Ahoj,
díky, tohle auto určitě má nyní smysl jako ojetina hlavně v kontextu zubu času, který vyřadil v této cenové kategorii dost tehdejších aut, které jako nové byly mnohem lepšími, využívali pokrokovější technologie, lepší materiály v interiéru a mívaly lepší jízdní vlastnosti.
Renault totiž má dvě obrovské výhody v těchto letech výroby
ANTIKOROZNÍ OCHRANA:
Co si budeme nalhávat, koncernová auta z té doby už kvetou jak zahrádky a vůbec to není nic neobvyklého, Fordi to stejné a u Japonců je to také takové všelijaké.
archaické, ale JEDNODUCHÉ BENZINOVÉ ATMOSFÉRY:
žerou, nejedou, ale nemá se tam moc co pokazit.
S tou cenou už to dnes není zase takové ideální, ojetiny zdražují a hezký a udržovaný Megan 2 s malým nájezdem a s historií z konce výroby stojí pořád kolem 100 tisíc, já za něj taky dal 100, přičemž nejlevnější kusy jsou snad za 15 - 20 >:D
Vím, že hodně prvků výbavy míval už od začátku výroby, jen prý tyto pofacelifty už mají vychytáno hodně mušek, co uměly zazlobit v elektroinstalaci.
Lagunu popiš, já jsem trojku hrozně chtěl (měl jsem 2. generaci), ale nebyly ojetiny a pak jsem si čuch k Fordu a u toho zůstal >:D