Škoda Octavia (2001)
21.10.2011Tak jsem se stal pred 3mi lety šťastným majitelem škody octavie RS 1. Puvodem z jiznich zemi, takze ma nekolik odlisnosti. Má tmavě zelenou barvu.…
Škoda Octavia RS (dukemb)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mirasr 21.10.2011 14:31
RS
Líbí se mi že je to celkem nenápadný auto se slušnym výkonem. Jo za starý auto se musí platit aby jezdilo. Škoda těch brzd to mi dělal kdysi 20 let starej renault 5 ty vibrace. A jsem zvědavej kolik ještě vydrží nalítat tehle motor. A všichni chceme více fotek!!! :yes: -
Slavek-TDM 21.10.2011 14:44
Vibrace a otacky
Co se tyce vibraci, doporucil bych se podivat i na stav ZADNICH brzd. Pri vetsim najezdu to bude ale spis jak pises - soucet vuli na naprave.
Zvysovani volnobeznych otacek pri vyrazeni za jizdy je do jiste miry normalni, auto se sichruje, ze pri nahlym odberu vykonu (klimou, posilovacem, alternatorem...) nezdechne. Pokud problem trva i pri stani nebo pomaly jizde a sani je vycisteny, podival bych se jeste na moznost prisavani falesnyho vzduchu a na PCV ventil (odfuk z klikovky do sani). -
Nerez 21.10.2011 15:07
RS?
No nevím, ani podle fotky ani podle údajů v tabulce mi to jako žádné RS nepřipadá ;-\
Určitě to nemá ani 16 ventilů na válec, že ne?-
Bully_ 21.10.2011 18:08
« Re: RS?
Taky na fotce nevidim RS, navic koukam ze po letech a vsech tech kilometrech zazracne stoupl vykon ze 132 na 147 kW, akcelerace z papirovych 7,9 na 7,3 sec, zato ta spotreba je jak u TDI. Neco je spatne, bud si my kupujeme spatna auta nebo je tahle recenze spis chaos.
-
-
Rubb 21.10.2011 18:56
Se směju...
možná je to z té fotky blbě vidět, ale vidím na zadku bubny 8-s To bude asi jediné RS, co má na zadní nápravě bubny... motor tipuju tak na 1.6 ;-)
Ty technické údaje jsou taky blbě opsané :-!-
-
Special-line 21.10.2011 20:24
« Re: Re: Se směju...
A právě podle zadních brzd se RS pozná. Pokud má vzadu kotouče chlazené je to RS. Pokud plné tak ne.-
white label 21.10.2011 20:54
« Re: Se směju...
Octavia RS s běžným předním nárazníkem a na 15"kách (které se dopředu u skutečné RS ani nevejdou) a bez lakovaných třmenů? >:-[]
Jinak i plné kotouče múžou být chlazené/ventilované a to jen při pohledu z profilu nelze vůbec poznat. Navíc Octavia I RS má zadní! kotouče (nikoli bubny) "jednoduché", tedy neventilované...
Přední kotouče jsou taky plné, ale na rozdíl od zadních ventilované:
[odkaz]
[odkaz]
P.S. A skutečná OI RS měla objem motoru 1781, 5! ventilů na válec a zrychlení 0-100km/h za 7,9s.
-
-
-
-
matii 22.10.2011 18:07
Upřímnou soustrast
Teda dělám to málokdy:
Dát téměř sto litrů (včetně oprav) za desetileté auto v benzínu s nájezdem 230 000Km s nejistými brzdami podrápané klíčem na boku a sklech. lehce ťuklé na předek původem z jižních zemí o kterém mi někdo nakecal, že je to RS, jen proto, že má silný motor mi fakt připadá hrozný.
Hlavně ty rizika jsou dost velký. Jsi si jistý, že je ťuklý jen lehce a ty vibrace jsou opravdu od brzd? V nejlepším případě vyhodíš další tisíce za opravu brzd a výměnu obložení.
Kolega sehnal Octavii 1.8 T 110 kW s tím motorem od Audi tuším dvacetiventil za cca 90 000 z Německa po prvním majiteli s nájezdem 130 000 v naprosto senzačním stavu s maximální výbavou ve vínové metalíze. Krom toho, že trochu žere (cca 9l) je za ty peníze super jak vzhledově, tak motorově.