Děkuju! Fotky doplním. A díky i za pěknou recenzi na Higlander! Přišlo mi, že v RAV4 člověk docela zaznamená přechod mezi pohony, vnímá, že je tam více režimů. U CRV ne... Samozřejmě v zátěži slyší vytočený motor (to je u obou stejné), ale nastartování spalováku a přechod do EV režimu v CRV člověk běžně pozná jen podle grafiky. Z části je to tím, že i v EV režimu vydává CRV určitý zvuk (pro varování chodců).
CRV jezdí jako elektromobil. Je to elektromobil na benzín a mě to přijde fakt příjemný.
RAVka, a obecně hybrid Toyoty, zas asi nemá konkurenci v efektivitě - resp. má konkurenci u Fordu, který Toyotí systém bez okolků okopíroval. Hondí systém se zase chystá okopírovat Nissan (u představení nového Qashqai informoval, že přijde sériový hybrid e-Power, kde bude spalovák fungovat pouze jako zdroje elektřiny pro elektromotor).