Tak jasně, není možné ho použít vždy, pokud se proplétám frekventovanou dálnicí nebo různě popojíždím po městě, tak to nedává smysl. Ani třeba v různých moc zatáčkách, ale prostě pro tyto situace to není určené. To by mě ani nebavilo. Ale ve spoustě situací je to opravdu moc příjemné.
Co se týče toho podtáčení, to je pravda. To mě trochu štve, ale taky se to neděje pořád, ale jsou místa, kde to je vyloženě otravné, někdy to neřeším a někdy prostě zmáčknu levé "pádlo" a podřadím si. Ale jo, to je asi důvod, proč bych si už tento motor nepořídil a příští bych chtěl 2.0 TDI 110 kW, ale jestli to dělá také... :-O
Stop-start nechám většinou zapnutý, vypínám ho ale třeba v nějakých kolonách kde popojíždím a to neustálé vypínání a zapínání je otravné a nebo třeba když přijedu do nějaké křižovatky, kde déle čekám a kvůli silnému provozu vím, že z ní musím vystřelit, tak to pak trochu prodlužuje ten rozjezd, když se ještě musí spustit motor.
S Toyotou zkušenosti nemám, ale u Toyoty zase auto ve velikosti Karoqa bude asi o dost dražší a nějak mě ty Toyoty nebaví...