Recenze

emaxik (muž 37 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Honda Civic Sport Plus 1.5 CVT

6.17 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Civic, foto 2 Honda Civic, foto 4 Honda Civic, foto 5 Honda Civic, foto 6 Honda Civic, foto 7 Honda Civic, foto 8 Honda Civic, foto 9 Honda Civic, foto 10
Honda Civic, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta Civic Rok výroby 2018 Koupeno nové najeto [km]:1400 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1498 výkon [kW]: 134 kroutící moment [Nm]: 220 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.4 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 770 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.6

Popis vozu

SPORT PLUS
♦ Kožený volant
♦ Kožená hlavice řadicí páky
♦ Sportovní hliníkové pedály
♦ Aktivní elektrický posilovač řízení
♦ Systém pro zmírnění následků nehody
♦ Varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu
♦ Systém pro udržování v jízdním pruhu
♦ Inteligentní omezovač rychlosti
♦ Inteligentní adaptivní tempomat
♦ Systém pro zmírnění rizika vyjetí z komunikace
♦ Systém rozpoznávání dopravních značek
♦ Parkovací senzory (vpředu a vzadu)
♦ Vyhřívaná přední sedadla
♦ Multimediální displej Honda CONNECT s navigací Garmin – (7" dotykový displej, AM/FM/DAB, internetové rádio, integrovaná aplikace Aha™*, procházen internetu, Apple CarPlay® a Android Auto™)
♦ Ovládání autorádia na volantu
♦ Bluetooth Hands Free**
♦ Zadní parkovací kamera
♦ 2x konektor USB / konektor HDMI+
♦ Černá maska vozu
♦ Sportovní nárazníky a boční prahové lišty
♦ Zatmavená boční a zadní skla
♦ LED světlomety
♦ LED světla pro denní svícení
♦ Textilní interiér
♦ 17" kola z lehkých slitin
♦ Červené podsvícení ukazatelů
♦ Duální automatická klimatizace
♦ Detekce objektů v mrtvém úhlu s asistentem při couvání z parkovacího místa
♦ Bezklíčkový vstup a zapalování (Smart Entry & Start)
♦ Bezdrátové nabíjení mobilního telefonu (podporuje standard Qi)
♦ Vysoce výkonný audiosystém – 11 reproduktorů (465 W)
♦ Elektricky ovládané panoramatické střešní okno
♦ Systém adaptivních tlumičů

Silné stránky

Určitě bych vyzdvihl CVT převodovku, výkon a hlavně chod motoru. Spokojen jsem s automatickým řízením v kolonách. Už 2× mě zachránilo nebo spíše pomohlo automatické brzdění před překážkami. Jednou to bylo malé díte

Slabé stránky

SEDAČKY
ty v 8G jsou naprosto úžasné. Zde moc nepodrží a lítám v nich jak nudle v bandě.
VOLANT
NÁDRŽ
VELIKOST KUFRU

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Raději nemluvit, prodej proběhl v pořádku, ale vyzvednutí politých dokumentů velkého technického průkazu mě opravdu nepotěšil.

 

Novinky v recenzi

4.5.2019 03:20

Fotogalerie

Ještě vyměním fotografie za horizontální. Vertikálně tu moc nefungují.

4.5.2019 02:01

Recenze

Po nějaké době jsem se rozhodl napsat delší recenzi a to i z důvodu ze kterého jsem jako já čtenář vyhledával recenze a zjistil, že zde chybí uvedené modely Hondy Civic.

HISTORIE 12/2007
Před 11 lety jsem si vyhlédl vůz Seat Leon ve verzi sport. Naštěstí jsem do autosalonu přišel o hodinu dříve s kolegyní, která se byla podívat na motorky Honda kde jsem mohl vidět i modely aut, které jsem ani neznal. Ale byl mi tam představen nový Civic 8G, který mě dostal svou výbavou v základním provedením. Vůbec jsem neuvažoval, že bych si automobil koupil protože byl mimo můj rozpočet. Následně jsem dostal horkou sprchu když jsem usedal za volant Seatu. Volant působil jako gamepad. Interiér ve velmi šedivém a plastovém provedení. Zadní sedačky nešlo pořádně sklopit. Bubnové brzdy, zadní okna na kličku a spousty dalšího. Prostě a jasně přišlo zklamání.
Asi 14 dní jsem řešil proč a jestli vůbec jít do Hondy. Argumentů proč koupit a nekoupit Civic v té době bylo málo. Ale jsem individualista a nakonec jsem se rozhodl pro Hondu Civic a udělal jsem dobře. Výbava vs. cena nahrávala Hondě.

SOUČASNOST 03/2019
Proč přišel nákup nového Civika?
Po jedenácti letech se jakoby někde vynořila informace, která zazněla letmo v autosalonu před 11 lety při podpisu smlouvy.
„To auto máte tak na deset let a pak do něj budete muset začít investovat."
Měl jsem s autem několik nehod a tak se projevila závada reznutí rámu předního okna. Výměna předních tlumičů. Jinak nic více jsem nemusel investovat.

VÝBĚR NOVÉHO VOZU
Požadavky na výbavu po 11leté zkušenosti s 1.4 iDSi manuál:
- Vyhřívané sedačky (ranní zimní cesty)
- Vyhřívaný volant (nepovedlo se)
- Vyšší výkon motoru (pro předjíždění a zábavu)
- Benzin (spíše krátké cesty po městě)
- Velký interiér (narodili se mi dvojčata)
- Bezpečnost
- Nové technologie (LKAS)
- Automat (pohodlí do kolon)

ZKUŠEBNÍ JÍZDA
Začalo to nevinným svezením (při pravidelné prohlídce) s verzí Civic 1,0 manuál kde jsem zjistil, že auto dobrý, ale trochu gumový projev motoru. Asi bych to další roky přežil, ale proč když zkušenost s malým objemem velela jít do verze 1,5.
CVT mě přesvědčilo o výkonu a o tom, že se nemám bát této převodovky protože na webu se o CVT píše všeobecně spíše negativně.

KDE UDĚLALA HONDA CHYBU VE SROVNÁNÍ S 8G
- Volant
ten má tak hladké provedení kůže, že vlastně kdyby to byl plast, tak tomu uvěřím. Ale to by mi nevadilo. Jde o to, že volant je tak hladký, že v některých situacích klouže a vy se palcema chytáte jakékoliv vnitřní části aby jste mohli vůbec volantem zatočit.
- Sedačky
To se opravdu někdo sekl protože při jakémkoliv manévru kdy potřebujete akcelerovat a ještě u toho zatáčíte, tak máte pocit, že se držíte volantu zuby nehty. Sedačky vůbec nepodrží. Stačilo by alespoň lepší vedení v oblasti stehen. Když se to spojí s volantem, který klouže je o zábavu postaráno :-) Ale pokud jedete na spotřebu a nepřekročíte 70 km/h bude vám to stačit.
- Audio
Zvuk je parádní, nejde o žádné super audio, ale 11 reproduktorů je nad míru uspokojivé. Bohužel chybějící klasické ovládání je prostě nenahraditelné. Dotykové ovládání na středovém panelu je bída. Vůbec nepoužívám. Za jízdy nemůžete používat bez soustředěného dívání. Na volantu to jde, ale volič má velmi rychlé ovládání stupňů, takže musíte volit s citem.
Velká výhoda a to chválím je, že audio se samo vypíná při nouzových situacích. Když zmáčknete výstražné světla na více než jedno bliknutí. Když začnete prudce brzdit a spustí se panic směrová a brzdová světla. Nebo když se dostanete do situace vyžadující vaši pozornost.

ROZHRANÍ
Kabeláž a USB, hdmi a podobné připojíte cokoliv, odkudkoliv - chválím.
Těšil jsem se na Qi nabíječku a jak se konečně zbavím kabelu pro nabíjení.
Jenže jsem za celou dobu telefon nenabil přes toto rozhraní a dokonce ho mám z bezpečnostních důvodů deaktivované.
1. Auto mám připojené přes Google car a to jde jen přes kabel.
2. Se píše v manuálu pokud je nabíječka zapnuta nesmí do tohoto prostoru přijít nic kovového. A jelikož si tam pokládám brýle protože v autě není schránka na brýle tak OFF.

SPOTŘEBA
stále čekám na zázrak protože 8,6 je na mě stále moc. A to jezdím 1/3 okresky a 2/3 město. Dálnice zatím jen okrajově, nedá se počítat. Stále lepší než 42 l/100 km co mi ukazovalo při předání v autosalonu :-)
Zkoušel jsem jednu nádrž vyjet na ECO režim kde jsem se dostal na 7,2 někdy to bylo i 6,5, ale během jednoho dne se přehouplo. Po půlce nádrže jsem přešel do normálního režimu. Přeci jen je motor ještě v záběhu. Nyní opět pár jízd ECO režim za 7,6.

DĚTI V AUTĚ
Pro děti to auto není, aspoň ne pro dvojčata. Kočár se s výbavou vejde tak tak a pokud jedete na chalupu a potřebujete ještě naložit své oblečení a jídlo, partnera tak si připadáte opravdu hodně stísněný a přitom nevezete všechno.
Osobně mám přes 184 cm a zamnou se pořádně nevleze vajíčko pro miminko. Musím se vepředu uskromnit. Uvidím časem jak to bude s pokračující větší sedačkou. Používám ISOFIX dokovací stanice. Dveře zadních dveří se už neotevírají do takového úhlu jako u 8G, ale přístup dozadu je pěkný.

PODVOZEK
Nemohu si stěžovat protože tvrdé 8G se zadní uskakujicí nápravou je nový Civic úplně o něčem jiném.
Možnost vypínání tlumičů moc nepoužívám, protože ve spojení se sedačkami a volantem nevím co bych měl ještě dělat abych na našich silnicích přežil. Ještě, že je tam ten automat :-)

PRAKTIČNOST
Úložných prostor trochu ubylo. Prostřední panel mezi řidičem a spolujezdcem je nyní více kombinovaný za to přihrádka spolujezdce je pouze na servisní knížku a manuál plus nějaké drobné dokumenty. Ve dveřích stále vše stejné.

INFOTAINMENT
Velice jsem se těšil na provedení palubního počítače a grafiky, která je zas o kus dále, grafika prostředního panelu to má už za sebou a s rychlostí tedy neoplývá. Diky tomu, že z 99 % používám Android přes telefon, tak se nebudu více vyjadřovat.

Jako samostatnou novinku připíšu bezpečnostní technologie.


Další vozy Honda Civic



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím mě nikdy HONDA za posledních 11 let nevypekla. Toto auto je nové tak se uvidí časem, ale předchozí model 8G sloužil nad očekávání.

praktičnost
9

No máme dvě děti, takže kočárek s výbavou se vleze tak tak. Je pro dvojčata takže věcí máme dost. Když se někam jede tak je auto plné pod střechu. Jinak chybí Magic Seats. Malá palivová nádrž a velká spotřeba je šílená kombinace.

prostornost
9

Přední a zadní členové posádky jsou OK, ale kufr díky dvojitému výfuku zabírá pod kufrem dost místa a tak je kufr ošizen o rezervní kolo, dokonce není ani opravná sada.

jízdní vlastnosti
10

Naprosto spokojen, zátah, otáčky a turbo které neslyšíte. Převodovka nijak nekvílí jak se někde popisuje.

jízdní komfort
10

Nastavitelné tlumiče jsou parádní zatím z 99% jezdím na pohodlnější režim a vypínám je pouze na kvalitních okreskách.

provozní náklady
9

Tak zatím jen benzín a u toho dlouho zůstanu

náhradní díly
9

Tak víme, že HONDA není nejlevnější na náhradní díly.

výkon motoru
10

Zatím paráda. Předchozí model 8G v první verzi 1,4 i-DSI 61 kW se nedalo skoro ani předjíždět. Tady předjedete kolonu pěti vozů mrknutím oka.

spotřeba
9

Zatím v záběhu. Při vyjetí z autosalonu 24l/100 km. Po prvních 200 km 10 l/100 km. Nyní se držím kolem 8,8 l/100 km což neodpovídá slibovaným 6,1 l . Pokouším se teď vyjet jednu nádrž na ECO režim kde se hodně hlídám a jsem na 7,7 l/100

hlučnost motoru
10

Motor není slyšet pokud nepřeřadíte na režim sport kde se otáčky drží automaticky na 2800 ot/min.

kvalita sedadel
7

8G měla oproti 10G perfektní sedadla skoro gaučové provedení což mi kde kdo oznamoval okamžitě po na sednutí.

brzdy
10

Není co dodat, zatím jsem neměl možnost otestovat, ale s Honda SENSING si rozumí dobře.

zavazadlový prostor
9

Mohlo to být lepší a Magic seats mi chybí






Blesk.cz

Hanka Krampolová opouští Bohnice a Jiří s ní má velké plány! Nedá jí vydechnout

Hanka Krampolová opouští Bohnice a Jiří s ní má…

Po dlouhých měsících v léčebně konečně svoboda, i když jen dočasně. To nyní zažívá Hanka Krampolová (58), která…

Rozkol mezi bratry? Smutná slova prince Harryho o vztahu s Williamem!

Rozkol mezi bratry? Smutná slova prince Harryho o…

Takhle drsná slova od prince Harryho (35) rozhodně nikdo nečekal! Během svého turné po jižní Africe totiž…

 

iSport.cz

SESTŘIHY: Gólové hody v Lize mistrů. První výhra pro Real, Juventus otáčel

SESTŘIHY: Gólové hody v Lize mistrů. První výhra pro…

Osm úterních zápasů Ligy mistrů nabídlo fotbalovým fanouškům bohatou gólovou úrodu. K vidění bylo totiž hned 30…

Valverde vnímá sílu Slavie: Jestli chceme vyhrát, musíme hrát skvěle

Valverde vnímá sílu Slavie: Jestli chceme vyhrát,…

Dva evropské velkokluby Slavia už na podzim zaskočit dokázala. Z táborů Interu Milán i Borussie Dortmund po…

 

Reflex.cz

Trable v královské rodině: Princ Harry přiznává spor s bratrem Williamem

Trable v královské rodině: Princ Harry přiznává spor…

Britský princ Harry, vévoda ze Sussexu se v nedávném rozhovoru poprvé rozpovídal o svém vztahu s bratrem…

Oáza Dúz: Tuniskou bránu do největší pouště světa každoročně roztančí Mezinárodní saharský festival

Oáza Dúz: Tuniskou bránu do největší pouště světa…

Každý rok v zimě ožije na čtyři dny malá tuniská oáza Dúz náporem tisíců návštěvníků ze všech koutů severní…