Teď přes zimu mám spotřebu kolem 8 litrů, ale parkuju venku - takže nastartovat + odmrazit. Hodně jezdím i po městě (kopcovité Ústí) a po dálnici to taky nešetřím - když nestíhám, tak +-170 km/h... Zkrátka klasický turbomotor, při lechtání plynu úsporný, ale jinak se umí napít. Spotřeba jako taková mě moc nezajímá, spíš dojezd...
Díky multilinku jsem možná párkrát neskončil ve škarpě... (jsem magor, musím se krotit)
Nic a nikoho vzadu moc vozit nemusím, proto jsem bral hatchback, pořád jezdím do OC a tam se s tím výborně parkuje :-)
Taky se snažím držet otáčky téměř stále nad 2000, a když na to přijde, motor tady parádně zatáhne. Bohužel nahoře (už kolem 4500) znatelně vadne... Mě se ale spodová charakteristika líbí - dle hesla: "Vždy připraven." >:D
Interiér je věc vkusu, ale mě se v FoFo (i v současné gen.) velmi zamlouvá a je skvěle intuitivní.