Diskuse

Ford Focus (2007)

18.5.2007

Najskôr malé vysvetlenie: Pred zhruba týždňom som presadol z Octavie 1.6 GLXi (74 kW), 1997 (http://moje.auto.cz/gyro/skoda-octavia.html) do tohto…

 

Ford Focus II (gyro)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2007  12:11

    9

    Super recenzia, fakt moc pekna :) Chybaju vsak fotky interieru, takze zatial za 9. Ked dodas, bude urcite 10 ;)
    • 00 Reagovat !

      foto gyro

      gyro 18.05.2007  13:22

      « Re: 9

      Ďakujem, pridal som ešte pár fotiek (na prvý krát ich zobralo len 5), interiér ešte nemám poriadne nafotený, okrem tej jednej fotky so stavom kilometrov...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2007  12:26

    10b

    Pěkná recenze, pěkné porovnání, pěkné auto, zasloužíš 10b!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2007  12:35

    spotreba

    gyro, spotreba ti klesne po najazdeni kilometrov, mne az po 30k km klesla. ale tento motor sam o sebe je strasny zrut, takze velmi zavisi od sposobu jazdy.
    ohladom porovnavania s octaviou - v tej je 1,6 8v, a preto sa ti dobre zda, ze octavia lepsie taha v nizsich otackach. a tiez spotreba bola preto nizsia. :-)
    inak pekne auticko. hodnotit nemozem, lebo svoje tu nemam, ani nedam.
    • 00 Reagovat !

      foto gyro

      gyro 18.05.2007  13:25

      « Re: spotreba

      Práve tá spotreba na Octavii nebola nižšia, dlhodobý priemer mám 7,7 a čakal som práve u Focusa nižšiu. V diskusiách sa viackrát objavilo, že po zábehu by mala klesnúť, tak dúfam.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "vodič" [82.100.3.XXX] 23.02.2008  12:22

        « Re: Re: spotreba

        Když budeš jezdit rozumně tak klesne. Jsem po 36tis.km na průměrných 6,1 a to jen proto že jsem dost často na dálnici. Takže spotřebu do 6,5 v pohodě.
  • 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 18.05.2007  12:35

    Pěkná volba

    Určitě tvarově jedno z nejhezčích aut s krásnými čistými liniemi. Viz foto č.1. Pěkná volba. Ať slouží!! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto lulipin

    lulipin 18.05.2007  12:50

    krasavec

    Mám rád recenze, do kterých se dá začíst. Navíc mi nevadí ani neodborné vyjadřování, protože sám nejsem mechanik. Super jsi všechno popsal, akorát to, co mě zajímá. Chci kupovat fofo příští měsíc, i když na takovou verzi mít nebudu. Ale inspirace dobrá. Až tu umístím svoje auto, tak tě jistě zpětně oboduju :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto lulipin

    lulipin 18.05.2007  12:52

    krasavec

    Mám rád recenze, do kterých se dá začíst. Navíc mi nevadí ani neodborné vyjadřování, protože sám nejsem mechanik. Super jsi všechno popsal, akorát to, co mě zajímá. Chci kupovat fofo příští měsíc, i když na takovou verzi mít nebudu. Ale inspirace dobrá. Až tu umístím svoje auto, tak tě jistě zpětně oboduju
  • 00 Reagovat !

    foto gyro

    gyro 18.05.2007  13:27

    Vďaka

    A ešte ďakujem za všetky pochvaly.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2007  14:06

    hodnocení

    Moc pěkné. Jak recenze, auto i fotky. Dávám 10 bodů ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto MadLi

    MadLi 18.05.2007  14:53

    Focus sklamanie

    Focus ma dlho laka hlavne svojou cenou a roznymi akciami ktore teraz robia a vyrazne zlavy. No ked som si donho sadol prvy krat u dealera tak som bol hrozne sklamany. Tie plasty v interiery boli hrozne, sedadla svojim potahom mi pripadali ako keby boli z auta vyrabaneho spred 8 rokov a taktiez vyplne dveri. Proste ma interier totalne sklamal a rozhodol som sa ze to nieje auto ktore by som chcel ;-\ Nasledne som skusal Civic a Auris a prislo mi to u nich co sa tyka interieru o mnoho lepsie. Ale inak recenzia za 9b ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto gyro

      gyro 18.05.2007  15:36

      « Re: Focus sklamanie

      Je to vec názoru, ja nevidím zásadný rozdiel medzi plastmi v FFII, Peugeot 307 a napríklad Megane. Mňa napríklad ale sklamal nový Auris (nepíšem to preto, že máš Toyotu a že o nej aj píšeš, jednoducho som mal ten dojem) - zaujímavá, tak trochu hi-tech prístojovka a k tomu duto znejúce, hrkotajúce a lacným dojmom pôsobiace kryty odkladacích priehradok... Osobne pre mňa je interiér FFII jedným z pozitív a páči sa mi podstatne viac ako FFI - možno preto, že je konzervatívnejší.
      • 00 Reagovat !

        foto MadLi

        MadLi 18.05.2007  16:06

        « Re: Re: Focus sklamanie

        Priznavam ze plasty v Aurise su tvrde ako kamen :-) Ale rozdiel je v tom ako na mna posobia, interier je moderny a pekne navrhnuty. Interier Focusu ma nazivo sklamal aj ked dovtedy som to z obrazkov tak nebral a patril medzi mojich favoritov. Ale samozrejme to je vec vkusu kazdeho ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto misoo

      misoo 18.05.2007  22:52

      « Re: Focus sklamanie

      MadLi - skoc sa kuknut aj na nove Bravo, o to auto by som dovcera ani nezakopol, ale dnes som ho bol nahodou vyskusat, fakt ma velmi milo prekvapilo. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Charger

      Charger 20.05.2007  14:04

      « Re: Focus sklamanie

      důležitější je jak auto jezdí, ne to jak vypadá interiér..a právě v jízdě nemá focus přemožitele, jedině golf se na něj trochu dotahuje
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 18.05.2007  18:50

    body

    hezké.Máš celkově 10B! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2007  19:31

    krásné

    Moc pěkné ....kombi. Taky jsem po něm pokukoval....ale ojetém. Super recenze ..... porovnání - něco nového v recenzích, pěkné auto za 10
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2007  22:53

    FOCUS

    Ford. Feel The Difference :yes: Velmi pekna expertiza Focusu, hodnotim vysoko.
  • 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 18.05.2007  23:12

    recenzia, nazory, focus

    tak klobuk dolu pred takouto recenziou, super sa to citalo ! no co ma najviac dostalo, je to, ze mas na focusa presne rovnaky nazor ako ja !! presne tie iste nedostatky a vyhody !! ;-)
    inac ta spotreba ti klesne, ja mam pri kludnej jazde na rakuskych okrskach okolo 6l a vykon motora po 5000km zacne stupat. ked bol novy, tak som bol zhrozeny, ono to v spodnej polovici otacok vobec neslo, absolutne tomu chybala pruznost, zrychlovalo to jak spomaleny film. ale teraz uz frci jak drak, neboj, chce to vydrzat :-) :yes:
    jo a aby som nezabudol, 10b ! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto mitak

    mitak 18.05.2007  23:26

    dobrá recenze, škoda že na běžné auto

    Dobrá recenze, dlouho jsem váhal mezi osmičkou a devítkou při hodnocení (desítku dávám jen z recese nebo tzv. dobře recenzovaným autům snů, které se tady bohužel ještě nevyskytlo). Nakonec jsem dal "jen" osm, protože mi to auto ve finále přijde jako nejběžnější tuctovka (i když velmi kvalitní). Kdybys takhle dobrou recenzi napsal na Gallardo, tak bych dal i tu desítku ;-) Takže jen tak dál a díky za počteníčko.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2007  23:52

    ?

    Trochu nechápu, jak můžeš levým kolenem vrážet do dálk. ovladače rádia pod volantem a pravým o klíček? Myslím, že bys musel být obr. Já také nejsem zrovna drobeček ( 192cm a 96 kg ), ale musel bych volit hodně nestandartní seřízení sedačky a volantu, aby se mi to poštěstilo :-O. Ale jinak velmi dobrá recenze. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto gyro

      gyro 21.05.2007  14:20

      « Re: ?

      Neviem čím to je, mám 187 cm a 85 kg, ale nie som ten typ, ktorý si dáva sedačku nadoraz dozadu, ledva dočiahne na pedále a ruky má vystreté na volante. Takto jazdí jeden môj kolega a všetci mu za to nadávame, keď si každý musí na firemnom aute posunúť sedačku naspäť.
      Inak, to narážanie nohami nie je nejaké stabilné, iba občas, a pravou narážam väčšinou len pri uvoľnení plynu a nie priamo do kľúčika, ale do ďalších kľúčov, čo na ňom visia.
      • 00 Reagovat !

        foto misoo

        misoo 21.05.2007  21:16

        « Re: Re: ?

        to tych visiacich klucov narazam tiez, ale ovladanie radia mam daleko nad lavou nohou...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.05.2007  11:59

    hodnotenie

    Mas dobre auto.Dost som sa na fordoch najazdil vo firme ,potom sef vsetky predal,kvoli nulovemu servisu vo Francii, auta ako take s tym nemali nic spolocne .Mas 10 bodov
  • 00 Reagovat !

    foto rest

    rest 19.05.2007  15:43

    pekne

    Veľmi pekný focusko ;-) dávam 10 b.
  • 00 Reagovat !

    foto gyro

    gyro 21.05.2007  14:23

    Vďaka II

    V ďalšom kole ďakujem za všetky predchádzajúce slová chvály
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.05.2007  14:46

    hodnocení

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "pc_janik" [91.127.93.XXX] 23.05.2007  08:53

    Focus II

    pred 3 mesiacmi som kupil Focus II - skúsenosti mám také isté zatiaľ som sním veľmi spokojný
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [88.212.18.XXX] 23.05.2007  22:00

    d

    :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [88.212.18.XXX] 23.05.2007  22:00

    dd

    :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [88.212.18.XXX] 23.05.2007  22:00

    ddd

    :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [24.46.63.XXX] 24.05.2007  04:07

    bako

    mne sa to paci
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [213.151.206.XXX] 25.05.2007  08:45

    KDE KUPIT FORD

    poradte mi, ktory predajca/servis na SK je pre Ford najlepsi? Pripadne aspon prakticke skusenosti s Fordom v ZA a pri TN. Velkaaa vdaka
    • 00 Reagovat !

      foto gyro

      gyro 28.05.2007  07:51

      « Re: KDE KUPIT FORD

      V iných recenziách som čítal, že najlepší servis Ford na Slovensku je Auto Koiš - ten máš v Trenčianskej Turnej, aj keď ten v Bánovciach je vraj ešte lepší (ale ani to nie je ďaleko z TN). Nové auto som kupoval prvýkrát, takže porovnávať neviem, ale Summit v BA bol v pohode.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.2007  20:47

    Super

    Super recenze i auto, dávám 10b, koukni na moje
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [195.72.7.XXX] 25.05.2007  21:21

    8 ventil a 16 ventil

    Octavia ma myslim 8 ventilovy motor, preto lepsie taha v nizkych otackach, vseobecne 16 ventilove motory treba tocit vo vyssich otackach, inak su lenive.
    • 00 Reagovat !

      foto gyro

      gyro 28.05.2007  07:53

      « Re: 8 ventil a 16 ventil

      V pravom hornom rohu mojej recenzie máš odkaz na Octaviu 1.6 GLXi, tam som práve nechtiac rozpútal diskusiu o 8- a 16-ventiloch...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.05.2007  21:01

    Chválím

    a přidávám adekvátní bodové ohodnocení. Ta spotřeba si sedne, v mým benzíňáku šla po deseti tisících cca o půl litru dolu (Ale neni to Ford). Ta stříbrná se Ti líbí, nebo vyhrála kvůli praktičnosti?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [89.111.88.XXX] 27.05.2007  12:39

    super kola

    Moc pekny kola a stribrny okraj na masce! :yes:
    Jen barva nic moc, ale prakticka :-)
    Osobně preferuji tmavsi barvy
    takze za 9 >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.2007  12:40

    super kolesa

    Moc pekny kola a stribrny okraj na masce! :yes:
    Jen barva nic moc, ale prakticka :-)
    Osobně preferuji tmavsi barvy
    takze za 9 >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.216.238.XXX] 27.05.2007  21:56

    Ford focus - hodnotenie z inej strany

    Mam pocit, ze je to tu dost nekriticke, ale ak ma niekto zaujem kupit si Focus, mal by vediet aj tieniste stranky tohto auta (porovnavane s Astra, Golf, Megane):
    - spiatocka sa niekedy neda zaradit (treba dat neutral, pustit spojku a znovu zaradit spiatocku)
    - kufor sa zatvara velmi tazko a treba s nim riadne buchnut
    - okno vodica sa v zakladnej vybave otvara automaticky, ale pri zatvarani treba spinac drzat a po zatvoreni vydava praskave zvuky
    - display je velmi maly a kedze je vyrabeny z tekutych krystalov v zime ma spomalene reakcie
    - radio ford 6000 je tiez spomalene a napr. pretocit len kusok skladby na CD je prakticky nemozne
    - zrychlenie auta v nizkych otacckach je slabucke a predbiehat bez podradenia sa prakticky neda
    - klimatizacia dokonca tak znizi vykon, ze pri rozbehu sa auto sprava ako pri tahani dalsieho auta, takze treba ist na vyssie otacky
    - na celnom skle sa pri silnom slnku odraza leskly prieduch ofukovaca
    - spotreba vylucne v mestskej prevadzke je 9,8l
    - v kufri je len makky koberec, ktory sa prepadava za zadnymi sedadlami
    - hlucnost je subjektivne vyssia ako u porovnavanych aut
    - po prestavbe na N1 odpilene stredove pasy a stredova opierka (stredovu opierku som zatial u inych automobiliek videl ponechanu)

    Auto ma samozrejme aj dobre stranky, ale tie tu uz boli popisane, takze toto som chcel len na doplnenie, nakoniec, kazdy si to moze overit.
    • 00 Reagovat !

      foto gyro

      gyro 28.05.2007  07:48

      « Re: Ford focus - hodnotenie z inej strany

      Nemyslím si, že by som Focusa vo svojej recenzii vychválil a nepísal žiadne negatíva, myslím, že pri slabých stránkach tam mám rovnako veľa textu ako pri silných (aj keď pocitovo tie silnejšie prevažujú nad slabšími).
      S mnohými negatívami, čo si tu popísal, súhlasím, takže k nim len malý comment:
      - s oknom vodiča nemám problém, jednak nemám základnú výbavu, a okrem toho si myslím, že je to záležitosť konkrétneho kusu
      - rádio Ford 6000 tiež nepoznám, lebo tam mám od výrobcu Sony CD
      - ťah od spodných otáčok (ako porovnanie s Octaviou) som popisoval v recenzii, súhlasím, že je slabšie, ale po 700 najazdených km sa pomaly začína prejavovať zábeh a začína to ťahať trochu viac
      - vplyv klimatizácie na ťah motora som nepozoroval, skôr to vidím na spotrebe - pripomínam, že posledné dni bolo cez 30°C a sadal som vždy do rozpáleného auta
      - spotreba v meste je relatívna - ja to mám do roboty 20 km a posledné dni (ráno bez klimy) to robím za 7,2! Je pravda, že tam mám asi 8 km, ktoré skôr nie sú ako sú mesto - ale aj tak je rozdiel, či stojíš v zápche alebo chytíš zelenú vlnu a a cez celé mesto stojíš na troch križovatkách...
      - mäkký koberec sa dá doplniť gumovou vaničkou; za sedadlami sa prepadáva preto (aspoň pri Combi), lebo sú tam vynechané priehlbne pre náradie a trojuholník - treba ich vyplniť tým, na čo sú určené
      - hlučnosť sa mi (opäť subjektívne) zdá nižšia ako v Octavii
      - prestavbu na N1 neriešim, nie som platca DPH - okrem toho závisí, ako je konkrétny model pri N1 homologizovaný - Kia Cee'd hatchback je aj ako N1 5-miestna, väčšina áut sú vo verzii N1 len 4-miestne (aj keď vždy sa tie piate miesta dajú dodatočne doplniť - akurát sa treba pripraviť na problémy pri policajnej kontrole, keď sa tam vezie 5 ľudí...)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.05.2007  08:43

      « Re: Ford focus - hodnotenie z inej strany

      prepac, ale mne sa zada zda, ze si zasa prilis kriticky, odhadujem zle skusenosti s vozom v najnizsej vybave. Chyba mi, ze co opisujes, aky Focus ? Stary alebo novy, verzia, motor, vybava a pod. Pretoze vela veci, ktore si napisal, naozaj zalezia od toho, co opisujes.

      - spiatocka sa vraj naozaj da niekedy tazko zaradit pri najnizsich verziach s najnizsou motorizaciou, pretoze tieto verzie su robene pre co najnizsiu cenu a tak aj prevodovka bola ochudobnena o synchron. Upozornujem, nie vsetky Focusy to robia.

      - zatvaranie kufra je taka vec, ktora je nastavitelna. Mne sa kufor zatvaral najskor tazko, ale teraz sadol a uz je to ok.

      - to drzanie spinaca pri zatvarani okien akceptujem, je to blbost, ale aj na tom sa usetrilo. A to praskanie, to som este nepocul. Ale urcite to nerobi kazdy focus ani vacsina.

      - Problem s displayom uznavam, ja som nebol velmi stastny zrovna z tohoto prvku. Ale od aprila sa uz vyrabaju auta s aktivnymi displaymi a tento problem je uz tiez minulostou (teda pri kupe noveho auta)

      - autoradio a pretacanie CD - v tom mas pravdu.

      - pri tom, ze motor je slaby, mi chyba ze aky motor ? Ironicky povedane, ja s tym problem nemam, ale mam 2-liter. Takze mohol by si dopisat motorizaciu, ktoru opisujes.

      - ked klima berie prilis vela vykonu, tak to obycajne byva preto, lebo je naozaj vykonna. To ja zasa nevidim ako problem, ale ako vyhodu. Chyba vykon motora, potom to robi problemy.

      - priznam sa, odraz leskleho prieduchu ofukovaca som este nevidel. Neviem, mozno je to verziou.

      - spotreba 10 litrov. Neviem, co opisujes, pretoze ja s mojim 2-titrovym motorom mam v meste dokonca nizsiu spotrebu, ako pises. Podla inych skusenosti sa spotreba mensich benzinovych motorov pohybuje dost nizsie. A velmi zalezi aj na tom, ci ides na kratku alebo dlhu jazdu po meste.

      - hlucnost je opisovana (a musim suhlasit) ako jedna z najnizsich v kategorii. Jedine co viem je, ze pri najnizsich verziach davaju tusim len jedno tesnenie na dvere, takze mozno to vidis ako problem.

      - verziu N1 neriesim.

      Takze vidim to tak, ze si sedel vo FoFo Trend s motorom 1.4 a prestavbou na N1. Cize to najlacnejsie, co sa da vobec kupit. Potom sa netreba stazovat na Focus ako taky, pretoze sam si sa vybral cestou, kde co najnizsia cena ma najvyssi vplyv. Mal si si najskor zistit, ake su rozdiely vo verziach. Nechcem porovnavat moje auto s tym, co si jazdil, pretoze moje auto je opacny extrem. Ale aj auto, ku ktoremu je vedena tato diskusia, je vo vybave Ghia. Monzo si to mal napisat do vlastnej recenzie (to by bolo asi najmudrejsie), ale pod auto, ktore sa podla mna aspon priblizuje tomu, ktore opisujes. Sem to asi nepatri.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.216.238.XXX] 28.05.2007  18:56

        « Re: Re: Ford focus - hodnotenie z inej strany

        Motor je samozrejme ten isty ako je v recenzii (nedovolil by som si to pisat o inom motore - to by bolo neseriozne).
        Ako som uz pisal, nemal som v zaujme kritizovat, len poukazat na negativa tohto auta a tym doplnit recenziu.
        Autor recenzie ju napisal velmi dobre a ja som ju len chcel doplnit.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "cptn@seznam.cz" [88.102.0.XXX] 07.08.2007  16:47

      « Re: Ford focus - hodnotenie z inej strany

      Zdar,
      jen pro info:
      mám FOFO II 2.0TDCI kombi, Ghia- spousta vybavy, prestav na N1, ujeto 80000km:
      - se zpátečkou nikdy problém
      - okna s automatem všude
      - displej me nebere, vidím v poho, akorát škoda okamž. spotřeby
      - klima nonstop, vůbec vypnutí nepoznám
      - - zrychlení neuvěřitelný (konstantní výkon od cca 1900-4000) (320-340Nm, 140PS)
      - spotřeba (a to se s tím vůbec nemazlím) - 6,2-7,6 (dálnice 160-200km/h brno-pha, 7,6-8,2, vzhledem k plnosti dálnice 150-180 - 7,6-7,9
      - po přestavbě na N1 zachované 3 pásy i loketní opěrka
      - rádio Sony s MP3 super
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.2007  07:06

    Nice

    Dobra recenzia, Focus kombi v striebornej, nic lepsie nie je :yes: Odo mna 10b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto gyro

    gyro 28.05.2007  07:59

    Re: farba

    Odpoveď všetkým, ktorí sa pýtali na farbu a nepostrehli to v recenzii:
    Farbu som si vyberať nemohol, keďže to bol posledný kus v tejto výbave za túto cenu - pri týchto okolnostiach je strieborná veľmi dobrá. Sám by som si vybral niektorú z modrých metalíz - napr. Tonic
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "P." [195.39.4.XXX] 31.05.2007  15:35

    Krasavec !

    Muj horky favorit, hned bych do nej sel, koncim 4ty rok s fofo I. , ale firma zmenila car policy a musim do OII. Nerikam, ze je to spatne auto, ale rizenim a chovanim na silnici je fokin etalon svoji tridy. Navic me trosku nadzvedava prodejni politika Skody - i v nejvyssi verzi chybi autoradio, u kombi pak napr. lyziny apod. Nejsou to sice zadne horentni sumy, ale prilis okate ukazuji na zakaznikovu penezenku. Velmi me mrzi, ze si aspon nemuzu vybrat z VW grupy seata - schvalne si zkuste srovnat alteu xl stylance 2,0 tdi s octavia elegance 2,0tdi...je tam minimalne 55K czk rozdil ve vybave. Na druhou stranu, dokud je to sluzebak s ccs, tak clovek veme i logana >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Jamamza" [85.216.238.XXX] 09.06.2007  22:21

    Foto motora

    Prosim, mohli by ste do recenzie doplnit foto motora?
    Dik moc.
    • 00 Reagovat !

      foto gyro

      gyro 01.07.2007  16:15

      « Re: Foto motora

      Trochu to trvalo, ale pridal som do galérie aj foto motora.
  • 00 Reagovat !

    foto mehturt

    mehturt 26.06.2007  08:57

    astra

    ahoj, super recenzia
    tiez rozmyslam o FF kombi presne s tym motorom.. mozno na jesen kupim
    rozmyslal som este o Opel Astra Caravan, vidim ze v tvojej recenzii ju nemas spomenutu.. ty si o tom aute nerozmyslal? mas s nim negativne skusenosti?
    dik
    • 00 Reagovat !

      foto gyro

      gyro 27.06.2007  12:38

      « Re: astra

      O opli som neuvazoval - je to asi podvedomy pocit, mame totiz vo firme Astru Classic II (F), 1.4 16V a to auto ma proste neoslovilo. Jednak vnutornym priestorom - nema vyskovo nastavitelne sedadlo a volant je uplne pevny, takze mam pri svojich 187 cm dost problem sa tam zmestit, a potom aj vykonom, ta 1.4 je velmi leniva. A potom drobnosti - pri otvarani kufra mi vzdy zostane prst zachyteny pod SPZ-kou, kratka radiaca paka, ale s dlhym chodom, prudko zaberajuci brzdovy pedal, vysoko posadeny zaber spojky... K tomu autu som ziskal taky odpor, ze aj na sluzobky BA-KE som si bral radsej druhe firemne auto - Fiestu 1.4 TDCi - to je riadne zihadlo, taha (ved je to diesel), navyse ma (aspon pre vodica) podstatne viac priestoru, vdaka vyskovo nastavitelnemu volantu a mierne sklopnemu sedaku.
      Takze asi preto som nad Oplom ani neuvazoval - aj ked Astra III moze byt uz niekde uplne inde. Okrem toho mam v pamati spravy asi spred 2-3 rokov o slabsej dielenskej kvalite Oplov - ale to tiez uz nemusi byt pravda.
  • 00 Reagovat !

    foto mehturt

    mehturt 26.06.2007  09:27

    doplnujuce otazky

    ahoj, kedze sa zaujimam o kupu tohto auta, mam pre teba, ako dobornika, nejake doplnujuce otazky :-)
    - tie akciove auta sa minaju rychlo, resp su k dispozicii len v obmedzenom mnozstve? t.j. treba sledovat web ked je nova akcia rychlo ist k predajcovi?
    - to autoradio vie skutocne hrat mp3? lebo v akciovom cenniku vsade pisu ze len Sony CD s DO
    dik
    • 00 Reagovat !

      foto gyro

      gyro 27.06.2007  12:49

      « Re: doplnujuce otazky

      No neviem ci som nejaky odbornik, ked sa mi raz nieco pritrafilo ;-)

      - Web predajcov je vacsinou slabo aktualizovany, daju tam nove veci, ked zacina akcia a potom tam visia, aj ked su uz vypredane. Ku koncu akcie ale na posledne kusy znizia ceny - ja som tak usetril 30 000. Ale asi by som sa na to nespoliehal. Zrovna vcera som videl, ze maju novu akciu aj na Focusy (lebo na Fiestu bezi reklama v radiu, o tej som vedel) - tipujem, ze tie akcie robia tak 2-3 krat do roka. Dnes by som asi radsej vystihol zaciatok akcie, vtedy sa daju vyberat farby a interier, a v ramci tej vyssej ceny sa vraj daju vyjednat doplnky zadarmo (podla skusenosti inych v tychto diskusiach) - napr. gumene koberce, zasterky a pod.

      - radio skutocne prehrava mp3, aj ked to nikde nie je napisane - preto ma to aj prijemne prekvapilo. Je tam len maly napis "mp3" priamo vedla strbiny na CD.
      • 00 Reagovat !

        foto mehturt

        mehturt 27.06.2007  14:13

        « Re: Re: doplnujuce otazky

        no ja som mal pocit (co sledujem par dni tu stranku ford.sk) ze tie akcie su dost caste a menia sa.. teraz je v akcii Ghia X, predtym bol Champion X co mas ty
        • 00 Reagovat !

          foto gyro

          gyro 27.06.2007  16:03

          « Re: Re: Re: doplnujuce otazky

          Obavam sa, ze tam len teraz natiahli cennik, ktory plati uz od 1.6.. Ten predchadzajuci s Champion X tam visel uz hodne dlho, aj potom, ako som koncom aprila objednal z neho posledny kus (danej karoserie, motora a vybavy; ine kusy tam este mohli byt). Okrem toho, ked som ja zacal uvazovat nad novym autom, visel tam C-Max za super ceny (verzia este pred faceliftom) a pritom uz bol davno vypredany. A ked som prisiel osobne do predajne uz so zamerom kupit Focusa, ponukli mi na papieri iny cennik, ako zrovna (a este 2 tyzdne potom) visel na webe... Takze asi tak...
          • 00 Reagovat !

            foto gyro

            gyro 27.06.2007  16:18

            « Re: Re: Re: Re: doplnujuce otazky

            Este som sa tam teraz pozrel znova na toho C-Maxa a sok: tie super ceny na modely Champion a Generation (platne od januara 2007) su tam stale!!!
            • 00 Reagovat !

              foto mehturt

              mehturt 27.06.2007  16:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: doplnujuce otazky

              ok tak ked to bude aktualne budem to riesit radsej osobne.. len sa mi nechce kazdy tyzden tam chodit ze ci je nejaka nova akcia :-)
  • 00 Reagovat !

    foto milic

    milic 28.06.2007  21:41

    10b

    Pěkné auto i recenze. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto mrazik

    mrazik 08.07.2007  07:26

    pekne a prosba

    Pekne auto, vyborna recenze a muzu jednu prosbu ? Prosim zmer sirku a delku zavazadloveho prostoru.
    Diky
    • 00 Reagovat !

      foto mehturt

      mehturt 12.07.2007  09:40

      « Re: pekne a prosba

      Otazka sice nebola adresovana mne, ale na webe ford.sk je:
      Maximálna výška batožinového priestoru 913
      Minimálna šírka medzi podbehmi kolies 1156
      Dĺžka batožinového priestoru po zadné sedadlá 1048
      Dĺžka batožinového priestoru po predné sedadlá 1658

      Inac tiez je tam napisane ze objem batoz. priestoru je 520, v nejakych recenziach som vsak cital ze je to len okolo 480. Od coho to zavisi?
      • 00 Reagovat !

        foto mrazik

        mrazik 16.07.2007  16:13

        « Re: Re: pekne a prosba

        Dekuji dekuji moc
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [212.158.150.XXX] 20.08.2007  21:59

        « Re: Re: pekne a prosba

        dle metody VDA je to 482l, 520 jsem v žádných oficiálních materiálech nenašel
        • 00 Reagovat !

          foto mehturt

          mehturt 21.08.2007  07:32

          « Re: Re: Re: pekne a prosba

          ako som pisal je to na webe ford.sk
          je pravda ze na vsetkych ostatnych weboch sa udava 482
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.07.2007  08:26

    RE

    Velmi pěkný Focusík a neméně kvalitní a zdařilá recenze. Dávám 10b.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…