Chybu neudělalo Ferrari, ale vy. Snažíte se machrovat o něčem, čemu nerozumíte a ještě máte patrně problém s pochopením psaného textu. Předpokládám, že obě auta narazí na omezovač otáčkový na nejvyšší rychlostní stupeň. Saab nebyl jediný, kdo se s cestovním autem s instalovaným výkonem pod 300 koní rychlostí blížil Ferrari a dalším supersportům. Připoměl bych BMW a Audi, případně Mercedes.
A spíš to bude tak, že nějakých 283,3 km/h udával sám Saab po nějakém měření, sám jsem s tím podle GPS jel do mírného kopce 260, na víc nebylo místo, protože nad 240 už to v provozu tlačil člověk očima, už to zrychlovalo pomalu. Ony ty saabí testy byly vůbec zajímavé, ale dnes už se o nich asi nikde nedočtete, i z internetu postupně starý obsah mizí. Ale i ve své době je jeho marketing bohužel pohřbil. Takže kde je 100 000 km průměrnou rychlostí nad 200 km/h (včetně zastávek v boxech) na okruhu Talladega, kde je srovnání s Testarossou, při kterém dostalo Ferrari od 9000 Aero na * (ve velké nadmořské výšce) a kde je dnes těch zmiňovaných 283,3 km/h. Holt je to dávno, 9000 se přestala vyrábět v roce 1996. Takže vás bohužel nesetřu, jako jsem to dělal s oblibou před dvaceti lety, když jsem jen poslal link. Ale je mi celkem jedno, co si myslíte, už je to stejně historie. Tohle auto už nemám a kdybych si ho pořídil jako veterána, asi bych stejně neměl chuť to zkoušet.