Aby nedošlo k mýlce, auto je soukromé, ne firemní, kupovali jsme ho za svoje...
Vybral jsem Superb i proto, že za podobné peníze dostane člověk víc, třeba lepší zadní nápravu, spousta věcí je v ceně výbavy/paketů, takže seznam příplatkové výbavy není tak dlouhý. (O4 za milion jsem nechtěl)
Nakonec to zatím dopadlo tak, že hudba je na USB, rezignoval jsem na Carplay, telefon jsem spojil postaru přes Bluetooth, tak teď vidím i oblíbené kontakty, navíc oproti Kodiaqu se při telefonování nemění celá obrazovka, ale telefon zůstane v malém okénku Home obrazovky (ta ale tvrdošíjně volí při stisku tlačítka Home primárně tu druhou obrazovku se zkratkami, nechce se zapamatovat defaultně minimapa s telefonem a médii, to se zase nějaký vývojář nezamyslel, já chci to, co jsem tam měl posledně, ale co se divím, jízdní režim se taky vrací na Normal po startu motoru).
Odpověď na otázku, zda bych soukromě koupil Škoda/VW tedy zní ano, protože jsem to tak koupil, navíc jsem jen využil slevu poskytovanou zaměstnancům na jejich soukromá auta. Kdyby nebyla sleva, určitě jsem vážně uvažoval jak o Opelu Insignia Sportstourer, o Mercedesu GLB, o VW Arteon, líbil se mi Mercedes CLA Shooting Brake (je moc malý), Mercedes C kombi, pokukoval jsem i po Volvu XC 60 (omezení rychlosti je na 180 km/h u všech aut od Volva).
Mám obavu, že další modely Škodovky (Superb) a VW (Passat) budou ještě horší, víc digitální, víc "eko", víc neřidičské. Tohle auto mi asi bude muset vydržet dlouho, nejen kvůli financím, ale právě proto, že se auta nebudou vyrábět podle potřeb zákazníků, ale podle pravidel Bruselu :'-( .
Díky za přání, užívám si pružnost benzínu a na spolehlivost jsem zvědavý, už teď to ukazuje kratší interval výměny oleje, uvidíme, jak vydrží adaptivní tlumiče...