Diskuse

Škoda Fabia (2007)

1.3.2009

PRAVDA O FABII Upozornění pro všechny: přistupujte k této jinak než k ostatním recenzím. Hodnoťte ji spravedlivě; pokud někdo dá 10-10-10 tak se…

 

Škoda Fabia II (filko)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.2009  02:37

    cecílie jejeje

    dal sem desítku, abych poukázal na to , že jsem blázen :-) nic ve zlém, jinak bych dal po pěti >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.2009  09:40

    a jaky to ma jako smysl?

    nejak sem nepobral smysl tehle recenze, to by mohl kazdej popsat urcity auto
    • 00 Reagovat !

      foto tobi

      tobi 02.03.2009  08:53

      « Re: a jaky to ma jako smysl?

      To snad ne, to by byla tragedie, kdyby někdo popsal svoje na serveru, který je určen k tomu, aby lidé popsali (zrecenzovali) vůz, jehož jsou majiteli :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 02.03.2009  09:14

        « Re: Re: a jaky to ma jako smysl?

        >:D >:D Ano! Já jsem taky pro, aby se popisovalo jen auto NEURČITÉ....a my ostatní budeme hádat! Juchů! >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto filko

          filko 02.03.2009  09:25

          « Re: a jaky to ma jako smysl?

          Nebo by byla jednou za půl roku taková velká loterie a každý by dostal přidělené jedno auto nějakého jiného účastníka tohoto pokusu jménem moje.auto a pak by na něj napsal recenzi. Já si zamlouvám obrněného Mimoucha nebo Šarkana zdivočelého. >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Poustnik

            Poustnik 02.03.2009  10:09

            « Re: Re: a jaky to ma jako smysl?

            Šarkana, jo??? Já tvoje hodnocení četl!!! Žádná taková!!! Pěkně rozdělení losem a ještě lépe, jak říkají herci, dostat tzv. protiůkol!!! Čili že klaďas musí zahrát záporňáka a majitel tříhrnku musí popsat třílitr!!!! A naopak! Majitelé zdivočelých BMW recenzičku na Toyotu Yaris 1.1 l, a vůbec motorizace pod 50 kW. :-) Tobě bych přidělil nějakého japonce. Mám ten pocit, že k nim se moc nevyjadřuješ... >:D :-!
            • 00 Reagovat !

              foto filko

              filko 02.03.2009  10:14

              « Re: a jaky to ma jako smysl?

              Ach jo. Nic proti Japoncům nemám, i když jejich smysl pro humor... Hlavně ne proti Japonkám. :yes: Dokonce jsem místo Čtyřky chtěl koupit Galanta a teď se mi líbí jeho následovník Lancer, i když ta silueta je hodně nevyvážená. doufám tedy, že na mě padne John Deere nebo něco takového. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Poustnik

                Poustnik 02.03.2009  11:08

                « Re: Re: a jaky to ma jako smysl?

                O.K. Tak jen rychle napsat redakci, že je tady většinový názor, že........ :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto filko

                  filko 02.03.2009  17:15

                  « Re: a jaky to ma jako smysl?

                  Ještě jsem zapomněl, že jednoho japonce vlastně doma mám. Chudinka, přes zimu na ni klidně zapomenu a to kvůli ní odložím čtyřku na víc než půl rok. Je tmavě modrá metalizovaná. Street king Yamaha.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Poustnik

                    Poustnik 02.03.2009  18:06

                    « Re: Re: a jaky to ma jako smysl?

                    Jó....Yamaha, rázem pryč je námaha! ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto filko

                      filko 02.03.2009  20:43

                      « Re: a jaky to ma jako smysl?

                      Je to tak. Až na dvě výjimky, o kterých tu - vzhledem k četníkům - nemohu psát.

                      Jedna se z >:-[] změnila na 8-s
                      a ta druhá
                      se z :-! změnila také na 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 01.03.2009  10:40

    Já se asi budu muset někdy projet tou mandarinkou,

    abych mohl diskutovat. Já jen vím, že tříhrnek utáhne i traktor John Deere ve skříňovém přívěsu, jen v dálničních kopcích stačí maximálně tirákům. A taky vím, že se nelíbí ženě, takže si ji nikdy nepořídíme. To je všechno, co o tom vím. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 01.03.2009  12:47

      « Re: Já se asi budu muset někdy projet tou mandarinkou,

      Jenže ty jseš zvyklej na třílitr a ne tříhrnek. Ale věřím, že bys ukecal slevu na 150 za novou mandarinku. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 01.03.2009  12:56

      « Re: Já se asi budu muset někdy projet tou mandarinkou,

      Já už nadpis četl takhle:

      Já se asi budu muset někdy sjet tou mandarinkou,

      >:D ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto MichalSN

    MichalSN 01.03.2009  11:06

    101010

    ja davam 3x10 ked vidim ze mal niekto namahu ...
    10 za fotky to je kazdemu jasne kedy
    10 za recenziu... to je o piplacke
    a 10 za auto... za auto davam 10 vzdy... ono za majitela nemoze... a na druhej strane ak ma niekto 1010 za fotos a recenzi... a jazdi na sunke 120L len preto ze na lepsie naozja nema.. ale to auto miluje... tak nevidim dovod preco nedat 10 aj za nu....
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 01.03.2009  11:29

    zajímavé počtení

    Ale dobrý, líbí se mi to.... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 01.03.2009  11:33

    Tohle ti neprojde

    Tohle ne, objektivní názory na Škodu se zde nenosí ;-) Je to hnusný, drahý, šunt a basta.
  • 00 Reagovat !

    foto after99

    after99 01.03.2009  12:19

    Ještě Felicii...

    ...a seš pravej Škodomil ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 01.03.2009  12:25

      « Re: Ještě Felicii...

      Ale to by chtělo tu bez střechy, ne? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.2009  12:58

    .

    Filko, GTI to tady nenavštěvuje...
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 01.03.2009  13:01

      « Re: .

      Kašle na to? Tak mu hod odkaz na recenzi do nějaké diskuse. Dík.
  • 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 01.03.2009  13:15

    HTP

    Jistě, do města HTP stačí, v kategorii kolem litru až 1,3 jsou ale i mnohem lepší motory. Pokud člověk jezdí trošku rychleji, třeba těch 130 a více po dálnici, dostane se spotřebou na dost vysoká čísla.. v tom byl mnohem lepší právě zmiňovaný 1,4 55kW.

    Co se bezpečnosti týče, není Fabia žádná hvězda, respektive... jedna hvězda jí chybí. Se 4 hvězdami z NCAP už dnes žádné auto
    neoslní.

    Jinak ale hezká recenze, chválím objektivní a rozumný přístup k autu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.2009  15:08

    Fabia

    Fabia a škodovky obecně jsou u některých lidí v nelibosti, nicméně si myslím, že je to jen jakási póza nebo neznalost. Takže jejich povýšenecké řeči mouhou být všem ukradené. A že jsou, o tom nejlépe vypovídají prodeje škodovek a to nejen u nás, ale prakticky na celém světě. S Fabii HTP jsem se svezl a je to vyspělé auto s příjemně průžným motorem, který plně dostačuje pro městský a příměstský provoz, pro který je Fabia s touto motorizací obecně určena. Pokud někdo zastává názor, že za ty peníze si může koupit třeba ojeté Audi A8 4,2, tak je zjevně něco špatně, ale Fabia to není >:D
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 01.03.2009  15:13

      « Re: Fabia

      Je to jako když jedeš na výlet z Prahy do Vladivostoku. Mnozí nakupují Land Rovery, Mercedesy a tak. Jenže, nejlíp uděláš, když pojdedš Ladou. Když chceš víc, vem Ladu Nivu. Jistě, pokud jezdím denně 100 km po dálnici tam a zpátky, bude lepší silnější auto. Pokud nás jezdí neustále pět, bude lepší silnější a větší auto. Atd. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 01.03.2009  17:03

    "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

    Tím bych se opravdu nechlubil, že kašleš na stav motoru a hladiny provozních kapalin :-! 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 01.03.2009  17:14

      « Re: "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

      A jak zvedáš kapotu často ty? A jak poznám stav motoru pohledem?
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 01.03.2009  18:09

        « Re: Re: "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

        Já zvedám kapotu každý týden, protože dolívám vodu do ostřikovačů. Při tomhle počasí mám hroznou spotřebu..... 8-s >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto filko

          filko 01.03.2009  18:14

          « Re: "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

          Mně právě tuhle došla a musel jsem ji koupit ve Švajcu za 5€ za litr. Zloději. Pak jsem ji naředil na -15°C a stejně mi přes noc zamrzla. Líbí se mi otevírání kapoty klíčkem jako to má Ford.
          • 00 Reagovat !

            foto Poustnik

            Poustnik 01.03.2009  18:29

            « Re: Re: "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

            Jo tady v Rakousích je taky na benzínce drahá...ale už jsem na to přišel, nakupuji v OBI!!!! >:D
            • 00 Reagovat !

              foto filko

              filko 01.03.2009  18:35

              « Re: "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

              Ty jseš už zase dlouhodobě mimo?
              • 00 Reagovat !

                foto Poustnik

                Poustnik 01.03.2009  19:05

                « Re: Re: "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

                Jo, já už jsem zase mimo!!!!! >:D >:D >:D Ale jen kousíček, ve Vídni.
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 01.03.2009  18:35

        « Re: Re: "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

        Olej by se měl kontrolovat zhruba jednou týdně a po každé ostré jízdě. Množství brzdové kapaliny považuju za podstatnou část aktivní bezpečnosti. Mít dost chladicí kapaliny je taky lepší než řešit přehřátí motoru někde na cestě (nebo ještě líp v koloně). Tipuju že člověk co neleze do motoru sebou ani nevozí destilku :-) To že je auto nový v žádným případě neznamená že by se o něj člověk neměl starat. Pak jsou z toho ty vylítaný ojetiny co potřebují nasypat spoustu peněz do servisu. Přibližný stav motoru poznáš na první pohled např. podle zamaštěných částí motoru a hadiček a oleje v chladicí kapalině. Takhle máš šanci odhalit spoustu možných problémů už v počátku bez následných mnohem vyšších výdajů když se to naprosto pokazí.
        • 00 Reagovat !

          foto filko

          filko 01.03.2009  18:37

          « Re: "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

          No dobře, ale jak často zvedáš kapotu ty? Proč by se měl olej kontrolovat každý týden? A moc mě nezlob, kdybysis prohlédl fotky, tak podle téhle [odkaz] , jedné z mála, na kterých jsem vyfocený, poznáš, že pod kapotu lezu. A to i u těch tvých angličáků. Předpokládám, že lezení do motoru stejně auto nezachrání.
          • 00 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 01.03.2009  18:49

            « Re: Re: "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

            Jednou až dvakrát týdně.
            • 00 Reagovat !

              foto filko

              filko 01.03.2009  19:16

              « Re: "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

              Dobře, počítejme jednou týdně. Pak tě tedy stojí jedno zvednutí kapoty jen 2 koruny. A to se vyplatí. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 01.03.2009  19:04

          « Re: Re: Re: "Kapotu zvedám jednou za čtvrt roku"

          Hmmmm....tak olej nemizí, brzdová kapalina taky nemizí, nikde nic zamaštěné nemám. Tož mi netvrď, že bych to měl jednou týdně kontrolovat. U nějaké starší ojetiny asi ano, ale u bezproblémového auta snad proboha ne!!!! :-O
  • 00 Reagovat !

    foto Rysguf-

    Rysguf. 01.03.2009  17:15

    Vyborna recenzia

    Fakt :yes:

    Keby tak niekto spravil taku recenziu na Cadillac Escalade a Toyotu Land Cruiser V8, nech viem co si vybrat :-)
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 01.03.2009  17:17

      « Re: Vyborna recenzia

      Vždyt máš krásnýho lvíčka... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 01.03.2009  18:10

      « Re: Vyborna recenzia

      Ber Toyotu, Escalade je pro pozéry..... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto filko

        filko 01.03.2009  18:18

        « Re: Vyborna recenzia

        Vezmi FJ Cruisera. Je to rebel!
      • 00 Reagovat !

        foto Rysguf-

        Rysguf. 01.03.2009  19:37

        « Re: Re: Vyborna recenzia

        Povedz to tým šťavnatým 16-tkám, čo čakajú že prídem na čiernom Escalade >:D >:D

        (JOKE) ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto DBS

    DBS 01.03.2009  18:02

    Fakt skvělá recenze

    Otec teď před nedávnem koupil taky Fabii 1.2 HTP 12V ve výbavě Sport,byla to totiž nějaká sleva.Rozhodně můžu potvrdit,že prostoru je v autě dost,můžu taky potvrdit,že posaz za volantem je skvělý i díky sportovnějším sedečkám výbavy Sport.Dále můžu potvrdit,že na ježdění po městě a na jednu dovolenou za rok HTP bohatě stačí.Kdo jezdí víc,koupí lepší motor.A jak u těch fotek píšeš,že ti chybí ukazatel teploty vody,přesně na to samé si otec taky stěžoval.Ale co vím,tak některé verze to mají...jinak fakt super recenze.
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 01.03.2009  18:16

      « Re: Fakt skvělá recenze

      Sedačky Sport stojí za zvážení. Jsou dobré. Ještě bych přikoupil šíbr, to je základ. Klima naopak není nutná, stejně pak člověk vždy dostane rýmu.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 01.03.2009  22:24

        « Re: Re: Fakt skvělá recenze

        Sedačky sou vážně super, ale nový auto bez klimy nebrat..
        • 00 Reagovat !

          foto filko

          filko 01.03.2009  22:26

          « Re: Fakt skvělá recenze

          Já ji v autě mám a pustím ji jen párkrát do roka. Střešní okno by bylo lepší. :-) Ale jinak bez klimy je to už přežitek, zvlášt', když máme globální oteplování a škodováci ji prodávaj k fábii za 10.000,-. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 02.03.2009  00:45

            « stresne okno

            Dakedy davno sme mali favorit so stresnym oknom ale si uz nepametam na co sluzilo.1:-Myslis ze stresne okno je lepsie pri jazde po meste v lete ako klima? 2:-A pripadne v jesen ked sa hmlia okna? To asi nestaci. Je tak?
            • 00 Reagovat !

              foto filko

              filko 02.03.2009  01:05

              « Re: stresne okno

              Na odmlžení oken nestačí, to je jasné, ale to zvádneš i bez klimatizace. Na jízdu po městě je jednoznačně super. Jenže to nemyslím to okno, co jste měli kdysi ve favoritu, to je k ničemu. Musí to být šíbr, aby mohla spolujezdkyně v tričku vylézt a nechat si cuchat vlasy větrem. Naopak klimatizace je dobrá na dálnici, do města není příliš zdravá.
  • 00 Reagovat !

    foto radhro

    radhro 02.03.2009  08:31

    odvaha

    recenze fakt dobrá a hodnotím i odvahu napsat i nějakou chválu na FII , jinak jsem si teď po roce dělal ve své hlavě trochu pořádek a probíral si zpětně výhodnost koupě FII (manželka jí má právě rok) a vzhledem k tomu že má najeto nějakých 6.tis km a venku z města byla asi všehovšudy 3x tak jsem přestal řešit jesti to na dálnici řere 8l nebo 9,5l/100 km -ona totiž na dálnici ještě nebyla >:D , ovládání si nemůže vynachválit jak jí jde všechno zlehka a vysoký posaz jí max. vyhovuje- ostatní věci ženy neřeší , takže to asi dobrá koupě byla >:D :yes: . Jinak dávám 3x10 čili jsem blázen >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 02.03.2009  09:29

      « Re: odvaha

      Moje kamarádka si mi stěžovala, že když jezdí po dálnici do práce, že jí to žere 10 a že musí vyměnit skoro nové auto za dízl. Tak jsem se jí ptal, jak to jezdí, že to není možné a ona, že asi těch 150. Řekl jsem ji, ať jezdí 120 a nebude muset kupovat dízl a ona: "No, tak to asi ne, to bych ztratila hodně času..." :-)

      A jakou fábií manželka jezdí? Jak jsem psal, to auto není moje gusto, ale hodně příjemně mě překvapilo. Zvlášť, když jsem pak sedl do Octavie2, kde člověk sedí relativně jako ve sporťáku.
      • 00 Reagovat !

        foto radhro

        radhro 02.03.2009  09:37

        « Re: Re: odvaha

        FII 1,2 44kW - kouni do recenze v porovnání s OII je to samozřejmě jiná káva , ale měl jsem OII 2,0 TDI teď mám to samé akorát 4x4 v úpravě SCOUT a když se jedu motat nekam do města tak si radši beru manželky Fabii .dřív to topí , parkování a to vylézání a nalézání je s tím vyšším posazem holt lepší. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto filko

          filko 02.03.2009  09:56

          « Re: odvaha

          Já mám svý auto také 4x4 TDI, Scout bude asi nástupce, ale možná 1,8T. Jen mě mrzí, že do něho nejde Sport paket, tak možná bude obyč. 4x4, ale ta zase má ta nová světla. Je to boj. Na recenzi rád mrknu.
          • 00 Reagovat !

            foto radhro

            radhro 02.03.2009  10:14

            « Re: Re: odvaha

            to je teď velké dilema buď nový vzhled Octavie nejnovější haldex 4generace a k tomu (dle mého soudu) asi nejlepší motorová volba u Škody 1.8TSI 118kW a nebo SCOUT se svalnatějším a o mnoho hezčím vzhledem ale motorem 2.0TDI (a bohužel PD) - no mám ještě 2 roky času tak to teď řešit nemusím -ale nevím jak bych se teď rozhodl :-)
            • 00 Reagovat !

              foto filko

              filko 02.03.2009  10:20

              « Re: odvaha

              No, a co třeba Scout se starým pěkným vzhledem (nové zadní lampy jsou tedy hezčí než ty staré) a nejlepším motorem 1,8T (i stará 1,8T byla prvá liga). Ten snad má nový Haldex, nebo ne?
              Teď v Ženevě představí Fabii Scout, to bude legrace - i když do městské džungle je návrat k plastovým nárazníkům nabíledni.
              2.0 TDI je dobrý motor, recenzoval jsem ho v divoké žluté Krávě, jezdil jsem s ním i v 4x4.
              • 00 Reagovat !

                foto radhro

                radhro 02.03.2009  10:36

                « Re: Re: odvaha

                tak to by asi byla ideální kombinace , proti 2.0TDI PD vpodstatě nic nemám (až na pár drobností) v původní OII jsem s ním najel bezmála 130tis a ve SCOUTU už mám 50tis- je to držák neměl jsem s ním jedinný problém , všude omílaná hlučnost je dle mého soudu blbost,protože jí zaznamenávám pouze 4minuty ráno než oškrábu okna (při jízdě jí tedy nevnímám a nebo jsem hluchej a blbej). Ale do SCOUTA bych viděl ten CR co je v OII RS má 125kW a do auta jako je SCOUT by byl (jako naftová varianta) zcela ideální ,měl jsem ho možnost už okusit v té RSe a je to koncernový naftový šperk mezi 4válci (dle mého soudu). A těch 103 kW je pro SCOUT málo a nemyslím tím nějaké závodění ,ale běžná dynamika jízdy a využívání celého výkonového spektra motoru .Jinak osobně mám radši benzín ,ale znáš to služebák je služebák ,takže beru co je
                • 00 Reagovat !

                  foto filko

                  filko 02.03.2009  10:40

                  « Re: odvaha

                  Teď už se ale 1,8T do Scouta dává, jen přední světlomety jsou pořád klasické. Ten 2,0 FSI byl úplně k ničemu.

                  2.0TDI 125kW (RS) by byl v 4x4 jako doma, protože ve dvoukolce má problém všechno dostat na asfalt. Natož na horším povrchu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto radhro

                    radhro 02.03.2009  10:47

                    « Re: Re: Re: Re: odvaha

                    opravdu? tak to jsem asi zaspal dobu :-) , tak letím za šéfem že nafta příště nee ;-) , tak to bych si chtěl hned vyzkoušet pro porovnání. Jinak tvoje recenze na žluťase je parádní už jsem jí jednou četl a ve spoustě věcí musím souhlasit :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto filko

                      filko 02.03.2009  10:53

                      « Re: odvaha

                      Proto se tu tak dlouho dohadujem'. :-) 1,8T 4x4 je pokračování 1,8T 4x4 první generace, tenhle čtyřventil s přímým vstřikem ale žere méně. Jinak mi ale Scout nepřijde vůbec laciný, cenovou variantou je ještě Fabia HTP + jetá plachetnice (jenže tu zase HTP neutáhne).

                      Když pořídíš čtyřkolku, abys všude vyjel, jsi sice zodpovědný, ale stejně tě zastaví někdo, kdo před tebou nevyjel a zablokoval kopec... :-/
                      • 00 Reagovat !

                        foto radhro

                        radhro 02.03.2009  13:24

                        « Re: Re: odvaha

                        souhlas >:D :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto radhro

                        radhro 02.03.2009  13:26

                        « Re: Re: odvaha

                        no a teď už ta cena docela jde ,ale když jsme ho kupovali v srpnu 2007 tak byl i s nějakým příplatkem skoro za 900tis a to už je fakt na auto v téhle třídě stašná řacha :no:
                        • 00 Reagovat !

                          foto filko

                          filko 02.03.2009  14:10

                          « Re: odvaha

                          Jezdil jsem i s Octávií za 1,1. To pak můžeš koupit celé rodině Fábie. Ale také nemusíte bydlet v domě, stačí několik zahradních domků za 50. :-) Ale tý plachetnice je škoda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.2009  13:05

    zas takové super auto to není...

    Zvuk je takový malý sportovní, půlka šestiválce. Motocykl Triumph. To asi autor článku nikdy buď Triumpha neviděl nebo neslyšel, ale opravdu nezní jak autíčko na dálekové ovládání. Tuto fábiu máme doma a moc od spodu netáhne (asi je to tím že jsem zvyklý na víc kw a Nm). Podle mě je to spíš ostuda, než dobré auto, myslím že za stejné peníze je mnohem víc lepších aut, ale možná je to jenom můj názor. A jet na dovolenou bych s ní asi taky nechtěl... možná tak do 50km ale jet např k moři cestovní rychlostí max 110-120.. no nevím. Jinak vcelku souhlasím, design se mně, ale také příliš nelíbí (to je ale otázka vkusu a ne praktičnosti)
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 02.03.2009  14:08

      « Re: zas takové super auto to není...

      Můžeš jet i 130, nebo i víc, pokud jsi alternativní týpek a jezdíš na dovolenou k Baltu. Takže těch 110-120 nebude takový problém. Nebo si můžeš za tu dovolenou připlatit pár tisíc a jet lepším autem. Ale pokud máš Fabii, za ušetřené peníze zřejmě na dovolenou poletíš.

      Myslím, že Fabia nezní jako autíčko na dálkové ovládání, pokud nemáš dálkové centrální zamykání. Pokud si s autíčkem hraješ na vrcholu hory, kde je meluzína, pak ano, zní to přesně tak.

      Také jsem zvyklý na silnější motor, přesto mě Fabia překvapila, jak táhne. Je to dvanáctistovka. Tříválec.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.03.2009  16:54

        « Re: Re: zas takové super auto to není...

        spíš jsem chtěl tímto příspěvkem říct, že moc jak triumph nezní ( mám to doma i auto i motorku tak vím ), neříkám že je to vyloženě propadák, ale taky nic extra... a na dovolenou autem se už moc nejezdí, to je jasné ;-) jde o to na co si člověk auto kupuje - buď pro jízdu z místa A do místa B nebo taky pro zábavu. A pro zábavu, fakt sorry, ale fábka moc není. To je můj názor, pro mě takové auto prostě není.. třeba za pár desítek let :-)
        • 00 Reagovat !

          foto filko

          filko 02.03.2009  17:06

          « Re: zas takové super auto to není...

          Marku.dh, pokud máš tříhrnek v motorce, určitě ti stačí i v autě. Ono totiž jakékoliv auto co do zábavy těžko konkuruje Triumphu. Takže aby ti po usednutí do plechovky přišlo zábavné, muselo by být hodně dobré. Když naložíš tu správnou spolujezdkyni, i HTP je hodně zábavné. Já mám na zimu čtyřkolku a na léto Yamahu. Jakýho máš Triumpha? Uctívám Speed Triple. :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 02.03.2009  19:23

            « Re: Re: zas takové super auto to není...

            máme doma Tiger 955i, já bych se na tom zabil, já spíš ty auta :-) jinak zábavy se dá s pěknou spolujezdkyní zažít hodně... většinou i mimo auto ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto filko

              filko 02.03.2009  20:38

              « Re: zas takové super auto to není...

              To jo, ale nesmíš tu mluvit o věcech mimo auto, protože to je servr o autech. Tiger je OK, ale Triple je nejvíc.
    • 00 Reagovat !

      foto RS

      RS 02.03.2009  19:01

      « Re: zas takové super auto to není...

      Já předloni absolvoval dovolenou s Fabii Combi 1.2 HTP 47kW. Jeli jsme ve třech, 4000km po evropě a neměli jsme jediný problém. A to jak s cestovním pohodlím, rychlostí i spotřebou. Kdo nezažije nevěří.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.2009  18:52

    Lokace

    Cau chlape,

    kde to stojis na tech prvnich fotkach? Neni to nahodou to sidliste na Petrinach? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 02.03.2009  20:37

      « Re: Lokace

      To nemohu potvrdit ani vyvrátit. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Hory

    Hory 03.03.2009  00:04

    NEPŘESVĚDČIVÉ

    Recenze hodně subjektivní, nicméně nepřesvědčila... Škodovku bych si v životě nekoupil a díky týhle recenzi se můj názor neposunul ani o píď. Proč to píšu? Protože tvůj postoj k fabii je jasně kladnej, nepřipadáš mi objektivní...

    A popravdě ani nevím, co to za recenzy má bejt, místy se snažíš bejt vtipnej, nicméně ti chyběj pravdivý fakta (viz akcie AAA za 25, upisovaly se za částku nad 50 a v současný době maj cenu kolem 8 korun).

    Prostě mi tohle přišlo zbytečný a dost chaotický, takovej bezpohlavní mlok, něco jako novej Yeti. Nezklamals ale ani nenadchnul. Takže kdybych hodnotil tak bys ode mě měl 3x5 bodů. Neboj, za tohle se desítka opravdu dát nedá! :no:
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 03.03.2009  10:06

      « Re: NEPŘESVĚDČIVÉ

      Objektivní znamená neutrální? Nebo je to jinak?

      Jak to myslíš s těmi akciemi?

      Tak proč nehodnotíš?

      • 00 Reagovat !

        foto RS

        RS 03.03.2009  10:23

        « Re: Re: NEPŘESVĚDČIVÉ

        Ty jsi to pořád nepochopil. Kdybys tu psal jen to nejhorší, tak by tu byl dvojnásobek příspěvků, jsi v TOP10 a Hory by tě plácal po ramenou ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 03.03.2009  15:45

          « Re: Re: Re: NEPŘESVĚDČIVÉ

          Ano je to tak.
          • 00 Reagovat !

            foto Poustnik

            Poustnik 03.03.2009  17:09

            « Re: Re: Re: Re: NEPŘESVĚDČIVÉ

            Vy asi Horyho dobře znáte. nevíte, co znamená jeho motto??
            • 00 Reagovat !

              foto filko

              filko 03.03.2009  20:29

              « Re: NEPŘESVĚDČIVÉ

              Pouštníku, znáš ta bílá auta s fialovým pruhem a modrým majákem? [odkaz]
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 03.03.2009  23:26

                « Re: Re: NEPŘESVĚDČIVÉ

                Jo, vždycky udělám poprask v hospodě, když příjdu v tričku VĚZEŇSKÁ SLUŽBA ČR >:-[]

                Nicméně Hory nosí sukýňku v práci, teda myslím, jelikož letušáka jsem v akci ještě neviděl. 8-s >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Poustnik

                Poustnik 05.03.2009  00:33

                « Re: Re: NEPŘESVĚDČIVÉ

                Díky za odkaz. To jsem fakt netušil, že je vězeňská služba takhle značená. A to jezdím do svého rodiště z Prahy přes Valdice.... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto filko

                  filko 05.03.2009  01:55

                  « Re: NEPŘESVĚDČIVÉ

                  Tak kde to vlastne ted zijete? :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Poustnik

                    Poustnik 06.03.2009  12:48

                    « Re: Re: NEPŘESVĚDČIVÉ

                    Teď ve Vídni. Ale v létě už zase zpátky v Praze. Ve Valdicích jsem nikdy nežil, v Jilemnici se narodil. Stačí???
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 28.03.2009  17:17

      « Re: NEPŘESVĚDČIVÉ

      proc myslis ze kladna recenze Fabie nemuze byt objektivni?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.2009  23:35

    .

    Yeti rozhodně 500 000 Kč stát nebude, verze s předokolkou a základním motorem, bych tipoval tak na 350 000 Kč, čtyřkolku na 425-450 000 Kč. Však my se to brzy dozvíme. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 04.03.2009  23:41

      « Yeti za 350.000

      Pokud bude 4x4 s 1,8T, tak nebude stát 450.000, protože to by bylo oproti Octavii hodně nízko. To bych byl samozřejmě rád a uvažoval bych o Yetim. Mohly by dát v paketu divoženky, aby umývaly sklo. Ale Roomster Scout Je v 4x2 a pouze 1,9 TDI za 475, těžko bude 4x4 a ještě Yeti - more Octavia-like levnější.
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 06.03.2009  16:07

    nej recenze

    Filko, nej recenze se nedávají nových Fóbiím ;-) >:D Co si pamatuju že kdysi psali, tak že je to hodně na množství kliknutí na tlačítko "Na kvalitní recenzi" :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 06.03.2009  18:12

      « Re: nej recenze

      Spíš by mě zajímalo, za jakou dobu se stahuje z headlinů - tj. ten pásek na první homepage.
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 06.03.2009  23:04

        « Re: Re: nej recenze

        Já myslím, že tak po 3/4 roce. Ale těžko říct přesně. Běhají tam jen ty nejčerstvěji udělené. Já tu budu pomalu dva roky a Mazda tam už asi rok neběhá a Honda asi půl roku. Já myslím, že tam běhá určitý počet nejlepších recenzí, já nevím, třeba sto....sto nejnověji udělených. A nejlepších recenzí je tu dejme tomu 500, takže 400 jich už neběží....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.2009  00:53

    Jsem asi taky blázen

    ... ale přece bych jednovaječnýmu dvojčeti nemohl dát míň. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.2009  23:08

    konecne niekto normalny...

    konecne niekto kto vie normalne zhodnotit toto auto je to pekna recenzia jak vsezky tvoje... paci sa mi ze si napisal normalne co sa ti paci na fabci a co nie nie jak daktory co vediaa len nadavat abo vychvalovat vyzera celkom pekne len kola delaji auto a o tichto sa to neda povedat ale inak je fajn :-) :yes:

    inak je zaujmave kolko ludi tvrdi ze ich fabce nezaujimaju a odrazu kolko prispevkov.... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.2009  16:15

    FABIA 2

    na novej fabii ma doslova prekvapila kvalita pouzitych plastov v interieri, ktora j urcite horsia ako v minulej generacii,kde boli mekcene, kvalitne plasty.vo fabii 2 su uplne tvrde co ma dost zarazilo.proste onicom.ja som mal tu cest ist v niekolkych fabiach 2 (iba ako spolujazdec), prisli mi celkom simpaticke, ale nie az tak ako minula generacia, ktora mi priam ucarovala a dodnes sa mi vemi paci.navyse v jednej fabii 2 som bol velmi nemilo prekvapeny, ked pri malych nerovnostiach na ceste 1.triedy nepredstavitelne "hrkala" pristrojova doska pred spolujazdcom (teda predomnou).o to viac ma to prekvapilo ked som si vsimol ze ta fabia 2 ma nakrutenych len 135000km co je na tak udajne kvalitne auto pomerne malo kilometrov.no palubka hrkala takmer ako vo favorite,naozaj neprehanam.trochu ma to zarazilo ale budis.tym nechcem nic proti fabii.skodovky mam rad,dokonca aj nova fabia sa mi paci,ale nie az tak ako ta stara. len sa chcem podelit o moj nazor.proste co sa kvality tyka ma nova fabka az tak nepresvedcila ako ta stara,alebo ako octavia.ale aj tak sa mi to auticko nadalej paci...a co sa recenzie tyka tak je to dobra praca :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 18.03.2009  23:03

      « Re: FABIA 2

      Je pravda, že Fabia 2 má na vrchní straně palubky tvrdší plasty, ale jsou také měkčené, i když tvrdší než v jedničce. Spodek je neměkčený, stejně jako býval. Fabia 2 se mi interiérem zdá dále než jednička. Na jedničku si mnozí stěžovali, že je palubka jako neotesaný monoblok z kamene, což mně nevadilo, dvojka je daleko hravější a útulnější. Co se týře řízení, je srovnatelné - hodně zlehka, naopak sedačky a řadička jsou o hodně dál v nové generaci. I když řadička je subjektivně trochu delší.
      Stará fabia se mi nelíbila zejména v oblasti předních blatníků, čemuž jsem nepřišl na chuť ani do konce výroby. Fabia 2 je designově vyváženější, stejně jako superb2 také lehce provokuje. Kdybych měl volit, vezmu určitě dvojku.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 12.04.2009  18:29

        « Re: Re: FABIA 2

        a prave ze podla mna je fabia 2 velmi nevyvazena, hlavne zadok je dost vysoky a uzky. ked sa pozeram priamo a len na fabiu,je to v poriadku (u mna).ale zaparkujte mi k tomu napr. grande punto, a ten (ne)pomer vysky/sirky u fabie je dost biedny. co sa tyka superbu 2,predok a interier su krasne,naozaj super praca,profil je ok ale videl som aj ladnejsie krivky,a zadok hmmm...svetla ok,tvar ok,ale nieco mi tam vadi,akysi nepomer alebo nevyvazenost.neviem ale nieco mi tam vadi...ale ako som pisal,neutocim na skodovku,prave naopak.mam rad SKODU ale nova fabia a da sa povedat aj superb ma mierne prekvapili v niektorych veciach.
  • 00 Reagovat !

    foto salazar

    salazar 08.04.2009  16:51

    takňák

    fabie je jak manželka - nenadchne ale ani neurází - prostě takový tuctový auto pro každého :-!
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 17.04.2009  17:59

    video

    Deep Purple jsou good :yes: :-)

    Deep Purple LIVE - 4,5,2009 Praha Tesla Arena ;-)

    Trochu reklamička... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto filko

      filko 17.04.2009  18:14

      « Re: video

      Nevím jak ty, ale já tam budu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.04.2009  18:17

      « Re: video

      Tam jdou rodiče...
      • 00 Reagovat !

        foto filko

        filko 17.04.2009  18:20

        « Re: video

        >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 17.04.2009  18:24

          « Re: Re: video

          Že jsem vůbec něco psal...
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 17.04.2009  18:21

        « Re: Re: video

        počkej. to si spletli. Na Spartě je koncert a né ples. Ples se koná ve stejný den ale na Slávii! >:D >:D ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 17.04.2009  18:22

        « Re: Re: video

        Nevim, na nějakej koncert jdou...
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 09.05.2009  10:36

    Deep Purple

    Čau Filko. Tak co, byl jsi v Praze? Já jo a moc se mi to líbilo :yes: :yes: bylo to úžasný :yes: :-)
  • 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 12.05.2009  14:58

    Nezletilý řidič vyletěl z auta , vůz se rozpůlil

    • 00 Reagovat !

      foto Kajuska

      Kajuška 12.05.2009  15:24

      « Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta , vůz se rozpůlil

      no tak hlevně že se nerozpůlil nezletilý
      • 00 Reagovat !

        foto filko

        filko 12.05.2009  17:47

        « Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, VŮZ SE ROZPŮLIL

        To jo, teda. To se snad ani nedá nazdat 'Víc štěstí než rozumu'.
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 12.05.2009  18:17

      « Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta , vůz se rozpůlil

      Tak fáčko viď >:D
      • 00 Reagovat !

        foto filko

        filko 12.05.2009  18:26

        « Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

        Jakože za to může fáčko? 8-s grr [odkaz]
        Pouštník řikal, že kdyby to bylo nějaké tuhé auto, tak to kluk nemusel vyletět a absorbovat energii uvnitř. Kdo ví.
        • 00 Reagovat !

          foto Ricardo

          Ricardo 12.05.2009  18:36

          « Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

          Tak to je taky pravda. Hlavně policie klasicky nadměrně chrání nezletilce takže se asi nedozvíme jak se mu to povedlo. Nebo víš něco víc?
          • 00 Reagovat !

            foto filko

            filko 12.05.2009  18:41

            « Re: Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

            Nevím nic. Jestli myslíš, jak se mu povedlo vůbec odjet a nebo jak se mu povedlo rozstřelit to auto takovým způsobem, který se široko-daleko nevidí.

            Ta srážka se stromem předpokládám přišla poté, co se řítil děsivou rychlostí, dostal smyk a bokem letěl na strom. Podle síly v lomu předpokládám, že strom dostal přesně na spáru mezi LP blatníkem a LP dveřmi, kdy na strom neletěl úplně kolmo, ale lehce LZ napřed.
            Taky si fáčko bylo už asi notně oslabené korozí.
            Ale je to nevídané, takhle nevypadají ani auta po zásahu hasičů.
            • 00 Reagovat !

              foto Kajuska

              Kajuška 12.05.2009  18:47

              « Re: Re: Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

              dněšní děti jsou hloupý a nevychovaný většinou.rodiče se nevěnují a takhle to dopadá. já si ještě v 9.třídě hrála s panenkama ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto filko

                filko 12.05.2009  18:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                A od kdy s autíčkama?
                • 00 Reagovat !

                  foto Kajuska

                  Kajuška 12.05.2009  18:55

                  « Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                  autíčka byli před panenkama a s panenkama >:D zdědila jsem angličáky po tátovi ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 13.05.2009  10:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                Vono když si promluvíš s těma rodičema, tak víš, odkud vítr vane... Ne že by ty děti byly hloupý přímo. Většinou se jedná o takovou tu sekundární hloupost a nevychovanost, jíž absorbovaly ze svých rodičů.
                Kdo dělal v současné době ve školství, tak mi dá za pravdu...
                • 00 Reagovat !

                  foto filko

                  filko 13.05.2009  10:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                  Na druhou stranu, chápu, jak se to mohlo stát. Šestnáctiletej řidič - možná má i řidičák na dvácu, tedy 125ccm, jel za babičkou do vedlejší vesnice - silnice 3. třídy. Trochu krosil. Kdo by ne. A napral to do stromu tak šíleně, že se z toho stala nevídaná podívaná na naporcovaného favouše. Na druhou stranu, školy mají možnost známkovat chování.
                  Dalším aspektem je hodnota slušnosti ve společnosti. Cení si dnešní společnost slušnosti a dobrých mravů? Ptejme se sami sebe.
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 13.05.2009  10:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                    Školy mají možnost známkovat chování, ale pak si rodiče půjdou stěžovat a ředitel se jim bude muset přinejmenším omluvit...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Kajuska

                      Kajuška 13.05.2009  10:45

                      « Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                      Přesně tak. dřív když učitel řekl že je s dídětem problém tak rodiče se omluvili a doma si to s děckem vyřídili. učitel byl uznávaný a měl tudíž pravdu. dneska se něco rodičum řekne a rodič hned brání dítě, pak vás zažaluje, stežuje si kde to jde a dítěti doma řekně že učitelka je krá.va a dítě si nic z toho nedělá. stejně tak je to i rodinou kde dítě žije, dřív se přišlo domu a byla tam máma a ta dala dítěti nějákou práci nebo ho poslala ven si hrát nebo něco, dneska díět přijde prskne se přd tv protože rodiče přijdou v 9 večer. děláme si to samy a bude ještě huř jestli přijde americký systém výuky. máme lepší školství než v usa nevo VB
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 13.05.2009  10:54

                        « Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                        Máme lepší školství než kdekoli jinde na světě, ale naše zákony zamezují jeho možností efektivně využívat... Ještě že působím na VŠ, to se ještě dá. Zaznamenáváme sice citelné zhoršení studijních výsledků, ale to je dáno nesmyslnou strukturou studia, jíž ovšem určují vyšší místa.
                        Na gympl nebo nedej Bože základku bych neměl nervy...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Kajuska

                          Kajuška 13.05.2009  10:59

                          « Re: Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                          Já jsem v mateřinkách a tam to neni o nic lepší už ted vidim že to bude pecka až to vyroste ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 13.05.2009  11:00

                            « Re: Re: Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                            hele to bylo v nějakym rádiu - průzkum účasti u voleb. "S volbami jsem skončila poté, co se na kandidátkách začali objevovat moji bývalí žáci. Podotýkám, že jsem učitelka na zvláštní škole." :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Kajuska

                              Kajuška 13.05.2009  11:04

                              « Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                              >:D >:D >:D >:D no a tady to vidíš. >:D >:D já pravděpodobně své žáky nepoznám >:D a k tobě se dostanou nejdřív za 15let
                            • 00 Reagovat !

                              foto filko

                              filko 13.05.2009  11:16

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                              :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto filko

                            filko 13.05.2009  11:02

                            « Re: Re: Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                            Kdo má ale říci rodičům, kteří zažalují učitele, že by saloužilo pár pohlavků? Ministrně řekne: nefackovat. A to, jak si společnost váží učitelů a toho, co pro společnost znamenají, to je vyjádřeno jejich platy. No ne, Kajčo?
                            • 00 Reagovat !

                              foto Kajuska

                              Kajuška 13.05.2009  11:11

                              « Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

                              je vyjádřeno platy :-) no v tom případě je učitel považován za horníka v dole >:D >:D
                              nefackovat - to jo ale nikdo neříká nepřaštit přes zadek. no kdo z nás někdy nedostal??
            • 00 Reagovat !

              foto Ricardo

              Ricardo 12.05.2009  20:15

              « Re: Re: Re: Re: Nezletilý řidič vyletěl z auta, vůz se rozpůlil !

              No myslel jsem právě to provedení řezu >:D
              Jezdit zvládne skoro každej, že většina lidí u toho nedokáže myslet je vedlejší :-)
  • 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 13.05.2009  00:00

    ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

    • 00 Reagovat !

      foto Martin-Happy

      Martin_Happy 13.05.2009  00:06

      « Re: ŠKODA 105 vytlačila TATRU 815 ze silnice do škarpy

      AZNP (Automobilová záhadná náhodná produkce) prostě vždy překvapí
    • 00 Reagovat !

      foto Johnny-P

      Johnny_P 13.05.2009  07:24

      « Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

      nj, další cvok za volantem 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto filko

        filko 13.05.2009  09:48

        « Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

        Jak se zdá, někdy stačí mít puštěnou kameru a materiálu je víc než dost.
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 13.05.2009  10:05

      « Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

      dost stare ale stale dobre >:D hlavne ty komentare tech co to tocili :-) :-)
      • 00 Reagovat !

        foto filko

        filko 13.05.2009  15:58

        « Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

        To jo, jen nevim, kdo to točil. Jednou jsem málem natočil chlapa před náma na dálnici, co dostal hodiny 360°. Ale vteřinu předtim jsem vypnul kameru.
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 14.05.2009  01:32

      « Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

      To jsi vyštrachal zajímavou situaci. Tak Tatrovce se snad nic nestalo při jejím odolném podvozku, ale museli ji zřejmě tahat. Já dneska taky přežil nebezpečnou situaci. Postavil jsem Mazdici pod třešeň, která už má růžové plody a kosáci mi ji hrozně zesrali.... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto filko

        filko 14.05.2009  09:25

        « Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

        Tak to můžeš být rád, že tu nelítaj orli jako v Americe!
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 14.05.2009  09:37

          « Re: Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

          hle filko kdyz uz si tu zvu te na recenzi snehurky :-) to je vse >:D
          • 00 Reagovat !

            foto filko

            filko 14.05.2009  10:37

            « Re: Re: Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

            Zdendino, to nemážeš, brát si čtenáře za rukojmí, kašlat na diakritiku a nedělat ani mezery za čárkama a tečkama. To se pak totuž dost špatně čte. Pochopil bych to leda, pokud bys to psal na mobilu. Koukej to opravit.
            • 00 Reagovat !

              foto Prase

              Prase 14.05.2009  12:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

              mfg vis kolik hodin jsem stravil nez jsem to napsal na papir? pak uz jsem to jen prepsal do wordu a uznavam diakritika neni moje silna stranka snad to prezijes tesim se na tve hodnoceni ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto filko

                filko 15.05.2009  11:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

                A proč to píšeš na papír?
                • 00 Reagovat !

                  foto Prase

                  Prase 15.05.2009  12:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

                  proc ne? jiz jsem dlouho nic nepsal a navic rucne rekl jsem si ze ruku procvicim >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto filko

                    filko 15.05.2009  12:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

                    No, to je taky fakt. :yes:
                    Jen to příště prostě můžeš nasknovat a nemusíš se s tím pak už klepat na klávesnici.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Prase

                      Prase 15.05.2009  13:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

                      jako napad dobry ale pochybuju ze by to po mne nekdo precetl >:D >:D jo a jeste jsem nevidel tvoje hodnoceni tak upaluj a hodnot ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 14.05.2009  10:01

          « Re: Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

          To bych musel zaparkovat pod hnízdem a to není až tak pravděpodobné. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto filko

            filko 14.05.2009  10:27

            « Re: Re: Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

            Jako pod Orlím hnízdem? Kde teď bydlíš, není to zas tak daleko.

            A v Americe orli třešně nežerou? To jsou teda fajnovky
            • 00 Reagovat !

              foto Poustnik

              Poustnik 14.05.2009  10:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

              No vida. Že by námět na výlet? A o orlovi vegetariánovi jsem ještě neslyšel. Ale já toho ještě neslyšel.....
              • 00 Reagovat !

                foto filko

                filko 14.05.2009  11:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ŠKODA 105 zlikvidovala TATRU 815

                Jak se zdá, orel americký bělohlavý je pěkně vybíravý. Ale ten výlet stojí za to. Ten pán věděl, proč si tam stavět chatu, je to tam krásné.
  • 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 13.05.2009  20:23

    Mastodont Audi Q7 sešrotoval nevinného Fiata 500 !

    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 14.05.2009  00:12

      « Re: Mastodont Audi Q7 sešrotoval nevinného Fiata 500 !

      chudak fiatek :-) >:D
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 23.06.2009  10:31

    konfigurátor Yeti

    Za skoro 800tisíc bych ji měl >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-Happy

      Martin_Happy 23.06.2009  10:41

      « Re: konfigurátor Yeti

      Mě vycházel na bratru 885. To je slušná palba. Tak sem si říkal že bych šel do bazaru a sehnal za to slušnou BMW E36 Nebo Octu I RS a ještě by mi zbylo. Ale jetej Yetti se mi bude líbit
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-Happy

        Martin_Happy 23.06.2009  11:06

        « Re: Re: konfigurátor Yeti

        Superb mě vyšel na 986 táců. >:D To není o moc víc, myslel sem že se dostanu přes mega. Takže Yeti padá a šetřim na Supa
        • 00 Reagovat !

          foto David-Silver

          David Silver 23.06.2009  11:08

          « Re: Re: Re: konfigurátor Yeti

          >:D Já většinou se nazabývám konfigurátorováním aut pod dva miliony :no: >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto filko

            filko 23.06.2009  18:26

            « Re: Re: Re: Re: konfigurátor Yeti

            Můj řidič obsluhuje konfigurátor za mne, zná mé preference.
            • 00 Reagovat !

              foto David-Silver

              David Silver 23.06.2009  18:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: konfigurátor Yeti

              Ty máš soukromého řidiče? Já myslel že to se dělá jenom u aut jako je MB S, Lexus LS, Maybach ajiné
              • 00 Reagovat !

                foto Prase

                Prase 23.06.2009  18:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: konfigurátor Yeti

                jenze on ma za ridice psa svyho jorksira...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.06.2009  18:44

      « Re: konfigurátor Yeti

      Mně by vyšel na 870 tisíc... za takovýho prcka to je palba
      • 00 Reagovat !

        foto filko

        filko 23.06.2009  18:56

        « Re: Re: konfigurátor Yeti

        Já zaplatím 673500,-. Za Octavii 4x4 737000,- se stejným motorem a obdobnou výbavou. Chm.
  • 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 05.08.2009  00:18

    SPY PHOTOS: Přistižena nová Škoda?

    • 00 Reagovat !

      foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

      Novic (Porsche team/GT-R team) 05.08.2009  00:50

      « Re: SPY PHOTOS: Přistižena nová Škoda?

      spis to vypada jako nejake nove mini MPV mozna nastupce Roomsteru ten je i navic dele na trhu nez fabie II takze by logicky mnel prijit drive nez fabka :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

        Novic (Porsche team/GT-R team) 05.08.2009  01:02

        « Re: Re: SPY PHOTOS: Přistižena nová Škoda?

        tak az ted jsem si precetl novinku >:D mno Fabie MPV je Roomster takze myslim ze se potvrzuje moje teorie ze jde o novou generaci Roomsteru :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 05.08.2009  03:37

      « Re: SPY PHOTOS: Přistižena nová Škoda?

      Hmmmmm..... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 05.08.2009  06:58

      « Re: SPY PHOTOS: Přistižena nová Škoda?

      Kdepak, to je nová Škoda Neyeti (čti Nejetý).

      Oproti Yetimu (čti Jetýmu) bude mít pohon pouze předních kol.

      PS: >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 05.08.2009  10:54

        « Re: Re: SPY PHOTOS: Přistižena nová Škoda?

        To není Yeti Neyeti, ten má dlouhý čumák.
    • 00 Reagovat !

      foto Rysguf-

      Rysguf. 05.08.2009  12:23

      « Re: SPY PHOTOS: Přistižena nová Škoda?

      To bude asi ta mala Skoda na baze VW UP! Mala, ale vysoka :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Premek

        Přemek 05.08.2009  16:46

        « Re: Re: SPY PHOTOS: Přistižena nová Škoda?

        Já bych spíše podle bočního profilu tipoval novou Kiu No3
        • 00 Reagovat !

          foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

          Novic (Porsche team/GT-R team) 05.08.2009  18:57

          « Re: Re: Re: SPY PHOTOS: Přistižena nová Škoda?

          s koly od skodovky i s logem od skodovky? to bych rekl ze ne

          PS: navic snad jen skodovka testuje sve auta na zelenych F znackahc :)
        • 00 Reagovat !

          foto GTS

          GTS 06.08.2009  23:14

          « Re: Re: Re: SPY PHOTOS: Přistižena nová Škoda?

          Myslím, že tipuješ správně, páč tahle Kia se právě testuje i na českých silnicích...

          [odkaz]
  • 10 Reagovat !

    foto kendy

    kendy 22.09.2009  16:39

    Výborná recenze

    Tak takhle dobrou recenzi sem už hodně dlouho nečet. Musím jen zatleskat :yes: ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto umo

    umo 24.08.2012  01:36

    súhlas s recenziou

    výborná recenzia, s ktorou sa na 99% stotožňujem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…