Škoda Octavia (2001)
21.10.2011Tak jsem se stal pred 3mi lety šťastným majitelem škody octavie RS 1. Puvodem z jiznich zemi, takze ma nekolik odlisnosti. Má tmavě zelenou barvu.…
Škoda Octavia RS (dukemb)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 21.10.11 20:54
« Re: Se směju...
Octavia RS s běžným předním nárazníkem a na 15"kách (které se dopředu u skutečné RS ani nevejdou) a bez lakovaných třmenů? >:-[]
Jinak i plné kotouče múžou být chlazené/ventilované a to jen při pohledu z profilu nelze vůbec poznat. Navíc Octavia I RS má zadní! kotouče (nikoli bubny) "jednoduché", tedy neventilované...
Přední kotouče jsou taky plné, ale na rozdíl od zadních ventilované:
[odkaz]
[odkaz]
P.S. A skutečná OI RS měla objem motoru 1781, 5! ventilů na válec a zrychlení 0-100km/h za 7,9s. -
Bully_ 21.10.11 18:08
« Re: RS?
Taky na fotce nevidim RS, navic koukam ze po letech a vsech tech kilometrech zazracne stoupl vykon ze 132 na 147 kW, akcelerace z papirovych 7,9 na 7,3 sec, zato ta spotreba je jak u TDI. Neco je spatne, bud si my kupujeme spatna auta nebo je tahle recenze spis chaos. -
Slavek-TDM 21.10.11 14:44
« Vibrace a otacky
Co se tyce vibraci, doporucil bych se podivat i na stav ZADNICH brzd. Pri vetsim najezdu to bude ale spis jak pises - soucet vuli na naprave.
Zvysovani volnobeznych otacek pri vyrazeni za jizdy je do jiste miry normalni, auto se sichruje, ze pri nahlym odberu vykonu (klimou, posilovacem, alternatorem...) nezdechne. Pokud problem trva i pri stani nebo pomaly jizde a sani je vycisteny, podival bych se jeste na moznost prisavani falesnyho vzduchu a na PCV ventil (odfuk z klikovky do sani). -
Dát téměř sto litrů (včetně oprav) za desetileté auto v benzínu s nájezdem 230 000Km s nejistými brzdami podrápané klíčem na boku a sklech. lehce ťuklé na předek původem z jižních zemí o kterém mi někdo nakecal, že je to RS, jen proto, že má silný motor mi fakt připadá hrozný.
Hlavně ty rizika jsou dost velký. Jsi si jistý, že je ťuklý jen lehce a ty vibrace jsou opravdu od brzd? V nejlepším případě vyhodíš další tisíce za opravu brzd a výměnu obložení.
Kolega sehnal Octavii 1.8 T 110 kW s tím motorem od Audi tuším dvacetiventil za cca 90 000 z Německa po prvním majiteli s nájezdem 130 000 v naprosto senzačním stavu s maximální výbavou ve vínové metalíze. Krom toho, že trochu žere (cca 9l) je za ty peníze super jak vzhledově, tak motorově.