Pěkné auto s malým "ale"
Je super, že se tu objevila normální plnohodnotná recenze na asi nejlépe jezdícího zástupce mainstreamového C segmentu a ještě v takhle hezké kombinaci. Určitě moc dobrá volba.
Sám jsem autem jezdil (ve stejné konfiguraci, jako máš, ale i s hatchbackem 1.0 92kw s MT - ten mne snad bavil čistě jízdně ještě více, protože je lehký a hravý), ale z mého pohledu mi tam k dokonalosti chybí dvě věci.
1 - ty R4 Ecoboosty byly jízdně trochu "ostřejší", nejlepší byl asi 1.6, který bohužel trpí fatálními závadami. Toto je ale jen subjektivní pocit, měli jsme 1.6EB a nyní i 1.5EB R4 a přišla mi tam trochu větší gradace výkonu, nicméně to je asi detail a dost se to mění s tím, jak se motor zajíždí, já jezdil skoro syrovým autem.
2 - rozjezdy s HDM, trochu mu trvá, než se rozhoupe, starší dvouspojky vyskočí rychleji, ale zase jakmile je ta 8st HDM v záběru, hází tam kvalty fakt rychle.
Jezdil jsem i tím ProCeedem GT s 7DCT a přišel mi motoricky trochu lepší, ale zase pro rodinné účely je kombík mnohem lepší volba, vím o čem mluvím s o třídu větším bratříčkem ze stejné stáje s o 100 litrů menším kufrem, než má tvůj Fokus >:D Paradox..
Zkušenost s prodejcemi Škody - jo >:D Podepisuji, všude možně v mnoha prodejnách stejné + kolikrát i arogance.
Zkušenost s prodejci Fordu - navštívil jsem už hodně dealerství (koupě a servis), někde to bylo velmi příjemné ( Kačmáček, Louda auto), někde horší (nebudu jmenovat), ale problém nastává, když s Fordem budeš něco řešit servisně, nedejbože reklamaci. Zastoupení Fordu ČR je netečné a né moc ochotné, dealeři pak také, protože mají neshody s vedením a z toho taky pramenní nesoudal v informacích a službách, kdo má za co odpovědnost a na co máš jako zákazník právo - snad tohle nikdy nepoznáš.
Ať slouží, vzhledem k tomu, že Mondeo odchází do propadliště dějin, je Fokus tak nějak mojí poslední nadějí v budoucnu zůstat u značky, osobně bych uvítal pohon 4x4 a nějaký větší čtyřválec, bohužel to vypadá, že i tento R3 Ecoboost už po faceliftu zmizí... Ať jezdí
:yes: