Nabijí se mezi 20 a 80% kvůli tomu aby baterie netrpěla nedegradovala.
Baterie nemají rádi extrémy to znamená hluboký vybití maximální nabytí po dlouhou dobu.
400 kilometrů v zimě znamená že kdybych vyjel baterii ze 100 do nuly tak bych ujel 400 kilometrů kdybych to samé udělal v létě na okresních silnicích a městě tak bych měl až k 600 kilometrům.
Pokud v zimě nabiju na 80% ukazuje to dojezd zhruba 320 kilometrů teď v létě když máme teploty kolem 20° tak na 80% baterie to ukazuje dojezd zhruba 380 kilometrů.
Každý majitel elektrický auta se brzo naučí pracovat s hmotností auta a s rekuperací a naučí se plachtit na neutrál Defakto je zařazený decko ale auto na nerekuperuje takže jede Defakto na neutrál a potom se ten dojet zase prodlužuje.
Zapnuté topení jako takový jenom snižuje dojezd v zimě maximálně 30 kilometrů ale v zimě jsou další vlivy které působí na auto jako je chladný vzduch studena baterie ,vnitřní odpor baterie,zimní pneumatiky vítr a další věci které ten dojezd v zimě snižují samotný topení nemá tak drastických nasledek na dojezd.