V ČR jsou ceny od dnešního dne vyšší. Základní cena 1.615.900 Kč, ještě včera (a také koukám v červenci) byla 1.568.900,- a v dubnu ještě 1.546.900,- Kč
>:-[] Zdražily také jednotlivé příplatky, většinou kolem 500-800 Kč.
Ještě včera můj konfig za 1.681.100 Kč a dneska už za 1.731.200
8-s Ale hlavně prej nebudou moc dávat podnikatelský bonus 50 tisíc, že jim sáhli na skryté podpory. Takže finálně menší slevy. Což je ten rozdíl celkem 100 tisíc.
[odkaz]Jinak GTI CS je fajn, když v něm sedím a řídím tak skoro nemá chybu. Ale na věčné nastupování a vylejzání ty moje záda asi moc nejsou (ale to jsem trochu tušil, proto jsem od začátku občas psal ze srandy něco o ročním testování). Taky jsem zjistil, že mě už nebaví okruhy, že na to kašlu. Líbilo by se mi o něco vyšší auto. Ale ne o moc
:-) >:D Naštěstí už dělají na Tigiho R kratší pružiny od H-R, takže to kdyžtak zase lehce shodíme!
>:D [odkaz]Jako Q3 RS by dávalo taky smysl, ale dalších 300 litrů prostě dávat nechci
:-( Možná si ho ale zajedu zkusit.. Ona by klidně stačila i ta verze 2,0 TSI s 260 hp nebo kolik..
EDIT: zkusil jsem nakonfigurovat Q3 2,0 TSI 245 hp, problém je, že bez NAVI v S-LINE (vč.interiéru) je cena stejná jako TIGI-R a ve finále ta Q3 taky nevypadá nic moc, tvrdé plasty na zadních dveřích úplně stejně a člověk připlácí hlavně za image
:-( A nebude mít pořádné brzdy, ani IQ Matrix světla atd.