Mne to popravdě dost vyděsilo, protože Insignii znám a je to fakt dobré auto, hlavně tam psali negativa, že ty součástky nejde třeba zrepasovat po částech, ale kupovat celé a stojí to desítky až stovky tisíc. Ono když se podíváš na recenze ojetin od VW, tak jsou tam ty průsaky oleje a podobné věci u TDI taktéž a jsou draze opravitelné, ale co jsem tak pochopil, na Insignii je to ještě dražší. On i ten Ford tu a tam řeší něco i na motoru, já sám třeba zrovna řešil prasklej chladič.
Ohledně 4x4 , je to prý nejlepší nestálá 4x4 na trhu do jízdních vlastností, ale prý strašně trpí a repase vyjde na 200 tisíc ! To je šílené peklo. Někde ten SM mám, když si na to vzpomenu doma, mohu ti to do SZ vypsat podrobněji.
Automat je do takových aut lepší volba, protože přesně ví, co auto potřebuje a je to komfortnější. Myslím, že si vybral zatím asi nejlepší možnou verzi.