Ahoj. Chybky v technickém popisu opraveny. Ani jsem si toho nevšiml Jinak souhlasím. Tohle je ještě celkem normální auto. Ale věci jako Stop/start tu je. Mě teda moc nevadí, protože funguje výrazně lépe než u konkurenčních značek ale někomu už urcite vadit může.
Auto má opravdu 4 zóny, které si dokáže každý spolujezdec nastavovat. Pouze prostřední vzadu ma smůlu. Jinak má každej svoje kroutítko a výdech klimy Dá se to samozřejmě přepnout na panelu klimy, že ze 4 zóny mám 1 zónu a ovládám celé auto najednou.
Hele střecha byla rozhodující věc, kvůli které jsem sel nakonec do 508. Vždy jsem chtěl kabrio a koukat na nebe, tak aspoň můžu přes sklo Můj syn a vůbec všichni koho vezu jsou z toho nadšeni. Střecha se dá nechat roztažená i za plného slunečního svitu. Ale více komfortní je to se zataženým plátnem. Sklo je atermické a interiér se přehřívá ještě v rozumných mezích, se kterýma si dokáže poradit bez problémů klimatizace a to i v bezprůvanovém režimu Soft. Ten používám skoro výhradně. Jak se ale auto někam odstaví, tak je lepší ji zatáhnout aby se nerozpalovala kůže. Ohřívání auta se zataženým plátnem není rozdílné od auta s plechovou střechou.