Ten chybějící půllitrový krígl mě popravdě až tak nebere, spíše bych měl trochu vnitřní problém s tříválcem. Ale moc dobře vím, že ten motor 2,0 TSI EA888 je skvělý, navíc o něco lehčí. A pokud by zůstala doma nadále M2c s tím správným počtem válců, tak jsem v klidu
:-! >:-[] No vidíš, a mě se zrovna ta Lapiz u Tigi-R moc líbí, naopak mám problém s výběrem barvy u RS Q3, ikdyž tu modrou Turbo bych asi přežil (tmavší Navara by byla lepší), ale Lapiz se mi íbí o dost více. Ale na barvu to nejezdí
;-) Jako bude záležet na ceně, co se mi podaří vyjednat u RS Q3. Oboje má své plusy a mínusy. Q3 je o něco hezčí a nižší, má lepší infotaiment, samozřejmě motor, ale Tigi-R má zase lepší podvozek vč. diferáku. No a pak je tu ten rozdíl aktuálně kolem 300-400 tisíc, to ještě uvidíme kam se dostaneme. Na poprvé se v Kyjově moc nepochlapili (10%), ale budu zkoušet jinou cestou a jinde. Plus Kyjov zkusí režim předváděčky s výrazně větší slevou (pšššt).
Upravil jsem a seškrtal trochu můj konfig Q3 RS, vrátil se víceméně k prvnímu, změnil na modrou, přidal automatické zaclonění venkovních zrcátek, bohužel v bundlu s vnitřním bezrámovým zrcátkem. Jsme na 2.003.700
:-) [odkaz]