Nejde o žádné konspirační terorie - nenávistná politika rudozelených mozků z vedení EU vůči dostupné individuální mobilitě obyvatel EU povede jen ke zhroucení evropského autoprůmyslu a obrovské nezaměstnanosti a sociálním nepokojům. Ekologického přitom nepřinese vůbec nic, právě naopak! Za pár let si na má slova vzpomeneš, to ti garantuju (pokud se tedy ty šílence ještě v poslední chvíli nepodaří zastavit).
Že má Kuga II lepší podvozek než Karoq, o tom žádná, ale současná generace už bohužel není SUV, ale crossover a nenabízí žádnou motorizaci, kterou bych chtěl. Proč jsem automat nechtěl, přesně zdůvodňuji ve své recenzi, tak si ji pořádně přečti. Jinak jsem samozřejmě auta s DSG řídil a tuto převodovku bych nechtěl ani kdyby mi někdo příplatek za ní uhradil. Co se týče toho Jeepu - mně se Compass po stránce vnějšího designu taky moc líbí, ale v ostatních parametrech na Karoqa prostě nemá. Podrobněji jsem to napsal zde v diskusi výše. Co se týče el. P brzdy v Karoqu, můj názor na tuto "vymoženost" jsem v recenzi taky jasně vyjádřil. Hele, tak mě napadá, že jsi ten text asi vůbec nečetl, nebo jen z rychlíku, jinak bys mi tady nekladl tyto mnou dávno zodpovězené dotazy! Týká se to i té pestré nabídky individualizace - její možnost byla jedním z důvodů, proč jsme do tohoto auta šli a samozřejmě jsme tuto možnost plně využili. Jinak výbava Styla je natolik bohatá, že více příplatkových položek, než co jsme si objednali, opravdu nepotřebujeme. A závěrem tě mohu znovu ubezpečit, že jsem řídil celou řadu aut s automatem, ale jízda s nimi (kterou by zvládla i slušně cvičená opice) mě opravdu neuspokojuje, a tedy neláká. Co se týče víceprvku, dobře navržená moderní vlečka v praxi nemusí být zase o tolik horší, zato je naprosto bezúdržbová. A kromě toho, mám zadní víceprvkovou nápravu ve svém jiném autě, plně zaměřeném na požitek ze sportovní jízdy. :-)