Díky za koment. Úprav se není moc proč bát. Všechny jsou homologované, nedávno prošly přes technickou bez připomínky a dává je dohromady člověk, co tahle auta dělá běžně. Auto si prostě utvářím k obrazu svému. :-)
370 na předek (teď už spíš blíž ke 400 koním) mi moc nepřijde. Řídící jednotka je nastavená na omezený výkon na první a druhý stupeň a tím omezuje prokluz a od trojky, kdy se přední gumy zakousnou, začíná torpédo. Samozřejmě je potřeba solidní obutí a troška odříkání v nějakých situacích kvůli nedotáčivosti, ale nejde o nic zásadního. Naopak pokukuji po nově příchozím APR turbu, které by mělo se splnitelnými emisemi auto dostat někam k 500 koním.
Vytlumení bych dal snad mezi povinné úpravy tohoto auta, jestli to chce člověk provozovat jako daily. Rozdíl před a po byl neuvěřitelný.
Fotky ještě nějaké dodám a texy učešu. Včera jsem to vykopnul z dlouhé chvíle. :-)