gs 450h ale to nie pre milovnikov made in germany .. tak som tu skoncil .. jazdim si ako kral .. viem ze poznate ten pocit ... today tomorrow
vela stastnych kilometrov zo slovenska praje Michal-
hamire 07.11.2010 07:28
« Re: 1
Děkuji za názor. Čím déle to auto mám, tím jsem spokojenější. Nejsem žádný závodník a provozní podmínky vozidla mi plně vyhovují. Auto má vše, co řidič potřebuje. Jinak vidím, že ve značkách vozidel jsme si trochu podobní, měl jsem Nissana Almeru a později Fiat Stilo. S oběma jsem byl velice spokojen, Almera byla ještě pravá japonská a Stilo zase v plné výbavě, na rok výroby 2003 bych řekl v nadstandartní. Také přeji hodně bezporuchových a bezkomfliktních kilometrů.
-
-
majk162 23.02.2012 15:52
eco Router HD
Mám malý dotaz. Vidím, že je to od Garmünu, funguje to i jako navigace, nebo je to čistě monitoring funkcí auta? Můžeš prozradit cenu? Jak Ti funguje vestavěná navigace, hlasové povely jsou v českém jazyce, nebo jen anglicky?
Jinak fajn autíčko, palubka je taková pěkně "uklizená" :-)
Píšeš, že je to prostorné. Nemám důvod nevěřit, podle fotek to vypadá solidně, jak je to když si sedneš za sebe? Teda nevím jak jsi vysoký, já mám 183 a tak mně to docela zajímá ;-)
Zavazadelník vypadá solidně a vzhledem k tomu, že už nevozím kočárek, tak si myslím, že i dostatečný.
Kolik máš v současné době najeto a jaké zkušenosti se servisem, byly nějaké závady? Ty zimáky jsou taky 17"?
Tak vidím, že místo malého dotazu jich je hned několik ;-) Přeji ať slouží, tak trochu závidím, ale v dobrém slova smyslu :-) :yes:-
hamire 29.03.2012 12:22
« Re: eco Router HD
Ahoj majk162, funguje to i jako klasická navigace, neboť to je priorietně navigace - myslím tím "nuvi 1490T Lifetime". Při instalaci čidla "eco Route HD" dostaneš rozšíření navigace právě o ty o nové fukce - "budíky" a můžeš sledovat provoz vozidla. Funguje to OK. Cena toho čidla je cca 2500 Kč + nákup té navigace (podle vlastního výběru - samozřejmě od Garminu), nebo, pokud máš mobil s Androidem, tak to funguje i sním - bylo by to ovšem potřeba vyzkoušet, ale v popisu čidla to tak uvádějí, tím bys nepotřeboval navigaci. Vestavěná navigace funguje také spolehlivě, bohužel nemá češtinu - komunikuji s ní v angličtině. To platí pro hlasové povely. Mapové pokrytí je také dobré, zatím jsem neshledal nějaké velké rozdíly mezi mapou a skutečností. Auto funguje velmi dobře, jízda s ním je pohodlná. Co se týče prostoru, já mám 180 cm a i posez na zadních sedadlech (při nastaveném předním pro sebe), je v pohodě, mám místo jak před koleny, tak i nad hlavou. Zavazadelník má slušných 445 litrů. Závady, kromě vybité baterie jsem neměl zatím žádné, najeto mám zatím 13000 km. Ano, ty zimáky jsou také 17". Celkově je s vozidlem velká spokojenost, jsem s ním nadšen, výbava je také nevšední.
-
-
Switch007 17.06.2012 09:40
Částečný nesouhlas
Měl jsem možnost najet s různými verzemi III. genereace Priusu (vč. předprodukčního plug-in hybridu) několik tisíc kilometrů a dovolil bych si vyjádřit nesouhlas s některým hodnocením. Jízdní vlastnosti a jízdní komfort bych rozhodně nehodnotil na 10 bodů. Auto je nedotáčivé (nejspíš vina energy saver pneumatik), řízení nic moc přesné a hlavně je na nerovnostech tvrdé, odskakuje a natřásá se. Jednoduše pohodlí nic moc. A Ani odhlučnění podběhů není kvůli úspoře hmotnosti kdovíjaké. Osobně bych dal jízdním vlastnostem a komfortu tak nanejvýš 7 bodů.
Hlučnost motoru 10 bod? Samozřejmě hodně záleží na jízdním stylu, při klidné jízdě ok, je ticho, ale jakmile na to šlápnete, jednotvárný zvuk je docela otravný. Dal bych tak 8 bodů.
A sedadla taky 10 bodů? Ani náhodou. Jsou příliš tenké, tvrdé a mají celkem slabou oporu bederní páteře. Možná je to tím, že jsem vyšší postavy, ale po cca. dvouhodinové jízdě mě pěkně bolela záda. Dal bych 6 bodů, většina aut v C a možná i B segmentu má sedačky mnohem lepší.
Jinak samozřejmě k autu gratuluju, jízda s hybridem je návyková a gratuluju i k odvaze do takové volby jít :-)-
-
Switch007 17.06.2012 10:54
« Re: Re: Částečný nesouhlas
Jel jsi někdy se stejným autem na normálních a energy saver pneumatikách? Pneu s nízkým valivým odporem mají tvrdší bočnice, tvrdší směs a tedy i nižší styčnou plochu s vozovkou. Že z toho plyne nižší přilnavost, delší brzdná dráha, apod. snad není třeba vysvětlovat.-
Bully_ 18.06.2012 22:21
« Re: Re: Částečný nesouhlas
Ano, mel jsem treba na Accordovi "bezne" UHP pneu a ted uz nejak 3 roky prave plaste ktere se nekdy nazyvaji energy saver. Vzdycky ve stejnem rozmeru jako ty predesle UHP, takze muzu posoudit.
Energy saver maji naopak bocnici o dost mekci, jsou prikladem komfortni pneu (Good Year Efficient Grip a Semperit Speed Life, 225/40x18). Smes je tvrdsi, ale pri stejnem rozmeru behounu bych si netroufal tvrdit ze by mely nejak objektivne nizsi stycnou plochu s vozovkou, jenom diky smesi a vzorku nizsi valivy odpor a tim o neco horsi jizdni vlastnosti na limitu (s turbodieselovym kombi nejezdim pro zabavu po okreskach nebo okruhy, majitel Priuse asi jeste o to min). Obutim "hur drzicich plastu" i u nedotaciveho (uz z principu jeho konstrukce) vozu a navic jeste treba uzsich se dosahuje uspesne efektu snadnejsi pretacivosti a ne nedotacivosti jak jsi tu vynalezl. Oproti tomu opak energy saver plastu - UHP- maji mit bocnice naopak co nejtvrdsi a smes co nejmekci (zjednodusene receno).
Auto ale dela nedo/pre/tacivym spousta uplne jinych faktoru nez volba plastu, proto jsem reagoval predevsim. A navic bych vubec neresil jizdni vlastnosti pri jizde na hrane u Priuse ;-)
-
-
-
-
cb 14.01.2014 12:43
Dobrá volba
Blahopřeji k vozidlu, měl jsem jsem možnost v předchozí verzi najet po parcích západu USA 6:500 km a byl jsem z něj nadšen. A to tam byl slabší motor. Při plnění poměrně malé nádrže jsem zíral na tu spotřebu do 5 litrů, což na zatížení, jakému bylo vozidlo vystaveno, byla doslova "snová" spotřeba. Prostorné a tiché vozidlo, což mě bavilo na parkovištích jak se Amíci vždy při průjezdu okolo lekli.Koupil jsem si Honcu Civic, ale mít ještě rodinu a více financí byla by to jasná volba.Tato novější verze je proti minulé krásná. Ať se jezdí bez problému přeji. -
rypal 30.01.2014 08:25
Stav velké baterie (akumulátorů)
Ahoj,
zeptal bych se, jak se u Priusu (či hybridního Aurisu) zdá zjistit stav velké trakční zpravidla NiMH baterie. Jako jestli je OK a na kolik je její životnost vyčerpána - jak je opotřebovaná. Bylo by to dobré vědět při koupi vozidla i potom.
Hodně Priusů má na své stáří málo najeto a akumulátorům by nesvěčilo odstavení auta na několik měsíců (třeba i v bazaru).
Nedá se to zjistit z toho čidla eco Router HD co sis pořídil?
Určitě stav akumulátorů musí Toyota servis nějak zjišťovat. Nemáte s tím někdo zkušenost?
Třeba jestli to Toyota servis udělá, když mu přistavím kupované vozidlo z bazaru a za kolik.
Díky.-
lazybarber 06.07.2014 18:46
« Re: Stav velké baterie (akumulátorů)
Rozumna metoda neexistuje nebo o ni service guide mlci. Dobrym voditkem je zjistit vnitrni odpor jednotlivych clanku baterie. To se necha udelat pres servisni program Toyoty, ktery kazdy servis ma. Bohuzel obvykle ne uz specialstu na hybridy. Baterky se neboj. Ta prezije cele auto.
-
-
lazybarber 06.07.2014 18:57
zajic a spodni plast.
Ten dekl pod olejovou vanou je previt. V USA si lide dodelaji na dvirka kovove panty, aby nemuseli sundavat kryt cely. Ten plast je docela forovy a lame se. Mrkni na [odkaz]
Ktery ten plast ti menili? Cena mi prijde docela ulitla. Ja jsen na D1 vyklepal plastovy podbeh predniho kola a jeste jsem si na nej najel, takze to bylo komplet. Ale takova finacni rana to nebyla. Jestli taky neni servis trochu vychca.... a nemenili zbytecne moc dilu-
hamire 07.07.2014 16:14
« Re: zajic a spodni plast.
Díky za informaci ohledně toho odkazu. Je to perfektní pro sovnání cen a vůbec přehled o náhradních komponentech na Prius. Samozřejmě nevím, jak se zachoval servis, ale konzultovali to se mnou a řekli mi, že jsou dvě možnosti. Buď to provizizorně opravi (dát tam také panty jak uvádíš a nebo to vrátit do původního - originálního stavu, ale v tomto případě je nutno vyměnit celý krt pod motorem, jelikož "otvor na olej" je jeho nevyměnitelnou součástí. Nakonec jsem se rozhodl pro originální opravu - bohužel u tohoto komponentu se údajně nedělá neznačkový "Optifit" a tak jsme z hlediska ceny neměl na výběr. Ještě jednou dík za ten katalog.
-