Jo, ta spotřeba je masakr, ale tak není se čemu divit, ten HDM drží auto v otáčkách, není tak intuitivní a třeba mnohdy i když pustíš plyn po akceleraci, tak neodřadí, protože čeká, jestli si to nerozmyslíš a nebudeš chtít předjíždět dál >:D CVT s povoleným plynem pustí otáčky okamžitě žejo ? Ještě jsem zapoměl napsat do recenze, že má i sekvenční režim, který ale nepoužívám, jen někdy, kdy si chci zařadit třeba 4ku dříve, než to udělá převodovka sama, ale i v tom sekvenčním režimu ti auto nedovolí narvat tam dvojku třeba ve 150ti, nebo nepodrží rychlost v omezovači, jako to umí třeba Powershift.
To by bylo zajímavé srovnání, měla taky kolem 100kw ne ? Troufnu si říct, že do stovky by Corolla vyhrála, ta dynamika z nuly není nic moc, ale pokud bychom na to šlápli třeba na dálnici, tak tam bych si trochu věřil, díky té dlouhé trojce to Meganu jede hezky, když má otáčky >:D
A návrhy na srovnání spotřeby neberu, v tom nesoutěžim, smířím se s poslední příčkou a spotřebou 3 Priusů >:D