Ahoj,
- praktičnost bych nesrovnával, každý z nás má jinou zkušenost s předchozím autem a preference - tobě chybí simply clever solutions + boční přihrádky, já je nepotřebuju, tobě neva roletka, ale já jezdím se sítí, protože jsme často nakládali až po strop a pak jsem roletku schovával pokaždé když jsme děcka někam vezli nebo někam jeli. Takže uložení rolety řeším. Jak jsem psal já i ty, není to vrchol praktičnosti. Já si jen obhajoval svých 10b - prostě jsem happy, nepotřebuju nic z toho co ty a nákupy vysypu i v manželčině autě, protože musím vyzkoušet jestli ten 3válec zagumuje nebo ne :-)
- síťku - jak jsem psal výše, mám hodně užívanou a nevrže ani smotaná ani nasazená, to bych asi umřel, nesnáším jakékoliv vrzání v interiéru. Aktuálně mám cca 45tis. km a pořád dobrý - až teda na dveře řidiče - když je otvírám tak v posledních 5cm se někde zkříží nějaký plast a trošku to vrzne, ale za jízdy absolutně nic. Za to BMW palec nahoru.
- tyjo s 530 jezdíš za 6.5? Já jsem oslavoval, že jsem dal chorvatsko na tempomat (předpisově) za 6.9 :-) Jak to děláš? Jinak bych řekl, že v létě ti to ještě spadne a hlavně mám pocit, že teď kolem těch 50tis. km si ten diesel sedá úplně nejvíc, spadla mi mírně spotřeba (o 0.2). A o fous líp to ještě jede. Všiml jsem si takové té klasiky, u 1000km se uvolnil motor (to je jasné, byl syrový), pak kolem 10tis. km byl další viditelný skok, pak už to bylo stejné až do teď, kdy jsem zaznamenal to co popisuju. Jak to tak píšeš, budeš schopný to dostat pod 6!
- sklápění zrcátka moc nepoužívám, mám to vyplé, jen když potřebuju líp vidět, přepnu si ten přepínač a po zaparkování hned zas vrátím zpět. 99% času neparkuju u pangejtu a sklápění zrcátka by mně štvalo. Ale mám pocit, že když to zapomenu, tak se sklápí jak má. Musím vyzkoušet.
Měj se a dík za pokec
;-) ;-) ;-) ;-) ;-)