Bud v klidu, ze zkušenosti asi z 5 ti aut s tímto motorem spotřebu udržíš kolem 6.5 i když to budeš honit :-) se silnějším TSI bys jí udržel kolem 6.2. Jezdím s tím denodenně v práci ( škoda auto ) a donedávna sem jezdíval s těmito auty na operák ( každý rok nové ). Tyto tsi žerou méně než moje soukromá stará octavia s 1.9 tdi pd 77kw.
Ale něco k motoru, opravdu ho nepodtáčej, má to jednoduchý setrvák, takže ti to dá najevo že už si za hranou. Já se řídil že pod 2 tisíce nepodtáčím, město na 3 rychlostní stupěn atd... doporučuji lít lepší benzín nebo aditivum do paliva. Vif, MOL a já nevím co se ještě prodává, méně to pak karbonuje a je to jediný dostupný motor, kde sem opravdu poznal 100oktan. Dobře to zajet, každé moje auto začalo chytat druhý dech od cca 7 tis. km. Ale jak říkám, ani při zajíždění sem to nepodtáčel. Psal si "Musím si dávať pozor na to, aby som kvôli dochladeniu turba nevypínal motor hneď po zastavení. Zatiaľ sa mi to darí." Nemusíš, scala má elektrické čerpadlo a turbo chlazené vodou, po každém vypnutí motoru poslouchej a uslyšíš jak to tam ještě hučí a teče:) měla to už 1.2 tsi a mají to myslím všechny tyto malé motory všech značek. Tak at slouží :-)