BMW X3 (2012)
7.10.2012Nejprve vám obecně představím toto auto. Jedná se o SUV střední třídy , BMW ho označuje jako SAV (sport activity vehicle) místo klasického pojmenování…
BMW X3 (eliot)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
eliot 14.07.13 16:25
« Re: X3
Nechal jsem tam kvůli komfortu 17-ky ,protože mám pneu typu Runflat a ty jsou pak s 18" koly znatelně méně pohodlné než se 17-kami a zejména na příčných nerovnostech jsou s 18- kami cítit nepříjemné tvrdé rázy od kol. S nerunflatovými pneu jsou však ty 18- ky snesitelné. Záleží na tom ,jestli si ponecháš runflaty. -
eliot 14.07.13 12:53
« Re: X3
Díky. Jel jsem také X3 s aktivní tlumiči a v normálním režimu je podvozek malinko měkčí než se standardními tlumiči ,ale o moc víc komfortnější není. Ve sportovním režimu podvozek ztuhne ,přitom pořád docela dobře tlumí nerovnosti , přizpůsobí se řízení a převodovka ( nicméně ta se přizpůsobuje v jednotlivých režimech i s běžným podvozkem ) a celkově vznikne dojem sportovnějšího auta ,ale obratnější než ve standartu není. Chybu neuděláš ,ať se rozhodneš jakkoli. Škoda jen toho ,že v zatáčkách podvozek s aktivními tlumiči neumí tak dobře neutralizovat vyšší těžiště auta. Otázka je , jestli ti za ty peníze stojí mít X3 s o kousíček sportovnějším pocitem ze řízení a samozřejmě možností přepnout charakteristiku tlumičů .X3 baví a jezdí skvěle i bez nich.
Co se týče té výměny ,tak to odhaduji na něco kolem 30-40tis. Kč . -
JirkaHKK 25.05.13 21:29
« X3
Tak včera jsem byl na 1 garanci v Praze, proběhlo to vcelku bez problémů, přes dálkový ovladač byla "údajně" identifikována závada na zadních brzd. deskách, ale nakonec se nic nepotvrdilo. Mám najeto 21tis. km a mám tam celkově "4. olej" !
Spotřebu mám stále mezi 8 - 8,5 l., kola mám 245/50/18 a mám je nahuštěné na 2at, možná i to přispívá k větší spotřebě, ale runflaty jsou tvrdé... Ve velkém TP je uvedena i možná rezerva, tak se ji časem pokusím sehnat a tyhle pneu už tam nikdy nedám. Jak mi říkali majitelé jiných BMW, tak ty "tvrďáky" jen ničí nápravy !!! Připlatil jsem si další jeden rok záruky - skoro 12tis. Kč. -
eliot 29.04.13 14:05
« Re: Samovolné stažení oken
:yes: To je ono ,na pivko se X3 asi chtělo >:[] Zlodějů bych se tudíž ani tolik nebál -primárně chtěla odjet ,ne otevřít okna,bohužel stála za plotem a nechtěla si zničit lak ,takže jen demonstrativně otevřela okna, netušil jsem ,že by byla až natolik inteligentní... >:-[]
Rada pro budoucí/současné majitele , když už musíte nechat stát svou X3 venku ,tak pokud možno za plotem(aby nemohla odjet) a taky ,když si otevře při bouřce okna ,tak se k ní aspoň budou hůř dostávat zloději. ;-) >:-[] -
eliot 12.04.13 20:14
« Re: pneu
Zkoušel jste je už odpustit? Z těch zimních a nerunflatových pneu to musí být značný rozdíl jít na tvrdší runflat letňáky. Taky jsem cítil rozdíl teď po přezutí i když mám pořád runflaty a zdálo se mi to až moc tvrdé ,ale zjistil jsem ,že přední pneu byly přetlakované ,místo 2,0 tam bylo 2,4 a ten rozdíl byl opravdu hodně znát a vidět. -
ABBBBA 01.04.13 11:55
« Re: Re: Re: Re: Jak je to s jízdním pohodlim na pneu Run-flat a absence rezervy
Děkuji, jsem rád, že se tam vejde alespoň dojezdové kolo. Samozřejmě, že jsem to nechal na 17" kolech. S větším rozměrem nemám dobré zkušenosti. Velká hmotnost kinetické energie hodně ovlivní jizdní vlastnosti. Ovšem pohled na auto je přece jen hezčí. Ale chápu, že pro krásu se musí trpět. Jen doufám, že ten dojezdový disk někde seženu. Jak jsem si zjistil, disk z X3 do roku 2010 má větší otvory pro šrouby, než na tento model (F25). No chápu, obchod je obchod.
B -
woody-alien 31.03.13 23:48
« Re: Re: Jak je to s jízdním pohodlim na pneu Run-flat a absence rezervy
Trochu od věci, ale musím pochválit za velmi pěknou "titulku". :yes: Mrknul jsem do galerie a zrovna téhle fotce konverze na B/W neskutečně prospěla. Navíc kontrast s tou zdevastovanou stavbou (nějaký zámeček, usedlost ?) tomu dodává šmrnc. A už brzy bude nové téma, pro tebe myslím mimořádně zajímavé... ;-) -
eliot 31.03.13 23:43
« Re: Jak je to s jízdním pohodlim na pneu Run-flat a absence rezervy
Pod podlahou kufru se nachází drobné úložné prostory, které se dají vyjmout tak ,že je tam prostor tak akorát pro dojezdové kolo ,ale ne přímo pro plnohodnotnou rezervu-ta se tam prostě nevejde. Pneu Run-flat s 19-ti palcovými ráfky ,mají sklon k vyššímu odskakování a na silnici je to hodně znát .
S mými 17" koly ty run-flat nenarušují jízdní komfort a od kol nevycházejí znatelnější rázy a v porovnání s běžnými pneu ten rozdíl je při tak malém rozměru kol minimální ,takže i na rozbitých silnicích si X3 drží velmi slušné pohodlí .
U "osmnáctek " je to s Run-flaty takový menší kompromis ,v tomto případě bych se já osobně kvůli českým tankodromům přiklonil spíš k běžným pneu,sice je i při tomto rozměru X3 pohodlná,ale jsou častěji cítit ty nárazy Run-flatů od nerovností .