Tak já mám letos už 2 zkušenosti se ŠkodaPlus a obě pozitivní. Jak Karoq v AR servisu v Jindřichově Hradci, tak Sportsvan v Auto Branka v Praze. Karoq je roční auto s minimálním nájezdem, tam se nepřepokládá nějaký problém. Sportsvan je už 8 leté auto se skoro 100 tis. Km, tam jsem měl detailní výpis z Cebie, kompletní servisní historii, stavy tachometru v čase, pojistné události. Detailně jsem si telefonicky probral s prodejcem stav auta, o kterém věděli vše. Byl to výkup na protiúčet a vlastníkem vozu byl prodejce ŠkodaPlus = ručí za skryté vady 1 rok. MYslím si že na základě detailní technické prohlídky chtějí najít co nejvíc závad a snížit cenu při výkupu. Něco jiného je komise, kde ručí původní majitel a bazar jen zprostředkuje prodej. Tam bazarista nemusí vědět nic. Informace které jsem dostal přesně seděly s reálným stavem. Ale ano, souhlasím, je to individuální vždy nakonec záleží na konkrétním člověku, ale moje zkušenost je letos 2:0.