Minulá generace měla "hill-holder" - v kopci (pri jizde smeru dopredu, ne cumakem dolu a couvat) to od určitého uhlu náklonu 2-3vteriny drželo, nez se clovek rozjel. V nové generaci je to take, ale navic diky el.parkovaci brzde se da zapnout "auto-hold" - coz v koncernovych autech funguje lepe. Kdykoli kdekoli zastavim, rovinka, s kopecka, maleho, velkeho, dokopecka, proste auto drzi, dokud nezabere spojka. Takze idealni priklad - prijizdim na cervenou (kopec nekopec dolu anhoru), dobrzim, sundam nohu z brzdy, dam na plyn, a jakmile zmacnu spojku a dam ji do zaberu, "odbrzdi" auto kola. V teto nove generaci Toyoty Corolla auohold funguje v podstate stejne, jen v konkretnim pripade - couvani do kopecka (cumakem dolu) auto proste nepodrzi... a nebo jsem jeste neprisel, jak :-) Mozna se pred tim musi vymacknout spojka, zmacknout znova brzda...?