BMW X3 (2012)
7.10.2012Nejprve vám obecně představím toto auto. Jedná se o SUV střední třídy , BMW ho označuje jako SAV (sport activity vehicle) místo klasického pojmenování…
BMW X3 (eliot)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dala 17.01.13 22:31
« Re: Re: jen tak něco
Automobilky spoří kam se člověk podívá, ať koupíme BMW nebo Škodu, vyjde to v poruchovosti asi nastejno. Známý šéfuje místní bawarii, ten mě přivedl na zcestí zda BMW nebo něco levnějšího, na naditost peněženky, na nejslabší části nových baworáků. Mnoho se o tom nemluví, je to prémiovka se vším všudy. Nechci tím říct, že u X3 je špatná technika, pravděpodobně trefil pár solidních děr a celá náprava odešla(tebe se to určitě ale netýká, se solidním zacházením vydrži dlouho, nemluvě o záruce). BMW X5, potažmo X6 používá dva druhy náprav, ta složitější je velmi poruchová a asi nejslabší stránkou auta, je velmi, velmi drahá, ale o to víc se nevyplatí. Na druhou stranu se montuje jen do nejvýkonnějších vozů. Dle mého názoru je to logické, čím složitější s více hybnými prvky, tím více komfortu, ale taky možných návštěv servisů. Jen si vzpomeňme na jednoduché zadní nápravy s vlečnými rameny, prakticky žádná poruchovost a když tak za kačku. Motory a technika celkově jsou ale jedním slovem ......parádní. Svést se s motororem BMW je prostě zážitek, výkonný, úsporný, kultivovaný, prostě takový jaký má motor přesně být. Sám vlastním něco od PSA a co vím tak jejich společný motor 1,6 benzín je jeden z nej. motorů na trhu vůbec. Vůbec nechci hanit BMW, spíš sem tím chtěl naznačit kam dnešní vývoj spěje. Mimo jiné, měl jsem Škodu s DSG, čtyřicet tisíc km a dvě závažné opravy DSG, vidím, že nejsem sám, kdo si tuto převodovku užíval. VW nabízí pro daný typ třebas deset motorů, ale čas ukáže, že šest z nich je totalní propadák, nevím kde se v lidech bere ta jistota, že VW jsou ty nej. vozy. Jinak X3, moc pěkné auto, moc pěkné svezení............ -
eliot 17.01.13 20:13
« Re: jen tak něco
Děkuju za tvé hodnocení. Salon krásy by tenhle model zrovna nevyhrál,to uznávám , především jsem ho bral právě kvůle té vynikající technice ,v tom je jedno z nejlepších mezi svými konkurenty. Na první pohled mě neoslnilo zas tolik ,ale jakmile jsem se projel ,bylo rozhodnuto.
To se dozvídám poprvé o té nápravě,že by měla tak slabou výdrž. Zatím mám najeto jen kolem 7tisíc km bez problémů a doufám ,že tak bezproblémově to půjde i nadále. Samozřejmě počítám s tím ,že případné opravy jsou u BMW drahé ,ale před tím jsem vlastnil VW a musím říct ,že veškeré výdaje za jeho závady činily asi kolem 150tis (hlavně výdaje za problémovou převodovku DSG),takže si nedokážu představit jak na tom asi bude BMW.
Koukám ,že to s tou bájnou spolehlivostí německých vozů jde vážně do háje. >:D -
Dala 17.01.13 14:46
« jen tak něco
trochu jsem na tve auto změnil názor, tak jsem jsem ti zpět polepšil hodnocení. Není to sice můj šálek čaje, ale včera jsem se svezl s kamarádovým a musím, říct, že je opravdu velice příjemné a kultivovaný kousek. Jen škoda, že má na autě najeto jen necelých dvacet tisíc km a už musel měnit celou přední nápravu. Víceprvek na předku je sice velmi komfortní, ale taky toho moc nevydrží. Oprava stála necelých devadesát tisíc, samozřejmě řešeno jako záruční oprava. Já sám jsem před nedávnem přemýšlel nad X5, ale upřímně mám strach z následných pozáručních poruch. Každá drobnost je na BMW dražší než kde jinde a nemyslím si, že by technika byla spolehlivější než u jiných značek. BMW je špička, ale člověk na něj zkrátka musí mít............ :yes: -
hp21 12.10.12 07:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Líbilo se mi, jak jsi zavrhl AUDI Q5
Jo Jo Renault ty to vedou, táta si chtěl koupit na dojíždění do práce a na chatu Twingo, teda to bylo s prominutím keců, jak je to malý a na delší cesty nic moc a i když jim táta řikal, že to chce jen do práce, že má doma C5 na delší jízdy, tak furt si vedli svou a cpali ho do Mégana a to Twingo bylo skoro za 200 tis. (lepší výbava), no děs a hrůza, na konec jsme se otočily a šli jinam....... :no:
A proč ti toho Fluence nechtěli prodat? Čim dražší tím větší zisk ne? No je vidět, že to udělali dobře, zákazníka přilákali na tolik, že teď jezdíš spokojeně seatem >:D -
eliot 11.10.12 21:23
« Re: Líbilo se mi, jak jsi zavrhl AUDI Q5
Nechápu neochotu některých prodejců,když je v jejich zájmu prodat co nejvíc aut. U Audi proběhla předváděcí jízda tak ,aby jí měl prodejce co asi nejdřív z krku nebo co ,tvářil se nesmírně otráveně a jízda trvala přibližně jen 3 minuty! A všechny otázky byly odbyty s tím,že to buď neví a nebo reagoval tak ,že úplně všechno najdu na jejich stránkách na internetu , to je sice pravda ,ale prodejce je tam taky od toho ,aby podal alespoň nějaké základní informace ,ne? .Zcela opačnou zkušenost jsem měl u Subaru a BMW ,kde v obou případech byly dlouhé zkušební jízdy a s prodejci nebyl žádný problém , byli nadmíru ochotní , ne jak u Audi. -
Jahnnn 11.10.12 17:39
« Líbilo se mi, jak jsi zavrhl AUDI Q5
Neochotný prodejce možná přišel o kšeft. Udělal jsem podobnou zkušenost, u VW. Měl jsem políčeno na Touarega, měl jsem ho půjčeného na odzkoušení, ale měl v té době najeto pouze cca 500 km. Asi po 1 měsíci jsem byl v servisu u onoho dealera se starým autem a potkal jsem majitele, který jezdil se s tím Touaregem. Tak se ho ptám: Kolik už má najeto? Asi 4000 km. Hm to bych se s ním ještě jednou zkusil svézt. Já si ho od vás někdy na víkend půjčím. A próč, dyť už jste ho měl jednou půčený. Jo, to jo, ale to byl ještě syrovej. No a co, to bude stejný, nic nepoznáte.
Takže jsem se nakonec rozhodl pro X3. A to už jsem u dotyčného v průběhu let chtěl koupit 5 WV.
Co se týče těch orig. koberečků tak stojí za prd! Dívali jste se jak jsou u plnynového pedálu blbě vyřešené ??? Je tam veliký výřez a z bot všechen bordel stéká pod plynový pedál, musel to vymyslet blbec! Já jsem to v těchlo místech podložil kouskem téměř stejného koberce, aby to tam nezatékalo. To jsem u BMW nečekal. Potom jak již jinde píšu vypínání stop start je tak blbě umístěné, proč není na druhé straně tlačítka startování? Pak jak se mi těžko zapínají pásy, a to nemám ty nesmyslné sportovní sedačky s těma vyfouklejma postranicema. Je fakt, vážím metrák...